eitaa logo
جبهه علمی، پژوهشی معارف قرآن کریم
181 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
708 ویدیو
64 فایل
آیه های قرآن، تجلی کلام خداست بر دل و جان و معارفش جام شراب طهور است که باید آن را قطره قطره نوشید تا عشق به معبود بجوشد در رگ رگ وجودمان،چرا که مشتاق وصالیم. @maarefquran13951
مشاهده در ایتا
دانلود
✨﷽✨ 🔴زشتی های مومن را پخش نکن ✍مردی خدمت امام موسی کاظم (علیه السلام) آمد و عرضه داشت : فدایت شوم !از یکی از برادران دینی کاری نقل کردند که ناپسند بود ، از خودش پرسیدم انکار کرد در حالی که جمعی از افراد موثق و قابل اعتماد این مطلب را از او نقل کردند حضرت فرمودند : گوش و چشم خود را در مقابل برادر مسلمانت تکذیب کن .حتی اگر ۵۰ نفر قسم خوردند که او کاری کرده و او بگوید نکرده ام از او قبول کن و از آنها نپذیر. 👈 هرگز چیزی که مایه عیب و ننگ اوست و شخصیَتش را از بین می برد در جامعه منتشر نکن که از آنها خواهی بود که خدا در موردشان فرموده است : ⭐️إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفاحِشَةُ فِی الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ أَلِيمٌ  سوره نور : آیه ۱۸⭐️ کسانی که دوست دارند زشتی ها در میان مؤمنان پخش شود عذاب دردناکی در دنیا و آخرت دارند 📚الكافی : ج‏۸ ، ص۱۴۷ 📚مُحَاسَبَةِ النَّفْس‏ : ح 125   https://eitaa.com/maarefquran13951
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
«انْتَ وَلِیُّنا حَقّا» ؛ که بیراهه زدن‌هایت هم "صراط " بود... سربازِ عشق که باشی تکلیف برایت " مقدّس " است، و تاج افتخار آنست که در غربتِ نگاه ها و اندیشه ها، در جستجوی قُربِ عظیم سَر سپرده‌ی پیشوایت باشی ! " اضطرارِ امام " که در وجودت جوانه بزند ؛ فرقی نمیکند از کدام یک آموخته ای و به کدام یک دین خود را عرضه می داری ... در رکاب می مانی تا؛ حواله‌ی مُلک ری به نامت بهشت شود، به نام‌ تو که برای شناساندنِ نورِ ولایت خود ناشناخته بودی! ※ ویژه وفات علیه السلام طرح؛ استدیو گرافیک " " @Ostad_Shojae
خود را چگونه باید بیندیشیم؟2.pdf
169K
. از عظمت‌های قرآن آن‌که از طریق کلام الهی، امر بیان‌ ناپذیر، بیان‌پذیر می‌شود و معنا را در ساحات مختلف، بیان‌پذیر می‌نماید تا آنچه را انسان‌ها در راستای جستجوی حقیقت به دنبال آن هستند، بیابند و کسانی معجزه‌بودن قرآن را حتی در الفاظ آن تصدیق می‌کنند که متوجه می‌شوند چگونه آن عالی‌ترین احوال به صورت الفاظی این‌چنین پر محتوا و دارای اشاراتِ متعالی به ظهور آمده. و این‌چنین معنای ذاتی‌بودن بین لفظ و معنا را در قرآن می‌توان فهمید و حتی تجربه کرد. در شعر شاعران ما الفاظ عین معنا نیست. شاعران ما تلاش می‌کنند تا با این اشعار الفاظ را معنی دار کنند. ولی در زبان قرآن ذات الفاظ با معانی آن یکی است و این همان معجزه‌ای است که در قرآن وجود دارد. 📄 خود را چگونه باید بیندیشیم؟ 🔹 تفسیر سوره مبارکه https://eitaa.com/maarefquran13951
بسم الله اعوذ بالله من شرور انفسنا... چند خطی در مورد حواشی بوجود آمده پیرامون حرکت امام جمعه رشت، آیت الله فلاحتی در جلسه رسمی ای که اتفاقا پدران و مادران شهدا نیز حضور دارند و نماینده ولی فقیه هم بعنوان میهمان ویژه شرف حضور دارد، اگر عده ای کشف حجاب کنند، آن هم بعد از ابلاغ و شنیدن چند ابلاغ رسمی: 👈ابتدا سخن امام جامعه مبنی بر موضوع کشف حجاب، ورای حرام شرعی بودنش 👈دوم، دریافت ابلاغ رسمی وزارت کشور و مراجع رسمی کشور، مبنی بر برخورد با پدیده کشف حجاب و رسیدن پیامک برخورد نیروی انتظامی با آنها (بصورت همگانی) بدین معناست که کار ابلاغی انجام شده است و جمعیتی که در حال حاضر نقض این ابلاغيات را دنبال می‌کنند و نسبت به آن دهن کجی دارند، خواسته و ناخواسته عوامل دشمن، تلقی می‌شوند. یعنی اینکه آن چند خانم که در این جلسه رسمی با این توصیفات حاضرند، قصدشان دهان کجی به این ابلاغيات رسمی است. حالا آیا اگر نماینده ولی فقیه که در این جلسه حضور دارد، و از عمل پادوان دشمن تبری می‌جوید، باید نکوهش شود یا تحسین؟! این را کسی می‌تواند بهتر قضاوت کند گه فضای آن جلسه را از نزدیک لمس کرده باشد و نوع تجری آن خانمها را از نزدیک دیده باشد. فرق است بین خانمی که از سر جهالت کشف حجاب می‌کند و کسی که عامدا و به نیت حمله به ارزش‌ها از روی تخاصم، و به قصد سست نشان دادن قوانین کشور، آن هم در جلسه رسمی دارد. نتیجه: رفتار آیت الله فلاحتی مبتنی بر فضای آن جلسه، تعریف می‌شود و از این حیث ایشان از عوامل و پیاده نظام دشمن تبری جستند نه دختران این مرز و دیار. سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای پیاده سازی مقاصدشان، نیاز به ابزار دست و پیاده نظام دارند، که این جماعت ِ کاشف حجاب، با توصیفاتی که عرض شد، در صف پیاده نظام دشمنند و مباحث تربیتی و فرهنگی، در اینجا دیگر معنا ندارد و کارکردی پیدا نمی‌کند و نیاز به برخورد سخت و قاطع و برّاست. | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | https://eitaa.com/maarefquran13951
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
[😭🥺...] کجارو نگاه میکنی؟! برگرد.... :) 🌱 ✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/maarefquran13951
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
25.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥 شروع طرح تربیت مدرس دختران باران 🎬 جزییات بیشتر رو توی ویدئو ببینید☝🏻 📕فاز اول:(تربیت مدرس دوره آزادی من) 🧕🏻ویژه بانوان ۲۰ تا ۴۷ ساله‌ای که می‌خوان با روش تدریس به سوالات نسل جدید پاسخ بدن و مدرس بشن... اطلاع از شرایط و فرم ثبت‌نام رایگان👇🏻 🌐 survey.porsline.ir/s/vgHAHmx ✅ این پیام رو برای هر کسی که میدونید ممکنه بتونه یه مدرس خوب بشه ارسال کنید. 💜
🔥 شروع طرح تربیت مدرس دختران باران 📕فاز اول:(تربیت مدرس دوره آزادی من) 🧕🏻ویژه بانوان ۲۰ تا ۴۷ ساله‌ که می‌خوان با روش تدریس به سوالات نسل جدید پاسخ بدن و مدرس بشن... اطلاع از شرایط و فرم ثبت‌نام رایگان👇🏻 🌐 survey.porsline.ir/s/vgHAHmx ✨ این پیام رو برای هر کسی که میدونید ممکنه بتونه یه مدرس خوب بشه ارسال کنید. ✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ کانال برتــر حجاب ✅ برگزیده رصدنمای فضای مجازی👇🏻 🌸 eitaa.com/joinchat/3093102592Cc9d364a057
✨🌷 بعد از رفتنتان ، جنگ برای شما تمام شد...! اما...ما... همچنان داریم می جنگیم.. خسته نیستیم ، ولی برای قوت قلبمان کافی است ... https://eitaa.com/maarefquran13951
جبهه علمی، پژوهشی معارف قرآن کریم
✅اصول مهم در تزکیه نفس و سیر الی الله 5⃣اصل پنجم : "بهره گیری از استاد" در این مسیر سخت و پرفراز و نشیب که لازم است انسان با آگاهی و احتیاط گام بردارد، بهره گیری از استاد طی طریق کرده ای که یا خود از علمای بزرگ دین بوده و یا مورد تأیید علمای بزرگ دین باشد، اهمیت زیادی دارد. زیرا سالک با راهنمایی‌های استاد، مسیر خود را درست و راحت تر و بدون خطر گمراهی طی خواهد نمود. طی این مرحله بی هم رهی خضرمکن ظلمات است بترس از خطر گمراهی اگر در این مسیر برای فرد حالات و مکاشفاتی رخ داد باید آن را از غیر استاد پنهان داشته و کتوم بود تا فرد محرم اسرار الهی شده و دچار تظاهر، ریا و منیت نشود و بیان آن‌ها برای استاد هم تنها جهت دریافت راهنمایی و مشاوره باشد، تا موجب سلب توفیق نگردد. هر که را اسرار حق آموختند  مهر کردند و دهانش دوختند نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که باید نهایت دقت صورت گیرد تا انسان در دام شیادانی که از غیر مسیر الهی، مانند: ارتباط با شیاطین و اجنه، ریاضت‌های نادرست، سحر و جادو و... به قدرت و توانایی‌هایی غیر الهی رسیده‌اند، گرفتار نشد. لذا باید دانست که طی طریق الهی سالک تنها در مسیر شریعت اسلام ممکن خواهد بود و دستورات استاد نباید با دستورات اسلام در تضاد باشد. باید دانست که اساتید بزرگ عرفان و اخلاق یا خود از علمای بزرگ دین بوده‌اند و یا شاگرد بی واسطه و یا با واسطه آن‌ها بوده‌اند. مثلاً کسانی مانند: شیخ رجبعلی خیاط (ره) که شاگرد مرحوم آیت الله شاه آبادی (ره) بوده و یا مرحوم دولابی (ره) که از شاگردان آیت الله انصاری همدانی (ره) بوده‌اند. یکی از کلمات دلنشین مرحوم حاج سید علی قاضی(ره) این است که : اگر انسان نصف عمر خود را در پیدا کردن (استاد)کامل صرف کند جا دارد.(پندهای حکیمانه،ص84) آیت الله حق شناس (ره) می‌فرمایند: «لا نجاة الا بالطاعة و الطاعة بالعلم». (الکافی ج 1، ص 13، ح 12) طاعت علم می‌خواهد. قسم به امام‌زمان (ع) اگر استاد اخلاق نداشته باشی؛ به جایی نخواهی رسید. همین‌که حرف بزنی؛ اهانت می‌کنی، غیبت می‌کنی. «لانجاة الا بالطاعة». «لا» برای نفی جنس است، یعنی از نجات خبری نیست؛ مگر اینکه طاعت و بندگی کنی. بندگی هم راه دارد. طاعت و بندگی با علم است. باید بروی و یاد بگیری. (از ملک تا ملکوت، ص 244) مرحوم نخودکی اصفهانی (ره) در این خصوص می‌فرمایند: اول آنکه انسان باید خود جد و جهد کند تا اطمینان نماید که طریقی را که می‌خواهد سلوک کند، طریق حق است. آنگاه که حقیقت طریق معلوم شد، اگر چند روزی فتح باب نشد، سالک نباید دلتنگ شود. نه آنکه انسان از اول بدون آگاهی وارد طریق شود، و در آخر همچنان مشکوک باشد که آیا این طریق حق است؟ و یا این راهنما راستگوست یا دروغگو و به خود بسته است؟ دوم آنکه اگر انسان به وظایف خود عمل کند، خداوند مطالب را در هر وقت و هرجا که باشد، به او می‌رساند. (نشان از بی نشان‌ها، ص 126) https://eitaa.com/maarefquran13951
🍃شرح هفت شهر عشق عطار نیشابوری🍃 منزل اول :طلب 👈قسمت پنجم جان مسئله در همه مجاهدتهاى عبودى همان خود كنارزدن در طلب مقصود است. بايد بداند كه «طالب» اين ميدان بايد از «خود» منسلخ گردد، تا به «مطلوب» نايل آيد، و جمال مطلوب آن وقت طالع شود كه وجود عاريتى طالب ازميان برخيزد، نه اينكه وجود موهوم وى به جاى خود باشد ،و نیل به مقصود نیز حاصل شود. مولوى براى بيان حقيقت اين امر از طريق تمثيل، داستانى در مثنوى آورده كه مناسب است به اجمال و با حذف و ايصال به آن اشاره كنيم. و البته بايد توجه داشته باشيم و نكته اصلى را دريابيم و از دخالت دادن زوايد نيز سخت اجتناب كنيم، تا به لغزشها گرفتار نشويم.مولوى مى‏گويد، پشه به حضرت سليمان عليه السلام شكايت آورد كه داد من بگير، و عدل و انصاف جارى كن. حضرت سليمان (ع) از پشه سوال مى‏كند كه شكايت تو از چيست؟ و دادخواهى تو از كيست؟ و اجراى عدل و انصاف در چه چيز را طالبى؟. پشت شكايت خود مطرح مى‏كند و درد دل خويش را به آن حضرت مى‏گويد. حضرت سليمان (ع) بااستماع شكايت پشه، به وى اين تذكر را مى‏دهد كه خداى متعال به من دستور داده است كه در مقام داورى بين طرفين مخاصمه بايد هر دو طرف حاضر باشند و هر دو سخن خود را در حضور مطرح كنند، تا قضاوت عادلانه بين آنان شود. تو نيز بايد با خصم خود، يعنى «باد» در اينجا حاضر شوى، و بايد «باد» را نيز بياورى، تا هر دو سخن خود مطرح كنيد، و سپس قضاوت و حكم حق را بشنويد. پشه كه اين را شنيد، از آن حضرت خواست كه خودبه امر خود «باد» را نيز احضار كند، كه «باد» هم باذن الله فرمانبردار اوست. حضرتش «باد» را امر نمود كه در محكمه عدل در حضور آن حضرت براى رسيدگى به شكايت پشه از وى حاضر شود. «باد» با فرمان، و با احضار آن حضرت به محضر وى شتافت. پيداست كه وقتى «باد» مى‏آيد، پشه را توان اينكه در محضر آن حضرت باشد نخواهد بود، و بايد فرار را بر قرار اختيار كند و بگريزد. حضرت سليمان (ع) به پشه خطاب مى‏كند كه كجا مى‏روى؟ باش تا بين شما قضاوت كنم. نكته ‏اى كه در اين داستان مورد نظر است، مسئله فرار پشه با آمدن باد است، واينكه، نمى‏شود هم پشه باشد، هم باد. سخن اين است كه «پشه» با «باد» در يك جا جمع نمى‏شوند.در سفر الى الحق، طالب جوار حق آن وقت به حق مى‏رسد كه «خود» را نداشته باشد، و نمى‏شود هم«خود» باشد، هم «حق» باشد. وجود عاريتى بايد كنار رود، و وجود حقانى بيايد، تا با «حق» باشد. بعضى از سالكين به لحاظ عدم توجه به همين نكته، و يا به لحاظ جدى نگرفتن آن، در همان اوايل طلب، با موانع زياد و گوناگونى مواجه مى‏شوند وبه تدريج سست شده از طلب و سلوك باز مى‏مانند.اينها از اول اين را يك اصل مسلم و بدون شبهه تلقى نمى‏كنند كه در سفر الى الحق بايد از «خود» در مراتب مختلف آن صرف نظر نمود. گويا اينها اين امر را جدى نمى‏گيرند ،و گويا چنين گمان مى كنند كه مى‏شود با حفظ «خود» نيز به مقصود نايل گشت. طبعاً در مراحل اوليه طلب كه بايد با خواسته ‏هاى نفسانى مقابله كنند و با شكستن «نفس» به شكستن «خود» در مرتبه‏ اى از مراتب آن قيام نمايند، اگر از تحمل سختيهاى اين مقابله و رياضتهاى آن شانه خالى كنند، و در برابر نفس و هواهاى آن ضعف نشان دهند سرانجام از حركت بازمانده براى هميشه در ظلمتهاى متراكم نفس، و به تعبيرى، در ظلمات وحشتناك «خود» باقى مى‏مانند. اينها در حقيقت، در همان مراحل اوليه طلب، با مانع اصلى در اين ميدان كه «خود» و «نفسانيت» خود آنهاست مواجه مى‏شوند و شكست مى‏خورند. اگر اينها از اول به خوبى مانع را مى‏شناختند، و مسئله را جدى مى‏گرفتند، و با همين مانع به مقابله بر مى‏خاستند، چنين نمى ‏شد. ادامه دارد... https://eitaa.com/maarefquran13951
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انسان شناسی ۲۴۳.mp3
12.88M
۲۴۳ 💢 یک فرمول میانبر در قرآن آمده : که تکلیف انسان را قبل از حرکتش به سمت اعمال خیر مشخص می‌کند. ※ قدم اول، قبل از انتخاب عمل خوب و انجام آن چیست؟ @Ostad_Shojae
حدود دو هفته قبل، یعنی زمانی که این فراخوان رو شروع کردیم، تا به امروز، نزدیک به 100هزار نفر برای کانال آقا یارگیری شد. ی یا علی بگیم، دست به دست کنید این پیام رو، کانال دارها هم با اسم و آی دی خودشون، همت کنن و برای 14 خرداد این کانال رو تا 1 میلیون بکشیم بالا. بازم میگم زشته کسی بیاد بگه من پر دنبال کننده ترین کانال ایتا هستم و افتخار هم بکنه و برای رشد کانال رهبری هیچ قدمی هم بر نداره. یک یا علی میخواد 👇👇👇 عضو شوید و دعوت کنید به: https://eitaa.com/khamenei_ir
# کارگاه_آموزشی ویژه دانشجویان ارشد و دکتری ✅ عنوان: «روش پایان نامه و رساله نویسی» 🎙 با ارائه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رسول رضوی «هیأت علمی دانشگاه قرآن و حدیث و رئیس دانشکده معارف اسلامی» 🔸زمان: پنج شنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۰ تا ۱۲. 🔹مکان: قم، دانشگاه قرآن و حدیث، طبقه دوم، سالن جلسات. 📎حضور مجازی در نشست: https://vc1.qhu.ac.ir/neshasteelmee
*فرصتی مغتنم برای دانشجویان و پژوهشگران جوان* ✒️ معاونت پژوهشی دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران برگزار می کند:🔻 *سلسله نشست های «تجربیات پژوهشی استادان و صاحب نظران»:* نشست سی و نهم با حضور: *حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر محمدرسول آهنگران* *استاد تمام دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران* زمان: *یکشنبه ۱۴۰۲/۲/۲۴* *از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲* لینک ورود به نشست: https://vroom.ut.ac.ir/farabi1 ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ کانال فایلهای صوتی سلسله نشست‌های تجربیات پژوهشی استادان و صاحب‌نظران 👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4146659506C29e0052165
واقعا خجالت داره که صفحه رسمی حضرت آقا در ایرانی ترین سکوی مجازی، از خیلی صفحات دیگر ، دنبال کننده کمتری دارد. نشر معروف کنید و این صفحه را به همه معرفی نمایید و برای حضرت آقا ولو سیاهی لشکر هم که شده، یارگیری کنید. در فصولی که به راحتی به رهبری تهمت می‌زنند، اهانت می‌کنند و وقیحانه حرمت نائب الحجه را میشکنند، ما مرده باشیم که بگذاریم اهانت کننده ها نفس راحتی بکشند. یک یا علی بگیم و این صفحه را تا آخرین توان تکثیر و تبلیغ کنیم تا ان شاء الله عدد دنبال کننده های این کانال را تا قبل از 14 خرداد بتوانیم به یک میلیون برسانیم. ولله، اعتقادا عرض میکنیم همین نشر معروف از مصادیق است. از قافله خیر عقب نمانید. به عشق آقا کلیک کن عضو شو 😍👇 https://eitaa.com/khamenei_ir https://eitaa.com/khamenei_ir
ششمین پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام 🔻 اعتدال از منظر قرآن و امام رضا (ع) 🎙 حجت الاسلام دکتر رضایی اصفهانی 🔻 نگاه عدالت ورزانه به مقوله ی علم و نقش آن در گسترش و تحکیم عدالت اجتماعی 🎙 حجت الاسلام دکتر نجارزادگان 🔻 دبیر علمی: 🎤 حجت‌الاسلام دکتر حسن زاده گلشانی 🗓 پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ 🕙 ساعت ۱۲ - ۱۰ 🖥 لینک ورود به جلسه: https://www.skyroom.online/ch/scoaqr/qom 🔍 آدرس: قم چهار راه شهدا- ابتدای خیابان صفائیه پلاک ۶۰۴ / سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی سالن شیخ طوسی •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ ◾️ کانال اطلاع رسانی اخبار و برنامه های دبیرخانه ملی کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام- نمایندگی قم👇 🆔 eitaa.com/joinchat/1996947829Ce097f26f8c
جماعت ومجموعه هاى دانشجويى به يك زير بنايىِ محكم احتياج دارند. 👈اين آنهاست. اگر مبانى معرفتى يك جوان، بخصوص جوانِ دانشجومستحكم باشد، ✅دل او قرص مى شود، ✅گام او استوار مى شود، ✅حركت او استمرارپيدا مى كند. ✅ديگرخستگى وجود ندارد. بيانات رهبر انقلاب١٤٠٢/١/٢٩ https://eitaa.com/maarefquran13951
🌺سبک زندگی قرآنی :🌺 🍂دین خدا را یاری کنید. 🍂 یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا أَنْصارَ اللّهِ.... (صف/۱۴) ⚡️ای مؤمنین! این دعوت خدای متعال است که شما را به یاریِ دین خدا فرا می خواند. ⚡️با عمل خود(هراندازه که از دستتان بر می آید) دینِ خدا و نظام اسلامی را تقویت کرده و از تضعیف آن جلوگیری کنید تا در روز قیامت رو سفید باشید. https://eitaa.com/maarefquran13951
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ به یاد روح‌الله‌، که خمینی را به ما شناساند! 🔹خیلی‌ها خمینی را با روح‌الله شناختند. با «جدال دو اسلام»اش، و با «خمینی، پدیده‌ی انسانی پیچیده‌»اش. را می‌گوییم. 🔸امام خمینی‌ای که او معرفی می‌کرد فرق زیادی داشت با آن که در تلویزیون و مدرسه و دانشگاه دیده بودیم یا پای بعضی منبرها و تریبون‌ها شناخته بودیم. 🔹۲۹ تیر سال ۹۵ هم که به روستای بحیری زادگاه آمد، پیام قبول قطعنامه‌ی امام را جور دیگری برای‌مان خواند. 🔸به جای گفتن از جدل‌های سیاسی رایج از و مولفه‌های اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی گفت و به جای نالیدن از پایان جنگ، آغاز را فریاد زد. 🔹از جابجا شدن اولویت‌ها گفت؛ از اشرافیت دینی و توجیه‌های آدم‌های موجه، و از عدالتخواهی و بهانه‌ها برای عدالت‌نخواهی! 🔸و اینها را نه اینکه فقط بگوید و بخواند برای دیگران و برود؛ نه! روح الله سیره‌ی امامش را زندگی می‌کرد! 🔺امروز ۱۴ اردیبهشت، ششمین سالی است که روح‌الله نامداری را دیگر در بین‌مان نداریم. نثار روحش فاتحه‌ای بخوانید. https://eitaa.com/maarefquran13951