eitaa logo
معارج
72 دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
457 ویدیو
48 فایل
امام خميني(ره): #تربيت انسان از #حكومت و #انقلاب هم مهمتر است. کانال اطلاع رسانی حوزه ۳۶۴ حضرت رقیّه سلام الله علیها ناحیه حیدر کرار علیه السلام شهر پرند استان تهران ارتباط با مدیر کانال 👈 @siyane_313
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹🌹 عید مبعث برتمامی مسلمین مبارک 🌹🌹 به مناسبت اعیاد شعبانیه درصدد قربانی برای اول شعبان وتوزیع بین نیازمندان شهرک و تهیه بسته های معیشتی برای 40 خانواده نیازمند در شهرک کیسون هستیم از شما خیر عزیز خواهشمندیم که ما را در این عمل خیر وخداپسندانه ولو با کوچکترین کمک مارا یاری نمایید تا درماهی که متبرک به وجودسرورجوانان اهل بهشت و منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)است وهمچنین شرایط سخت زندگی دراین زمان لبی راخندان وغصه ای را از دلهای نا امید برداریم به یاری حق صدقات ونذورات شما هم قابل استفاده در این کار خیر میباشد منتظر کمک ویاری شما دوستان عزیز وخیر هستیم☘ 6273811122248492 شوکت مهرآبادی ،بانک انصار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آیت‌الله اراکی سپس به نکته دیگری در مورد این جریان اشاره کرده و فرمود:《نکته دیگر اینکه آن‌ها در مناطق سنی‌نشین نیز مشغول تبلیغ اعتقادات خطرناک خود هستند که واکنش‌های امنیتی خواهد داشت. ببینید مردم طی یک اتفاق، نتیجه اقدامات و رفتارهای این جریان را در سراسر جهان مشاهده کردند. این اتفاق مربوط به ماجرای شهادت «شیخ حسن شحاطه» از رهبران شیعیان مصر بود. شیخ شحاطه را مردم کوچه و بازار کشتند. اما این جنایت را چه کسی سازماندهی کرد؟ چه کسی این آتش را برافروخت؟ «یاسر الحبیب» از طرفداران سید صادق شیرازی و وکیل و وابسته به او محسوب می‌شود. او از قدیم در دامن شیرازی‌ها پرورش‌یافته و مسبب اصلی مرگ شیخ شحاطه شد. ماجرا از این قرار بود که یک هفته قبل از شهادت این شیخ، شبکه ماهواره‌ای《فدک》با وی مصاحبه کرد و آنقدر به پای شیخ شحاطه پیچید تا توانست حرف‌هایی را در توهین به مقدسات اهل تسنن از وی بگیرد، یعنی این شیخ را وادار به توهین کرد. خب نتیجه چه شد؟ @salehinhoze قسمت سیزدهم : انگلیس و شیعه انگلیسی
نتیجه این شد که مردم در محل سکونت همین آقا تحریک شدند و جریان‌هایی هم آمدند روی این مسئله کار کردند و مردم را به واکنش واداشتند. من خودم پوسترهایی در «محله الجیزه» که محل سکونت شیخ شحاطه بود دیدم که نوشته بود «چه نشسته‌اید و چرا عکس‌العمل نشان نمی‌دهید که فلانی به مقدسات اهل تسنن توهین کرد.» همین عبارات تحریک کننده باعث شد که مردم کوچه و بازار علیه شیخ شحاطه تحریک شوند و او و چند نفر دیگر از اطرافیانش را بکشند. بنابراین کارهایی که رسانه‌های نزدیک به شیرازی می‌کنند اثر دارد. مثلاً همین عبدالمالک ریگی که در ایران دستگیر شد و صدها جوان ایرانی را به شهادت رساند و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرد، در اعترافاتش صراحتاً گفت: ما وقتی می‌خواستیم نیروهای خودمان را برای عملیات ضد شیعی آماده کنیم، فیلم سخنرانی افرادی که وابسته به گروه شیرازی بودند را برای آن‌ها می‌گذاشتیم و می‌گفتیم «ببینید این‌ها چگونه به مقدسات شما توهین می‌کنند؟ این‌ها شیعه هستند.» یعنی گروهک ریگی به وسیله اظهارات فرقه شیرازی سعی می‌کرد جوانان ساده اهل‌سنت را علیه شیعیان تحریک کند. @salehinhoze قسمت سیزدهم : انگلیس و شیعه انگلیسی
پس‌از تحولات عراق و هجوم تروریست‌ها به این کشور، برخی گفتند ایجاد اختلاف و درگیری بین اهل تشیع و تسنن در مناطق سنی‌نشین می‌تواند بسترساز یارگیری گروه‌های تکفیری بخصوص داعش در داخل ایران باشد. یعنی مشابه همان اتفاقاتی که در بغداد می‌افتد و شیعیان تندرو به محل‌های سنی‌نشین می‌روند و به مقدسات آن‌ها توهین می‌کنند. شما اگر تحلیل و پی گیری کنید خواهید دید که چگونه داعش موفق می‌شود این همه نیرو را در سراسر جهان بسیج کند. دلیل عمده بسیج این جوان‌ها برای پیوستن به داعش و گروه‌های افراطی نظیر داعش، دیدن و شنیدن رسانه‌های وابسته به سید صادق شیرازی مثل فدک و امام حسین علیه‌السّلام است. البته رسانه‌های تسنن افراطی مانند «شبکه‌ وصال» و «کلمه» هم هستند که جامعه سنی که سند را علیه جامعه شیعی تحریک می‌کنند. بنابراین فرقه شیرازی جریانی است که از لحاظ امنیتی جریان خطرناکی است و تنها بُعد فرهنگی ندارد و بعد امنیتی هم دارد. ما امیدواریم که مسئولان امنیتی هر زمان که صلاح دیدند قاطع‌تر با این گروه برخورد کنند.» @salehinhoze قسمت سیزدهم : انگلیس و شیعه انگلیسی
شاخصه پنجم جریان شیرازی این است که روی احساسات شیعی کار می‌کنند تا بتوانند از طریق برانگیختن احساسات مردم برای خود یارگیری کنند. ببینید قطعاً شعائر حسینی از بزرگترین شعائر اسلامی است و اسلام و تشیع نیز مرهون قیام سیدالشهداء علیه‌السّلام است. اما گاهی این جریان بر شعائر حسینی بیش‌از محدوده شرع تکیه می‌کند، یعنی نمی‌آیند شعائر اصلی را تبلیغ کنند. شیرازی‌ها در این زمینه کتاب و یک اعلامیه ننوشتند که بیاید اهداف حقیقی قیام سیدالشهدا علیه‌السّلام را تبیین، تحلیل و از اتهاماتی که به قیام امام حسین علیه‌السّلام منتسب می‌شود دفاع کنند. امروز بعضی جریان‌های افراطی اهل سنت و دشمنان داخلی و خارجی، اهداف قیام سیدالشهدا علیه‌السّلام را زیر سوال می‌برند اما این جریان با این همه ادعایی که نسبت به شعائر حسینی دارد یک واکنش درست و حسابی در تبیین اهداف سیدالشهدا علیه‌السّلام انجام نداده. یعنی تاکنون از خودشان یک رساله، کتاب و چیزی که از تشیع، دفاع حقیقی و مستدل کند ارائه نداده‌اند. جریان شیرازی سراغ شعائری می‌رود که بتواند به شکلی در بین جامعه شیعی تفرقه ایجاد کند. مثلاً طرقی قمه‌زنی رفته‌اند و این حرکت را اصول دین کرده‌اند!! و هر کسی هم با قمه‌زنی مخالف باشد را مخالف حسین‌بن‌علی علیه‌السّلام معرفی می‌کنند!! این یعنی چه؟ اصلاً قمه‌زنی در تاریخ تشیع وجود نداشته. @salehinhoze قسمت سیزدهم : انگلیس و شیعه انگلیسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺 همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) 🌺 مراسم جشن اختتامیه حلقات صالحین در سال ۹۹ 🌺 همراه با سخنرانی و اهداء هدایا به متربیان نمونه 🌺 با حضور متربیان حلقه میانسال و نوجوان ۹۹/۱۲/۲۰ 🌼 با تشکر از فرمانده بزرگوار پایگاه خواهر فرهادی .
16.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹بمناسبت فرا رسیدن مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم ♦️ساخت زیبا کاری از خواهر بزرگوار فاطمه صدیقی متربی حلقه نوجوان سطح ۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تاریخ پیدایش این پدیده به ۲۰۰ سال پیش باز می‌گردد. مگر امام صادقرعلیه‌السّلام قمه می‌زد؟ مگر اصحاب امام صادق علیه‌السّلام و ائمه اطهارعلیه‌السّلام قمه می‌زدند؟ مگر شیخ مفید، شیخ طوسی، علما و مراجع ما قمه می‌زدند؟ اگر بنا بود قمه زنی از مهمترین شعائر حسینی باشد باید اول علمای ما اینکار را انجام دهند. چرا که به‌عنوان مثال، علما در روضه‌خوانی‌ها و سینه‌زنی‌ها پیش قدم بودند و مردم را تشویق به این شعائر می‌کردند. ما باید شعائر حسینی را از علما و مراجع دین یاد بگیریم، اما شما در تاریخ، یک عالم شیعه را نمی‌توانید پیدا کنید که قمه زده باشد، زیرا اصلاً قمه‌زنی در بین شعائر حسینی رسم نبوده‌است. این جریان علاوه‌بر قمه‌زنی، سراغ روش‌های غلط و تحریف شده هم رفته‌است. مثلاً روی خار، آتش یا چیزهای آتشین راه می‌روند و یا خود را روی زمین می‌کشند و کارهای عجیب و غریب می‌کنند. این حرکات نه تنها با شعائر حسینی ارتباطی ندارد بلکه شعائر تشیع و قیام حسینی را در دیدگاه مردم دنیا به یک کار خرافی، بی‌معنا و بی‌هدف تبدیل می‌کند و موجب می‌شود آن‌هایی که می‌خواهند به تشیع یا به اسلام حقیقی و اسلام ناب روی بیاورند از اسلام روی گردان شوند. آن‌ها تمام توان خود را برای پیوند «شیعه» با خشونت و قرار دادن آن در مقابل سایر فِرَق اسلامی تجمیع کرده‌اند.» @salehinhoze قسمت سیزدهم : انگلیس و شیعه انگلیسی