eitaa logo
معارج
74 دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
457 ویدیو
48 فایل
امام خميني(ره): #تربيت انسان از #حكومت و #انقلاب هم مهمتر است. کانال اطلاع رسانی حوزه ۳۶۴ حضرت رقیّه سلام الله علیها ناحیه حیدر کرار علیه السلام شهر پرند استان تهران ارتباط با مدیر کانال 👈 @siyane_313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یکی باید مےآمد تا به مݩ بگوید 💭 کہ هستم؟ 💭 چـــــرا هستم؟ 💭 کجـــــا هستم؟ این یکے هم نمےشد غیـر از تـــــــــــو باشد🌺؛ باید مےبودی و ... ༺🦋 @salehinhoze
🌹🌹 عید مبعث برتمامی مسلمین مبارک 🌹🌹 به مناسبت اعیاد شعبانیه درصدد قربانی برای اول شعبان وتوزیع بین نیازمندان شهرک و تهیه بسته های معیشتی برای 40 خانواده نیازمند در شهرک کیسون هستیم از شما خیر عزیز خواهشمندیم که ما را در این عمل خیر وخداپسندانه ولو با کوچکترین کمک مارا یاری نمایید تا درماهی که متبرک به وجودسرورجوانان اهل بهشت و منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)است وهمچنین شرایط سخت زندگی دراین زمان لبی راخندان وغصه ای را از دلهای نا امید برداریم به یاری حق صدقات ونذورات شما هم قابل استفاده در این کار خیر میباشد منتظر کمک ویاری شما دوستان عزیز وخیر هستیم☘ 6273811122248492 شوکت مهرآبادی ،بانک انصار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آیت‌الله اراکی سپس به نکته دیگری در مورد این جریان اشاره کرده و فرمود:《نکته دیگر اینکه آن‌ها در مناطق سنی‌نشین نیز مشغول تبلیغ اعتقادات خطرناک خود هستند که واکنش‌های امنیتی خواهد داشت. ببینید مردم طی یک اتفاق، نتیجه اقدامات و رفتارهای این جریان را در سراسر جهان مشاهده کردند. این اتفاق مربوط به ماجرای شهادت «شیخ حسن شحاطه» از رهبران شیعیان مصر بود. شیخ شحاطه را مردم کوچه و بازار کشتند. اما این جنایت را چه کسی سازماندهی کرد؟ چه کسی این آتش را برافروخت؟ «یاسر الحبیب» از طرفداران سید صادق شیرازی و وکیل و وابسته به او محسوب می‌شود. او از قدیم در دامن شیرازی‌ها پرورش‌یافته و مسبب اصلی مرگ شیخ شحاطه شد. ماجرا از این قرار بود که یک هفته قبل از شهادت این شیخ، شبکه ماهواره‌ای《فدک》با وی مصاحبه کرد و آنقدر به پای شیخ شحاطه پیچید تا توانست حرف‌هایی را در توهین به مقدسات اهل تسنن از وی بگیرد، یعنی این شیخ را وادار به توهین کرد. خب نتیجه چه شد؟ @salehinhoze قسمت سیزدهم : انگلیس و شیعه انگلیسی
نتیجه این شد که مردم در محل سکونت همین آقا تحریک شدند و جریان‌هایی هم آمدند روی این مسئله کار کردند و مردم را به واکنش واداشتند. من خودم پوسترهایی در «محله الجیزه» که محل سکونت شیخ شحاطه بود دیدم که نوشته بود «چه نشسته‌اید و چرا عکس‌العمل نشان نمی‌دهید که فلانی به مقدسات اهل تسنن توهین کرد.» همین عبارات تحریک کننده باعث شد که مردم کوچه و بازار علیه شیخ شحاطه تحریک شوند و او و چند نفر دیگر از اطرافیانش را بکشند. بنابراین کارهایی که رسانه‌های نزدیک به شیرازی می‌کنند اثر دارد. مثلاً همین عبدالمالک ریگی که در ایران دستگیر شد و صدها جوان ایرانی را به شهادت رساند و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرد، در اعترافاتش صراحتاً گفت: ما وقتی می‌خواستیم نیروهای خودمان را برای عملیات ضد شیعی آماده کنیم، فیلم سخنرانی افرادی که وابسته به گروه شیرازی بودند را برای آن‌ها می‌گذاشتیم و می‌گفتیم «ببینید این‌ها چگونه به مقدسات شما توهین می‌کنند؟ این‌ها شیعه هستند.» یعنی گروهک ریگی به وسیله اظهارات فرقه شیرازی سعی می‌کرد جوانان ساده اهل‌سنت را علیه شیعیان تحریک کند. @salehinhoze قسمت سیزدهم : انگلیس و شیعه انگلیسی
پس‌از تحولات عراق و هجوم تروریست‌ها به این کشور، برخی گفتند ایجاد اختلاف و درگیری بین اهل تشیع و تسنن در مناطق سنی‌نشین می‌تواند بسترساز یارگیری گروه‌های تکفیری بخصوص داعش در داخل ایران باشد. یعنی مشابه همان اتفاقاتی که در بغداد می‌افتد و شیعیان تندرو به محل‌های سنی‌نشین می‌روند و به مقدسات آن‌ها توهین می‌کنند. شما اگر تحلیل و پی گیری کنید خواهید دید که چگونه داعش موفق می‌شود این همه نیرو را در سراسر جهان بسیج کند. دلیل عمده بسیج این جوان‌ها برای پیوستن به داعش و گروه‌های افراطی نظیر داعش، دیدن و شنیدن رسانه‌های وابسته به سید صادق شیرازی مثل فدک و امام حسین علیه‌السّلام است. البته رسانه‌های تسنن افراطی مانند «شبکه‌ وصال» و «کلمه» هم هستند که جامعه سنی که سند را علیه جامعه شیعی تحریک می‌کنند. بنابراین فرقه شیرازی جریانی است که از لحاظ امنیتی جریان خطرناکی است و تنها بُعد فرهنگی ندارد و بعد امنیتی هم دارد. ما امیدواریم که مسئولان امنیتی هر زمان که صلاح دیدند قاطع‌تر با این گروه برخورد کنند.» @salehinhoze قسمت سیزدهم : انگلیس و شیعه انگلیسی
شاخصه پنجم جریان شیرازی این است که روی احساسات شیعی کار می‌کنند تا بتوانند از طریق برانگیختن احساسات مردم برای خود یارگیری کنند. ببینید قطعاً شعائر حسینی از بزرگترین شعائر اسلامی است و اسلام و تشیع نیز مرهون قیام سیدالشهداء علیه‌السّلام است. اما گاهی این جریان بر شعائر حسینی بیش‌از محدوده شرع تکیه می‌کند، یعنی نمی‌آیند شعائر اصلی را تبلیغ کنند. شیرازی‌ها در این زمینه کتاب و یک اعلامیه ننوشتند که بیاید اهداف حقیقی قیام سیدالشهدا علیه‌السّلام را تبیین، تحلیل و از اتهاماتی که به قیام امام حسین علیه‌السّلام منتسب می‌شود دفاع کنند. امروز بعضی جریان‌های افراطی اهل سنت و دشمنان داخلی و خارجی، اهداف قیام سیدالشهدا علیه‌السّلام را زیر سوال می‌برند اما این جریان با این همه ادعایی که نسبت به شعائر حسینی دارد یک واکنش درست و حسابی در تبیین اهداف سیدالشهدا علیه‌السّلام انجام نداده. یعنی تاکنون از خودشان یک رساله، کتاب و چیزی که از تشیع، دفاع حقیقی و مستدل کند ارائه نداده‌اند. جریان شیرازی سراغ شعائری می‌رود که بتواند به شکلی در بین جامعه شیعی تفرقه ایجاد کند. مثلاً طرقی قمه‌زنی رفته‌اند و این حرکت را اصول دین کرده‌اند!! و هر کسی هم با قمه‌زنی مخالف باشد را مخالف حسین‌بن‌علی علیه‌السّلام معرفی می‌کنند!! این یعنی چه؟ اصلاً قمه‌زنی در تاریخ تشیع وجود نداشته. @salehinhoze قسمت سیزدهم : انگلیس و شیعه انگلیسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺 همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) 🌺 مراسم جشن اختتامیه حلقات صالحین در سال ۹۹ 🌺 همراه با سخنرانی و اهداء هدایا به متربیان نمونه 🌺 با حضور متربیان حلقه میانسال و نوجوان ۹۹/۱۲/۲۰ 🌼 با تشکر از فرمانده بزرگوار پایگاه خواهر فرهادی .
16.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹بمناسبت فرا رسیدن مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم ♦️ساخت زیبا کاری از خواهر بزرگوار فاطمه صدیقی متربی حلقه نوجوان سطح ۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تاریخ پیدایش این پدیده به ۲۰۰ سال پیش باز می‌گردد. مگر امام صادقرعلیه‌السّلام قمه می‌زد؟ مگر اصحاب امام صادق علیه‌السّلام و ائمه اطهارعلیه‌السّلام قمه می‌زدند؟ مگر شیخ مفید، شیخ طوسی، علما و مراجع ما قمه می‌زدند؟ اگر بنا بود قمه زنی از مهمترین شعائر حسینی باشد باید اول علمای ما اینکار را انجام دهند. چرا که به‌عنوان مثال، علما در روضه‌خوانی‌ها و سینه‌زنی‌ها پیش قدم بودند و مردم را تشویق به این شعائر می‌کردند. ما باید شعائر حسینی را از علما و مراجع دین یاد بگیریم، اما شما در تاریخ، یک عالم شیعه را نمی‌توانید پیدا کنید که قمه زده باشد، زیرا اصلاً قمه‌زنی در بین شعائر حسینی رسم نبوده‌است. این جریان علاوه‌بر قمه‌زنی، سراغ روش‌های غلط و تحریف شده هم رفته‌است. مثلاً روی خار، آتش یا چیزهای آتشین راه می‌روند و یا خود را روی زمین می‌کشند و کارهای عجیب و غریب می‌کنند. این حرکات نه تنها با شعائر حسینی ارتباطی ندارد بلکه شعائر تشیع و قیام حسینی را در دیدگاه مردم دنیا به یک کار خرافی، بی‌معنا و بی‌هدف تبدیل می‌کند و موجب می‌شود آن‌هایی که می‌خواهند به تشیع یا به اسلام حقیقی و اسلام ناب روی بیاورند از اسلام روی گردان شوند. آن‌ها تمام توان خود را برای پیوند «شیعه» با خشونت و قرار دادن آن در مقابل سایر فِرَق اسلامی تجمیع کرده‌اند.» @salehinhoze قسمت سیزدهم : انگلیس و شیعه انگلیسی
در پایان باید گفت: بسیاری از تاریخ‌نگاران بر این عقیده‌اند که قمه‌زنی مربوط به دوره قاجار بوده و در عصر صفویه وجود نداشته. استاد رسول جعفریان در این‌باره می‌گوید: «یک نظر جدی این است که بخش‌هائی از عزاداری از هند آمده است. تشیع در زمان صفوی به هند رفت و در برگشت، به گونه‌ای دیگر وارد ایران شد!» صادق شیرازی که قمه‌زنی یکی از اصول دین اوست در یک سخنرانی خود می‌گوید: «... و خون حضرت موسی علیه‌السّلام و سایر انبیاء ریخته شد. پس چرا برخی ترس دارند از ریختن خون برای امام حسین علیه‌السّلام؟ (این افراد) بیشتر مطالعه و تأمل کنند، چون روایات بسیارند و متواتر، از درجه تواتر بالایی برخوردارند. و وظیفه داریم که دست این‌ها را بگیریم تا جهنمی نشوند، چه قاصر باشند چه مقصر، والله که این بسیار تأسف بار است که بخاطره این شبهات (یعنی قمه نزدن) دوزخی شوند...» @salehinhoze قسمت سیزدهم : انگلیس و شیعه انگلیسی
حال سؤال این است که این جماعت توضیح نمی‌دهند که اگر خواهان خون دادن در راه امام حسین علیه‌السّلام هستند چرا برای دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السّلام به مقابله با داعش که به خون شیعیان تشنه‌اند نمی‌روند؟ اگر آنگونه که ادعا می‌کنند، حسینی هستند؟ این گوی و این میدان! این شخص ادعا کرده: «بسیاری از اعاظم فقهای شیعه، فتوا به جواز قمه‌زنی داده‌اند»! وی بدون اینکه نامی از فقهای مورد ادعای خود به میان آورد، گفته است «مخالفان قمه‌زنی، چه قاصر و چه مقصر، جهنمی هستند»! باید پرسید؛ آیا شیخ انصاری که به خاتم‌الفقهاء و المجتهدین شهرت دارد و اینگونه اعمال نظیر قمه‌زنی را حرام می‌دانست جهنمی است؟! آیا مرحوم آیت‌الله سید کاظم یزدی، صاحب کتاب عروةالوثقی که این کار را بدعت می‌دانست جهنمی است؟! بد نیست بدانیم که رضاشاه، این مهره انگلیسی نیز برای مدتی تظاهر به دینداری کرد، او در ایام محرم به سرش گِل می‌مالید و جلوی دسته راه می‌افتاد و قزاق‌ها را به قمه‌زنی وادار می‌کرد! @salehinhoze قسمت سیزدهم : انگلیس و شیعه انگلیسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔘 بخش‌هایی از کتاب مرور برخی از برنامه‌های نفوذ و جاسوسی انگلیس در ایران 🔸 قسمت چهاردهم : انگلیس و فتنه ۸۸ 👇👇
فتنه ۸۸ یکی از نقاط عطف اساسی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، قرار بود طی یک برنامه‌ریزی گسترده و پیچیده چندین ساله، نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی معاندان داخلی و خارجی سرنگون و نظام دیگری جایگزین آن شود. هرچند عده‌ای همچنان ماجراهای سال ۸۸ را دعوای هواداران دو کاندیدای انتخاباتی تصور می‌کنند، اما شواهد و قرائن بسیاری حاکی از آن است که این حوادث، نه یک دعوای درونی بلکه توطئه‌ای با حمایت بیرونی برای مقابله با اساس یک نظام مبتنی بر عقلانیت اسلامی بوده‌است. اما در میان حامیان و عاملان بیرونی این فتنه بزرگ، نقش انگلیس را شاید بتوان پررنگ‌تر از بقیه دانست. انگلیس که سابقه استعماری و استثماری آن به قرن‌ها پیش‌از این باز می‌گردد، به اعتراف و اقرار کارمندان خود، در این بُرهه نیز برنامه‌ریزی و طراحی‌های دقیق و گسترده‌ای داشته‌است. حسین رسام، یکی از بازداشت‌شدگان فتنه ۸۸ کارمند سفارت انگلیس در تهران بود، اعترافات بسیار تکان‌دهنده‌ای در این زمینه دارد. وی در این اعترافات از ارتباط‌گیری سفارت با برخی گروه‌های سیاسی، نفوذ در ستاد کاندیداهای انتخابات، حضور فعال در اغتشاشات و برنامه‌ریزی درازمدت انگلیسی‌ها برای تاثیرگذاری در روند سیاسی کشور سخن می‌گوید. @salehinhoze قسمت چهاردهم : انگلیس و فتنه ۸۸
او بیان می‌دارد: «من در طول ۵ سالی که در سفارت انگلستان کار می‌کردم حدود ۱۳۰ مرتبط داشتم و متعهد شده بودم که در سال گذشته و همچنین امسال، با افزایش حدود ۵۰ نفری آن‌ها تعدادشان را به ۱۸۰ نفر برسانم. تماس و ملاقات با مرتبطین ایرانی عموماً در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و مکان‌های عمومی انجام می‌شد. اصولاً سعی می‌شد که این تماس‌ها در محلی غیر از سفارت صورت بگیرد. سفارت هزینه‌های این ملاقات‌ها را پرداخت می‌کرد و مرتبطین سفارت یا کسانی که ما ملاقات می‌کردیم هم آگاه بودند که هزینه‌های ملاقات‌ها را در واقع دولت انگلستان پرداخت می‌کند و آن‌ها میهمان سفارت انگلستان هستند و مطالبی هم که در این جلسات مورد گفت‌وگو قرار می‌گیرد به اطلاع مقامات لندن خواهد رسید. بخش عمده مرتبطین ما را افراد به‌اصطلاح روشنگر و کسانی که به نوعی نسبت به حاکمیت فعلی دارای زاویه بودند تشکیل می‌داد و در همین رابطه بیشتر ارتباط ما با برخی اصلاح‌طلبان بود.» @salehinhoze قسمت چهاردهم : انگلیس و فتنه ۸۸
اما جو ناآرام تبلیغات انتخاباتی ۸۸ و مناظره‌ها و صحبت‌های ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۱ خرداد ۸۸ توسط میر حسین با یکی از خبرگزاری‌های انگلیسی که در آن، عدم انتخاب خودش را مساوی با شورش و ... دانست، خبر از یک برنامه هماهنگ و یک فتنه جدید می‌داد!! آن‌ها از قبل برنامه‌ریزی گسترده‌ای داشتند و شاید عجیب باشد که ۵۵ خبرنگار از رسانه‌های انگلیس، برای پوشش انتخابات ۸۸ به ایران سفر کردند! بعد از انتخابات، خبرگزاری‌های انگلیس و آمریکا، ۲۴ ساعته به انعکاس اخبار، آنگونه که خودشان می‌خواهند شدند. حضور آشکار دیپلمات‌های انگلیسی با نمادهای سبز در میان آشوبگران، نفوذ برخی رابطین امنیتی سفارتخانه در ستاد کاندیداهای خاص، دیدارهای خصوصی سفیران غربی، عربی با سران فتنه از دیگر عواملی است که فتنه ۸۸ را گسترده‌تر نمود. در این زمان، انگلیس تلاش کرد با افزایش اعزام مسافرانی با اهداف خاص به ایران و به‌کارگیری آموزه‌های اطلاعاتی خود، در اتفاقات تهران مؤثر باشد. دراین‌بین، سفارت انگلیس در تهران با کمک بی‌بی‌سی فارسی و سرویس امنیتی انگلیس، به‌عنوان مرکز فرماندهی، هدایت و خط دهی آشوب‌ها و اقدام‌های مداخله جویانه مشغول فعالیت بود. @salehinhoze قسمت چهاردهم : انگلیس و فتنه ۸۸
سفارت انگلیس در پوشش نیروهای محلی، افرادی بین اغتشاشگران می‌فرستاد و مطالب مورد نظر خود را به آن‌ها و جامعه القا می‌کرد. هرچند در همان دوران، نهادهای امنیتی به این موضوع دست یافته و اعلام نمودند. اما برخی باور نکرده و این را بازی سیاسی می‌دانستند! تا اینکه سال‌ها بعد، اسنادی طبقه‌بندی شده توسط «ادوارد اسنودن» پخش شد. در برخی اسناد آمده بود: سرویس اطلاعات انگلستان در سال ۱۳۸۸ با استفاده از حربه‌های اینترنتی، برای تشدید ناآرامی در ایران تلاش می‌کرد. براساس این اسناد، اداره ارتباطات دولتی بریتانیا که وظیفه جاسوسی اینترنتی را برعهده دارد، تیم ویژه‌ای برای تمرکز بر ایران ایجاد کرده بود. یکی از واحدهای سازمان اطلاعات انگلیس با حروف اختصاری 《GCHQ》 مرسوم به «ستاد ارتباطات دولت انگلیس» تلاش کرده تا در طول آشوب‌های مربوط به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ ایران فعال باشد. فعالیت این سایت بعد از ناآرامی‌ها در ایران، در شبکه‌های اجتماعی تقریباً به صفر رسید. @salehinhoze قسمت چهاردهم : انگلیس و فتنه ۸۸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺 جشن میلاد همراه با اختتامیه حلقات صالحین پایگاه شهیده افضل در سال ۹۹ . 🌺 برای کسب اطلاعات بیشتر فیلم تیزر باز شود . 🌺 تولید تیزر توسط مسئول محترم تعلیم و تربیت پایگاه و متربی حلقه نوجوان سطح ۲ خواهر محمدی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام و عرض تبریک ایام 🌼 🔸️ ان‌شاءالله امشب با آخرین قسمت از در بخش در خدمت شما بزرگواران هستیم . 🔴 همچنان منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما همراهان گرامی هستیم . آیدی ما جهت ارتباط 👇👇 🆔️ @siyane_313 با تشکر از همراهی شما 🌹🌹 خادمین خود در کانال معارج رو از دعای خیر خود فراموش نکنید ⚘⚘ یاعلی علیه‌السّلام ❤
🔘 بخش‌هایی از کتاب مرور برخی از برنامه‌های نفوذ و جاسوسی انگلیس در ایران 🔸 قسمت پانزدهم : انگلیس و پیروزی بدون جنگ 👇👇