eitaa logo
مباحث
1.7هزار دنبال‌کننده
36.2هزار عکس
31.9هزار ویدیو
1.6هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پیام شهید مدافع حرم بابک نوری: ما اینجا هستیم تا داعشی های تکفیری وارد خاک ما نشن، ما اینجا هستیم تا از ناموس خودمون دفاع کنیم، از اعتقادات خودمون دفاع کنیم، شما هم نگید مدافع بشار، ما مدافع حرمیم، ما مدافعان ناموس کشورمونیم... شادی ارواح مطهر شهدا، 🥀 ╭─── │ 🌙 @Mabaheeth ╰──────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📣 آمادگی ورود به 🔸 رهبر انقلاب: در دلهایتان را هرچه میتوانید با ذکر الهی نورانیتر کنید، تا برای ورود در ساحت مقدّس لیلةالقدر آماده شوید، که: «لَیلَةُالقَدرِ خَیرٌ مِن اَلفِ شَهرٍ. تَنَزَّلُ المَلائِکَةُ وَ الرّوحُ. فِیها بِإذنِ رَبِّهِم مِن کُلِّ أمرٍ» شبی که فرشتگان، زمین را به آسمان متّصل میکنند، دلها را نورباران و محیط زندگی را با نور فضل و لطف الهی منوّر میکنند. ⭐️ 💻 Farsi.Khamenei.ir ╭─── │ 🌙 @Mabaheeth ╰──────────
💠 شب قدر، گوهری گرانبها 💎 گوهر هر چه گرانبهاتر، مخفي‌تر. خداي متعال اين شب را شب مبارکی قرار داده است و قطعاً اين ليله در ماه رمضان پنهان است و احتمال اينکه شب بيست و سوم دستيابي به قدريّت قدر ممکن باشد، زياد است. 🔸 الّا اينکه مشکل ما دانستن اين مطلب نيست، مشکل ما تهيأ (آمادگی) براي ورود به «لَيْلَةُ الْقَدْرِ» است و اين امکان پذير نيست، مگر اينکه انسان وارد «شَهْرُ رَمَضانَ» بشود. باطناً، تکويناً درک بکند. اين ليلةالقدر گوهري گرانبها است که در گوهر گرانبهاي ديگري پيچيده شده است يعني «شَهْرُ رَمَضانَ». پس اين‌ها به هم مربوط است. حاج شیخ جعفر ناصری | @nasery_ir ‌ ‌ ╭─── │ 🌙 @Mabaheeth ╰────────── ‌ ‌
| 🔻ما بايد هميشه ‏هم پاي با زمان پيش برويم. ولي هيچ كَس تا حالا نتوانسته اين كار را بكند. ما عموماً هميشه عقب هستيم. ... شب ‏قدر است؛ امّا نستجير باللّه هنوز وارد ماه رمضان نشدم. 🔸اين همه روزه گرفتم؛ اما من را هنوز به ماه مبارک راه نداده اند. كم اتفاق مي ‏افتد که کسی از اول ماه وارد ماه مبارک بشود. 🔹فقط امام علیه السلام است كه حركتش همراه زمان است. چون كه او ركن زمان است. روز اول ماه‏ رمضانش روز اول است. شب نوزدهمش شب نوزدهم است. البته در بین مردم مي‏توان به كسي برخورد كرد كه يك دفعه شب نوزدهمش شب نوزدهم بشود در حالي كه قبلا يك كاستي‏ ها و عقب افتادگی هایی داشته است. 🔸مثلا توسلش به عليه السلام گل مي‏كند و نتیجه می دهد و برايش نوزده شبش را جلو مي ‏آورد. ما خودمان را به زمان نرسانده ‏ايم بايد برسانيم؛ آن وقت ديگر مشكلاتمان حل مي‏ شود. ‌ ‌‌ ‌ حاج شیخ جعفر ناصری دام عزّه ‌ ‌ ╭─── │ 🌙 @Mabaheeth ╰──────────
هدایت شده از 🌃 شبهای قدر 🌙
💠 آثار تلاوت سوره قدر 💫 تلاوت سوره قدر انسان را به درک ليلة القدر، نزديک‌تر و نزديک‌تر مي‌کند. خوشا به حال آن کساني که با این سوره انس داشته‌اند و زياد مي‌خوانده‌اند. چون وقتي اين حرکت شروع شد دیگر پايان ندارد. 🔸 مرحوم آيت الله بهجت به اين سوره خيلي علاقه داشتند و از بعضي اساتيدشان، نقل مي‌کردند (شايد مرحوم کمپاني بوده) که وقتي مي‌پرسيدند از ایشان که شما چه مي‌خوانيد که اينقدر مشغول هستيد؟ نمي‌گفت چه مي‌خوانم؛ ولی مي‌گفت: هر کسي در شبانه روز 1000 مرتبه سوره قدر بخواند، عمودي از نور بين او تا آسمان برقرار خواهد شد. چه انسی! چه لذتی! چه معرفتی! چه شهودی! چه درکی! چه يقينی! چه اطمينانی! چه ليلة القدری!!! 🔹 ولی اين‌ها يک ورودی و لازمه دارد و آن طلب مغفرت از حق تعالي است. و طلب مغفرت، مقدمات توبه را فراهم مي‌کند؛ ، مقدمات فضل و رحمت الهي را؛ فضل و رحمت الهی مقدمه مي‌شود براي اتصاف به تهذيب و تزکيه؛ تهذيب و تزکيه، راه را بازتر و بازتر مي‌کند و ، شب عظيمي است. شب انس با خدا است. شب قدر است نه فقط براي رزق مادي، آنقدر سفره‌ها هست که انبياء مي‌دانستند چه بخواهند: «رَبَّنا أَنْزِلْ عَلَينا مائِدَةً مِنَ السَّماءِ تَکونُ لَنا عيداً لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا» ديگر يک نفر نيستند. 🔸 انسان وقتي شروع مي‌کند، يک نفر است. خودش است و خودش. وقتي به باور رسيد فضا متفاوت مي‌شود. سفره بزرگتر مي‌شود. ديگر خودش نيست. یک تفکر است، يک حرکت و باور است. در يک مدار ديگر قرار مي‌گيرد. فقط مانع در گام‌هاي اوليه بسته بودن در است که فتحش با استغفار است و توبه، و برون‌ رفت از تشتت فکري و به کار بستن اخلاص و صلاة و سجده. ◽ حاج شیخ جعفر ناصری دام‌عزّه @nasery_ir ╭─── │ 🌙 @Mabaheeth ╰──────────
هدایت شده از فقه و احکام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بدرفتاری با و چه بر سر تجربه‌گر مرگ موقت آورد... ╭─── │ 🌙 @Mabaheeth ╰──────────
هدایت شده از فقه و احکام
40_An_sooy_marg_aminikhaah.ir.mp3
40.75M
🔊 پرسش و پاسخ | جلسه اول * تعبیر طرائق در قران به چه معناست؟ * تونلها، شاهرگ ارتباطی ما با عالم است. * اعمال انسان را زیاد میکند. * تونل یا کانال هر انسانی تابع اعمال اوست. * همه چیزهایی که در اطراف ماست تحت تأثیر اعمال ما قرار میگیرد. * همه عالم اثر گذار و اثر پذیر است. * چگونه نعمات، نورانیت خود را از دست می دهند؟ * دایره حقوق خیلی وسیع است. * چگونه حق الناسی که بر گردن ما است را أدا کنیم؟ * مراتب برزخی ما مراتب علم ماست. * علم یعنی باور قلبی * به میزانی که انسان دارد، شرح صدر دارد. * شهید به خاطر اخلاص‍ی که دارد عوالم را میفهمد. * کلاسهای عالم برزخ به میزان درک ماست. * ارتباط قلبی و توجه باطنی چگونه حاصل می شود؟ * رفقای سلوکی بسیار مهم هستند. ⏰ مدت زمان:٩۴:٢٩ @Aminikhaah_Media #️⃣ روح | مرگ | برزخ | بدن مثالی چشم برزخی | آن سوی مرگ ╭─── │ 🌙 @Mabaheeth ╰──────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از مباحث
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ایران در 🇮🇷 💫 در روایات اهل‌بیت علیهم‌السلام 🎙️ استاد حسن رحیم‌پور ازغدی: 🚩 پرچم‌هایی از خراسان در کوفه مستقر خواهند شد و با (عجّل‌اللّه‌تعالی‌فرجه‌الشریف) بیعت خواهند کرد و به لشکر حضرت خواهند پیوست... ╭─── │ 🌐 @Mabaheeth ╰──────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
، یک نامه از ╭─── │ 🌐 @Mabaheeth ╰──────────
مباحث
...نهج البلاغه | #نامه_ها ✉️ نامه ۳۸ - نامه به مردمِ مصر هنگام فرستادن مالک اشتر به آنجا
...نهج البلاغه | ✉️ نامه ۳۹ - نامه به عمرو بن عاص در بیان علل انحرافش ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ 📜 و من كتاب له عليه‌السلام إلى عمرو بن العاص 📃 فَإِنَّكَ قَدْ جَعَلْتَ دِينَكَ تَبَعاً لِدُنْيَا اِمْرِئٍ ظَاهِرٍ غَيُّهُ مَهْتُوكٍ سِتْرُهُ يَشِينُ اَلْكَرِيمَ بِمَجْلِسِهِ وَ يُسَفِّهُ اَلْحَلِيمَ بِخِلْطَتِهِ تو دين خود را پيرو دنياى كسى قرار دادى كه گمراهى‌اش آشكار است، پرده‌اش دريده، و افراد بزرگوار در همنشينى با او لكّه دار، و در معاشرت با او به سبُك مغزى متّهم مى‌گردند. فَاتَّبَعْتَ أَثَرَهُ وَ طَلَبْتَ فَضْلَهُ اِتِّبَاعَ اَلْكَلْبِ لِلضِّرْغَامِ يَلُوذُ بِمَخَالِبِهِ وَ يَنْتَظِرُ مَا يُلْقَى إِلَيْهِ مِنْ فَضْلِ فَرِيسَتِهِ فَأَذْهَبْتَ دُنْيَاكَ وَ آخِرَتَكَ وَ لَوْ بِالْحَقِّ أَخَذْتَ أَدْرَكْتَ مَا طَلَبْتَ تو در پى او مى‌روى، و چونان سگى گرسنه به دنبال پس ماندۀ شكار شير هستى، به بخشش او نظر دوختى كه قسمت‌هاى اضافى شكارش را به سوى تو افكند؛ پس دنيا و آخرت خود را تباه كردى، در حالى كه اگر به حق مى‌پيوستى به خواسته‌هاى خود مى‌رسيدى. فَإِنْ يُمَكِّنِّي اَللَّهُ مِنْكَ وَ مِنِ اِبْنِ أَبِي سُفْيَانَ أَجْزِكُمَا بِمَا قَدَّمْتُمَا وَ إِنْ تُعْجِزَا وَ تَبْقَيَا فَمَا أَمَامَكُمَا شَرٌّ لَكُمَا وَ اَلسَّلاَمُ اگر خدا مرا بر تو و پسر ابو سفيان مسلّط‍‌ گرداند، سزاى زشتى‌هاى شما را خواهم داد؛ اما اگر قدرت آن را نيافتم و باقى مانديد آنچه در پيش روى داريد براى شما بدتر است. با درود. ═══════❖•° 𑁍 °•❖═══════ علیه السلام ╭─── │ 🌙 @Mabaheeth ╰──────────
♻️ ترجمه فیض الإسلام: از نامه‌هاى آن حضرت عليه السّلام است بعمرو ابن عاص (كه بر اثر گمراهى و پيروى از معاويه او را سرزنش فرموده): (۱) پس (از درود بر هدايت يافتگان رستگار شده، بدان كه) تو دين خود را تابع دنياى كسى (معاويه) قرار دادى كه گمراهى او آشكار است، پردۀ او دريده (گفته‌اند: معاويه هر گونه كار غير مشروع و زشتى مرتكب مى‌شد: شراب مى‌نوشيده، جامۀ حرير مى‌پوشيده، ظروف طلا و نقره بكار مى‌برده، ولى از خوف عمر در زمان خلافت او بسيارى از آنها را در پنهانى مى‌نمود، و در عهد عثمان پروايى نداشت، و چون بر دعوى خلافت تصميم گرفت بعضى را آشكار و بعضى را پنهان مى‌نمود) در مجلس خود شخص بزرگوار را عيب دار و سر افكنده مى‌نمايد، و با آميزش خويش دانا را نادان مى‌گرداند (هر كه با او نشيند اگر پاكست ناپاك و اگر بزرگوار است ننگين گردد، و اگر با عقل و دانا است بى‌خرد و نادان ميشود، يا آنكه در مجلس خود از بزرگوار خرده گرفته و دانا را نادان مى‌پندارد، و ابن ابى الحديد در اينجا مى‌نويسد: معاويه در مجلس خود به بنى هاشم ناسزا مى‌گفت)پس از پى چنين كسى رفتى، و بخشش او را خواستى مانند پيروى سگ از شير كه (بطمع خوردن لقمه) به چنگالهايش نگريسته انتظار دارد كه از پس ماندۀ شكارش به سويش افكند؛ پس دنيا و آخرت خويش را به باد دادى (در دنيا خود را ننگين و در آخرت بعذاب الهىّ‌ گرفتار نمودى)! و اگر بحقّ‌ چنگ مى‌زدى (رو بما مى‌آوردى) آنچه (از دنيا و آخرت) مى‌خواستى مى‌يافتى. (۲) پس (اكنون كه از حقّ‌ رو گردانده در گمراهى افتادى) اگر خدا مرا بر تو و پسر ابى سفيان مسلّط‍‌ ساخت شما را به كيفر مى‌رسانم، و اگر مرا ناتوان ساختيد و (بعد از من) مانديد آنچه جلو روى شما است (عذاب و كيفر الهىّ‌) براى شما بدتر است (چنانكه در س ۲۰ ى ۱۲۷ مى‌فرمايد: «وَ لَعَذٰابُ‌ اَلْآخِرَةِ‌ أَشَدُّ وَ أَبْقىٰ‌» يعنى عذاب و كيفر آخرت سختتر و پاينده‌تر است «از عذاب دنيا») و درود بر شايستۀ آن . ╭─── │ 🌙 @Mabaheeth ╰──────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📜 امام عليه السلام در آغاز نامه سرزنش خود را نسبت به عمرو بن عاص از اينجا آغاز مى‌كند كه مى‌فرمايد: «تو (اى عمرو بن عاص) دين خود را تابع كسى قرار داده‌اى كه گمراهيش آشكار و پردۀ حيايش دريده است و به افراد با شخصيت در مجلسش توهين مى‌كند و عاقل را با معاشرت خود سفيه مى‌سازد»؛ (فَإِنَّكَ‌ قَدْ جَعَلْتَ‌ دِينَكَ‌ تَبَعاً لِدُنْيَا امْرِئٍ‌ ظَاهِرٍ غَيُّهُ‌، مَهْتُوكٍ‌ سِتْرُهُ‌ ، يَشِينُ‌ الْكَرِيمَ‌ بِمَجْلِسِهِ‌، وَ يُسَفِّهُ‌ الْحَلِيمَ‌ بِخِلْطَتِهِ‌ ). بعضى از شارحان نهج‌البلاغه جملۀ «يَشِينُ‌ الْكَرِيمَ‌ بِمَجْلِسِهِ‌» را اشاره به سبّ و لعن شدن مولا على عليه السلام و بنى هاشم در مجلس معاويه دانسته‌اند كه اين بزرگواران همواره و طى ساليان دراز در مجلس او و سپس مجالس ديگر مورد هتك و بى‌احترامى واقع مى‌شدند؛ ولى ظاهراً منحصر به اين نيست؛ بلكه او افزون بر اين كار بسيار زشت، پيوسته حاضران را كه داراى شخصيت و مقامى نزد على عليه السلام بودند به باد سُخريه مى‌گرفت و با كلمات زشت و ركيك به آنها اهانت مى‌كرد و بسيارى از آنها نيز پاسخ كوبنده به او مى‌دادند بى آنكه به خطرات ناشى از آن اعتنا كنند. روى هم رفته معاويه مردى بدزبان و هتّاك بود. از جمله «جارية بن قدامة» كه مرد با شخصيتى بود - به گفتۀ العقد الفريد - روزى وارد بر معاويه شد. معاويه به او گفت چقدر آدم پستى بودى كه تو را جاريه (يكى از معانى جاريه كنيز است) نام نهادند و او در جواب گفت: و تو اى معاويه نيز چه آدم پستى بودى كه نامت را معاويه گذاشتند كه يكى از معانى آن سگ ماده است. معاويه گفت: اى بى‌مادر چرا چنين سخن مى‌گويى‌؟ جاريه گفت: مادرم مرا براى گرفتن شمشيرهايى⚔️ زاده است كه با آن در برابر تو در ميدان‌هاى نبرد حاضر شديم و آن نيز هم اكنون در دست ماست.... و جملۀ «يُسَفِّهُ‌ الْحَلِيمَ‌ بِخِلْطَتِهِ‌» اشاره به اين است كه آن‌قدر سخنان بى‌ارزش و ناموزون در مجلس او گفته مى‌شد كه آدم عاقل در آن مجلس، سفيه شمرده مى‌شد و اين است نتيجۀ مجلسى كه معاويه و هم رديفان او در آن شركت دارند. [ ادامه دارد ... ]
📜 امام عليه السلام در ادامه خطاب به عمرو عاص مى‌فرمايد: «تو قدم در جاى قدم‌هاى او گذاشتى و بخشش او را خواستار شدى همچون سگى 🐕 كه به دنبال شير🦁 درنده‌اى برود و به چنگال او متوسل شود و منتظر پس‌مانده‌هاى شكار او باشد كه به سويش افكنده شود. تو با اين كار دنيا و آخرتت را تباه كردى»؛ (فَاتَّبَعْتَ‌ أَثَرَهُ‌، وَ طَلَبْتَ‌ فَضْلَهُ‌، اتِّبَاعَ‌ الْكَلْبِ‌ لِلضِّرْغَامِ‌ يَلُوذُ بِمَخَالِبِهِ‌ ، وَ يَنْتَظِرُ مَا يُلْقَىٰ‌ إِلَيْهِ‌ مِنْ‌ فَضْلِ‌ فَرِيسَتِهِ‌ ، فَأَذْهَبْتَ‌ دُنْيَاكَ‌ وَ آخِرَتَكَ‌). معمولاً در اين گونه موارد تشبيه به روباهى مى‌شود كه به دنبال شير درنده‌اى مى‌رود تا از پس‌ماندۀ شكار او استفاده كند و اينكه امام عليه السلام واژۀ كلب (سگ) را به جاى ثعلب (روباه) به كار مى‌برد براى نشان دادن شدت پستى عمرو بن عاص است و مى‌دانيم عمرو عاص خودش كسى نبود كه بتواند حكومتى به چنگ آورد ولى با نيرنگ‌هايى كه براى پيشرفت كار معاويه به كار بست سرانجام زمامدارى مصر را از طرف او در اختيار گرفت. دنياى او تباه شد، چرا كه آبرويى براى او باقى نماند و تباهى آخرتش نياز به بحث ندارد. 📖 در كتاب تاريخ يعقوبى آمده است هنگامى كه عمرو بن عاص در آستانۀ مرگ قرار گرفت، نگاهى به اموال فراوان خود كرد (و از اينكه مى‌خواهد از آنها چشم بپوشد و همه را رها سازد سخت ناراحت بود) گفت: ′ اى كاش به جاى اين، فضولات شتران بود. اى كاش سى سال قبل چشم از دنيا فرو بسته بودم. دنياى معاويه را سر و سامان دادم و دين خودم را فاسد كردم. دنيا را مقدم داشتم و آخرت را به فراموشى سپردم. راه راست را رها كردم تا مرگم فرا رسيد. مى‌بينم معاويه تمام اموال مرا در اختيار خود مى‌گيرد و با شما (بستگان و نزديكانم) بد رفتارى خواهد كرد. ′ سپس امام عليه السلام اضافه مى‌فرمايد كه: «اگر طرفدار حق بودى، به آنچه مى‌خواستى مى‌رسيدى»؛ (وَ لَوْ بِالْحَقِّ‌ أَخَذْتَ‌ أَدْرَكْتَ‌ مَا طَلَبْتَ‌) [ ادامه دارد ... ]
📜 ‮در پايان اين نامه، امام عليه السلام او و معاويه را تهديد مى‌كند و مى‌فرمايد: «و اگر خداوند مرا بر تو و پسر ابوسفيان (معاويه) مسلّط سازد، كيفر همۀ آنچه را در گذشته انجام داديد به شما خواهم داد و اگر من به شما دست نيابم و (بعد از من) باقى بمانيد، آنچه را (از عذاب الهى در آخرت) در پيش داريد براى شما بدتر است. والسلام»؛ (فَإِنْ‌ يُمَكِّنِّي اللّٰهُ‌ مِنْكَ‌ وَ مِنِ‌ ابْنِ‌ أَبِي سُفْيَانَ‌ أَجْزِكُمَا بِمَا قَدَّمْتُمَا، وَإِنْ‌ تُعْجِزَا تَبْقَيَا فَمَا أَمَامَكُمَا شَرٌّ لَكُمَا، وَ السَّلَامُ‌). بعضى از شارحان نهج‌البلاغه در اينجا بحثى را عنوان كرده‌اند كه اگر امام عليه السلام بر آنها پيروز مى‌شد آيا آنها را به قتل مى‌رساند يا مشمول عفو مى‌ساخت يا مجازاتى در ميان اين دو. گرچه سخن دربارۀ مسأله‌اى كه هرگز روى نداد چندان فايده‌اى ندارد، ولى به يقين اگر امام عليه السلام از حق خود مى‌گذشت از حق مردم نمى‌گذشت و نتيجۀ جنايات آنها را به آنها مى‌داد. شاهد اين سخن چيزى است كه ذيل اين نامه در روايات ديگر آمده است: «فَإِنْ‌ يُمَكِّنِّي اللّٰهُ‌ مِنْكَ‌ وَ مِنِ‌ ابْنِ‌ أَبي سُفْيَانَ‌ أَجْزِكُمَا بِمَا قَدَّمْتُمَا وَ أُلْحِقْكُمَا بِمَنْ‌ قَتَلَهُ‌ اللّٰهُ‌ مِنْ‌ ظَلَمَةِ‌ قُرَيْشٍ‌ عَلٰى عَهْدِ رَسُولِ‌ اللّٰهِ‌ صلى الله عليه و آله؛ اگر خداوند مرا بر تو و پسر ابوسفيان مسلّط سازد شما را به آنچه از پيش انجام داده‌ايد كيفر مى‌دهم و شما را به ظالمان قريش كه خداوند آنها را در عصر رسول خدا صلى الله عليه و آله كُشت ملحق مى‌سازم» ╭─── │ 🌙 @Mabaheeth ╰──────────
◽ دیدار پرمعنای با رهبران مقاومت فلسطین 📸 دبیرکل حزب الله لبنان و رهبران گروه های مقاومت فلسطینی در لبنان دیدار کردند. ╭─── │ 🌙 @Mabaheeth ╰──────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«عَلیی‌البُعد‌إنتصر» بر من، دوری پیروز شد ! حاجی این روزها برای مقاومت دعا کن... | ╭─── │ 🌙 @Mabaheeth ╰──────────
📸 و حاج اسماعیل در یک قاب! ╭─── │ 🌙 @Mabaheeth ╰──────────