eitaa logo
مباحث
1.7هزار دنبال‌کننده
36.6هزار عکس
32.4هزار ویدیو
1.6هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
اللّهُمَّ صَلِّ عَلى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضا الْمُرْتَضَى🤲 الاِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ وَحُجَّتِکَ عَلى مَنْ فَوْقَ الاَرْضِ وَمَنْ تَحْتَ الثَّرى الصِّدّیقِ الشَّهیدِ✨ صَلاةً کَثیرَةً تامَّةً زاکِیَةً مُتَواصِلَةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَةً کَاَفْضَلِ ما صَلَّیْتَ عَلى اَحَد مِنْ اَوْلِیائِکَ علیه آلاف التهیة و الثناء
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
AUD-20220605-WA0002.mp3
2.13M
🏡 خانه محل است! 💠 خانه محل خودشناسی است! 🎙️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
| ۸۱ 🏷️ ميزان ارزش انسان ها ┄┅═✧ا﷽ا✧═┅┄ ❁• وَ قَالَ عليه‌السلام قِيمَةُ كُلِّ اِمْرِئٍ مَا يُحْسِنُهُ ✍️ قال الرضي و هي الكلمة التي لا تصاب لها قيمة و لا توزن بها حكمة و لا تقرن إليها كلمة ┅───────────────┅ ☜ و درود خدا بر او، فرمود: ارزش هر كس به مقدار دانايى و تخصّص اوست. (اين از كلماتى است كه قيمتى براى آن تصوّر نمى‌شود، و هيچ حكمتى هم سنگ آن نبوده و هيچ سخنى، والايىِ آن را ندارد) ─┅•═༅𖣔✾✾𖣔༅═•┅─ ♻️ ترجمه فیض‌الاسلام: امام عليه السّلام (در بارۀ هنر) فرموده است: ارزش هر مرد (مقام او نزد مردم باندازۀ) چيزى (هنرى) است كه آنرا نيكو ميداند (و بكار مى‌برد.) 🇯‌ 🇴‌ 🇮‌ 🇳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📖 امام عليه السلام ارزش هر انسانى را در اين عبارت حكيمانۀ كوتاه به روشنى بيان كرده است مى‌فرمايد: «قيمت و ارزش هر كَس به اندازۀ كارى است كه مى‌تواند آن را به خوبى انجام دهد»؛ (قِيمَةُ‌ كُلِّ‌ امْرِئٍ‌ مَا يُحْسِنُهُ‌). 👈 اشاره به اين‌كه حسَب و نسَب، مقام و مال و پُست‌هاى اجتماعى و رسمى هيچ‌كدام دليل بر ارزش انسان نيست. ارزش واقعى انسان را كارهاى مهمى تشكيل مى‌دهد كه از عهدۀ آن بر مى‌آيد. جراحى بسيار ماهر، معلمى شايسته، شاعرى توانا، نويسنده‌اى قوىّ و فقيهى ماهر كه مى‌تواند مردم را به الهى آشنا سازد ارزش آنها به قدر همان كارى است كه به خوبى از عهدۀ آن بر مى‌آيند. نه تنها در نزد مردم چنين است، در نزد خداوند هم كسانى قيمت و ارزش دارند كه اعمال شايسته‌تر و مجاهدت‌هاى بيشتر و اصلاحات بهترى انجام مى‌دهند. براى اين حديث شريف جز آنچه در بالا آمد تفسيرهاى ديگرى هم شده است. بعضى گفته‌اند منظور از «مٰا يُحْسِنُهُ‌» علم و دانش‌هايى است كه شخص دارد، بنابراين ارزش هر انسان به مقدار و علم و دانشى است كه به خوبى آن را فرا گرفته است. بعضى اين دو را با هم آورده‌اند: معرفت بالا و عمل با ارزش. برخى ديگر تفسير چهارمى براى اين حديث شريف ذكر كرده‌اند و «ما يحسنُهُ‌» را به معنى احسان و نيكوكارى تفسير نموده گفته‌اند: ارزش هر كَس به اندازۀ احسان و نيكوكارى اوست. گرچه جمع بين هر چهار تفسير در مفهوم جمله امكان‌پذير است؛ زيرا استعمال لفظ در بيش از يك معنا كاملاً بى‌مانع است؛ ولى تفسير اول صحيح‌تر و مناسب‌تر به نظر مى‌رسد. شاهد اين سخن حديث زيبايى است كه عليه السلام از پدرانش از اميرمؤمنان عليهم السلام نقل كرده است كه فرمود: «چهار سخن را من گفتم و خداوند متعال تأييد آن را در كتابش نازل فرمود. من گفتم: «الْمَرْءُ‌ مَخْبُوءٌ‌ تَحْتَ‌ لِسَانِهِ‌ فَإِذَا تَكَلَّمَ‌ ظَهَرَ؛ شخصيت انسان در زير زبانش نهفته است هنگامى كه سخن بگويد آشكار مى‌شود»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مباحث
📿 #استغفار_امیرالمومنین صلوات الله علیه ─┅•═༅ بند سی‌ و چهارم ༅═•┅─ 🤲 اللَّهُمَّ وَ أَسْتَغْف
📿 صلوات الله علیه ─┅•═༅ بند سی‌ و پنجم ༅═•┅─ 🤲 اللَّهُمَّ وَ أَسْتَغْفِرُکَ لِکُلِّ ذَنْبٍ رَهِبْتُ بِهِ سِوَاکَ أَوْ عَادَیْتُ فِیهِ أَوْلِیَاءَکَ أَوْ وَالَیْتُ فِیهِ أَعْدَاءَکَ أَوْ خَذَلْتُ فِیهِ أَحِبَّاءَکَ أَوْ تَعَرَّضْتُ فِیهِ لِشَیْءٍ مِنْ غَضَبِکَ فَصَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْهُ لِی یَا خَیْرَ الْغَافِرِینَ ┅───────────────┅ ❖ «بار خدایا! از تو آمرزش می‌طلبم برای هر گناهی که در آن از غیر تو ترسیدم، یا به وسیله آن با اولیایت دشمنی کردم یا با دشمنانت دوستی کردم، یا دوستانت را واگذاشتم، یا با آن خود را در مَعرض خشم و غضب در آوردم؛ پس بر محمد و آل محمد درود فرست و آن را بر من بیامرز، ای بهترین آمرزندگان» @ostadelahi
مباحث
#مطالعه #داستانهای_شگفت ۲۰ - پرهیز از لقمه شبهه ـــــــ ــ ـــ ـ ـــ ـــ ـــ ــ ـ ــ ــ ـــ ـ ـ و
۲۱ - اخبار از آتیه ـــــــ ــ ـــ ـ ـــ ـــ ـــ ــ ـ ــ ــ ـــ ـ ـ مرحوم آقای رضوی فرمودند مرحوم بیدآبادی مذکور به قصد تشرف به مدینه منوره از طریق بوشهر به شیراز تشریف آوردند و قریب دوماه توقف فرمودند و در آن اوقات بین عموم طبقات مردم دودستگی ایجاد شده بود یعنی مشروطه خواهان و استبدادطلبان؛ و مرحوم بیدآبادی در مسئله اصلاح ذات بین و جلوگیری از فساد و تفرقه اهمیت زیادی می داد و در آن ساعی بود و در این اختلاف هم زیاد کوشش فرمود حتی اینکه شخصاً منزل مرحوم علامه حاج شیخ محمد باقر اصطهباناتی که از طرفداران مشروطه بود تشریف برد و هرچه کوشید این غائله را برطرف نماید سودی نبخشید؛ پس از آن ناگهان عازم حرکت از شیراز شد. هرچه اصرار کردیم که توقف نماید نپذیرفت و فرمود بزودی در این شهر آتش فتنه روشن می شود و در آن عده ای کشته و خون‌هایی ریخته می شود و خلاصه حرکت کرد و چند نفر از اخیار، خدمتشان حرکت کردند، از آن جمله مرحوم حاج سید عباس مشهور به دلال و مرحوم آقا میرزا محمدمهدی حسن‌پور که هر دو از اصحاب مسجد جامع بودند و برای بنده نقل کردند که تا دشت ارژن خدمت آقای بیدآبادی بودیم آنجا به ما فرمودند در شیراز آتش فتنه روشن شده و حاج شیخ محمد باقر اصطهباناتی کشته گردیده و عده ای دیگر، و اهل بیت شما ناراحتند و باید شما برگردید؛ لذا ما دو نفر و چند نفر دیگر( که بنده اسم آنها را فراموش کرده ام) به شیراز برگشتیم و صدق فرمایش ایشان را دیدیم. ╭═══════๛- - - ┅┅╮ │📳 @Mabaheeth │📚 @ghararemotalee ╰๛- - - - -
،•●﷽●• ┃❖امروز پنجشنبه: ┫ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ┫ ۹ ذی القعده ۱۴۴۳ ┫ ۹ ژوئن ۲۰۲۲ ┃❖ذکر روز: ┫ لا اِلهَ اِلّا اللهُ الْمَلِکُ الْحَقُّ الْمُبین ┫﴿نیست خدایی جز الله فرمانروای حق و آشکار﴾ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌●●●● ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اثبات می‌کُند عمل حُر بہ‌عالمیـن هر کس کہ‌شد غلام شما عالی‌جناب شد..! ✋🏻 @bentolhoda_81
04 Mostanade Soti Shonood (1401-03-05).mp3
17.15M
🔈 📣 جلسه چهارم ادامه واقعه سوم..‌ * از اینکه افراد سرشار از تعفن ولی بی خیال بودند، تعجب کردم. * خودرو هایی که کاملا تمیز بودند. * دنبال منشأ صدای قهقهه می گشتم. * موجودی هفت برابر انسان، با قیافه بسیار زشت را دیدم. * شیطانک هایی که گرد آن موجود طواف می کردند. * چرا شیطان بلند بلند می خندید. * ماشین، تمثل از موجود رونده است * توانم برای از بین بردن ابلیس، ناکام بود * کثافاتی که با وجود انسانها یکی بودند. * آنچه می دیدم، تمثل بود نه کشف استار و اسرار * شبکه نور و ظلمت که به هم تنیده بودند. * خانه های نورانی با شعاع نور به هم وصل بودند و از هم انرژی می گرفتند. * واقعه چهارم * نورانی ترین نقطه عالم با رائحه ای دیوانه کننده * تمثل را می کردم * از آن شب، هر شب کربلا بودم. * به شفاعت علیه السلام برگشتم. * یکی بودن کربلا وحرم شاه عبدالعظیم حسنی علیه السلام * اسم و رسم دنیا همه سراب است. * وقتی برگشتم، گناه برایم معنایی نداشت. * اثر مثل آهن گداخته روی پوست است. * بعد از برگشت، هرچه اراده می کردم می دیدم. * با طهارت روحی پیدا می کنیم. * طهارت ظاهر و باطن انسان را در معرض نور خدا قرار می دهد. * مکان نورانی و عمل نورانی انسان را نورانی می کند. * محل صدور نور است. * حقیقت سلام چیست؟ ⏰ مدت زمان :۴٢:٣١ 📆1401/03/08 @Aminikhaah_Media 🌐 @Mabaheeth
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر دام عزّه: 🔻 در وقتی می‌گویند فلانی چند سال است؟ مثل دنیا نیست که بگویند پنجاه یا شصت سال است. [یعنی میزان عمری که در دنیا کرده را نمی‌کنند] بلکه منظور این است که میزان ماندگاری او چقدر است؟ خودش از دنیا رفته، ولی چقدر ماندگار است؟ راه رسیدن به حداقل‌های ماندگاری در برزخ چیست؟ یک نفر است که صد سال عمرش است، یک نفر دویست سال عمرش است. 🔸 راه پیدا کردن به ماندگاری از کجا شروع می‌شود؟ اگر کمی از زندگی حیوانی خارج شویم، خدای متعال راه ماندگاری را به ما نشان می‌دهد. هم علم آن را می‌دهد، هم و ماندگاری آن را می‌دهد. 🔹 فقط به این نیست که فرض کنید گاهی اوقات برخی نفوس تنگی و بی‌حوصلگی می‌کنند، خیلی هم استعداد یا شتاب دارند و یا خیلی می‌خواهند اوج بگیرند، شعر حافظ را می‌گیرند و خیلی هم با آن اُنس پیدا می‌کنند، ولی می‌گویند اگر بنا به شعر باشد که حافظ گفته، من هم می توان مثل او شعر ماندگار بگویم. 🔸 در حالی که این حرف‌ها نیست، زوایای ماندگاری در عالَم منحصر به یک زاویه نیست، اصلاً در خود باب شعر، هزاران زاویه است. چرا من اینطور به شعر و حافظ و دیگری نگاه کنم؟ هر کسی یک خروجی دارد. 🔹 شرایط ماندگاری در خروجی با چینش کردن الفاظ و شعر گفتن متفاوت است. ماندگاری باطن می‌خواهد و پشتوانه نیاز دارد. 🔻 یکی از دلائل ماندگاری نوع عملکرد افراد می باشد؛ مثلا ما در ایران امامزاده‌های زیادی داریم که انواع دارند: برخی مرقد دارند، برخی مرقد ندارند و بعضی هم از یاد رفته‌اند و تمام شده است؛ 🔸 اما وقتی به عليه‌السلام نگاه می‌کنید، یکی، دو روایت باعث ماندگاری این بزرگوار شده است؛ اما آن دو روایت بعد از ده‌ها سال گذشت و صبوری بود. در فضاهای خاص آن زمان که بنی الحسن، مقداری با بنی الحسین اختلاف داشتند؛ اما با این وجود ایشان با اینکه از بنی الحسن بود و با اینکه حدود 90 سال سن داشت و فقیه و محدّث بود، ایمانش را به شخصی [امامی از نسل بنی الحسین علیه السلام] عرضه کند که به حسب ظاهر، کودک چهار پنج ساله است و تسلیم اوامر او باشد و او را به عنوان امام بپذیرد! 🔹 گاهی آن کودک را بر دوش خودش سوار کند و به مجلس بیاورد و شاگردان او اعتراض کنند که شما از فرزندان اهل بیت (علیهم السلام) هستید، خودتان پیرمرد، فقیه و محدّث هستید، بگوید: نه، این اراده‌ی حق تعالی است. این‌ها دست به دست هم می‌دهد و یک ماندگاری برای ایشان تولید می‌کند. ┄┅═✧❁ااا❁✧═┅┄
26.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
؛ یاد دیدار شما...💚 از چه بنشستید با ما خاکیان تیره رو ای چراغ عرشیان خورشید رخسار شما.. 🤲 یا سریع الرضا، بحقّ علی بن موسی الرضا، عجّل لولیک الفرج...
،•●﷽●• ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهتریــن‌نقطــہ‌دنیـا‌حــرم‌سلطان‌است..! ✋🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐 آیا رحمت علیه السلام شامل حال امثال ما هم میشه؟؟؟؟ 🎙حجت الاسلام اللهم عجلـــ لولیڪ الفرجـ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر دام عزّه 🔻 برخی قواعد اخیراً به فضای و تزریق شده و یک سبک‌هایی جایگزین شده که با آن‌ها، کسانی که راهی را نرفته‌اند، احساس وصول به مراتب عالیه می کنند و احساس اتصال می کنند؛ اما بعد به موانعی برخورد می‌کنند و می بینند سال‌ها قرص مسکّن می‌خورده اند. 🔸 از طرفی زخم‌ها و بیماری‌های نفسانی در وجودشان کهنه می‌شود و لذا بعدا در درمانش درمانده می‌شوند. 🔹 شناختن زخم‌ها و بیماری‌های نفسانی و دست گذاشتن روی آن برای درمان، کار هر کسی نیست. شاید در شناخت قواعد، بعضی‌ها چیزی بگویند؛ اما در موقع درمان، هیچ چیز مثل این شناخت موثر نیست و الّا افراد پراکنده و دور می‌شوند. 🔸 اختلاف آیت الله سید عبدالکریم کشمیری قدس سره با اینگونه افراد و سبکشان در این بود که ایشان مستقیماً بر روی مشکلات و نقاط ضعف افراد دست می‌گذاشت و می‌گفت: این‌ها را درمان کن، بقیه خودش درست می‌شود. 🔹 دیگرانی بودند که می‌گفتند: نه، همین الان آن بیماری را نابود کردم، خلاص شد، برو. شاید آن وقت هم، آن فرد، یک گَرمی داشت و می گفت: بله، خوب شد، شما راست می‌گویید اما بعد می‌دید که نه، این بیماری او را رها نمی‌کند و باز هم می‌آید. 🔸 دربارۀ کیفیت طریقه آیت الله کشمیری می توان گفت: ✓ اولاً ایشان، خودشان یک منبعِ توجه بود؛ اذکار لسانی هم داشتند و خود ایشان ذکر زیاد می‌گفتند. ✓ برای حرکت دادن به دیگران هم، سعی می‌کردند که موتورشان را با ذکر، آن هم با اربعین‌های اولیه روشن کنند و مراقبش بودند و کمکش می‌کردند؛ 🔸 البته نه اینکه همینطوری بدون برنامه، ذکر زیاد بگویند. خود ایشان می‌فرمود: ذکر زیاد مالیخولیا می‌آورد. ذکر با مراقبت باید باشد نه بی مراقبه. 🔹 روش درمانی ایشان، برگرفته از اکابر حوزه بود. در دوران متاخره، در حوزه‌ها بزرگانی بودند، که سبک و روششان نسل به نسل، سینه به سینه منتقل شد، منتها فضای حوزه آمادگی برای پذیرش کامل نداشت. 🔸 بعضی‌ها هم در جامعه علمی اینطوری هستند که اگر یک چیزی از بزرگی شنیدند که در حد کشش و توانشان نبود، حتماً باید آن فرد را مجروح کنند و نمی‌توانند خودشان را متهم به این کنند که شاید آن‌ها اطلاعاتی دارند که ما نداشتیم و واردش نشدیم. نه، می‌گویند: این چیزی که هست و واقعیت است، همین است که ما می‌دانیم؛ و طرف مقابل را مجروحش می‌کنند. @nasery_ir
سخنرانی حجت الاسلام ناصری 1401.3.18.mp3
9.5M
🎧 زمین خورده‌ها چه کنند؟ 🎙 حجت‌الاسلام والمسلمین 🗓 تاریخ: ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ⏱ زمان: ۳۹ دقیقه 📍مدرسه علمیه صاحب‌الزمان علیه‌السلام اصفهان 🎞 دانلود فیلم جلسه از آپارات: aparat.com/v/H3fO2 🔺 @nasery_ir