eitaa logo
مباحث
1.7هزار دنبال‌کننده
36.9هزار عکس
32.7هزار ویدیو
1.6هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتشار تصاویر اقامه نماز بر پیکر حضرت (ره) توسط آیت الله گلپایگانی (ره) و اشک‌های ایشان
مباحث
🎥 توصیه‌های مهم رهبر انقلاب ⭕️ نگذارید از انقلاب ، هویت زدایی کنند و حقیقت انقلاب را واژگون کنند ⭕️
🔰 | «جنگ روانیِ دشمن» را افشا کنید. 🔻 توصیه‌های مهم رهبر انقلاب اسلامی خطاب به فعالان انقلابی در حرم مطهر امام راحل. 🔍 متن کامل بیانات را بخوانید👇 https://khl.ink/f/50381
مباحث
📹 ببینید | فیلم کامل سخنرانی رهبر انقلاب در مراسم سی‌وسومین سالگرد رحلت امام خمینی (رضوان الله تعالی
🔰 | مروری بر بیانات رهبرانقلاب در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره)| ۱۴۰۱/۳/۱۴ 💠 ابعادی از شخصیّت امام خمینی (ره): 👈 شناسایی امام برای نسل جوان از این جهت اهمّیّت دارد که به آنها کمک میکند برای اداره‌ی بهینه‌ی آینده‌ی کشور. نسل جوان و هوشمند ما که قرار است مسئولیّت ملّی و این انقلاب را بر عهده بگیرد. 🏷 مسئله‌ی رهبری بزرگ‌ترین انقلاب تاریخ انقلابها: 🚩 انقلاب اسلامی هم با حضور مردم و با جسم و جان مردم به پیروزی رسید؛ امّا مردم کنارزده نشدند. 🔴 آن دست قدرتمند، شخصیّت فولادین، دل مطمئن، زبان ذوالفِقارگونه که توانست میلیون‌ها انسان را از قشرهای مختلف وارد میدان کند، اینها را در میدان نگه دارد، یأس و نومیدی را از اینها دور کند، جهت حرکت را به اینها تعلیم بدهد، عبارت بود از ؛ او عبارت بود از ! ☝️ امام، در مقاطع مختلف، «میدان مبارزه» را هم مشخّص میکرد. 🏷 خصوصیّات شخصی و مکتب این رهبر بزرگ: 💠 خصوصیّات شخصی امام: 🔸 پاک و پرهیزکار 🔹 اهل و حالات عرفانی 🔸 شجاع 🔹 دارای و 🔸 اهل با خدا و مردم 🔹 اهل 💠 اصول و اهداف مکتب امام: 📍امام، مبارز بودند؛ این به معنای حضور دائمی امام در میدان «قیام للّه» است. ⬅️«قیام للّه» در هر دوره‌ای ممکن است به نحوی باشد: ⭕️مبارزه‌ی آنچنانی ⭕️ کار علمی ⭕️ حرکت سیاسی ♻️ امّا در همه‌ی اینها هدف «قیام للّه» باید: ✅ اقامه‌ی حق، ✅ اقامه‌ی قسط و عدل، ✅ و ترویج معنویّت باشد. ⁉️آیا در زیر سقف نکبت‌بار حکومت یا هر حکومت وابسته‌ای میشود اقامه‌ی حق و عدل کرد؟ طبعاً نه. 📍یکی از خصوصیّات مهمّ امام، اعتماد به مردم بود از روز اوّل. 👈 امام اصرار داشت که این طرح، طرح ، در ذیل آنچه در غرب به آن میگویند «جمهوری» یا «مردم‌سالاری» قرار نگیرد. ✅ دوگانه‌هایی که در الگوی امام با هم همساز شده‌اند: 🔹معنویّت [در کنار] رأی مردم 🔸اجرای احکام الهی در کنار رعایت اقتضائات و مصلحت‌های عمومی 🔹مسئله‌ی رعایت حال ضعفا و اصرار بر عدالت اقتصادی در کنار تولید ثروت 🔸هم نفی ظلم، هم نفی انظلام 🔹تقویت علم و دانش و اقتصاد کشور [در کنار] تقویت دفاع کشور 🔸رعایت انسجام و وحدت ملّی [در کنار] به رسمیّت پذیرفتن تنوّع آراء و گرایشهای مختلف سیاسی 🔹تعهّد [در کنار] تخصّص ⬅️ یکی از مسائل اساسی‌ای که امام بر آن اصرار داشتند، ایجاد فاصله و ایجاد مرز بین تفکّر و اسلامی و با نظامهای غربی بود. ❇️ در زمینه‌ی مردم‌سالاری، پیشرفتهای علمی، مسائل دیپلماسی، موقعیّت کشور در دنیا، زمینه‌ی اقتصادی، خدمات عمومی، ما پیشرفتهای بسیار زیادی داشته‌ایم. البته ناکامی‌ها هم کم نداشته‌ایم. 💢 مکتب، نقشه، راه درست است؛ راه‌رو بایستی درست حرکت بکند. 📌 البتّه نقش دشمنی دشمنان هم نباید نادیده گرفته بشود. 🏷 نکاتی درباره توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران: 🗣امروز مهم‌ترین امید دشمنان برای ضربه زدن به کشور، امید بستن به اعتراضات مردمی است. ⚔️امیدشان به این است که بلکه بتوانند با کار روانی، با فعّالیّتهای اینترنتی و ، با پول، با مزدور‌پروری، مردم را در مقابل نظام اسلامی و جمهوری اسلامی قرار بدهند. 🌀 این محاسبه‌ی دشمن، در این مسئله هم مثل بسیاری از محاسبات دشمن غلط است. ⁉️ این اشتباه را آمریکایی‌ها چرا میکنند؟ چون مشاورینی دارند که آن مشاورین، ایرانیان خائنی هستند که به آنها مشورت میدهند. ⬅️ امروز گرایش مردم به انقلاب و به دین از روز اوّل انقلاب یقیناً بیشتر است. 👈 اگر کسی میخواهد گرایش مردم به دین و انقلاب و روحانیت را بفهمد [نگاه کند به]: 📍تشییع میلیونی 📍حرکت عظیم مردم در تشییع جنازه‌ی مرحوم آیت‌اللّه 📍لبریز شدن از احساسات مردمی در تشییع جنازه‌ی مرحوم 📍اظهار ارادت پیر، جوان، نوجوان، کودک، زن، مرد، همه، در سرتاسر کشور به ولیّ‌عصر (عجّل اللّه تعالی فرجه الشّریف و روحنا فداه) در سرودی که این روزها پخش شده. 📍هجوم دانشجویان جوان به سمت مراکز 📍اجتماعات عظیم مذهبی 📍۴۳ سال راه‌پیمایی باعظمت مردم در بیست‌ودوّم بهمن و در 🔸چند به فعّالان انقلابی: 👈 مقابله با هویت‌زُدایی از انقلاب و حقایق آن 👈 جلوگیری از تحریف امام(ره) و کم‌رنگ کردن یاد ایشان در جامعه 👈جلوگیری از نفوذِ ارتجاع در کشور (پیروی از سیاست و سبک زندگیِ غربی) 👈افشای دروغ و جنگِ روانی دشمن 👈بهره‌گیری از سرمایه‌ی مردم برای تولید عمل صالح 👈جلوگیری از بُن‌بست‌نمایی از اوضاع کشور و مأیوس کردن مردم 👈قدرشناسی از مسئولان انقلابی در برابر تخریب‌های دشمن علیه آنها ❇️ در قضیّه‌ی عاملان خرابکاری‌ها بایستی مجازات بشوند.
🔰 | برای استکبار، اسلامی خطر دارد نه‌ فقط شخص مسلمان ✊ ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
🎙 سخنرانی تحلیلی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره قیام پانزده خرداد 🔍 بخوانید👇 http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=1518
🔰 سخن‌نگاشت | نماز روزهای یکشنبه ماه ذی‌قعده 🔻 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدّظله العالی: «روزهای یکشنبه‌ی ماه ذی‌قعده ایّام توبه و انابه است و عملی دارد که مرحوم عارف بزرگوار حاج میرزا جواد آقای ملکی در المراقبات نقل میکند از رسول مکرّم اسلام که خطاب به اصحاب خود فرمود: کدامِ از شماها مایلید توبه کنید؟ همه گفتند ما میخواهیم توبه کنیم -ظاهراً ماه ذی‌قعده بوده است- طبق این نقل و این روایت حضرت فرمودند که در روزهای یکشنبه‌ی این ماه این نماز را -یک نمازی با یک خصوصیّتی در مراقبات ایشان ذکر میکنند- انجام بدهید. غرض، ایّام در ماه ذی‌قعده که اوّل ماه‌های حرام است در این سه ماه متوالی، ایّام و لیالی مبارک و متبرّکی است، پر از برکات است؛ باید از اینها استفاده کرد.» 🗓️ ۱۳۹۴/۶/۱۸ 💻 @Khamenei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
| ۷۷ 🏷️ کم ارزش بودن دنیا ┄┅═✧ا﷽ا✧═┅┄ ❁• وَ مِنْ خَبَرِ ضِرَارِ بْنِ حَمْزَةَ اَلضَّبَائِيِّ عِنْدَ دُخُولِهِ عَلَى مُعَاوِيَةَ وَ مَسْأَلَتِهِ لَهُ عَنْ أَمِيرِ اَلْمُؤْمِنِينَ وَ قَالَ فَأَشْهَدُ لَقَدْ رَأَيْتُهُ فِي بَعْضِ مَوَاقِفِهِ وَ قَدْ أَرْخَى اَللَّيْلُ سُدُولَهُ وَ هُوَ قَائِمٌ فِي مِحْرَابِهِ قَابِضٌ عَلَى لِحْيَتِهِ يَتَمَلْمَلُ تَمَلْمُلَ اَلسَّلِيمِ وَ يَبْكِي بُكَاءَ اَلْحَزِينِ وَ يَقُولُ: يَا دُنْيَا يَا دُنْيَا إِلَيْكِ عَنِّي أَ بِي تَعَرَّضْتِ أَمْ إِلَيَّ تَشَوَّقْتِ لاَ حَانَ حِينُكِ هَيْهَاتَ غُرِّي غَيْرِي لاَ حَاجَةَ لِي فِيكِ قَدْ طَلَّقْتُكِ ثَلاَثاً لاَ رَجْعَةَ فِيهَا فَعَيْشُكِ قَصِيرٌ وَ خَطَرُكِ يَسِيرٌ وَ أَمَلُكِ حَقِيرٌ آهِ مِنْ قِلَّةِ اَلزَّادِ وَ طُولِ اَلطَّرِيقِ وَ بُعْدِ اَلسَّفَرِ وَ عَظِيمِ اَلْمَوْرِدِ (ضرار بن ضمرۀ ضبايى از ياران امام به شام رفت بر معاويه وارد شد. معاويه از او خواست از حالات امام بگويد، گفت على عليه السّلام را در حالى ديدم كه شب، پرده‌هاى خود را افكنده بود، و او در محراب ايستاده، محاسن را به دست گرفته، چون مار گزيده به خود مى‌پيچيد، و محزون مى‌گريست و مى‌گفت) اى دنيا!! اى دنياى حرام! از من دور شو، آيا براى من خودنمايى مى‌كنى‌؟ يا شيفتۀ من شده‌اى تا روزى در دل من جاى گيرى‌؟ هرگز مبادا غير مرا بفريب، كه مرا در تو هيچ نيازى نيست. تو را سه طلاقه كرده‌ام تا باز گشتى نباشد، دوران زندگانى تو كوتاه، ارزش تو اندك و آرزوى تو پست است. آه از توشۀ اندك و درازى راه و دورى منزل و عظمت .
─┅•═༅𖣔✾✾𖣔༅═•┅─ ♻️ ترجمه فیض‌الاسلام: از خبر ضرار ابن ضمرۀ ضبابىّ‌ (كه از خواصّ‌ و نيكان اصحاب امام عليه السّلام) است هنگامى كه نزد معاويه آمد و معاويه از عليه السّلام از او پرسيد، گفت: گواهى مى‌دهم كه در بعضى از جاهايى كه عبادت ميكرد ديدم او را هنگاميكه شب پرده‌هاى تاريكى گسترده و آن حضرت در محراب عبادت ايستاده، ريش خويشتن در دست گرفته، مى‌پيچيد مانند پيچيدن مار گزيده و گريه ميكرد مانند گريه كردن اندوه رسيده و (دربارۀ دنيا) مى‌فرمود: اى دنيا اى دنيا از من بگذر، آيا (براى فريب) خود را بمن عرضه ميكنى و مى‌نمايى‌؟ يا بمن شوق داشته مرا خواهانى‌؟ نزديك مباد هنگام (فريب) تو، و چه دور است آرزوى تو! ديگرى را بفريب كه مرا بتو نيازى نيست و ترا سه بار طلاق گفته‌ام (از تو چشم پوشيده‌ام) كه در آن بازگشت نيست؛ پس زندگانى تو كوتاه و اهميّت تو اندك و آرزوى تو پست است. آه از كمى توشه (عبادت و بندگى) و درازى راه و دورى سفر (آخرت) و سختى ورودگاه (قبر و و ) پس از اين معاويه گريست و گفت: خدا اباالحسن را رحمت كند چنين بود، اى ضرار اندوه تو بر آن حضرت چگونه است‌؟ گفت مانند اندوه زنى كه فرزندش را كنارش سر ببُرّند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📖 اصل ماجراى «ضِرٰار بن ضَمُره» به گونه‌اى كه مسعودى در مروج الذهب نقل مى‌كند چنين است كه او وارد بر معاويه شد. معاويه به او گفت: اوصاف على را براى من بازگو كن ضرار گفت: مرا از اين كار معاف كن (زيرا تصور مى‌كرد بر خلاف ميل معاويه است و ناراحت مى‌شود و ممكن است خطرى از ناحيۀ او وى را تهديد كند) ولى معاويه اصرار كرد و گفت: چاره‌اى نيست جز اين‌كه براى من شرح دهى. 🗣️ ضِرار گفت: اكنون كه چنين است بدان به خدا سوگند او مقامى بسيار والا داشت، (از نظر روحى و جسمى) بسيار قدرتمند و قوى بود. سخن حق مى‌گفت و حكم به مى‌كرد و چشمه‌اى علم و دانش از اطراف او مى‌جوشيد و سخنان حكمت‌آميز از جوانب او صادر مى‌شد. غذاى او ساده و ناگوار و لباس او كوتاه (در آن زمان، كوتاهى لباس نشانى تواضع، و بلندى دامان لباس نشانۀ تكبر بود) بود. به خدا سوگند هر وقت او را مى‌خوانديم به ما پاسخ مى‌گفت و اگر تقاضايى از او داشتيم به ما مرحمت مى‌كرد و ما به خدا سوگند با اين‌كه خود را به ما نزديك مى‌كرد و ما هم به او نزديك بوديم بر اثر هيبت و جلالِ‌ او قدرت تكلّم در مجلسش نداشتيم و به دليل عظمتِ‌ او در فكرِ ما هرگز در مجلس او آغاز سخن نمى‌كرديم. تبسّم او دندان‌هايى را همچون دانه‌هاى مرواريد منظم نشان مى‌داد. دينداران را بزرگ مى‌داشت و مستمندان را مورد ترحّم قرار مى‌داد و هنگام قحطى يتيمان نزديك و مستمندان خاك نشين را اطعام مى‌كرد و برهنگان را لباس مى‌پوشيد و مظلومان را يارى مى‌كرد و از دنيا و زرق و برق آن وحشت داشت. به تاريكى شب انس داشت. گواهى مى‌دهم شبى او را ديدم در حالى كه پرده‌هاى تاريك شب فرو افتاده بود و او در محراب عبادتش ايستاده بود. محاسن مباركش را با دست گرفته و همچون مار گزيده به خود مى‌پيچيد و به صورت سوزناك گريه مى‌كرد. 👈 بى‌اعتنايى به زرق و برق و مقامات و ثروت‌هاى دنيوى دليل بر زهد در دنيا و بيمه كنندۀ در برابر معاصى است، لذا امام در اين سخنان پربار خود دنيا را مخاطب قرار داده مى‌فرمايد: «اى دنيا! اى دنيا! از من دور شو»؛ (يَا دُنْيَا يَا دُنْيَا، إِلَيْكِ‌ عَنِّي) . سپس مى‌افزايد: «تو خود را به من عرضه مى‌كنى يا اشتياقت را به من نشان مى‌دهى‌؟ (تا من را به شوق آورى‌؟) هرگز چنين زمانى براى تو فرا نرسد (كه در دل من جاى گيرى)»؛ (أَ بِي تَعَرَّضْتِ؟ أَمْ‌ إِلَيَّ‌ تَشَوَّقْتِ؟ لَا حَانَ‌ حِينُكِ‌) . در ادامه براى تأكيد بيشتر مى‌فرمايد: «هيهات (اشتباه كردى و مرا نشناختى) ديگرى را فريب ده، من نيازى به تو ندارم. تو را سه طلاقه كردم؛ طلاقى كه رجوعى در آن نيست»؛ (هَيْهَاتَ‌ غُرِّي غَيْرِي، لَا حَاجَةَ‌ لِي فِيكِ‌، قَدْ طَلَّقْتُكِ‌ ثَلَاثاً لَا رَجْعَةَ‌ فِيهَا!) . 👈 جملۀ «لَا حَانَ‌ حِينُكِ‌» در واقع جملۀ انشائيه و نفرين است نه جملۀ خبريه. امام در واقع از خدا مى‌خواهد كه زمانى فرا نرسد كه زرق و برق دنيا در دلش نفوذ كند. 👈 جملۀ «غُرِّي غَيْرِي» مفهومش اين نيست كه مرا رها كن و به سراغ ديگران برو و آنها را بفريب، بلكه منظور اين است كه هرگز به سراغ من نيا و شبيه چيزى است كه در شعر معروف فارسى آمده است: برو اين دام بر مرغ دگر نه كه عنقا را بلند است آشيانه
👈 تعبير به سه طلاقه كردن دنيا ناظر بر اين است كه انسان به حسب طبع و آفرينش پيوندى با دنيا دارد كه در حكم است و امام مى‌فرمايد: من اين پيوند را قطع كرده و عطايت را به لقايت بخشيده‌ام. در ادامۀ اين سخن، حضرت دليل اين نفرت بر زر و زيور دنيا و مقامات و ثروت‌ها را بيان كرده مى‌فرمايد: «زندگى تو كوتاه و مقام تو كم و آرزوى تو داشتن ناچيز است»؛ (فَعَيْشُكِ‌ قَصِيرٌ، وَ خَطَرُكِ‌ يَسِيرٌ، وَ أَمَلُكِ‌ حَقِيرٌ). ⏳ به راستى دنيا كوتاه است و مقامات آن كم ارزش و گاه بى‌ارزش. 👈 جملۀ «أَمَلُكِ‌ حَقِيرٌ» اشاره به اين است كه كسانى كه تو را آرزو دارند، آرزوى حقير و پستى براى خود پيدا كرده‌اند‌. 👈 در پايانِ‌ اين سخن، امام عليه السلام از كمبود زاد و توشۀ سفر طولانى آخرت شكايت كرده مى‌فرمايد: «آه از كمى زاد و توشه (آخرت) و طولانى بودن راه و دورى سفر و عظمت (مشكلات مقصد)»؛ (آهِ‌ مِنْ‌ قِلَّةِ‌ الزَّادِ، وَ طُولِ‌ الطَّرِيقِ‌، وَ بُعْدِ السَّفَرِ، وَ عَظِيمِ‌ الْمَوْرِدِ). 👈 با اين‌كه مى‌دانيم امام عليه السلام بيشترين ذخيره را براى عالم آخرت فراهم ساخته تا آنجا كه به مقتضاى حديث نبوى معروف: «ضَرْبَة عَلىٍّ‌ يَوْمَ‌ الْخَنْدَقِ‌ أفْضَلُ‌ مِنْ‌ عِبٰادَةِ‌ الثَّقَلَيْنِ‌» ضربۀ كارى آن حضرت (بر پيكر عمرو بن عبد ودّ در آن لحظۀ بسيار حساس تاريخ اسلام) برتر از عبادت جنّ و انس است و نيز مى‌دانيم آن حضرت در تمام غزوات اسلامى فداكارى فراوان كرد و عبادت‌هاى شبانۀ او گاه به هزار ركعت در يك شب مى‌رسيد و يك هزار برده را از دست‌رنج خود خريد و آزاد كرد و عبادات و اطاعات فراوان ديگر، جايى كه امام با اين همه زاد و توشه از كمى زاد و توشۀ سفر آخرت اظهار ناراحتى و نگرانى كند ما چه بگوييم و چه كارى انجام دهيم‌؟ بديهى است هرگاه انسان زاد و توشۀ خود را براى اين سفر طولانى كم ببيند، براى افزايش آن كوشش مى‌كند؛ ولى اگر گرفتار گردد و اعمال ناچيز خود را بزرگ ببيند هرگز به فكر افزايش نمى‌افتد. 👈 تعبير به «مورد» اشاره به است كه انسان در آن وارد مى‌شود و تعبير به «عظيم» اشاره به مشكلات حساب و كتاب و عبور از صراط و هول و وحشت آن است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مباحث
📿 #استغفار_امیرالمومنین صلوات الله علیه ─┅•═༅ بند سی‌ام ༅═•┅─ 🤲 اللَّهُمَّ وَ أَسْتَغ
📿 صلوات الله علیه ─┅•═༅ بند سی‌ و یکم ༅═•┅─ 🤲 اللَّهُمَّ وَ أَسْتَغْفِرُکَ لِکُلِّ ذَنْبٍ خُنْتُ فِیهِ أَمَانَتِی أَوْ بَخَسْتُ فِیهِ بِفِعْلِهِ نَفْسِی أَوْ أَخْطَأْتُ بِهِ عَلَی بَدَنِی أَوْ آثَرْتُ فِیهِ شَهَوَاتِی أَوْ قَدَّمْتُ فِیهِ لَذَّاتِی أَوْ سَعَیْتُ فِیهِ لِغَیْرِی أَوِ اسْتَغْوَیْتُ إِلَیْهِ مَنْ تَابَعَنِی أَوْ کَاثَرْتُ فِیهِ مَنْ مَنَعَنِی أَوْ قَهَرْتُ عَلَیْهِ مَنْ غَالَبَنِی أَوْ غَلَبْتُ عَلَیْهِ بِحِیلَتِی أَوِ اسْتَزَلَّنِی إِلَیْهِ مَیْلِی فَصَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْ لِی یَا خَیْرَ الْغَافِرِینَ ┅───────────────┅ ❖ «بار خدایا؛ از تو آمرزش می‌طلبم از هر گناهی که به امانت خویش در آن کردم، یا با انجام دادن آن از ارزش نفس خود کاستم، یا با آن بر بدنم صدمه وارد کردم، یا شهواتم را در آن بر گزیدم، یا لذّتهایم را در آن مقدّم داشتم یا برای دیگری در آن تلاش نمودم، یا آن کَس را که از من پیروی می‌نمود اغوا نمودم و به سوی آن کشاندم، یا علیه کسی که از آن منع می‌کرد لشکرکشی کردم تا بر او چیره شوم، یا با قهر می‌خواست بر من غلبه کند و من با حیله و نیرنگ بر او دست یافتم، یا میلم مرا به سوی آن لغزانید؛ پس بر محمد و آل محمد درود فرست و آن را بر من بیامرز، ای بهترین آمرزندگان» @ostadelahi
مباحث
#داستانهای_شگفت 17 - شرافت علما ـــــــ ــ ـــ ـ ـــ ـــ ـــ ــ ـ ــ ــ ـــ ـ ـ و نیز نقل فرمود که
۱۸ - کرامت علما ـــــــ ــ ـــ ـ ـــ ـــ ـــ ــ ـ ــ ــ ـــ ـ ـ جناب آقای حاج آقا معین شیرازی ساکن تهران نقل فرمودند که روزی به اتفاق یکی از بنی اعمام در خیابان تهران ایستاده منتظر تاکسی 🚕 بودیم تا سوار شویم و به محل موعودی که فاصله زیادی داشت برویم . قریب نیم ساعت ایستادیم هرچه تاکسی می آمد یا پر از مسافر بود یا نگه نمی داشت و خسته شدیم. ناگاه یک تاکسی آمد و خودش توقف کرد و به ما گفت: آقایان بفرمایید سوار شوید و هرجا می خواهید بفرمایید تا شما را برسانم، ما سوار شدیم و مقصدمان را گفتیم. در اثنای راه من به ابن عمم گفتم شکر خدای را که در تهران یک راننده مسلمانی پیدا شد که به حال ما رقّت کرد و ما را سوار نمود! راننده شنید و گفت : آقایان ! تصادفاً من مسلمان نیستم و ارمنی هستم، گفتیم پس چطور ملاحظه ما را نمودی؟ ادامه داستان https://eitaa.com/ghararemotalee/2386 ╭═══════๛- - - ┅┅╮ │📳 @Mabaheeth │📚 @ghararemotalee ╰๛- - - - -
💢 الحمدلله با وجود تمام ادعاها و شایعات دشمن، سردار حاجی زاده عزیز در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی حاضر شدند پ.ن: شایعاتی مبنی بر وخامت حال ایشان بر اثر جراحات در حادثه پارچین گزارش شده بود، همان حادثه‌ای که احسان قدبیگی نخبه جوان به شهادت رسید. @ponezs
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سلام فرمانده و اندکی تأمل ▪️گفته می شود سلام فرمانده حقیقتا یک رزق لایحتسب فرهنگی و شناختی است که هر روز بیشتر موجب شگفتی جبهه‌ حق و سرگشتگی جبهه‌ باطل می‌شود! جبهه باطل در مصاف بااین پدیده قفل شده و نمی داند چکار کند. ▪️به درستی حال می فهمیم که قلوب دست خداوند است. دوسال قلب و دل کودکان مارا درفضای مجازیِ ول و رهاشده چرخاندند، چه ها که ندیدند و نشنیدند،اما یک سرود بامحتوایی خاص و خالص اینگونه قلب های کودکان و حتی والدینشان را متحول می کند. آری قلوب دست خداوند است... یامُقلب القلوب و الابصار یامُدبر الیل و النهار یامُحول الحول و الاحوال حَوِّل حالنا الی اَحسنِ الحال ✍"محمدصالحی"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 🔰 همراه با زیرنویس عربی عراقی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🌐 مباحث
⭕️ امام خامنه ای چقدر زیبا خیانت دوجانبه مشاوران فارسی زبانِ صهیونیسم جهانی و حماقت صهیونیسم رو تبیین کردند. جناب دشمن مگه ندیدی تشییع دهها میلیونی شهید سلیمانی و تشییع علما رو؟ مردم با تمام نقدهای سیستمی و اجرایی دل بسته به انقلاب و اسلامند و همراه شما نمیشن. 👤 سیمرغ قاف‌نشین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | سخنانی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یک محفل خصوصی، از دیدار محرمانه با حضرت امام خمینی در سال آخر عمر امام؛ جایی که امام برای اولین بار در حضور سران قوا به ایشان میگویند «شما رهبر بشوید». 📥 سایر کیفیتها👇 https://khl.ink/f/45829
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | رهبر انقلاب، روز گذشته:نسل کنونی انقلاب، بخصوص نسل جوان ما، امام عزیز را بدرستی نمی‌شناسند، درک نمیکنند، عظمت امام را نمیدانند؛ امام را با امثال این حقیر مقایسه میکنند؛ در حالی که فاصله بسیار زیاد است، فاصله نجومی است. امام شخصیّت استثنائی بود به معنای واقعی کلمه. ۱۴۰۱/۳/۱۴ 📲 مشاهده فیلم کامل سخنرانی👇 Farsi.khamenei.ir/live
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | رهبر انقلاب، روز گذشته: نسل کنونی انقلاب، بخصوص نسل جوان ما، امام عزیز را بدرستی نمی‌شناسند، درک نمیکنند، عظمت امام را نمیدانند؛ امام را با امثال این حقیر مقایسه میکنند؛ در حالی که فاصله بسیار زیاد است، فاصله نجومی است. امام شخصیّت استثنائی بود به معنای واقعی کلمه. 🗓️ ۱۴۰۱/۳/۱۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | رهبر انقلاب، روز گذشته: 👈🏻 هر چه گویم عشق را شرح و بیان چون به عشق آیم خجل باشم از آن 🔺 بسیاری از ابعاد شخصیّت همچنان ناشناخته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💯 سومین طرح تابستانه «فصل جهش» ✨ مجموعه فرهنگی اجتماعی شهید چمران برای سومین سال پیاپی با برنامه‌هایی متنوع به استقبال از اوقات فراغت دهه هشتادی‌ها می‌رود. ✅ پدران و مادران گرانقدری که نگران رشد و تفریح فرزندانشان هستند... ❇️ نوجوانان عزیز و مستعدی که به‌دنبال استفاده مفید از اوقات فراغتشان همراه با کلی تفریح و سرگرمی هستند... 💢 «فصل جهش» فرصت مناسبی برای خلق یک تابستان جذاب و به‌یادماندنی است. 💥 مهم‌ترین برنامه‌های آموزشی ما شامل؛ 📽️ نقد فیلم و انیمیشن 🎥 مستند سازی با موبایل 🎨 طراحی و فتوشاپ 🎬 تدوین و ویرایش فیلم 🔹 سواد زندگی 🔸 تاریخ تحلیلی 🔹 روخوانی و روانخوانی قرآن کریم 🖊️ آموزش خطاطی و خوشنویسی با خودکار ✍️ نویسندگی خلاق ⏳ مهلت ثبت‌نام: 15 خرداد لغایت 30 خردادماه سال 1401 📆 زمان شروع طرح: دوم تیرماه سال 1401 🌐 برای ثبت نام کلمه «فصل جهش» را لمس نمایید. 🖇 جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09107694505 تماس حاصل فرمایید. @ponezs