✅ #ولایت_فقیه
⏪ #انقلاب_اسلامی
🔶 اگر اکثریت مردم گفتند ما #حکومت_اسلامی را نمیخواهیم، وظیفه دینی فقیه حاکم چیست؟
🔶 #رفراندم یا #تحویل_حکومت
🔶 مغالطه در وضعیت فعلی جامعه ایران
👤 آیت الله ملک زاده 👇👇👇
eitaa.ir/mabaheth
✅ #سخنرانی
⏮ #تفقه_جامع و #رسالت_طلبگی
🔹 قسمت #یک
🔶 نقشۂ راه طلبه در مسیر طلبگی بر اساس #آیه_نفر، تفقه جامع است.
👤 آیتالله ملک زاده
⏮ در جمع طلاب مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) مشهد مقدس
🗓 ۴ بهمن ۱۴۰۰
🕌 قم، مدرس استاد ملک زاده
http://eitaa.com/joinchat/761921543C9cf554b0c9
✅ #سخنرانی
⏮ #تفقه_جامع و #رسالت_طلبگی
🔹 قسمت #دو
🔶 اگر نظریه اسلامی در مقام عمل شکست خورد.
🔶 داروینیسم و پاسخ آیتالله مصباح
🔶 فاصله بسیار زیاد تا مرز نهایی دین؛
👤 آیتالله ملک زاده
⏮ در جمع طلاب مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) مشهد مقدس
🗓 ۴ بهمن ۱۴۰۰
🕌 قم، مدرس استاد ملک زاده
http://eitaa.com/joinchat/761921543C9cf554b0c9
✅ با توجه به #مشکلات ایجاد شده در پیام رسان #ایتا و درخواست مکرر دوستان برای استفاده از صوتهای #حلقات، لینک این دروس در سایت #مباحث به صورت مستقیم قرار داده شده است؛
⏮ صوت تدریس حلقه اولی
http://mabaheth.ir/184/حلقه-اولی/
⏮ صوت تدریس حلقه ثانیه
http://mabaheth.ir/248/حلقه-ثانیه/
⏮ صوت تدریس حلقه ثالثه
http://mabaheth.ir/333/حلقه-ثالثه/
🔶 آیتالله ملک زاده
http://eitaa.com/joinchat/761921543C9cf554b0c9
✅ #نقشه_جامع علوم و معارف بشری
◾️ بر اساس #طبقه_بندی آنها با #رویکرد_اسلامی
⏮ آیتالله ملک زاده
🔶 با کمال احترام به همه اندیشمندان، دانشمندان و نظریهپردازانی که با جدی گرفتن بحثها، به عرصه تولید علم ورود کردهاند و در حوزههای علمیه و دانشگاهها به ارائه دیدگاه میپردازند، باید گفت اگر ما طبقه بندی علوم نداشته باشیم، و جایگاهشناسی دانشها و رتبهبندی علوم صورت نگیرد و نقشۀ جامعی برای آن نباشد، به معنی واقعی کلمه دچار سردرگمی هستیم، و هر شخصی به سمتی حرکت میکند.
🔶 لذا یکی از ابزارهای اصلی و مهم در مدیریت دانش، برای سامان دادن به یک نظام، برنامهریزی، سیاست و اداره دانش، عبارت است از تقسیم، رتبهبندی و طبقهبندی علوم در حوزههای مختلف معرفتی و ترسیم نقشه جامعی از علوم و معارف بشری است.
🔶 در این طبقهبندی و همچنین نقشهای که بر اساس آن ترسیم میشود، رتبه و جایگاه هر علم، رشتۀ علمی و بحث معرفتی در نسبتش با سایر علوم، رشتهها و بحثهای علمی برقرار میشود. همچنین تقدم و تاخر رتبی آنها، ترتیب و ترتّب منطقی این علوم، و رابطه طولی و عرضی آنها مشخص میشود.
http://eitaa.com/joinchat/761921543C9cf554b0c9