eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇵🇸
2هزار دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
1.8هزار ویدیو
67 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
مطابق اصول و موازین روشن حقوقی و قانون اساسی رئیس جمهور منتخب و محترم، تا قبل از تنفيذ حکم ایشان از سوی رهبری، هیچ صلاحیت و اجازه قانونی برای صدور دستور یا اتخاذ تصمیم و یا اقدام از جایگاه ریاست جمهوری خطاب به هیچ سازمان و مقام و شخصی ندارند (اصل عدم صلاحیت در حقوق اداری) سرپرست ریاست جمهوری و وزرا و مسؤولان کنونی انواع نهادها و دستگاه‌های دولتی در چارچوب قانون و شرح وظایف، مکلف به انجام‌ امور و ارائه خدمات طبق روال عادی هستند (اصل تداوم خدمات عمومی) طبعا تعاملات سیاسی و مراودات عرفی برای تدارک مقدمات عهده‌داری مسؤولیت پس از تنفیذ مانعی ندارد آیین تنفيذ باید بدون فوت وقت و در اولين زمان ممکن برگزار شود تا کشور بیش از این، بدون رئیس‌جمهور نماند
بدون شرح...
📌انحطاط متحجّرانه؛ انعطاف‌پذیری متفکّرانه/ جلسۀ دوم 🔸 تحجر، یکی از دلایل عاقبت به خیر نشدن 🔸 غرور به حقانیت، عامل تحجر است استاد در هیئت میثاق با شهدا یکی از دلایل عاقبت‌بخیر نشدن آدم‌ها، تحجر است. یکی از ریشه‌های تحجر این است که آدم به خاطر اینکه برحق است احساس تکبر، عُجب یا غرور بکند. مرحوم آیت الله شاه‌آبادی - استاد عرفان امام خمینی(ره)- مشکل جامعۀ مؤمنین را در غرور به حقانیت می‌دانستند. تعبیر غرور به حقانیت مربوط به زمانی است که مؤمنین غریب، ضعیف و مظلوم بودند و زیاد جای غرور نبوده است، ولی امروزه که آن غربت و ضعف برطرف شده، خیلی بیشتر باید نگران غرور به حقانیت بود. از نظر زمانی ما بیشتر در معرض غرور نسبت به حقانیت هستیم. غرور نسبت به حقانیت، تصلّب و تحجّر ایجاد می‌کند. و دیگه نمی‌توان اطراف و اسرار پیچیدۀ همان حق را درک کرد؛ مخصوصاً وقتی که علم با دین آمیخته بشود. اهل علم به نوعی در معرض تکبر و تحجر هستند، اهل دین هم به نوعی دیگر در معرض تکبر هستند. عُجب یکی از وجوهِ تکبر است. عُجب آفت عبادت است و انسان طرفدار حق، عُجب پیدا می‌کند. 👈🏻 ادامۀ متن: @panahian_text 📢 صوت: @Panahian_mp3 🚩 هیئت میثاق با شهدا، دانشگاه امام صادق(ع) - ۱۴۰۳.۰۴.۱۷ @Panahian_ir
اگر مسعود کشمیری لو نرفته بود امروز در چه مسندی بود؟ برای اینکه بیشتر با مسعود کشمیری فرزند سعید آشنا بشویم باید مقدمه ای از او را با هم مرور کنیم. دانش آموخته دانشگاه تهران که قبل از انقلاب با دختر دایی اش به نام مینو دلنواز ازدواج میکند. مینو به واسطه برادرش ابوالفضل دلنواز که از اعضای شاخص گروهک منافقین بود وارد گروهک شد. ابوالفضل قبل از انقلاب در یک درگیری مسلحانه کشته شد و مینو به دلیل اعتمادی که گروهک به او داشت جایگزین برادر شد و در سازمان منافقین رشد داده شد تا جایی که سرپل عملیاتی مسعود کشمیری شد. مسعود کشمیری تحت تعلیم مینو دلنواز در مدت کوتاهی از یک کارشناس به یک مقام امنیتی شاخص ارتقا می یابد تا جایی که مسئول ستاد مبارزه با ضدانقلاب در کودتای نوژه می شود و با صحنه سازی هایی که انجام داد تا دبیر شورای امنیت کشور بالا آمد. شب ۲۹ خرداد با اعلام عدم کفایت سیاسی بنی صدر ، ستاد گروهک به سرپل ها آماده باش داده و و با فراخوان آشوب مسلحانه به سرپل های عملیاتی دستور ترور می دهد. مسعود رجوی اعضای شورای گروهک را متقاعد کرده بود که اغتشاش مسلحانه تنهاترین و نزدیکترین گزینه برای براندازی است. کشمیری از ابتدا یک هدف را دنبال می کرد و آن هم رسیدن به قدرت بالاتر بود برای همین هدف نهایی کشمیری این بود که کاندیدای ریاست جمهوری شود تا هم مردم از او تبعیت کنند و هم منافقین حاکم باشند. افرادی که در رشد مسعود کشمیری نقش مهمی داشتند سالها بعد چهره بزک کرده شان افشا شد. محسن سازگارا به آمریکا گریخت و یار بوش شد و بهزاد نبوی و سعید حجاریان در فتنه ۸۸ چهره واقعی خودشان را نشان دادند و سرآمد فتنه گران بودند و ... اینگونه بود که مسعود کشمیری با نام مستعار حنیف در گروهک منافقین رشد کرد و با این توهم که با انفجار دفتر نخست وزیری، انقلاب اسلامی متوقف می شود دست به جنایت بزرگی زد. به نفس افتادن گروهک منافقین از ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ شروع شد و پس از آن ترور رهبر انقلاب در ۶ تیر ۱۳۶۰ و پس از آن انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در ۷ تیر ۱۳۶۰ و به ۸ شهریور ۱۳۶۰ کشیده شد. گروهک متوجه شد اقدام نظامی و ترور علیه انقلاب اسلامی کارایی ندارد و فقط مردم بیدارتر می شوند. از این تاریخ به بعد شکل کار متفاوت می شود و سازمان از یک میلیشیای نظامی به گردان های تبلیغاتی و شایعه سازی تبدیل می شود و بنیاد تحریف را ایجاد میکند. سوال اصلی اینجاست که اگر مسعود کشمیری لو نمی رفت و افشا نمی شد امروز در کدام مسند نظام دینی مشغول به خدمت به منافقین بود. این یک پرسش و پاسخ نیست. یک الگوی بصیرتی است که اگر پاسخ دقیقی به آن داده شود یا شکل آن کشف شود، ده ها مسعود کشمیری افشا می شود. بعد از دستگیری معصومی (مسئول مبارزه با منافقین) در اواخر دهه ۶۰ مشخص گردید که خط فکری شهید والامقام آقای لاجوردی در دادستانی حلال مشکلات بوده است‌. در اسناد دادستانی موجود است که حاج اسدالله ساعت ها برای تبیین نفاق و تطهیر اسرای گروهک رجوی برای زندانی ها جلسه میگذاشته و کلاس های تبیین و نشست ها را در کنار رودخانه جاجرود برگزار می کرد تا برای متهمین جذابیت داشته باشد حتی با هم جوجه کباب درست می کردند و پیرامون تضادهایی که داشتند بحث می کردند و اما در آن طرف نفوذی منافقین در ستاد مبارزه با آشوب های مسلحانه برای اینکه چهره انقلاب را مخدوش کند بارها عوامل میدانی نفاق که توبه کرده بودند را شکنجه می داد تا آنها سرموضع بمانند و و پس از افشای هویت واقعی در اعترافاتش گفته که "گروهک منحوس رجوی" به او دستور داده بود تا چشم زندانی ها را در آورد و از آن عکس تهیه کند تا منافقین در خارج کشور بتوانند بهره برداری کنند. شجره خبیثه ای که کشمیری کاشت امروز در حال افشا شدن است و در نظام دینی هر کسی که به دنبال تولید نارضایتی باشد خواسته یا ناخواسته در دام منافقین گرفتار شده است. همچون کشمیری که با هدایت همسرش مینو دلنواز بهترین یاران انقلاب را به شهادت رساند. داستان کشمیری یکی از ده ها شبکه نفوذ در بدنه و راس نظام دینی است که بازنگری و کشف ماموریت آنها باعث سالم سازی جمهوری اسلامی می گردد. ✍محمدحسین واسعی
دامان نوحزب‌الهی‌گری و چنگ نوچنارها در یادداشتی با عنوان «من کنار خودجوش‌ها می‌ایستم» انگیزه‌ی اصلی‌ام را در حمایت از آقای جلیلی در ‌‏دور دوم بیان کردم. نقطۀ پیوند من با او به جز مختصات شخصی و انقلابی‌اش، جاذبه‌ی نیروی مبارک ‌‏حزب‌الهی خودجوش اطراف ایشان بود. اما ماجرای «خودجوش‌ها» با «پاجوش‌ها» متفاوت است. من به ‌‏دلایل متعددی از داستان رمانتیک «غلبه پاجوش‌ها و بر چنارها» حذر دارم و معتقدم امروزه واجب‌ترین ‌‏کار تمایز خودجوش‌ها از پاجوش‌هاست؛ همانگونه که سالهاست به بهانه‌ی «مسئله زن» بر اهمیت گندزدایی ‌‏از دین و انقلاب اسلامی و پرتو افکندن بر الهیات تحجر می‌نویسم.‏ پاجوش‌ها خود هیچ تفاوتی با چنارها ندارند و نزاع آن‌ها نزاع فقر علیه غنا، پاپتی‌ها علیه پدرسالارها و... ‌‏نیست و از دوستانی که سرمست یک رخداد نورانی و شگفت در سپهر سیاسی ایران هستند فاصله می‌گیرم. ‌‏آری! مسیر تاریخ و ماجرای انقلاب همواره به سوی توسعه تشخیص و اراده آحاد مردم پیش می‌رود اما ‏فراموش نکنید همواره ‏تفرعن‌ستیزی در معرض خطر سامری‌ها هم هست. چه بسا که پاجوش‌ها خود ‏چنارهای تازه‌به‌دوران‌رسیده ‏باشند و در سودای ایشان چیزی جز چنار شدن/بودن نیست. و الا اگر در این ‏بین چیزی جز نزاع ‏سیاست‌زده این دو چنار در کار بود باید واقعاً میان آن‌ها تفاوت‌های ماهوی مهمی دیده ‏می‌شد. آن‌ها خود نیز ‏می‌خواهند پدرسالار باشند و الا الیهات، خوی و شیوه‌های عملی آن‌ها هیچ تفاوتی با ‏اصولگرایان سنتی ندارد. ‏گفتند دروغ می‌گویند و خود دروغ گفتند، گفتند نظرسازی می‌کنند و خود نظرسازی ‏کردند، گفتند قدرت‌طلبند ‏و خود برای رسیدن به قدرت به هر رطب و یابسی چنگ زدند، با تحمیق و فریب ‏مخالف بودند اما ‏خواستند بالا تا پایین را تحمیق کنند و فریب بدهند و با ادعای شفافیت و عدالت، تا جایی ‏که می‌شد قانون را زیرپا بگذارند گذاشتند.‏ من کنار خودجوش‌ها می‌ایستم که انقلابی‌اند. خودجوش آن زنی بود که خانواده خود را رها کرد و برای ‌‏تبلیغ به روستاهای مرزی رفت و خودجوش طلبه‌ای بود که ساعت‌ها زیر آفتاب با مردم گفتگو می‌کرد. من ‌‏کنار انقلابی‌ها و حزب‌الهی‌ها می‌ایستم و نه در کنار متحجرین شورشی که برای مقدس‌سازی از خود از ‏همه‌ی سرمایه‌های ‏نظام مقدس گذشتند، حیا و ادب را کنار گذاشتند و از هیچ تهمتی نهراسیدند. کجای این ‏حرکت معنوی است؟ قالیباف را سال‌ها به لجن ‏کشیدند، آقای جاودان را به اهل سقیفه چسباندند و دست ‏در دست افشاگرهای خوارجی‌مسلک و پروژه‌بگیر ‏گذاشتند. حجم بالای رأی‌سلبی‌شان را به خاطر التقاط ‏متحجرانه‌شان نادیده گرفتند و در ناکامی‌شان از ‏جلب نظر مردم به تحقیر مردم پرداختند. من دست یکایک ‏میلیون‌ها خودجوشی را که به تشخیص خود ‏نسبت فرد اصلح تلاش کردند می‌بوسم اما نمی‌پذیرم و نمی‌گذارم ‏پاجوش‌ها خودشان را تشکل 14میلیونی ‏روایت کنند و بر خود جامۀ تقدس اسلام و انقلاب بکشند و ‏اصالت‌ها را به انحصار خود درآورند.‏ این جریان که ترکیبی زننده از چپ‌گرایی، خوارجی‌مسلکی و تحجر است، از هاله‌ی تقدسی انقلابی حول ‏جلیلی سو‌ء‌استفاده می‌کنند تا هم با اسطوره‌سازی از او امتیاز خود را ‏بالا ببرند و هم از نیروی ناب و پاک ‏حزب‌الهی‌های خودجوش بهره بکشند. اگر بتوانند از جلیلی احمدی‌نژاد ‏دیگر بسازند چنین می‌کنند و اگر ‏بتوانند از رهبری عبور کنند پرهیزی ندارند. این همان انحراف ‏عدالت‌خواهی سال‌های پیش است که ‏نوچنارها تلاش کردند آن را از یک جریان محدود به یک فرهنگ ‏غالب تبدیل کنند. فرهنگی که در آن ‏ناب‌گرایی ظاهربین و متحجرانه همراه با قدرت‌طلبی شورشی و بی‌قید و ‏بی‌اخلاق هیچ چیز جز قبیله‌شان را ‏در امان نمی‌گذارد. عفونت خود را نمی‌بینند و مو را از ماست بقیه بیرون می‌کشند! این همان نهاد قدرت ‏تحجری است که می‌گفتم پشت ‏جلیلی کمین کرده‌ و از او پل ساخته است. حال ما با یک هسته‌ی سخت ‏مواجهیم که توانسته اخلاق کریه عدالتخواهی ‏خوارجی را با داستان‌سازی رمانتیکِ جنگ فقر و غنا ‏زبان‌دار کند و با تمامیت‌خواهی اسلام و انقلاب را به ‏نام خود سند بزند و همه را جز خود به زیر بکشد. ‏همانگونه که امروز نجات جلیلی ضروری است، حفظ ‏حریم نیروی پاک و معنوی حزب‌الهی نیز مسئولیت‌آور ‏خواهد بود.‏ حزب‌الهی‌ها نیک می‌دانند هرگز با مرکب باطل به مقصد سعادت نخواهند رسید.‏ @Mahdi_Takallou
بدهی‌ای که دولت رئیسی تحویل گرفت و تحویل داد 🔹 ویراست و توئیت 🔰 آخرین مواضع و مطالب مهم حجت‌الاسلام راجی را در ویراستی (توئیتر ایرانی) به آدرس ذیل دنبال کنید __________________ 🔸 اگر ویراستی را نصب دارید 🔸 اگر ویراستی را نصب ندارید 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
هدیه زیبا و معنادار شیخ حسین به پزشکیان. فارغ از اینکه حضور پزشکیان در حسینیه هدایت ستودنی است اما شیخ حسین مهمترین داشته هایش را اهدا کرد. یعنی نشانه سالها توسل و ندبه ام دست توست. حق هم همین است. داشته های انقلاب امروز دست پزشکیان است. این امانت هم ابزار قدرت است هم نیازمند صیانت. @mahdian_mohsen
8.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📚 اثر یک سلام بر حسین علیه‌السلام بعد از آب خوردن، در روز قیامت! 🎙 آیت‌ الله (ره) ذکر توصیه شده بعد از آب خوردن در کتاب نفس المهموم (ص۱۷)👇 🌹 صَلَواتُ اللّهِ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَ اَصْحابِهِ وَ لَعْنَةُ اللّهِ عَلَی قَتَلَةِ الْحُسَیْنِ وَاَعْدائِه. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
محمد ابوی سانی | قیام🇵🇸
کلیپ موزیک تلک قضیه (با تدوینی متفاوت) خواننده: امیر عید "تلک قضیه" ترجمه خودمونیش "داستان از این
🔴 در روزهایی که همه جای دنیا زندگی معمولی جریان دارد؛ ۲۹ نفر دیگر در حمله اسرائیل به مدرسه‌ای در غزه شهید شدند. منابع فلسطینی می‌گویند روز سه‌شنبه دست‌کم ۲۹ نفر در حمله اسرائیل به مدرسه‌ای در غزه که پناهگاه آوارگان فلسطینی بوده است، کشته شدند، رخدادی که چهارمین حمله در نوع خود طی چهار روز اخیر بوده است. ارتش اسرائیل به خبرگزاری فرانسه گفت که در حال بررسی آخرین گزارش‌هاست. این نهاد نظامی اذعان داشته که از روز شنبه تاکنون به سه مدرسه دیگر که به عنوان پناهگاه استفاده می‌شدند، حمله کرده است. یکی از مسئولان بیمارستان ناصر در شهر خان یونس که قربانیان به آنجا منتقل شده‌اند گفت که ورودی مدرسه العوده در عباسان هدف حمله قرار گرفت که در نتیجه آن ۲۹ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند. دفتر رسانه‌ای گروه حماس، اسرائیل را متهم به «کشتار وحشتناک» کرد و گفت که اکثریت قربانیان این حمله، زنان و کودکان بوده‌اند.
سخنرانی حجة الاسلام ابوی سانی.mp3
29.7M
🎧 | 🎤 حجة الاسلام 🗓 شب چهارم محرم "طفلان حضرت زینب سلام الله علیهم" 📌 بیت الحسن علیه سلام @BEYTOLHASANIA
مراسم جهانی شیرخوارگان حسینی🏴 🔹سخنران:حجت الاسلام ابویسانی 🔸مداح:کربلایی سید علی رجایی کربلایی مهدی شفیعی زمان:جمعه ٢٢ تیرماه ١۴٠٣ ساعت ٩ صبح مکان:سیدی، قائم ٨،مسجد المهدی عجل عجل