eitaa logo
مدح و متن اهل بیت
11.4هزار دنبال‌کننده
18.3هزار عکس
19.2هزار ویدیو
1.4هزار فایل
@Yas4321 ارتباط با ادمین @Montazer98745 ارتباط با مدیر
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 موشن داستانی سفرنامه‌ی اربعین 🎥 قسمت دوم: موکب ایرانی‌ها
🏴 کیفیت ادای الفاظ نماز 🔷 س ۵۶۴۸: ادای چگونه باید باشد؟ اگر هنگام ذکر فقط لب ها تکان بخورد، کفایت می کند؟ ✅ج: در نماز، واجب است کلمات به‌گونه‌ای ادا شوند که بر آن صدق کند، از این رو ، یعنی گذراندن کلمات در قلب و یا صِرف حرکت لب بدون تلفظ آنها، کافی نیست؛ نشانه صدق قرائت این است که نمازگزار (در صورتی که دچار سنگینی گوش یا سر و صدای محیط نباشد)، بتواند آنچه را که می خواند و بر زبان جاری می کند، بشنود.
إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون روح مطهر عارف متاله، عالمِ عامل حضرت آیت حق علامه حسن زاده آملی به ملکوت اعلی پیوست
🚨 تسلیت رهبر انقلاب به خانواده قهرمان نوجوان ایذه‌ای ⭕️ در تماسی از دفتر رهبر انقلاب اسلامی با خانواده علی لندی نوجوان غیور ایذه‌ای، مراتب تسلیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ابلاغ، و با این خانواده داغدیده همدردی شد. ⭕️ علی لندی قهرمان شجاع و فداکارِ ۱۵ ساله که برای نجات دو تن از همسایگانش، خود را به آتش زده بود روز جمعه بر اثر شدت جراحات ناشی از سوختگی آسمانی شد و نام خود را جاودانه کرد. 🔰 پ.ن: دختر آبی را بخاطر دارید؟ همان که بخاطرش جهان سیاه‌پوش بود بنظرتون چرا همان کسانی که دم از دختر آبی می‌زدند امروز حرفی از نمی‌زنند؟ چون با اولی میشد به اهداف سیاسی کثیف رسید.
000541.mp3
1.37M
🎙 روضه‌ی اربعین حسینی علیه‌السلام 🔰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش جالب زائران در بین‌الحرمین پس از دیدن تصویر رهبر معظم انقلاب
🏴بیان زبان حال در مداحی 🔷س ۵۶۴۷: آیا بیان زبان حال در مداحی ها و روضه ها بصورت اشعار و نثر در مورد اهل بیت علیهم السلام جایز است؟ ✅ج: اگر معلوم باشد که زبان حال را بیان می کند و مناسب با شأن اهل بیت علیهم السلام باشد، مانع ندارد.
‼️ سجده زیارت عاشورا 🔷س ۵۶۴۵: اگر هنگام خواندن زیارت عاشورا، مُهر برای سجده پیدا نشود، چه باید کرد؟ ✅ج: به قصد رجا به هر صورت که می تواند، سجده کند.
YEKNET.IR - vahed 1 - arbaein 1442 - 98.07.17 - mirdamad.mp3
4.66M
🔳 سوزناک 🌴چهل شبه چشم انتظارم 🌴چهل شبه که خواب ندارم 🎤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺پایان داستان ققنوس فداکار 🙏شادی روح شهید عروج آسمانی علی لندی شیرمرد خوزستانی و نوجوان غیرتمند و شجاع ایذه ای در میدان ایثار و فداکاری برای نجات هموطنان عزیز خود که یادآور جاودانگی حماسه شهیدان افتخارآمیز میهن اسلامی محمد حسین فهمیده و بهنام محمدی در است ، نشان داد روح شجاعت و پیشتازی در خطرپذیری های شکوهمند در جامعه ایمانی و اسلامی ایران همچنان جاری و حیات بخش است . 🌷روحش شاد و یادش گرامی🌷
مداحی آنلاین - زیارت اربعین - حاج مهدی صدقی.mp3
3.85M
🌷قرائت زیارت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) 🎤با نوای حاج
مداحی آنلاین - زیارت اربعین - میثم مطیعی.mp3
10.82M
🌷قرائت زیارت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) 🎤با نوای حاج
🏴 صلی الله علیک یا اباعبدالله ▪️چند بند از چهارپارۀ ای عشق بی‌نهایت و ای مستی مدام ای مرغ دل هوایی صحن و سرای تو جامانده‌ایم ای همه جان‌ها فدای تو از دور می‌دهیم دوباره به تو سلام از دور می‌دهیم سلامی به اشک و آه اما کبوتر دل ما رفته تا عراق با عاشقت چه‌ها که نکرده غم فراق این اشک‌ها دلیل و همین سوز دل گواه یک اربعین هوای تو می‌پرورید دل تا پای عشق را بسپارد به شطّ نور محروم مانده‌ایم از آن شور و از حضور از چشم ما به یاد تو نم‌نم چکید دل خورده گره دوباره دریغا به کار وصل نم‌نم چکید اشک فراقت ز چشم ما ای کشتۀ فتاده به هامون کربلا کی می‌شود دوباره بیاید بهار وصل هر روز و شب به عکس حرم دیده دوختیم هرجا که بود نام تو عاشق دوید و رفت دل شد هوایی حرم و پر کشید و رفت ما مانده‌ایم و از غم هجر تو سوختیم هرجا که بود نام تو و یاد اربعین گفتیم از مسیر نجف کربلای تو عالم شده اسیر نجف کربلای تو ای عشق آسمانی و ای دلبر زمین این روزها که روضۀ تو روزی دل است سرگشتگان بزم عزای توییم ما شب‌ها خراب شور و نوای توییم ما صبر از غم فراق چه جان‌کاه و مشکل است شد اربعین و باز نشد راه یا حسین ما مانده‌ایم خسته و دل مبتلای توست هرجا که می‌رویم غم کربلای توست از دوری تو دربه‌دریم آه یا حسین شد اربعین و زینب غمدیده‌ات رسید اما از او نپرس که دردانه‌ات کجاست سیمای او گواه همه درد و داغ‌هاست دیدی چطور خواهر رعنای تو خمید؟ از کربلا به کوفه و از کوفه تا به شام هرجا که پا گذاشت سرت را به نیزه دید خون گریه کرد و گیسویش از غصه شد سپید اما چه کرد با دل زینب عذاب شام... ، ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
«رحلت مردان حق، از بند عالم رستن است زین خراب‌آباد، بر محبوب خود پیوستن است زندگی بر حق‌پرستان، در قفس مقدور نیست کوچ از دار فنا، مثل قفس بشکستن است هر که با معشوق هستی، بسته پیمانی درست گفتن لبیک، خود پیوند الفت بستن است دام‌ها گسترده شیطان در مسیر زندگی هجرت از این غمسرا، از دام شیطان جستن است مؤمن زیرک نیفتد، دام خناسان پست نیک می‌بیند زمانه، فتنه‌ها آبستن است با(فرائی)، پاکباز پیر گفتم: راز خویش گفت: راه رستگاری، از منیت رستن است» 🏴عروج ملکوتی بر تمامی شیعیان جهان تسلیت و تعزیت باد.
62c478ded6f6239097e6a262f0635437.mp3
2.41M
🍃کاش که میشد مثل عقربه ها برگردم 🍃به کربلا هایی که قبلا سفر کردم 🎤
YEKNET.IR - zamine - arbaein 1442 - 98.07.17 - javad moghaddam.mp3
6.83M
🔳 سوزناک 🌴رو خاکا پیکر تو 🌴رفتی و خواهر تو 🎤
مداحی آنلاین - دل زینب پریشونه - نریمانی.mp3
6.31M
🔳 احساسی 🌴دل زینب پریشونه 🌴بیابون خیس بارونه 🎤
مداحی_آنلاین_با_یاد_یاس_و_لاله_محمود_کریمی.mp3
7.39M
🔳 احساسی 🌴با یاد یاس و لاله 🌴دارم یه دنیا ناله 🎤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علامه حسن زاده آملی: گوش‌تان به دهان رهبری باشد چون ايشان گوششان به دهان حضرت خاتم انبیاست است. 🔹اين جملات وقتي بيشتر معنا پيدا میكند كه بدانيم صاحب تفسير الميزان، علامه طباطبایی درباره علامه حسن‌زاده فرموده‌اند: حسن‌زاده را كسی نشناخت جز امام زمان (عج)
مداحی آنلاین - زیارت اربعین - حسين الراجي .mp3
1.75M
🌷قرائت زیارت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) 🎤با نوای حاج