eitaa logo
مدح و متن اهل بیت
11.3هزار دنبال‌کننده
18.3هزار عکس
19.2هزار ویدیو
1.4هزار فایل
@Yas4321 ارتباط با ادمین @Montazer98745 ارتباط با مدیر
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑 رهبر انقلاب: کار را به لحظه و به هنگام باید انجام داد امام خامنه‌ای: 🔹کار را به لحظه باید انجام داد. توابین برای انتقام خون مطهّر امام حسین آمدند جنگیدند، کشته شدند، همه‌شان کشته شدند، اما در تاریخ اینها را مدح نمیکنند. چرا؟ چون دیرجنبیدند. 🔹شما که میخواستید خونتان را در راه امام حسین بدهید، چرا در اول محرّم، دوم محرّم نیامدید، یک کاری اقلاً صورت بدهید؟ آنجا می‌ایستید تماشا میکنید، امام حسین به شهادت میرسد، بعد دلتان میسوزد، آن وقت می‌آیید در میدان. 🔹این کار را به هنگام انجام ندادن این جور است. کار را به هنگام باید انجام داد. نباید غفلت کنیم از وظیفه‌ای که عقل و شرع به عهده‌ی ما گذاشته. باید بدون تأخیر وارد میدان بشویم. نباید تأخیر داشته باشیم. آن وقت به تناسب اهمیتی که آن کار دارد، خطرات را به جان بخریم.
👶 | محبّت افراطی ممنوع! 🔸 گاهی محبت‌های افراطی جفا در حق فرزندمونه 🔹 مثلاً به اسم محبت، استقلال رو از بچه‌ها بگیریم؛ طوری که در انجام کارهاشون به قدری وابسته به والدین باشند که از عهده‌ی کارهای خودشون برنیان یا به بهانه‌ی محبت، اجازه‌ی هر کاری رو به اونا بدیم؛ حتی کارهایی که واسشون خطرناکه، چه خطر جسمی و چه خطر روحی. 🔹 گاهی فرزند کار اشتباهی انجام میده که به برخورد تند از طرف ما نیاز داره؛ اما محبت اجازه‌ی تندی به ما نمیده، این دلسوزی خودش نوعی افراط در محبت محسوب می‌شه. 🔹 گاهی هم مادر باید کار زشت فرزندش رو به پدر اطلاع بده تا اون از اقتدارش برای جلوگیری فرزند از اون کار استفاده کنه؛ اما محبت، بهش اجازه‌ی چنین کاری رو نمیده و فرزند هم در اون کار زشت، پیش روی می‌کنه. این هم افراط در محبته.
زندگی در سحر .mp3
1.68M
📣 سفارش عبادی دیگر به جمعی از مدیران رسانه‌ای ◀️ کسانی که در صف مقدم‌اند و با بحران‌های بزرگ مواجه هستند، پیشنهاد می‌دهم که نماز امام زمان (که در مفاتیح‌الجنان در اعمال روز جمعه نقل شده است) را هر روز بخوانید و نیر دعاهای مرتبط با امام عصر(عج) و ظهور را هر روز بخوانید و آنها را دعاهای اصلیِ سحرهای خودتان و دعاهای اصلیِ بعد از نمازهایتان قرار دهید. ◀️ دعاهای مرتبط با امام زمان(عج) و عصر ظهور، تصویرها و افق‌های درست را جلوی چشم ما قرار می‌دهد و در روح ما منعکس می‌کند و انگیزش روحی و درک عقلانی به ما می‌دهد و در این صورت، با آن حضرت هم‌افق می‌شویم و می‌توانیم با استواری و استقامت در برنامه حضرت کار کنیم. کسی که با آن حضرت هم‌افق نباشد، هر کاری بکند، بیرون از طرح حضرت است. ◀️ اصلاح سبک خواب و بیداری، محور تغییر الگوی خوراک و پوشاک و الگوهای دیگر است. امروز سبک خواب ما غلط است. باید به هر قیمت، ابتدای شب بخوابیم و سحر بیدار شویم. بیداری سحر خیلی پرخاصیت است. زندگی را باید از سحر آغاز کنیم نه از طلوع آفتاب.
سلام. درست‌کردن چندجور غذا برای مهمونی چ حکمی داره؟ گناهه؟ آیا فقط باید یک نوع غذا سرسفره گذاشت؟ نکته: اصلاً غذای اضافی رو دور نمی‌ریزیم. مرجع تقلید: مقام معظم رهبری. ــــــــــــــــ 🌺 سلام علیکم 🌺 اگه مناسب شأن باشه، برای فخرفروشی و... نباشه، اسراف هم محسوب نشه و به‌طور کامل استفاده بشه، اشکال نداره.
227.6K
❓استفاده از وسایل آرایشی که معمولاً خانم‌ها استفاده می‌کنند، برای مردان به ویژه برای داماد چه حکمی دارد؟ ✅ اگر تشبّه مرد به زن محسوب شود، و یا مفسده‌انگیز باشد، یا ترویج فرهنگ مبتذل غرب به حساب آید، جایز نیست. ❓آرایش موهای مردان به مدل زنانه چه حکمی دارد؟ ✅ اگر به‌گونه‌ای است که تشبّه به زنان صدق می‌کند، جایز نیست. ❓مِش کردن (نوعی رنگ کردن) موی مردان چه حکمی دارد؟ ✅ در صورتی که ترویج فرهنگ مبتذل غرب به حساب آید و یا مفسده‌ای برای آن مترتّب شود، جایز نیست. ❓بند انداختن صورت یا گونه‌ها برای مردان چه حکمی دارد؟ ✅ بند انداختن ریش، بنابراحتیاط واجب، جایز نیست؛ ولی نسبت به گونه‌ها اشکال ندارد. 📚منبع:  https://farsi.khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 آموزش مهارت‌های زندگی 🔸 ارتباط بین فردی 🔹 تفاوت جالب بین آقا و خانم (2) ▫️ آقایان معمولا خوب گوش نمی‌دهند و دوست دارند صحبت کردن طرف مقابل سریع تمام شود؛ آن‌ها اهل خود افشایی نیستند؛ ولی خانم‌ها شنونده خوبی هستند و شنیدن را دوست دارند.
سعادت بشریت در الگو قرار دادن حضرت زهرا (س).mp3
203.1K
▫️ سعادت بشریت در الگو قرار دادن حضرت زهرا (س) 👤 آیةالله مظاهری
❓پرسش: کسی که به بدن میّت قبل از غسل دادن دست بزند، آیا دستش نجس می شود و باید آن را آب بکشد یا فقط غسل کند؟ ▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️ ✅ پاسخ: اگر دست یا لباس خودش یا بدن میّت، مرطوب باشد، نجس می شود و باید محل تماس را تطهیر کند. آیت الله مکارم: اگر دست یا لباس خودش یا بدن میّت مرطوب باشد، نجس می شود و باید محل تماس را تطهیر کند. اگر خشک باشد، بنابراحتیاط واجب باید محل تماس را بشوید. ▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️ 📝 فتوای آیات عظام: خامنه ای، سیستانی، مکارم 📗 منبع: رساله مصوّر، جلد یک، صفحه ۱۳۵س ۱۷۰
💠 امام علی علیه السلام: 🔸 «خدا را خالصانه ياد كنيد، تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات را بپوييد» 🌷
4_5868338774303313302.mp3
5.75M
🔊 🎵 «عرضه و تقاضا، قسمت دوم» 🎙 آیت‌الله 🔅 علامت‌های ظهور زیاده... مهیا باشید برای مشکل‌هایی بیشتر از این‌ها...
19 dey.mp3
4.53M
🛑🎧 سرود زیبای مردم ولایتمدار قم امروز در دیدار با رهبر معظم انقلاب همزمان با سالروز قیام 19دی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اجتماع بزرگ حوزویان خراسان در حمایت از مرجعیت جهان تشیع، رهبر معظم انقلاب اجتماع بزرگ حوزویان مشهد در حمایت از مرجعیت جهان تشیع، رهبر معظم انقلاب، در پی اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت دینی و مقام ولایت فقیه، با سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد مقدس برگزار شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 | راز مذمت دنیا این مذمت برای ذات دنیا نیست، آن وقتی است که ما به این بخش (دنیا) دل ببندیم به صورتی که مانع رسیدن به سعادت ابدی بشود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝☝☝ 🔴 این کلیپ تکان دهنده را حتما ببینید و برای همه مخاطبان نشر دهید. # ثوابش برای مادران و همسران شهداء
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
او را می‌شناسی؟ او که با عبور هر نسیم، عطر دل‌انگیزش در گلزارها می‌پیچید...‌ خورشید، گرمی از وجود او می‌گیرد و ماه به خاطر اوست که می‌تابد. آنقدر مهربان است که هر روز از کوچه‌های خلوت شهر می‌گذرد و به تمام بن‌بست‌های دلتنگی سر‌ می‌زند. هر صبح تمام هستی با نوازش دست‌های او بیدار می‌شود. او را می‌شناسی؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مطالبه مادر شهید از دولت درخواست خانواده شهید محمد حسین حدادیان از دولت رئیسی در نماز جمعه تهران
تحلیل سخنان رهبری در جمع بانوان 2.mp3
7.9M
🔰 تحلیل فرمایشات مقام معظم رهبری درجمع بانوان در۱۴دی ۱۴۰۱باتبیین استادعبادی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 در قضیه اغتشاشات میخواستند نقاط قوت ما را از بین ببرند رهبر انقلاب: 🔹یک عده‌ای و خارجی‌ها در تبلیغاتشان اینجور میخواستند وانمود بکنند که این اغتشاشات که حالا یک تعدادی می‌آیند در خیابانها و فریاد میکشند و فحش میدهند و یک شیشه‌ای را میشکنند و سطل زباله‌ای را آتش میزنند- مخالف با ضعفهای کشورند؛ ضعفهای مدیریتی، ضعفهای اقتصادی و... نه، بنده به شما عرض میکنم عکس این قضیه است. اینها میخواستند نقاط قوت ما را از بین ببرند.
Aboozar Edit.mp3
9.67M
🖇‌🎧 وفا میکنم با نوکریا صفا میکنم ... 🎙ابوذر روحی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
آیت الله دستغیب بیداری سحرگاه ثلث آخر شب، وقت سحر که هنگام غروب ستارگان است، هنگامی است که درهای رحمت الهی باز است؛ و بندگان خدا باید حداکثر استفاده را از آن بنمایند؟ بقدری مهم است که در ضمن وصیتهای پیغمبر (صلی الله علیه واله) به على(عليه السلام) است که می فرماید: «ای علی، بر تو باد به نماز شب، هر چند به اندازه دوشیدن شیر گوسفندی باشد!» یعنی نماز شب و مناجات و رو به درگاه خدا آوردن هنگام سحر را ترک نکن هرچند مختصر باشد، هرچند ده دقیقه و ربع ساعت باشد! آنگاه فرمود: «دعا در آن ساعت رد نمیشود!» باران فیض ص 29