eitaa logo
مدرسه من
2.5هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
3.9هزار ویدیو
3.3هزار فایل
مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
مشاهده در ایتا
دانلود
خاتم پیغمبران | باکلام - www.mplib.ir.mp3
4.67M
💯 سرود « خاتم پیغمبران » - باکلام 🎹 آلبوم راز شعر ⭕️ منبع : نرم افزار نغمه های مدرسه 2 💢 موضوع : @madrese_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 فیلم « آموزش های کاربردی نرم افزار kinemaster » 🔹 آنچه خواهید آموخت ... : 🔻 نحوه استفاده از keyframe 🔻 نحوه حذف پرده سبز 🔻 نحوه میکس صدا و صدا گذاری 🔻 نحوه تغییر صدا 💠 مدرس : غلامرضا زهره منش 📍موضوع : @madrese_yar
امین خدا | باکلام - www.mplib.ir.mp3
4.86M
💯 سرود « امین خدا » - باکلام 🎹 آلبوم راز شعر ⭕️ منبع : نرم افزار نغمه های مدرسه 2 💢 موضوع : @madrese_yar
03-mtn (www.mplib.ir).pdf
245.5K
💯 سرود « امین خدا » - متن 🎹 آلبوم راز شعر ⭕️ منبع : نرم افزار نغمه های مدرسه 2 💢 موضوع : @madrese_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 فیلم آموزشی « ساخت کلیپ سرود مجازی با نرم افزار kinemaster » 🔹 مدرس : غلامرضا زهره منش 🔻 موضوع : @madrese_yar
03-mtn (www.mplib.ir).pdf
281.8K
💠 سرود « رسول عشق » - متن ✒️شاعر : ناشناس 🎼 آهنگساز : ناشناس ⭕️ ارسال کننده : آقای افشین کردستانی 🌸 منبع : نرم افزار نغمه های مدرسه 3 @madrese_yar
رسول عشق | بیکلام - www.mplib.ir.mp3
3.92M
💠 سرود « رسول عشق » - بیکلام ✒️شاعر : ناشناس 🎼 آهنگساز : ناشناس ⭕️ ارسال کننده : آقای افشین کردستانی 🌸 منبع : نرم افزار نغمه های مدرسه 3 @madrese_yar
امین خدا | بیکلام - www.mplib.ir.mp3
4.86M
💯 سرود « امین خدا » - بیکلام 🎹 آلبوم راز شعر ⭕️ منبع : نرم افزار نغمه های مدرسه 2 💢 موضوع : @madrese_yar
ÑÓæá ÚÔÞ | ÈǘáÇã - www.mplib.ir.mp3
3.92M
💠 سرود « رسول عشق » - باکلام ✒️شاعر : ناشناس 🎼 آهنگساز : ناشناس ⭕️ ارسال کننده : آقای افشین کردستانی 🌸 منبع : نرم افزار نغمه های مدرسه 3 @madrese_yar
طریقت محمد | بیکلام - www.mplib.ir.mp3
3.5M
💠 سرود « طریقت محمد » - بیکلام ✒️شاعر:ناشناس 🎼 آهنگساز:صمد جلالیان ⭕️ ارسالی از خانم غافل زاده 🔹 اهدایی از طرف آقای صمد جلالیان 🌸 @madrese_yar
03-mtn (www.mplib.ir).pdf
291.7K
💠 سرود « محمد (ص) » - متن ✒️شاعر : ناشناس 🎼 آهنگساز : ناشناس ⭕️ آلبوم آوای امداد 🌸 منبع : نرم افزار نغمه های مدرسه 3 @madrese_yar
01-bakalam rahmatolalamin (www.mplib.ir).mp3
7.78M
💠 سرود « رحمت للعالمین » - باکلام ♦️آلبوم گروه سرود میثاق یزد 🔸شاعر : خانم مهرابی ⭕️ آهنگساز : امیر دشتی 💢 مربی گروه : محسن خوانین زاده @madrese_yar
ãÍãÏ (Õ) | ÈǘáÇã - www.mplib.ir.mp3
3.15M
💠 سرود « محمد (ص) » - باکلام ✒️شاعر : ناشناس 🎼 آهنگساز : ناشناس ⭕️ آلبوم آوای امداد 🌸 منبع : نرم افزار نغمه های مدرسه 3 @madrese_yar
02-bikalam rahmatolalamin (www.mplib.ir).mp3
7.84M
💠 سرود « رحمت للعالمین » - بیکلام ♦️آلبوم گروه سرود میثاق یزد 🔸شاعر : خانم مهرابی ⭕️ آهنگساز : امیر دشتی 💢 مربی گروه : محسن خوانین زاده @madrese_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 فیلم « آموزش ساخت کلیپ با نرم افزار kinemaster » ( بخش چهارم - معرفی ابزارها ۳ ) 🔹 مدرس : غلامرضا زهره منش 🔻 موضوع : @madrese_yar
محمد (ص) | بیکلام - www.mplib.ir.mp3
3.1M
💠 سرود « محمد (ص) » - بیکلام ✒️شاعر : ناشناس 🎼 آهنگساز : ناشناس ⭕️ آلبوم آوای امداد 🌸 منبع : نرم افزار نغمه های مدرسه 3 @madrese_yar
03-mtn rahmatolalamin (www.mplib.ir).pdf
140.5K
💠 سرود « رحمت للعالمین » - متن ♦️آلبوم گروه سرود میثاق یزد 🔸شاعر : خانم مهرابی ⭕️ آهنگساز : امیر دشتی 💢 مربی گروه : محسن خوانین زاده @madrese_yar
طریقت محمد | باکلام - www.mplib.ir.mp3
3.51M
💠 سرود « طریقت محمد » - باکلام ✒️شاعر:ناشناس 🎼 آهنگساز:صمد جلالیان ⭕️ ارسالی از خانم غافل زاده 🔹 اهدایی از طرف آقای صمد جلالیان 🌸 @madrese_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 فیلم « آموزش ساخت کلیپ با نرم افزار kinemaster » ( بخش اول - معرفی نرم افزار ) 🔹 مدرس : غلامرضا زهره منش 🔻 موضوع : @madrese_yar
03-mtn (www.mplib.ir).pdf
287.2K
💠 سرود « طریقت محمد » - متن ✒️شاعر:ناشناس 🎼 آهنگساز:صمد جلالیان ⭕️ ارسالی از خانم غافل زاده 🔹 اهدایی از طرف آقای صمد جلالیان 🌸 @madrese_yar
🎨بازی های آموزشی برای کلاس فارسی 🔻 بازی به این ترتیب است که نفر اول یک کلمه می‌گوید، نفر دوم کلمه دیگری به آن می‌افزاید(اگر خواستید بازی سه نفره باشد، نفر سوم نیز کلمه دیگری می‌افزاید) به شکلی که ترکیب معناداری پدید آید و اگر کسی نتواند این کار را بکند یا کلمات قبلی را فراموش کند باخته است. مثلا: نفر اول : خرگوش نفر دوم: خرگوش باهوش نفر اول: خرگوش باهوش بازیگوش نفر دوم: خرگوش باهوش بازیگوش مهربون نفراول: خرگوش باهوش بازیگوش مهربون رفت. نفر دوم: خرگوش باهوش بازیگوش مهربون رفت مدرسه. و این بازی را تا حد حفظ و نگه داری 7 تا 10کلمه ادامه می دهیم و سپس بازی جدیدی شروع می کنیم👌 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
🎨بازی های آموزشی برای کلاس فارسی 🎲نام بازی: کلمه قرمز، کلمه سبز بازیکنان کارت‌های کلمه را می‌خوانند اما برای برنده شدن باید بتوانند کلمات نوشته شده بر کارت قرمز را بخوانند. 🎯هدف: تمرین خواندن کلمات 🔸محدوده سنی: ۶ تا ۱۰ سال 🔹تعداد بازیکنان: ۲ تا ۶ نفر 🔸وسایل مورد نیاز: کارت های کلمات، ماژیک قرمز و سبز پیش از بازی: یک بسته‌ی بزرگ از کارت‌های کلمات تهیه کنید که با گروه سنی یا سطح مهارت‌های خواندن بازیکنان تناسب داشته باشد. بیشتر کلمات را به رنگ سبز و چند کلمه را که سطح دشواری بالاتری دارند یا کلمات جدیدی هستند با قرمز بنویسید. روش بازی: تمام کارت‌های کلمات را به پشت در یک ستون بین بازیکنان قرار دهید. اولین بازیکن، یکی از کارت‌ها را از سر ستون برمی‌دارد. اگر کارت سبز باشد و بازیکن بتواند کلمه‌ی روی آن را بخواند، آن کارت را نزد خود نگه می‌دارد و یک کارت دیگر برمی‌دارد. اگر نتواند کلمه‌ی سبز را بخواند دیگران کلمه را به او می‌گویند و بازیکن کلمه را تکرار می‌کند و کارت را در انتهای ستون کارت‌ها می‌گذارد. حالا نوبت نفر بعدی است. اگر بازیکنی کارت کلمه‌ی قرمزی را بردارد و بتواند آن را بخواند می‌تواند کارت‌های قبلی‌اش را نگه دارد. اما کارت دیگری برنمی‌دارد و نوبت را به نفر بعدی می‌دهد. اگر نتواند کلمه قرمز را صحیح بخواند، همه کارت هایی را که خوانده است، در انتهای دسته کارت ها می گذارد. بازی هنگامی پایان می یابد که کارت دیگری برای خواندن باقی نمانده باشد. در این زمان بازیکنی که بیشترین تعداد کارت را داشته باشد برنده است. 🔵تغییر در بازی * برای درس ریاضی از کارت‌هایی استفاده کنید که روی هر کدام از آنها یکی از عملیات چهارگانه‌ی ریاضی را با رنگ‌های قرمز یا سبز نوشته‌اید. در این صورت، بازیکنان برای نگه داشتن کارت، باید جواب درست جمع، ضرب، تفریق و یا تقسیم‌ها را بگویند.  * هنگام شمردن کارت‌ها، به هر کارت سبز ۱ امتیاز و به هر کارت قرمز، ۲ امتیاز بدهید. یا پشت هر کارت بنا بر سطح دشواری امتیازی بنویسید. مثلاً دشوار ۳ امتیاز، متوسط ۲ امتیاز، ساده ۱ امتیاز. در این صورت بازیکنان می‌توانند درجه‌ی دشواری کلمه‌ای را که قرار است بخوانند انتخاب کنند.  * در انتهای بازی از بازیکنان بخواهید با استفاده از کلماتی که به‌دست آورده‌اند یک متن بنویسند. یا هر کدام ۵ کلمه را انتخاب کنند و با آن جمله بسازند.  * برای تمرین شکل نوشتاری کلمات، بچه‌ها را به گروه های دو نفره تقسیم کنید. یک نفر از هر گروه وقتی نوبتش شد یک کارت برمی دارد و کلمه آن را می‌خواند. نفر دوم گروه باید آن کلمه را درست بنویسد. اگر خواندن و نوشتن هر دو درست بود آنها می‌توانند کارت را نگه دارند و این بار نفر دوم کارت دیگری را بردارد و برای نفر اول بخواند. نکته ها: هر یک از کلمات دشوار و جدید را روی چند کارت بنویسید. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
☑️نکته بسیار مهم روان شناسانه درصورت امکان دانش آموزان کم توجه،بیش فعال،ضعیف ،بی انگیزه به درس را هنگام اتمام کلاس با گفتن یک جمله مثبت کوتاه به انها و سپس خداحافظی کنید. میتوانید از قبل برای هر دانش آموز جملاتی را آماده کنید. بعد از یکی دوهفته متوجه تغییرات چشمگیری در رفتار و یادگیری انان خواهید شد. طبق نظریه گاتری ،آخرین کلام اثر گذار وماندگار ترین کلام خواهد بود. در مقام معلمی خوش بدرخشید🌺 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
✴️وظایف معلمان در ارتباط با تکلیف دانش آموزان:  معلم باید قبل از تعیین هرنوع تکلیفی برای منزل دستورالعملی شامل اطلاعات زیر تهیه کند :  1️⃣هدف از انجام تکلیف 2️⃣مقدار تکلیفی که باید در منزل انجام شود 3️⃣انتظاراتی که در صورت انجام تکلیف براورده میشود و نتایجی که انجام ندادن تکلیف در بر دارد 4️⃣نوع و میزان کمکی که از جانب والدین مجاز است 5️⃣آیا دانش آموز برای انجام تکالیف به راهنمایی نیاز دارد؟ 🔶️دانش آموزانی که معلمانشان زمان بیشتری را صرف دیدن تکلیف منزل  میکنند و بازخورد حمایتی بیشتری به تکالیف انجام میدهد ، از دیگر دانش آموزان پشرفت بیشتری کسب میکنند. ❗️همکاران محترم❗️ مهم کیفیت تکلیف است ، نه کمیت آن ‌.باید تکلیفی تعیین شود که برای بحث در کلاس یا فعالیت های نگارشی تفکر انگیز باشد.لطفا از دادن تکالیفی که فقط رونویسی است دوری کنید . ✴️نکات مهم در بررسی تکالیف درسی :  1️⃣کنترل تکالیف در پایه های پایین تر در حضور دانش آموزان باشد. 2️⃣در ارائه ی بازخورد ها ابتدا نکات مثبت گفته شود بعد در مورد اشکال ها توضیح داده شود. 3️⃣بهتر است قبل از قضاوت تکلیف، خود دانش آموز تکالیفش را نقد کند. 4️⃣فرصت دهیم تا دانش آموز خودش کار و تکالیفش را اصلاح کند. 5️⃣در بررسی تکالیف به تفاوت های فردی توجه کنیم 6️⃣کنترل تکالیف در هر شرایطی صورت گیرد ، در صورت نداشتن فرصت از افراد دیگر و دانش آموزان  7️⃣از خط زدن، پاره کردن تکالیف خودداری کنید. و با عبارات و کلمات مناسب توصیفی امضا شود. 8️⃣نتایج این ارزشیابی ها را در ارزشیابی مستمر در نظر بگیریم. 9️⃣باید مراحل فرایند تکلیف شب مثل هدف محتوا و اجرا و ارزشیابی را مورد بررسی قرار دهیم. 🔟تکالیف باید هدف مشخصی را دنبال کنند. 🔶انواع تکالیف خلاقانه : پیدا کردن و نوشتن کلمات بدون نقطه (سارا، دارا، مادر، مرد) پیدا کردن و نوشتن کلمات یک نقطه ای (اسب، باد، ابر) پیدا کردن کلمات دو نقطه ای (زن، باران، نان، دندان) پیدا کردن کلماتی که س و ب در آن وجود دارد (اسب، سبد، سیب، بست) پیدا کردن کلماتی که در آن سه حرف د، ا، ر باشد(دارد، دامدار) نوشتن چندین کلمه و حذف صدای اول در روبروی هرکلمه نوشته شود حذف صدای آخر با چندین کلمه ای که یاد گرفته است. نوشتن جمله برای کلماتی که خودش دوست دارد. برای پایه های بالاتر پیدا کردن کلماتی که حروف ص، ض، ط، ث، ظ، ذ، د، ع، غ، ق، گ، ک تداعی کلمات با کلمه داده شده و... پس هدف از تکلیف🔹🔹🔹 یادگیری وبه یاد آوری تجارب قبلی وهمراه ساختن با تجربه جدید آموزشی است که منجر به خواندن ونوشتن خواهد شد. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme.