eitaa logo
مدرسه من
2.5هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
3.9هزار ویدیو
3.4هزار فایل
مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
مشاهده در ایتا
دانلود
🎞 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 📌باچاپ این تصویر در ابعاد دلخواه با ارائه در جهت ترویج معارف فاطمی کوشا باشید 👌مناسب برای تمام سطوح از مخاطبین 👇👇👇 @madrese_yar
جشن روز اسم برگزاری جشن روز اسم متین جعفری؛ دانش آموز پایه اول ابتدایی دبستان خاک ره شیراز و «فرزند شهید مدافع حرم؛ سرتیپ دوم پاسدارشهید داوود جعفری» باحضور: همسر شهید، مدیر، معلمان و هم کلاسی های فرزند شهید شهید داوود جعفری یکم آذرماه امسال در سوریه به‌دست صهیونیستها به شهادت رسید ═════❁💠❁═════ @madrese_yar
هدایت شده از Ltms
🔴اطلاعیه: آیین تشییع و خاکسپاری شهید ۱۷ساله دانش آموز گمنام درمحل اداره کل آموزش و پرورش استان فارس زمان: سه شنبه ۶دیماه ۱۴۰۱ همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) آغاز مراسم تشییع: ساعت ۹صبح از شیراز _ میدان ارم انتقال به مراسم خاکسپاری: ساعت ۱۰صبح از شیراز_ خیابان زند_ ابتدای خیابان پوستچی ═════❁💠❁═════ ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
MohammadHosein Amani Nehad - Koh Gheirat.mp3
5.34M
آهنگ آهای کوه غیرت صدامونو داری از محمد حسین امانی انتشار به مناسبت تشییع شهید ۱۷ساله دانش اموز گمنام در محل اداره کل آموزش و پرورش فارس وعده ما: سه شنبه ۶دیماه ۱۴۰۱ اغاز مراسم تشییع: ساعت ۹صبح میدان ارم شیراز حرکت به سمت مراسم خاکسپاری: ساعت ۱۰ صبح ابتدای خیابان پوستچی شیراز ═════❁💠❁═════ @madrese_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺تیزر آیین تشییع و خاکسپاری 🔴شهید ۱۷ساله دانش اموز گمنام در محل اداره کل آموزش و پرورش فارس ☑️وعده ما: 🗓سه شنبه ۶دیماه ۱۴۰۱ ⚫️اغاز مراسم تشییع: 🕘ساعت ۹صبح میدان ارم شیراز ⚫️حرکت به سمت مراسم خاکسپاری: 🕙ساعت ۱۰ صبح ابتدای خیابان پوستچی شیراز ═════❁💠❁═════ @madrese_yar
هدایت شده از Ltms
کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار 👇👇👇👇👇👇 از ابتدایی تا متوسطه کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن. 👌👌👌👌👌👌👌👌👌 جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه در ۱۵ کانال مجموعه تدریس یار با ما در ارتباط باشید @teacherschool ✅✅✅✅✅✅✅
هدایت شده از Ltms
به بزرگترین مجموعه دانش‌آموزی در بپیوندید. 🌺دریافت ، و کلی اطلاعات دیگر برای افزایش نمره شما ✈️ 👇 کلاس اولی ها 👇👇👇 @tadriis_yar1 کلاس دومی ها 👇👇👇 @tadriis_yar2 کلاس سومی ها 👇👇👇 @tadriis_yar3 کلاس چهارمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar4 کلاس پنجمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar5 کلاس ششمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar6 کلاس هفتمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar7 کلاس هشتمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar8 کلاس نهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar9 کلاس دهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar10 کلاس یازدهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar11 کلاس دوازدهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar12 کانال کلی برای معلمان @tadriis_yar کانال ضمن خدمت و اطلاع از مسابقات @ltmsme کانال ایده و نقاشی و کاردستی @naghashi_ghese کانال فیلم و قصه کودکانه @ghesehayekoodakaneeh کانالی حاوی مطالب مفید فرهنگی و پرورشی ویژه اولیا و معلمان @madrese_yar کانال ترفند و خلاقیت @khalaghbashh کانال آشپزی و نکات جالب @ashpaziibaham کانال خانواده سبز @familygreen
مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
هدایت شده از تدریس یار پایه سوم
کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار 👇👇👇👇👇👇 از ابتدایی تا متوسطه کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن. 👌👌👌👌👌👌👌👌👌 جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه در ۱۵ کانال مجموعه تدریس یار با ما در ارتباط باشید @teacherschool ✅✅✅✅✅✅✅
هدایت شده از تدریس یار پایه سوم
به بزرگترین مجموعه دانش‌آموزی در بپیوندید. 🌺دریافت ، و کلی اطلاعات دیگر برای افزایش نمره شما ✈️ 👇 کلاس اولی ها 👇👇👇 @tadriis_yar1 کلاس دومی ها 👇👇👇 @tadriis_yar2 کلاس سومی ها 👇👇👇 @tadriis_yar3 کلاس چهارمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar4 کلاس پنجمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar5 کلاس ششمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar6 کلاس هفتمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar7 کلاس هشتمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar8 کلاس نهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar9 کلاس دهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar10 کلاس یازدهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar11 کلاس دوازدهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar12 کانال کلی برای معلمان @tadriis_yar کانال ضمن خدمت و اطلاع از مسابقات @ltmsme کانال ایده و نقاشی و کاردستی @naghashi_ghese کانال فیلم و قصه کودکانه @ghesehayekoodakaneeh کانالی حاوی مطالب مفید فرهنگی و پرورشی ویژه اولیا و معلمان @madrese_yar کانال ترفند و خلاقیت @khalaghbashh کانال آشپزی و نکات جالب @ashpaziibaham کانال خانواده سبز @familygreen
🔺️ کیهان : بعداز محاکمه قمه کش ها باید سراغ مراکز تولید دروغ در رسانه ها رفت روزنامه کیهان نوشت: 🔹محاکمه قمه‌کش‌ها و جنایتکاران را باید با قدرت ادامه داد. پس از آن باید رفت سراغ مراکز تولید دروغ و نفرت که به اسم «رسانه» آتش این فتنه را روشن کردند و حالا به اسم «کارشناس» در حال تبرئه قاتلان و ارائه راه‌حل هستند. 🔹شانزده ماه پیش و در همان روزهای نخستی که دولت آقای رئیسی روی کار آمد در همین ستون هشدار داده بودیم که بزرگ‌ترین چالش این دولت نه «وضع موجود» که «عاملان وضع موجود» خواهند بود./شرق
سواد رسانه همانند رژیم غذایی است. ما در رژیم غذایی دنبال چه چیزی هستیم؟ این‌که ۱. چه چیزی بخورم ۲.چه زمانی بخورم ۳.چقدر بخورم. دقیقاً در سواد رسانه هم ما باید دنبال این باشیم که ۱. چه چیزی ببینم ۲.چه زمانی ببینم ۳. چقدر ببینم.  یعنی اگر ما توانستیم برای این سه پرسش پاسخ منطقی و خوبی پیدا کنیم که این پاسخ به نفع فرزندان ما باشد می‌تواند زمینه‌ای را فراهم کند که ما در محیط خانه تأثیرگذار باشیم و رسانه را تحت مدیریّت و کنترل خود در بیاوریم و سهم فرزندان ما در استفاده از رسانه یک سهم مفید و کارا و رشد دهنده باشد. •┈•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
🔴وقتی عده ای می خواهند مردم ایران را به گروگان آمریکایی ها در بیاورند❗️ ▫️اقتصاد دیجیتال مردم را به گروگان آمریکایی ها در نیاورید❗️ 🔰برخی افراد خاص در کشور هستند که از گذشته درس عبرت نگرفته اند و با فرستادن نامه به شرکت اصلی اینستاگرام دوباره می خواهند مردم و برخی از کسب و کارهای مجازی را به گروگان پلتفرم های آمریکایی در بیاورند. در این مدت که اینستاگرام فیلتر بوده است، برخی کسب و کارهای مجازی به صورت تدریجی از یک محیط ناامن و متزلزل – که هر لحظه امکان حذف آنها در آن وجود دارد – به محیط های امن و پایدار داخلی کوچ کرده اند و یا در حال کوچ کردن هستند. ◀️پهن کردن فرش قرمز برای پلتفرم های آمریکایی آن هم در شرایطی که مردم و دولت در پلتفرم های داخلی سرمایه گذاری کرده اند، در حیقت آتش زدن به سرمایه ها ی دولت و مردم و همچنین ضربه زدن به اعتماد مردم است. یقین بدانیم که ورود پلتفرم های آمریکایی – حتی اگر به ظاهر شرایط و قوانین ما را برای مدت کوتاهی قبول کنند – در حقیقت یک اقدام ضد امنیتی و ضد اقتصادی است. •┈•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معاونت سیاسی و بخش‌های خبری صداوسیما هم به میدان آمدند… آری! «میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد در خود فرصت‌ها نیست. اما شرط آن این است که نترسید و نترسیم و نترسانیم…»
9164940984.mp3
3.36M
جنگ سایبری و به بیان مرحوم استاد محمدحسین 🤲 شادی روح‌شان فاتحه و صلوات #⃣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 | به کارگیری مجهزترین روش‌ها برای نابودی نظام! ‼️ واکسینه شدن کشور پس‌ از بحران! 💢 نجات نوجوانان و جوانان از گرداب شبهات ذهنی! 🔴 اسلحه جهاد تبیین بالا، و و تحقیق •┈┈┈••✾••┈┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم | بازشدن در خانه حضرت زهرا (س) برای اولین بار 👈داخل بیت حضرت را تماشا کنید 🔹 در این فیلم به درخواست رییس جمهور چچن، درب خانه حضرت زهرا (س) به دست سعودی‌ها گشوده می‌شود و رمضان احمدوویچ قدیروف، جلوی چشم وهابی‌ها، خاک کف خانه بی بی را می‌بوسد و به در و دیوار آن تبرک می‌جوید •┈┈┈••✾••┈┈┈•
خیال آشنا - محمد اصفهانی.mp3
9.77M
🎙 به این سرای بی‌کسی رسد سواری از غبار جدیدترین اثر محمد اصفهانی @madrese_yar
نکات این فیلم: گذاشتن ⬅️ قرار دادن، وضع کردن، تاسیس کردن مثال: قانون‌گذار، بنیان‌گذار، بذار(بگذار) گزاردن⬅️ به‌جاآوردن مثال: نماز‌گزار، سپاس‌گزار به عبارتی: گذار از مصدر گذاشتن است گزار از مصدر گزاردن است 🌀هکسره 🔸️در محاوره آخر کلمه به جای "است" ⬅️ ه می‌ذاریم مثال: حالم خوبه، هوا سرده 🔸️اما در صفت و موصوف یا ترکیب اضافی استفاده از هکسره غلطه کته قرمز ❌ کتِ قرمز ✅ شعره معاصر❌ شعر معاصر✅ 🔸️اگه خواستیم اشاره به چیزی بکنیم می‌تونیم از هکسره استفاده کنیم : اون کتابه رو بده 🔹️واژه "یک" رو در محاوره می‌نویسیم: یه 🔹️ در نوشتن محاوره‌ای به جای واو از ضمه استفاده نمی‌کنیم: کتابُ بده به من ❌ یا از "رو" استفاده می‌کنیم کتاب رو بده به من ✅ یا یک "و" چسبیده به کلمه کتابو بده به من ✅ @madrese_yar
📚نقش شمس در زندگی مولانا مولانا یک سابقه تحصیلى ‏سنتى معمولى داشته و در نزد پدرش و ترمذى و دیگران درس خوانده است. سالها در حلب بوده تا به حدود ۴۰ سالگى رسیده، ولى در درونش غلیانى است. موضوع ‏در وى حالت ارثى هم دارد، چون پدرش نیز چنین است. وقتى «معارف» بهاءولد[پدر مولانا] را می‌خوانیم، می‌بینیم که با یک فرد خارق‏‌العاده روبه‌رو هستیم؛ یک فرد کاملا غیرمتعارف؛ که طرز فکر و نگاه و بیانش به گونه‏‌اى دیگر است و انسان را حیرت زده‏ می‌کند و من در مقاله «پدر و پسر: معشوق آنها کیست؟» شمه‌اى از حرف‌هاى او را نقل کرده‏‌ام. در مولانا، سابقه نوعى تلاطم درونى و تغییر حال خانوادگى است. آنها خیلى‏ زود تغییر حال می‌داده‏‌اند و زود دست‌خوش احساسات می‌شده‏‌اند. آنچه در مولانا روى داده، کاملا قابل توجیه است. چنین آمادگیى در او بود که ناگهان یک انگیزه ‏تغییر حال برایش فراهم می‌شود... مولانا آماده یک تحول بزرگ بود و شمس‏ وارد شد و این تحول از طریق وجود و حضور او بیدار گشت. عینا مثل اینکه ‏بچه‏‌اى در شکم مادر باشد و به مرحله وضع حمل برسد و قابله‏‌اى بیاید و آن بچه را بزایاند. چنین حالت خاصى در مولانا بود. او از یک سلسله مفاهیم و اندیشه‏‌ها پر شده بود و می‌خواست آنها را بیرون بریزد. این موضوع هنوز در ذهنش آماده نشده‏ بود. البته خودش هم به‏ نحو مستقیم آماده نبود که این کار بشود؛ این اتفاق از طریق شمس و حرف‌هاى او روى داد که در آن زمان کاملا تازگى داشت. شمس براى مولانا بهانه‏‌اى بود. او واقعاً می‌خواست کسى در بین باشد که بتواند به ‏نام او، منویات ‏درونى خود را بیرون بریزد. اتفاق چنین شد که این کس شمس باشد. شمس این موقعیت را پیدا کرد که ‏الهام‏‌گر مولانا شود و زبان حال او براى بیان آنچه در دل داشت، قرار گیرد؛ همان‌گونه که حافظ می‌گوید: بر زبان بود مرا آنچه تو را در دل بود! این حالتى است که در میان عارفان ما وجود داشته است و نمونه بارزش هم‏ مولانا و شمس هستند. مسلماً شمس قابلیت ویژه‏‌اى داشت. او شخصیت جذابى داشت که نمی‌توان انکارش کرد. او از نظر مولانا تجسم‏ عصیانِ قرن است. این خصوصیت او مولانا را جذب کرد و گرفت. دیگران هم شمس را می‌دیدند، ولى هیچ‏‌کس نتوانست این خصوصیت او را دریابد. مولانا این کار را کرد. شمس براى او کسى بود که حقایق کلى را در دل داشت ‏و جرأت داشت که بعضى از آنها را بر زبان بیاورد.... برگرفته از مصاحبه‌ای با استاد محمد اسلامی ندوشن  @madrese_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نگاهی متفاوت و جذاب به داستان رستم و سهراب استاد علیرضا شجاع‌پور پهلوان بیدار شو از خواب جنگ رستم نیست با سهراب آنچه امروزت به میدان است جنگ توران است و ایران است ... @madrese_yar
🔹چه قرآن کریمی!🔹 دارد دل و دین می‌برد از شهر شمیمی افتاده نخ چادر او دست نسیمی تسبیح دلم پاره شد آن دم که شنیدم با دست خودش داده اناری به یتیمی حتی اثر وضعی تسبیح و دعا را بخشیده به همسایه، چه قرآن کریمی! در خانۀ زهرا همه معراج نشینند آنجا که به جز چادر او نیست گلیمی ای کاش در این بیت بسوزم که شنیدم می‌سوخت حریم دل مولا، چه حریمی! آتش مزن آتش، در و دیوار دلش را جز فاطمه در قلب علی نیست مقیمی حالا نکند پنجره را وا بگذاریم پرپر شود آن لالۀ زخمی به نسیمی @madrese_yar
| مدارس برخی شهرهای تهران در نوبت عصر مجازی شد 🔸آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: به‌علت بارش برف، همه مقاطع تحصیلی شهرستان پردیس و مدارس مقطع ابتدایی شهرستانهای رودهن و دماوند در نوبت عصر غیرحضوری برگزار خواهد شد. @madrese_yar