نگین قم | باکلام - www.mplib.ir.mp3
4.24M
💠 سرود « نگین قم » - باکلام
( ویژه میلاد حضرت معصومه (س) )
🎹 آلبوم گروه سرود کریم اهل بیت (ع) آباده
✒️شاعر و آهنگساز : فرزاد یمین
🎼 تنظیم : مهدی جنتی
👤 مربی : محمدمهدی یزدانبخش
🌹 ارسال کننده : کاربر یامهدی ادرکنی (عج)
🌸 #سرود #میلاد #نگین_قم #حضرت_معصومه
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
نگین قم | بیکلام - www.mplib.ir.mp3
10.41M
💠 سرود « نگین قم » - بیکلام
( ویژه میلاد حضرت معصومه (س) )
🎹 آلبوم گروه سرود کریم اهل بیت (ع) آباده
✒️شاعر و آهنگساز : فرزاد یمین
🎼 تنظیم : مهدی جنتی
👤 مربی : محمدمهدی یزدانبخش
🌹 ارسال کننده : کاربر یامهدی ادرکنی (عج)
🌸 #سرود #میلاد #نگین_قم #حضرت_معصومه
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
27.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 کلیپ تصویری سرود « نگین قم »
( ویژه میلاد حضرت معصومه (س) )
🎹 آلبوم گروه سرود کریم اهل بیت (ع) آباده
✒️شاعر و آهنگساز : فرزاد یمین
🎼 تنظیم : مهدی جنتی
👤 مربی : محمدمهدی یزدانبخش
🌹 ارسال کننده : کاربر یامهدی ادرکنی (عج)
🌸 #سرود #میلاد #نگین_قم #حضرت_معصومه
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
دشت وصحرا پرشد ازگل
دامن گل ها معطر
شد جهان باغ از حضور
دختر موسی بن جعفر
کرامت آفرین
گل ایجاد او
پدر مشتاق او
برادر شاد او
مدد یا فاطمه(س) (۴)
*********★★★***********
آسمان مشهد وقم
نور باران شد سراسر
جان ایرانند وجانها
نذر این خواهر وبرادر
نیفتد لحظه ای
زلب زمزمه ها
یکی گوید رضا
یکی یا فاطمه
مدد یا فاطمه(س)(۴)
*******★★★*************
در حرای دل بخوانید
آیه های کبریا را
در حریم جان ببینید
فرصت سبز دعا را
چراغ از نخل طور
به جان روشن کنید
لباس شکر او
همه برتن کنید
مدد یا فاطمه(س)(۴)
********★★★************
هم نفس با
باد صبحیم
همسفر با کاروانیم
با خمینی انس داریم
با شهیـــدان همزبانیم
صبا آواره ایم
پی آرام جــان
به یاران شهـید
سلام ما رسان
مدد یا فاطمه(س)(۴)
********★★★************
باده نوش انتظاریم
ساقیا خط امان کو
بغض ما نشکفته مانده
شانه های جمکران کو؟
خوشا آن لحظه که
برای نصر ما
دعاگو می شود
امام عصر مــا
بیا یابن الحسن(عج)(۴)
★★★★★★★★★★★★
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
حضرت معصومه(س) بیکلام - موزیک: حسن برزگری.mp3
12.04M
سرود حضرت معصومه (س) بیکلام
شاعر : جواد محمد زمانی
آهنگ و تنظیم: حسن برزگری
اجرا: گروه سرود عاشقان ولایت یزد
به سفارش موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
حضرت معصومه(س) باکلام - موزیک: حسن برزگری.mp3
12.04M
سرود حضرت معصومه (س) با کلام
شاعر : جواد محمد زمانی
آهنگ و تنظیم: حسن برزگری
اجرا: گروه سرود عاشقان ولایت یزد
به سفارش موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
⭕️ حواست به بهتر كردن كيفيت مطالعت باشه!!
صبح ها زودتر بلند شو چون بازدهی مطالعاتی تو صبح به حداكثرش ميرسه...
شب ها دير نخواب چون بازده كاذبی داره ولی نتيجه واقعی نداره!
وسط تايم مطالعاتی استراحت كن چون تو دراز مدت اذيت ميشی...
تغذيه درست داشته باش!
مراقب محیط مطالعات باش هم از نظر حواس پرتی هم از نظر هوا و روشنایی
و ...
يه سري نكات خيلي ريز هست كه ميتونه كيفيت مطالعت رو بهتر كنه ...
#مشاوره
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
#متوسطه #پایه_دوازدهم #آموزش
🔅#پندانه
✍ راهی غیرتکراری برای ابراز عشق
🔹یک روز آموزگار از دانشآموزانی که در کلاس بودند پرسید:
آیا میتوانید راهی غیرتکراری برای ابراز عشق، بیان کنید؟
🔸برخی از دانشآموزان گفتند:
با بخشیدن، عشقشان را معنا میکنند. برخی «دادن گل و هدیه» و «حرفهای دلنشین» را راه بیان عشق عنوان کردند. شماری دیگر هم گفتند «باهمبودن در تحمل رنجها و لذتبردن از خوشبختی» را راه بیان عشق میدانند.
🔹در آن بین، پسری برخاست و پیش از اینکه شیوه دلخواه خود را برای ابراز عشق بیان کند، داستان کوتاهی تعریف کرد.
🔸یک روز زن و شوهر جوانی که هر دو زیستشناس بودند، طبق معمول برای تحقیق به جنگل رفتند.
🔹آنان وقتی به بالای تپه رسیدند درجا میخکوب شدند. یک ببر بزرگ، جلوی زنوشوهر ایستاده و به آنان خیره شده بود. شوهر، تفنگ شکاری بههمراه نداشت و دیگر راهی برای فرار نبود.
🔸رنگ صورت زنوشوهر پریده بود و در مقابل ببر، جرئت کوچکترین حرکتی نداشتند. ببر، آرام به طرف آنان حرکت کرد.
🔹همان لحظه، مرد زیستشناس فریادزنان فرار کرد و همسرش را تنها گذاشت. بلافاصله ببر بهسمت شوهر دوید و چند دقیقه بعد ضجههای مرد جوان به گوش زن رسید. ببر رفت و زن زنده ماند.
🔸داستان به اینجا که رسید دانشآموزان شروع کردند به محکومکردن آن مرد.
🔹راوی اما پرسید:
آیا میدانید آن مرد در لحظههای آخر زندگیاش چه فریاد میزد؟
🔸بچهها حدس زدند حتما از همسرش معذرت خواسته که او را تنها گذاشته است!
🔹راوی جواب داد:
نه، آخرین حرف مرد این بود که «عزیزم، تو بهترین مونسم بودی. از پسرمان خوب مواظبت کن و به او بگو پدرت همیشه عاشقت بود.»
🔸قطرههای بلورین اشک، صورت راوی را خیس کرده بود که ادامه داد:
همه زیستشناسان میدانند ببر فقط به کسی حمله میکند که حرکتی انجام میدهد یا فرار میکند.
🔹پدر من در آن لحظه وحشتناک، با فداکردن جانش پیشمرگ مادرم شد و او را نجات داد.
🔸این صادقانهترین و بیریاترین راه پدرم برای بیان عشق خود به مادرم و من بود.
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
#متوسطه #پایه_دوازدهم #آموزش
8.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ تشییع باشکوه پیکر شهید جانیبِت اوشانا در تهران
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
هر روز یک پارت داستان و معرفی کتب مشهور
در کانال داستانکده
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@dastankadeh
#کتاب #داستان #رمان
طبیعتِ هستی هیچوقت به تو نمیگوید: نه
طبیعت سه پاسخ برایت دارد:
۱- چشم....
۲- کمی صبر کن....
۳- پيشنهاد بهتری برايت دارم....
همیشه در فشار زندگی اندوهگین مشو....
شاید این درد، دست زندگی است که در آغوشش میفشاردت تا درسی به تو بیاموزد، برای تمام رنجهایی که میبری صبر کن، صبر اوج احترام به مشیتی است که به صلاح توست...
هر روز یک پارت داستان و معرفی کتب مشهور
در کانال داستانکده
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@dastankadeh
#کتاب #داستان #رمان
بیانیه وزارت اطلاعات پیرامون حوادث در مدارس/ ماده سمی در کار نبود اما عوامل دیگر شناسایی شدند
🔹وزارت اطلاعات طی بیانیه ای اقدامات انجام شده در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل مربوط به حوادث مدارس را تبیین کرد.
باسمه تعالی
🔹در پی حوادث و اغتشاشات پاییز گذشته، گزارشهایی از بدحالی دانشآموزان در برخی مدارس کشور واصل شد و بهتدریج روندی صعودی به خود گرفت. موضوع قابل تأمّل از آغاز اتفاقات این بود که نسبتی معکوس بین فروکش نمودن تدریجی اغتشاشات موصوف و بالا گرفتن شتابان رویدادهای منجر به اعلام بدحالی دانشآموزان وجود داشت. این موضوع، بهویژه با عنایت به جامعهی هدف (نوجوانان و کودکان معصوم)، از همان ابتدا توجه خاص ریاست محترم جمهوری را جلب کرد و بلافاصله دستورات مؤکدی به وزارتخانههای کشور، اطلاعات، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش صادر کردند. پیگیریها تحت مدیریت وزیر محترم کشور آغاز شد. وزارت اطلاعات نیز با تمرکز فزاینده بر موضوع، بدون اعلام عمومی (که موجب نگرانی جامعه یا هوشیاری عوامل احتمالی اتفاقات شود) همهی توان اطلاعاتی، امنیتی، فنی، عملیاتی و آزمایشگاهی خود را برای کشف علل و عوامل، بسیج نمود. مشابه همین توجه و تمرکز از سوی سایر دستگاههای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی کشور اعمال شد.
🔹در بدو مأموریت، چهار مجهول پیشِ روی افسران اطلاعاتی این وزارتخانه قرار گرفت: چیستی موادی که موجب بدحالی دانشآموزان شدهاند؛ عواملِ انسانی یا فنیِ اقدامات؛ شبکهای که توانایی اقدام در گسترهای وسیع را دارا باشد؛ در غیر موارد ذکر شده، چه علل و عوامل دیگری موجب رویدادهای مورد بحث شدهاند؟
🔹بهاین ترتیب یکی از حساسترین و دشوارترین مأموریتهای سال گذشتهی سربازان گمنام امام زمان (عج) آغاز شد. اینک با جمعآوری اطلاعاتِ موثق و مصادیق فراوان از گستردهترین عملیات رصد و پایش اطلاعاتی - امنیتی کشور و با مطالعات علمی و تجزیه و تحلیل و ترکیب دادهها، نتیجهی نهایی مجموعهی تحقیقات را به استحضار ملّت شریف ایران میرساند:
1- اولین گزارش اعلام مسمومیت در تاریخ 15 آبان ماه 1401 از شهرستان نور استان مازندران به ثبت رسیده است. پس از آن و در تاریخ 9 آذرماه 1401، گزارشی مشابه از یکی از هنرستانهای دخترانهی استان قم داده شد و متعاقب آن، گزارشاتی غالباً همانند در ماههای آذر، بهمن و اسفند به ثبت میرسند. از اوایل اسفند ماه، موضوع به سایر استانها تسرّی مییابد و گزارشاتی مشابه از استانهای دیگر واصل میشود. این گزارشها تا هشتم اسفند ماه 1401 رشدی با آهنگ ملایم و گاهی با رشد منفی همراه بود. اما از هشتم اسفند، با رشدی فزاینده مواجه میشود و نهایتاً در چهاردهم اسفند به اوج خود میرسد.
🔹در تاریخ پانزدهم اسفند، رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظلهالعالی) موضعی آشکار، صریح و قاطع در قبال موضوع اتخاذ فرمودند. [1] بیانات معظمله، از سویی تمرکز بیش از پیش دستگاهها بر موضوع را در پی داشت و از سوی دیگر موجب حضور آشکارتر نیروهای حافظ امنیت در پیرامون محیطهای آموزشی شد. طبیعی بود که همزمان شدن این عوامل با پایان اسفند ماه و تعطیلی مدارس، برای مدتی غائله را خاموش نماید. پس از بازگشایی مدارس در سال 1402، به طور جسته و گریخته گزارشهایی از ادعای مسمومیت منتشر شدند که البته محدود و کم رمقتر از پیش بودند.
2- در مقطعی که ادعاهای بدحالی روند صعودی داشتند و به موازات افزایش این قبیل گزارشات، ورود دستگاههای مختلف ذیربط به موضوع نیز افزایش و تمرکز بر ابعاد آن عمق بیشتری مییافت. بهتدریج بررسی و چاره اندیشی برای وقایع اعلام شده از دستگاههای مرتبط منطقهیی به شورای تأمین شهر و شهرستان و استان؛ و در مرحلهی بعدی به شورای امنیت کشور و نهایتاً به شورای عالی امنیت ملّی کشور کشیده شد. در تمام آن مقطع گزارش اقدامات، بررسیها و یافتهها علاوه بر شوراهای پیشگفته، به استحضار مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) و ریاست محترم جمهوری و دیگر سران قوا میرسید و دستورات آن مقامات مبتنی بر اولویت دادن به موضوع و گسترش و تعمیق اقدامات پیشگیرانه به اجرا گذاشته میشد.