40. ضرورت سه شاخصه ای شدن معیار صحت علوم .mp3
496.7K
صوت چهلم: ضرورت سه شاخصه ای شدن معیار صحت علوم
41.تفاوت علم دینی و علم نقلی.mp3
895.4K
صوت چهل و یکم: تفاوت علم دینی و علم نقلی
45. فلسفه در چه صورتی می تواند در دانش جاری شود؟.mp3
1.5M
صوت چهل و پنجم: فلسفه در چه صورتی می تواند در دانش جاری شود؟
46. فلسفه شدن، بستر ساز حضور دین در فرآیند تولید علم.mp3
1.15M
صوت چهل و ششم: فلسفه شدن، بستر ساز حضور دین در فرآیند تولید علم
47. حضور روشمند اخلاق در فرآیند تولید علم.mp3
1.95M
صوت چهل و هفتم: حضور روشمند اخلاق در فرآیند تولید علم
48. کار اول عقل، ابزار سازی برای بندگی فهم است.mp3
900K
صوت چهل و هشتم: کار اول عقل، ابزار سازی برای بندگی فهم است
49. جهت داری فرآیند صنعتی سازی.mp3
946.8K
صوت چهل و نهم: جهت داری فرآیند صنعتی سازی
🔰 لینک مباحث موجود در کانال جاری حکمت
1. مجموعه مباحث ولایت الهیه
✅https://eitaa.com/jariehekmat/107
2. مجموعه مباحث حکمت تاریخ
✅https://eitaa.com/jariehekmat/217
3.مجموعه مباحث حکومت دینی و ولایت فقیه
✅https://eitaa.com/jariehekmat/263
4. مجموعه مباحث شرح فراز هایی از زیارت جامعه کبیره
✅https://eitaa.com/jariehekmat/308
5. مجموعه مباحث حضرت زهرا سلام الله علیها
✅https://eitaa.com/jariehekmat/397
6. مجموعه مباحث مهدویت و انتظار
✅https://eitaa.com/jariehekmat/494
7. مجموعه مباحث حوزه و روحانیت
✅https://eitaa.com/jariehekmat/579
8. مجموعه مباحث علم دینی
✅https://eitaa.com/jariehekmat/623
9. مجموعه تفسیر ترتیبی
✅https://eitaa.com/jariehekmat/694
هدایت شده از در محضر آیتالله میرباقری
🔴 «جاری حکمت» بهمثابۀ یک نظام فکری
@jariehekmat
🔹 مجموعۀ صوتیِ «جاری حکمت»، گزينشی از گفتارهای موضوعیِ آیتالله میرباقری در چند دهۀ گذشته است که میتواند کلیاتِ یک «نظام فکری توحیدی» را به نسل جوان و نخبگان ارائه دهد.
نظام فکری بهمعنای منظومۀ هماهنگِ معرفتی است که همه عرصهها و زوايای وجودیِ انسان و جامعه را پوشش میدهد و هيچ عرصهای را به اغيار واگذار نمیکند. «نظام فکری» رابطۀ اعتقادات شیعی را با همه عرصههای زندگی مشخص میکند. eitaa.com/mirbaqeri_ir/2250
🔹 در مجموعۀ «جاری حکمت»، تا کنون ۸ بستۀ صوتی (حدود ۳۰۰ ساعت) گزینش و طبقهبندی و بارگذاری شده است. این بستهها عبارتاند از: ۱. «ولایت الهیه»، ۲. «حکمت تاریخ»، ۳. «حکمت حکومت»، ۴. «زیارت جامعه کبیره»، ۵. «منزلت حضرت زهرا(س)»، ۶. «مهدویت و انتظار»، ۷. «حوزه و روحانیت»، ۸. «علم دینی».
در آینده نیز انشاءالله موضوعات «انقلاب اسلامی و غرب» «محرم و عاشورا»، «اخلاق و تربيت» و «تفسیر ترتیبی قرآن» استخراج و تقدیم خواهد شد. این موضوعات، دوازده بستۀ اصلیِ این مجموعه را تشکیل میدهند. در ادامه، موضوعات فرعی و همچنین دو پرونده «مبانی فلسفه» و «مبانی اصول» نیز گزینش و طبقهبندی و بارگذاری خواهد شد. انشاءالله.
🔶 لینک عضویت:
🔵 https://eitaa.com/jariehekmat
May 11
📜 لینک مباحث تفسیر ترتیبی
🔹مقام بسم الله
https://eitaa.com/jariehekmat/699
🔹سوره کافرون
https://eitaa.com/jariehekmat/705
🔹سوره عصر
https://eitaa.com/jariehekmat/710
🔹سوره تکاثر
https://eitaa.com/jariehekmat/715
🔹سوره همزه
https://eitaa.com/jariehekmat/719
🔹سوره فجر
https://eitaa.com/jariehekmat/724
🔹سوره هل اتی
https://eitaa.com/jariehekmat/727
🔹سوره انشراح
https://eitaa.com/jariehekmat/729
🔹سوره ضحی
https://eitaa.com/jariehekmat/733
🔹سوره فیل و ایلاف
https://eitaa.com/jariehekmat/737
🔹سوره کوثر
https://eitaa.com/jariehekmat/741
🔹سوره اعلی
https://eitaa.com/jariehekmat/743
🔹سوره ناس
https://eitaa.com/jariehekmat/747
🔹سوره فلق
https://eitaa.com/jariehekmat/757
🔹سوره مسد
https://eitaa.com/jariehekmat/760
🔹سوره نصر
https://eitaa.com/jariehekmat/762
🔹سوره ماعون
https://eitaa.com/jariehekmat/765
🔹سوره قارعه
https://eitaa.com/jariehekmat/769
🔹سوره بلد
https://eitaa.com/jariehekmat/773
🔹سوره علق
https://eitaa.com/jariehekmat/777
🔹سوره بینه
https://eitaa.com/jariehekmat/780
🔹سوره جمعه
https://eitaa.com/jariehekmat/786
🔹سوره منافقون
https://eitaa.com/jariehekmat/792
🔗 فهرست PDF گفتارهای تفسیری (۷۰ جلسه)
https://eitaa.com/jariehekmat/697
1. اجمالی از معنا و مقام بسم الله.mp3
14.7M
صوت اول: اجمالی از معنا و مقام بسم الله
2. موانع ورود به مقام بسم الله.mp3
17.64M
صوت دوم: موانع ورود به مقام بسم الله
3. چرایی و چگونگی ورود به مقام بسم الله.mp3
20.24M
صوت سوم: چرایی و چگونگی ورود به مقام بسم الله
4. رابطه توحید و استعانت جویی از معصومین (1).mp3
18.07M
صوت چهارم: رابطه توحید و استعانت جویی از معصومین (1)
5. رابطه توحید و استعانت جویی از معصومین (2).mp3
19.6M
صوت پنجم: رابطه توحید و استعانت جویی از معصومین (2)