eitaa logo
دیالمه کانال سلام فرمانده
131 دنبال‌کننده
10.8هزار عکس
8.2هزار ویدیو
435 فایل
ذو الفقار علی (ع) #امام_رضا بیمارم و از دوست شفا می‌خواهم از اهل کرم لطف و عطا می‌خواهم مشهد برسم کنار هر گلدسته هر چیز  ندارم از رضا می‌خواهم دوستان با ما باشید تا با بصیرت چشم فتنه را کور کنیم
مشاهده در ایتا
دانلود
💢با مخترع ربات جراح سینا آشنا شوید 🔹ما جوانان نخبه ی باغیرت که پای کار کشورشان ایستاده اند کم نداریم
🔻سفر رئیس جمهور به کرمان در مرداد سال گذشته با وعده حل کردن مشکل 12 ساله آب در بخش هایی از این استان همراه بود که با سفر دوباره ابراهیم رئیسی به این استان بخشی از این مشکل در مدت زمان یکساله حل شد و قرار است امروز با حضور ایشان به بهره برداری برسد!
افتتاح طرح‌های صنعت آب و برق کرمان با دستور رئیسی 🔹پنج طرح شبکه انتقال و فوق توزیع برق استان کرمان با اعتبار ۱۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طی سفر امروز رئیس جمهور به استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عملیات آبرسانی به ۱۰۰۰۰ روستا در دست اجراست وزیر نیرو در آیین بهره‌برداری از طرح آبرسانی به بم: 🔹برای حل مشکل آب در استان کرمان ۴ برنامه داریم: بهره‌برداری از آبهای سطحی و سدهای استان و انتقال آب سدها به شهرها که یکی از آنها امروز افتتاح می‌شود. 🔹انتقال آب دریا که عملیات اجرایی این کلان پروژه در سال ۸۹ آغاز شد و به خوبی پیش رفته است. در دولت مردمی خط دوم این مسیر کلنگ‌زنی شد. 🔹استفاده از آب پساب و سرمایه‌گذاری روی طرح‌های تصفیه‌خانه‌ای؛ باید برداشت آب از چاه‌ها در کرمان مدیریت شود. 🔹سد نسا که امروز طرح انتقال آب از آن به شهرستان بم، بهره‌برداری می‌شود دارای ای.سی ۴۳۰ است که نشان می‌دهد کیفیت بسیار بالایی دارد. 🔹در سفر گذشته مصوب شد که این آب به مناطق شرقی استان، فهرج و ریگان نیز برسانیم که در دستور کار وزارت نیرو است. 🔹عملیات آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در سراسر کشور در دست اجراست.
نشست سازمان همکاری اسلامی درباره اهانت به قرآن 🔹 دبیر خانه سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد که هفته آینده نشست فوق‌العاده این سازمان در شهر جده عربستان با هدف بررسی اهانت به قرآن کریم در سوئد برگزار می‌شود. 🔹این نشست بنابه دعوت عربستان سعودی به عنوان رئیس دوره‌ای این سازمان برگزار خواهد شد.
🔴  سفیر ایران: آماده لغو متقابل روادید با روسیه هستیم 🔹 ‌ ‌ سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه گفت: ایران آماده لغو کامل روادید به شکل متقابل با روسیه است و هیچ مانعی در این زمینه از نگاه تهران وجود ندارد.
یاصاحب الزمان 🍃ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت 🍃 تا کی غروب جمعه ببینم که مادرم یک گوشه بغض کرده,که این جمعه هم گذشت... 🍃مانند مرده ای متحرک شدم بیا بی تو تمام زندگی ام در عدم گذشت ✨اللهم عجل لولیک الفرج ✨
┄┅─✵💝✵─┅┄ چه زیباست که هر صبح همراه با خورشید به خدا سلام کنیم💚 نام خدا را نجوا کنیم و آرام بگوییم الهی به امید تو💚   🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 اللهم صل علی محمد و آل محمد بر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلـام امام زمانم 🧡🍃 سخن ، بى تو مگر جاى شنیدن دارد ؟ نفس ، بى تو کجا ناى دمیدن دارد علت کورى یعقوب نبى معلوم است شهر بى یار مگر ارزش دیدن دارد….
از فراقت به جوانی همگی پیر شدیم / بی تو از وادی دنیا همگی سیر شدیم بی خود از حادثه ی عشق تو دیوانه و مست / عاشق کوی تو گشتیم و زمین گیر شدیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_5427311555-AudioConverter.mp3
3.19M
⁉️آیا ظهور را باید برحسب رخدادنشانه های حتمی ظهور شناخت ؟ ⭕️پاسخ: ابراهیم_افشاری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_5427354743-AudioConverter.mp3
2.16M
⁉️آیا شعیب بن صالح عرب میباشد ؟وچرا ایشان فرمانده لشکر خراسانی میباشد ؟ ⭕️پاسخ: ابراهیم_افشاری
♨️توصیه مهم شیخ رجبعلی خیاط به شاگردانش... 🔸شیخ رجبعلی خیاط همواره به شاگردان و آشنایان خویش تذکر می‌داد که چیزی جزء فرج عجل‌الله‌فرجه از خداوند تقاضا نکنند. 🔸 خود آن جناب نیز هیچ خواسته مهمی جز فرج حضرت ولی عصر در دل نداشت. حالت انتظار در وی تا حدی قوت داشت که هرگاه از فرج ولی عصر عجل الله فرجه صحبت می‌کرد، به شدت منقلب می‌شد و می‌گریست. 🔸جناب شیخ برای رسیدن به توفیق دیدار با امام زمان عجل الله بر سه امر ✅«‌اختصاص قلب به خدا»، ✅«دعا برای تعجیل فرج و کار برای امام زمان عجل الله» ✅ و «انس با قرآن و قرائت آیه ٨٠ سوره اسراء شبی ١٠٠ مرتبه تا چهل شب» تأکید می‌کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
از فرزند شهید اكبر زوار جنتى خواستن شعر بخونه؛ گفت: ميشه دعاى فرج بخونم؟آخه من روزی هزار بار دعای فرج می‌خونم! اینقدر‌ می‌خونم‌ تا ظهور كنه. ميگن اگه آقا بياد، شهدا هم باهاش ميان.شاید يه بار دیگه بابامو ببینم... به سوز دل اين فرزند شهيد😔 ✍محمدمهدى عبدالهى
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا