💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼🌸🌸🌸
🍃🌺🍂
🌿🍂
🌸
🍃
📝بسته خبری فرق و ادیان روز شنبه 1397/12/18 شماره26
🔻دشمنان با حمايت از فرقه ها به دنبال ضربه به ولايت فقيه هستند
http://yon.ir/LzHVu
🔻منجی خواهی اصل مشترک در تمام ادیان الهی و غیر الهی
http://yon.ir/lqWey
🔻نماینده آیت الله العظمی سیستانی در دیدار رهبران دینی عراق بر گسترش فرهنگ صلح تاکید کرد
http://yon.ir/nLwbq
🔻سفر نوروزی به مهد ادیان
http://yon.ir/MnfPH
🔻چهارمین نشست گفتگوی ادیان با حضور رؤسای طوایف و ادیان برگزار شد+ تصاویر
http://yon.ir/4nkdc
🔻ورود رپ به عزاداری عراقی ها توسط یک فرقه دو آتیشه
http://yon.ir/iCa9c
🔻پیوند میان ادیان و مذاهب با تاریخ ایران باستان یک پیوند ناگسستنی است
http://yon.ir/6q76Q
⚜
🍃
🌸
🌿🍂
🍃🌺🍂
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼🌸🌸🌸
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼🌸🌸🌸
🍃🌺🍂
🌿🍂
🌸
🍃
💠 پیامبر اکرم (ص) :
🔸« أحسَنُ النّاسِ أيمانا أحسَنُهُم خُلُقا وألطَفُهُم بِأَهلِهِ، وأنا ألطَفُكُم بِأَهلي »
🔹« نيك ايمان ترينِ مردمان ، كسى است كه خوش اخلاق ترينِ آنها باشد و با خانواده اش مهربان تر باشد ، و من ، مهربان ترين شما با خانواده ام هستم . »
📗عيون أخبار الرضا عليه السلام : ج ۲ ص ۳۸ ح ۱۰۹
⚜
🍃
🌸
🌿🍂
🍃🌺🍂
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼🌸🌸🌸
پشتپرده تلاش #بهائیت برای تعطیلی هیاتهای مذهبی
به گزارش مفاز، حجت الاسلام علی سرلک درباره ریشه خبر «بهاییبودن ایده صرف هزینه برپایی هیئات مذهبی در امور خیریه» گفت: پیام من خبر نبود بلکه پوستری را در فضای مجازی دیدم و روی آن متن نوشتم چراکه مبلغان بهائیت از این نوع شیوه ها نیز قبلا استفاده کرده بودند بنابراین شیوه متداولی میان آنهاست.
#بهائیت را #انگلیسی ها درست کردند، استراتژی اصلیشان هم این است مثل آفتاب پرست با شیعیان همنوا و وارد جمع آنها شوند، دل هایی را با خود همراه می کنند اما بعد زمینه های انحرافی به وجود آورند تا به اسلام ضربه بزنند. اساسا اسلام با جریان ارتداد تند برخورد می کند.
@mafaz_news
پایگاه خبری مفاز
#بهائیت_دین_صادراتی #اسرائیل!
به گزارش مفاز، در مقابل خوش خدمتی و اطاعت محض رهبران بهائیت از سردمداران رژیم کودککش صهیونیستی، این رژیم در کنار نسلکشی و آوارگی فلسطینیان، بهائیت را به رسمیت شناخته و به حمایت از آن روی آورده است؛ همچنان که پروفسور نرمان نيويچ، دادستان اسبق و يکی از شخصيتهای سياسی حقوقی دولت اسرائيل، در به رسمیت شناختن بهائیت گفته است: «اکنون فلسطين را نبايد فی الحقيقه منحصراً سرزمين سه ديانت محسوب داشت، بلکه بايد آن را مرکز و مقر چهار ديانت به شمار آورد، زيرا امر بهائی که مرکز آن حيفا و عکا است و اين دو شهر که زيارتگاه پيروان آن است به درجهای از پيشرفت و تقدم نائل گشته که مقام ديانت جهانی و بين المللی را احراز نموده است».[1]
اما در اینجا سئوالاتی مطرح است از جمله اینکه: با توجه به رسمیت شناخته شدن بهائیت در اسرائیل، چرا پیشوایان بهائی در کنار اصرارشان به لزوم تبلیغ دینشان برای دیگران [2]، اسرائیلیها را از این قانون مستثنی کردهاند و هیچ بهائی حق ندارد یک یهودی را به دین خود دعوت کند؟[3]
همچنین اگر اسرائیل بهائیت را به رسمیت میشناسد، پس چرا سران تشکیلات بهائی موظف به رعایت انحصار تعداد خاصی از پیروان خود در این سرزمین هستند و هرآنکس که بدون اجازهی آنان و خارج از نوبت به اسرائیل سفر کند را مشمول طرد روحانی قرار میدهند؟![4] آری؛ بدون شک اسرائیل، بهائیت را تنها به چشم مسلکی ساختگی، وابسته و صادراتی مینگرد که پیروان آن، وظیفهی جاسوسی برای این رژیم را بر عهده دارند.
پینوشت:
[1]. شوقی افندی، قرن بدیع، ترجمهی نصرالله مودت، ج 4، ص 162.
[2]. ر.ک: محمدعلی فیضی، رساله راهنمای تبلیغ، بدیع، ص 5.
[3]. نهاد رهبری بهائیت، بیت العدل، بیت العدل پاسخ به نامهی مورخ: 25 ژوئن 1995.
[4]. ر.ک: شوقی افندی، توقیعات مبارکه، ج 4، صص 42-41.
هدایت شده از کتابخانه مفاز
tozih almelal 1.pdf
13.27M
#کتاب
#توضیح_الملل جلد 1
(ترجمه کتاب الملل و النحل شهرستانی)
#نویسنده #مصطفی_خالقداد_هاشمی
#آشنایی_با_ادیان_و_مذاهب_گوناگون
@m_mafaz_lib
@mafaz_news
www.mafaz.ir
هدایت شده از کتابخانه مفاز
tozih almelal 2.pdf
13.45M
#کتاب
#توضیح_الملل جلد 2
(ترجمه کتاب الملل و النحل شهرستانی)
#نویسنده #مصطفی_خالقداد_هاشمی
#آشنایی_با_ادیان_و_مذاهب_گوناگون
@m_mafaz_lib
@mafaz_news
www.mafaz.ir
انحرافی دیگر در #بهائیت
پیشوایان فرقهی بهائیت همگام با جریان وهابیت، پیمودن مسافت برای زیارت قبور را حرام دانسته و اظهار داشتهاند: «در بشارت نازل که شدّ رِحال (پیمودن مسافت) برای زیارت قبور جایز نه، این حکم عمومی است مگر مواقع منصوصه و لکن هر مَرقد مُنوری از شهداء و غیر شهداء از أحیاء در هر مملکتی هست، باید نهایت احترام را مجری داشته و زیارتش سبب روحانیت و نورانیت قلب میگردد».[1]
این در حالیست که بهائیان با تأویلهای نابجا همهساله از سراسر دنیا عازم قبر پیامبرخواندهی این فرقه در اسرائیل شده و به سهم خود، صنعت گردشگری اسرائیل را رونق بخشیدهاند؛ همچنان که آیتی (مبلّغ پیشین بهائیت) در نقل این تناقض میگوید: «بهاء زیارت قبور را جایز ندانست، ولی پیروانش، با همین تأویل و توجیهها، برای زیارت قبر باب و بهاء به عکا و حیفا میروند».[2]
بنابراین، استثنای چنین حکمی توسط بهائیان از دو حال خارج نیست، یا اینکه بهائیان به صلاحدید خود احکام به اصطلاح الهی بهاء را تغییر دادهاند و یا اینکه پیشوایان بهائی، در اجرای احکام ساختگی خود مستثنا هستند.
پینوشت:
[1]. اشراق خاوری، گنجینهی حدود و احکام 128 بدیع، ص 272.
[2]. ر.ک: عبدالحسین آیتی، کشفف الحیل (3 جلدی)، ج 3، ص 152.
@mafaz_news