eitaa logo
مهدویت_بصیرت
9هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
4.9هزار ویدیو
40 فایل
سلام،به‌کانال مهدویت_بصیرت‌ خوش‌آمدید💕 ✨️نوربصیرت‌جان زندگی است وایمان،سودی نمی بخشد،مگربابصیرت،   💟منتظربرای پیمودن راه‌انتظارتاظهورنیازمند#بصیرت است.اللهم إنّی‌أسْألك قوّة فی‌عِبادتك وتَبصُّرا فی‌كتابك‌وفَهمافی‌حكمك. #ارتباط با ما: @Amin135058
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حاجت روا باشید بحق امام هادی ع🥀
🍃 ❗⚠ وَإِمَّا تَخَافَنَّ مِنْ قَوْمٍ خِيَانَةً فَانْبِذْ إِلَيْهِمْ عَلَىٰ سَوَاءٍ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ الْخَائِنِينْ ⚠❗ سورة الأنفال ، الآية ۵۸ 🔥🚩و چنانچه از خیانتکاری گروهی سخت می‌ترسی در این صورت تو نیز با حفظ عدل و درستی، عهد آنها را نقض کن، که خدا خیانتکاران را دوست نمی‌دارد.🚩🔥 ✍🏻بدانیم‌که؛ 💥خیانت از هرکه باشد حرام و زشت است، چه کافر و چه مسلمان. «انّ اللّه لایحبّ الخائنین» @mah_daviat313
6.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️ چرا صاحبان قدرت در دوست ندارند کسی باشد؟! 🏝تلاش در راه تبیین‌وبصیرت‌افزایی | جایی برای نـزدیک‌شدن بـه آفـتـاب‌ولایـت🌤 🆔 @mah_daviat313
💠 برداشتن اعضای سجده 💬 سؤال: آیا بین سجده نماز، می توان ذکر را قطع کرد و بدن و اعضا را در صورت قرار گرفتن در شرائط نامناسب، تغییر داد؟ ✅ پاسخ: در فرض مذکور، اشکال ندارد؛ البته باید بدانید که پیشانی را نمی شود در حال نماز از مهر برداشت و دوباره گذاشت. 🔸 اگر هنگامی که ذکر سجده گفته می شود، یکی از هفت عضو عمداً از زمین بلند شود، نماز باطل می شود. ولی موقعی که ذکر گفته نمی شود، اگر غیر از پیشانی، عضوی از زمین بلند شود، اشکال ندارد. 📚 پی نوشت: بخش استفتائات پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله خامنه ای مدظله @mah_daviat313
💠 آیا ناسزاگویی به مؤمن حرام است؟ 🔹 رهبر معظم انقلاب: فحاشی حرام است و اگر گوش دادن، موجب تشویق و تأیید گناه باشد، جایز نیست. 🔹 آیت‌الله سیستانی: دشنام‌دادن و ناسزاگویی به مؤمن، حرام است و دشنام و ناسزا درصورتی که معنای آن بطور جدی قصد شده باشد ولی اگر فرد جدی نباشد و مثلاً به عنوان شوخی آن را بگوید ممکن است به عنوان دیگری مانند توهین و غیر آن حرام باشد. و در حرام بودن آن فرقی بین حاضر‌بودن و غایب‌بودن فردی که به او دشنام داده می‌شود، نیست ملاک تشخیص آن عرفی است و هر آنچه که عرفاً دشنام بر آن صادق است، حرام می‌باشد و موارد مشکوک حرام نیست. 🔹 آیت‌الله مکارم: ناسزا گفتن حرام است. 📚 منابع: پایگاه اطلاع رسانی احکام جامع @mah_daviat313
💢برنامه ۴۵ روزه برای انتخابات📥 🔹انتخابات اسفندماه چون اولین انتخابات پس از سال ۱۴۰۱ است، می‌تواند محلی برای طناب‌کشی بین جریان برانداز و تجزیه‌طلب با نیروهای اصیل انقلاب اسلامی باشد. برای اینکه در راند نهایی پیروز شویم و مشارکت حداکثری شکل گیرد، می‌توان اقدامات خوب و اجرایی را شکل داد که به مشارکت کمک کند؛ اما مهم‌ترین موضوعی که می‌تواند به مشارکت در این مدت کمک کند، دعوت چهره به چهره است. حال این سؤال مطرح است که چگونه چهره به چهره با نزدیکان‌مان صحبت کنیم؟ 🔸گام اول: لیستی از نزدیکان‌مان تهیه وتنظیم کنیم. مشخص کنیم که فرد یا گروهی که می‌خواهیم با او صحبت کنیم در چه پارادایم یا چارچوب ذهنی است. برای اینکه بتوانیم مخاطبان‌مان را اقناع کنیم، باید متوجه باشیم که افراد پیرامون ما ممکن است در چهار گروه قرار داشته باشند: 🔻۱ـ انقلابی باشند. 🔻۲ـ ارزشی و دغدغه‌مندانه فکر کنند، اما منتقد باشند؛ یعنی به روندهای موجود نقد داشته باشند. 🔻۳ـ مخالف باشند، اما نسبت به برخی موارد مانند ایرانی بودن، رهبری نظام، اقتدار کشور یا شهدایی همچون شهید سلیمانی و... تعصب دارند. 🔻۴ـ معارض هستند و فقط به براندازی و ابزارهای آن، مانند تحریم انتخابات می‌اندیشند. 🔹گام دوم: آماده شدن برای اقناع مخاطبان‌مان است. برای آنکه موفق باشیم چند نکته لازم است. اولاً تمرکزمان را بر کسانی بگذاریم که امکان موفقیت بیشتری وجود داشته باشد. سعی کنیم حرف‌های‌شان را بشنویم، پرخاش نکنیم، برای آنچه می‌گویند استدلالی به مقتضای پارادایم ذهنی‌شان آماده کنیم و... . در گردا گرد شنیدن آنچه اهمیت دارد، این است که برآشفته نشویم. شاید در حین صحبت حرف‌هایی زده شود که با اعتقادات ما همراستا نباشد. ساده‌ترین و بی‌حاصل‌ترین کار این است که زیر میز بزنیم؛ ولی آشفته نشدن ما موجب می شود که بتوانیم برای پرسش‌ها و دغدغه‌ها جواب‌های منطقی بیابیم. عقلانیت و اخلاق به ما می‌آموزد که باید خودمان را در جایگاه طرف مقابل بگذاریم؛ برخی اوقات به او ظلم‌هایی شده است که ما درک نمی‌کنیم. همدلی و همزبانی گاه از صدها استدلال منطقی تواناتر است. 🔸گام سوم: باید مصداق «طبیب دوار» یا به اصطلاح عامیانه پزشک دوره گرد باشیم. گاه یک فرد با مسکنی التیام می‌‌یابد، و فرد کناری با دارویی دیگر. در مواجهه با مخاطب هم باید فهمید که از چه دری باید وارد شد؛ گاه باید ناز خرید و همراهی کرد و گاه باید استدلال آورد و اقناع؛ جنس آدم‌ها فرق می‌کند. در این زمینه باید بیشتر بنویسیم و تأمل کنیم. https://eitaa.com/joinchat/4197974043Cc847276a8b