🔴چقدر مضطریم؟!
💠اﺿﻄﺮﺍﺭ ﻭ ﺩﺭﺩﻣﻨﺪﻱ ﻣﺎ ﺑﻪ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﺠﺖ ﻭ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ(ﻉ) ﺳﻪ ﻧﻮﻉ ﺍﺳﺖ. ﻣﻲﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﺎ ﺳﻪ ﺳﺒﺐ ﺣﺎﺻﻞ ﺷﻮﺩ.
1⃣◀️ﺍﻭﻟﻴﻦ ﺳﺒﺐ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺿﻄﺮﺍﺭ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺩﻧﻴﺎ ﺣﺎﺻﻞ ﺷﻮﺩ، ﺣﺎﺟﺎﺕ ﺩﻧﻴﺎﻳﻲ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺩﺭﺩﻣﻨﺪ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻲﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﮔﺮﻓﺘﺎﺭﻱﻫﺎﻱ ﺩﻧﻴﺎ ﻭ ﻣﺸﮑﻼﺗﻲ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻳﻢ.ﻣﺎ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﺮﺍﻱ ﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻪ ﻳﮑﺴﺮﻱ ﻣﻨﺎﻓﻊ ﻳﺎ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﻳﮑﺴﺮﻱ ﺿﺮﺭﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﻓﻊ ﮐﻨﻴﻢ، ﻣﺸﮑﻼﺗﻲ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺎ ﭘﻴﺶ ﻣﻲﺁﻳﺪ، ﺿﺮﺭﻫﺎﻳﻲ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺎ ﭘﻴﺶ ﻣﻲﺁﻳﺪ، ﻣﺮﻳﻀﻲ، ﻗﺮﺽ، ﮔﺮﻓﺘﺎﺭﻱ، ﺧﺎﻧﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ، ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ، ﻭ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻫﺰﺍﺭ ﻭ ﻳﮏ ﺑﻼ ﻭ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺑﻪ ﺣﻀﺮﺕ ﺗﻮﺳﻞ ﮐﻨﻴﻢ.ﺑﻌﻀﻲﻫﺎ ﮐﻪ ﺩﺭﺩﺷﺎﻥ ﺧﻴﻠﻲ ﺯﻳﺎﺩ ﺍﺳﺖ، ﮔﺮﻓﺘﺎﺭﻱﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺧﻴﻠﻲ ﺯﻳﺎﺩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻣﻲﻓﻬﻤﻨﺪ ﮐﻪ ﺟﺎﻱ ﺩﻳﮕﺮ ﮐﺎﺭﮔﺸﺎ ﻧﻴﺴﺖ، ﻣﻀﻄﺮ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻲﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﺗﻮﺳﻼﺗﻲ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺩﺍﺭﻧﺪ.
◀️ﺍﻳﻦ ﻳﮏ ﻧﻮﻉ ﺍﺿﻄﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺳﺒﺐ ﺁﻥ ﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻪ ﺍﻣﻮﺭ ﺩﻧﻴﺎﻳﻲ ﺍﺳﺖ. ﻫﻤﻴﻦ ﺩﺭﺩﻫﺎﻳﻲ ﮐﻪ ﻣﺎ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﺁﻥ ﻫﺴﺘﻴﻢ...
ادامه دارد...
#استاد_عالی
#اضطرار_فرج
#تلنگر_مهدوی
http://eitaa.com/joinchat/1943535617C235633b5fa
علایم و شرایط ظهور.pdf
حجم:
483.8K
🌍 #علائم_ظهور
🍀 #شرایط_ظهور
#َاستاد_حسین_پور
#خلاصه_تدریس
#پی_دی_اف
http://eitaa.com/joinchat/1943535617C235633b5fa
M.H.Ali akbar874_5980934520243749959.mp3
زمان:
حجم:
904.4K
یه ضریح امشب تو رویاهات به پا کن
برو پایین پا و اربابو صدا کن
بگو آقا ما جوونا رو دعا کن
به گل روی علی اکبر (ع)
#حاج_محمدرضا_طاهری
#نوای_میلاد
@mahdimontazeremast
5c8e67734634f4bcf24f0d50_4465507534210160652.mp3
زمان:
حجم:
1.34M
چرا عبادت جوان ارزشش بیشتره؟
#استاد_پناهیان
@mahdimontazeremast
5aeeed1e2fa89e767382633b_8097235042297413731.mp3
زمان:
حجم:
5.5M
پـا تا سر پیغمبر
قد و بالا خود حیدر
یابن النور یابن العشق
مولانا علی اکبر
#حاج_محمود_کریمی
#نوای_میلاد
@mahdimontazeremast
ادعیه و زیارات مهدوی.pdf
حجم:
837.7K
🌸ادعیه و زیارات مهدوی🌸
#استاد_کفیل
#خلاصه_تدریس
#دعا_زیارات_مهدوی
#پی_دی_اف
http://eitaa.com/joinchat/1943535617C235633b5fa
💐معرفت مهدوی💐
⬅️يكي از القاب رمزي امام زمان (عجل الله فرجه) در زمان غيبت صغري "ناحيه مقدسه "بود. (زيارت ناحيه مقدسه زيارتي است كه از طرف حضرت وليعصر براي امام حسين عليه السلام ايراد شده است )
⬅️ناحيه از ماده نحي به معني جهت است و كنايه از اين كه دلت را از همه جهات بكَن و به سمت او روانه كن.
وجود مقدس حضرت وليعصر جايگاهي بسيار مقدس است.
⬅️لقب ديگر امام زمان عليه السلام لقب غريم از ماده غرامت است كه دو معناي ضد هم دارد.غريم به معناي بدهكار و
غريم به معناي طلبكار.
⬅️وجود مقدس حضرت وليعصر هم به لطف و مرحمت، خودشان را بدهكار ميدانند كه دائم الطاف حق را به ما ميرسانند و هم از ما طلبكار هستند . مطالبه حضرت همان مطالبه جد بزرگوارشان مودت ذي القربي و اظهار محبت به اهلبيت است .
⬅️معمولا بدهكار از طلبكار فرار و سعي ميكند با او روبرو نشود اما اين مربوط به بدهكاريست كه نميتواند قرضش را ادا كند اما بدهكاري كه طلبش را مي پردازد اِبايي از روبرو شدن ندارد.
⬅️بنابراين اين ما هستيم كه با پرده هايي از معصيت،خود را پوشانده و پنهان مي كنيم.
⬅️وقتي حضرت بدهكار هستند در واقع علي الدوام رحمات حق را اخذ و به ما پرداخت مي كنند.
⬅️واگر از ما طلبكار باشند ما بدليل عدم توانايي در پرداخت ، خود را پنهان كرده و نميتوانيم از عهده پرداخت برآييم .
⬅️اما راهكار، همان پناه بردن به آغوش طلبكار است و هرگز راهكار، گريز از ايشان نيست.
⬅️بايد از خودشان درخواست فرصت كنيم تا دخل و سرمايه معرفت و محبت و مودت ما پر شود و بتوانيم طلب خود را پرداخت كنيم و در اختيارشان قرار دهيم .
📚دانش نامه امام مهدي
ج ٢
ص٣٥٢
#استاد_بروجردی
#معرفت_امام
#اسامی_امام
#غریم
#ناحیه_مقدسه
http://eitaa.com/joinchat/1943535617C235633b5fa
🌷مهدی شناسی ۳۵۰🌷
🌹والحق معکم و فیکم و منکم و الیکم و انتم اهله و معدنه🌹
🔹زیارت جامعه کبیره🔹
🔶زﺭﮔﺮ ﺑﺎ ﺳﻨﮓ ﻣﺤﻚ ، ﺯﺭِ ﻧﺎﺏ ﺭﺍ ﻣﻰ ﺷﻨﺎﺳﺪ ﻭ ﻛﻮﺩﻙ ﻧﻮﭘﺎ ، ﺟﻮﺍﻫﺮﺍﺕ ﺑَﺪَﻟﻰِ ﭼﺸﻢ ﻧﻮﺍﺯ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺯﺭ ﻧﺎﺏ ، ﺗﺮﺟﻴﺢ ﻣﻰ ﺩﻫﺪ.
🔶ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺣﻖ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﺷﺒﻬﺎﺕ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ، ﭼﻨﺪﺍﻥ ﺁﺳﺎﻥ ﻧﻴﺴﺖ ﻭ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ، ﻧﻴﺎﺯﻣﻨﺪ ﻣﻌﻴﺎﺭﻯ ﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﺣﻖ ، ﺭُﺥ ﺑﻨﻤﺎﻳﺪ ﻭ ﺑﺎﻃﻞ ، ﺑﻪ ﻛﻨﺎﺭﻯ ﺑﺮﻭﺩ .
🔶ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﺣﻖ، ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﺳﺖ ﻭ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﺑﺎﻃﻞ ، ﺳﺮﮔﺮﻡ ﻛﻨﻨﺪﻩ . ﺍﺧﻼﻕ ﺣﻖ ، ﺳﺎﺯﻧﺪﻩ ﻭ ﺁﻳﻨﺪﻩ ﺳﺎﺯ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﺧﻼﻕ ﺑﺎﻃﻞ ، ﻣﺴﻜّﻦ ﻭ ﺗﺨﺪﻳﺮ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ﻛﺮﺩﺍﺭ ﺣﻖ ، ﺭﻭﺵ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺭﺍ ﻣﻰ ﺁﻣﻮﺯﺩ ﻭ ﻛﺮﺩﺍﺭ ﺑﺎﻃﻞ ، ﺑﻨﻴﺎﻥ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻫﻢ ﻣﻰ ﺯﻧﺪ. ﻧﻤﺎﺯ ﺍﻫﻞ ﺣﻖ، ﺍﺯ ﻓﺤﺸﺎ ﻭ ﻣﻨﻜﺮ ، ﺑﺎﺯ ﻣﻰ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﻧﻤﺎﺯ ﺍﻫﻞ ﺑﺎﻃﻞ ، ﺑﺎ ﻫﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﺳﺘﻢ ﻭ ﻓﺤﺸﺎﻳﻰ ﻛﻨﺎﺭ ﻣﻰ ﺁﻳﺪ.
🔶ﻳﺰﻳﺪ ، ﺍﮔﺮ ﭼﻪ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺣﻖ ﺍﻳﺴﺘﺎﺩ ؛ ﺍﻣّﺎ ﺑﺮﺍﻯ ﺑﺴﻴﺎﺭﻯ ﺍﺯ ﺳﺒُﻚ ﻣﻐﺰﺍﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﺧﻮﺩ ، ﺍﻣﻴﺮ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﺑﻮﺩ. ﺑﻨﺎ ﺑﺮ ﺍﻳﻦ ، ﻫﺮ ﺩﻭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺣﻖ ﻭ ﺑﺎﻃﻞ، ﺍﻋﺘﻘﺎﺩﺍﺕ، ﺍﻋﻤﺎﻝ ﻭ ﺍﺧﻼﻗﻰ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﺍﮔﺮ ﻣﻌﻴﺎﺭِ ﺑﺎﺯﺷﻨﺎﺳﻰ ﺣﻖ ﺍﺯ ﺑﺎﻃﻞ ، ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﺩﻳﻦ ، ﺁﻣﻴﺰﻩ ﺍﻯ ﺍﺯ ﺣﻖ ﻭ ﺑﺎﻃﻞ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺩﻳﻦ ﺣﻘﻴﻘﻰ ، ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮔﺮﻓﺖ.
💠یکی ﺍﺯ ﻣﻮﺍﻧﻊ ﻋﻤﺪﻩ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺣﻖ، ﺑﻰ ﺍﻃّﻼﻋﻰ ﺍﺯ ﻣﻌﻴﺎﺭﻫﺎﻯ ﺻﺤﻴﺢ ﻭ ﻛﺎﺭﮔﺸﺎﺳﺖ. ﺩﺭ ﮔﺮﻣﺎﮔﺮﻡِ ﻧﺒﺮﺩ ﺟﻤﻞ ، ﻳﻜﻰ ﺍﺯ ﻳﺎﺭﺍﻥ ﺍﻣﻴﺮ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻣﺘﺤﻴّﺮ ﺷﺪ ؛ ﺯﻳﺮﺍ ﺩﺭ ﻳﻚ ﺳﻮ ، ﺍﻡّ ﺍﻟﻤﺆﻣﻨﻴﻦ ﻋﺎﻳﺸﻪ ﻭ ﺻﺤﺎﺑﻴﺎﻥ ﻧﺎﻣﺪﺍﺭﻯ ﭼﻮﻥ ﻃﻠﺤﻪ ﻭ ﺯﺑﻴﺮ ﺭﺍ ﻣﻰ ﺩﻳﺪ ، ﻭ ﺩﺭ ﺩﻳﮕﺮ ﺳﻮ ، ﺍﻣﺎﻡ ﻋﻠﻰ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻭ ﻋﻤّﺎﺭ ﻭ ﮔﺮﻭﻫﻰ ﺍﺯ ﺻﺤﺎﺑﻴﺎﻥ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭ ﺁﻟﻪ ﺭﺍ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﻣﻰ ﻛﺮﺩ. ﺑﺮﺍﻯ ﻫﻤﻴﻦ ، ﻧﺰﺩ ﺍﻣﻴﺮ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺁﻣﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ: ﭼﻨﻴﻦ ﻣﻰ ﭘﻨﺪﺍﺭﻯ ﻛﻪ ﻣﻦ ، ﺍﺻﺤﺎﺏ ﺟﻤﻞ ﺭﺍ ﮔﻢ ﺭﺍﻩ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﻢ؟!
💠اﻣﺎﻡ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺑﻪ ﺍﻭ ﭘﺎﺳﺨﻰ ﺩﺍﺩ ﻛﻪ ﻣﻌﻴﺎﺭ ﻫﻤﻪ ﺣﻖ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﺷﺪ. ﺑﺮ ﭘﺎﻳﻪ ﻧﻘﻠﻰ ﺩﻳﮕﺮ ، ﻋﻠﻰ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻓﺮﻣﻮﺩ:«اﻥَّ ﺍﻟﺤَﻖَّ ﻻﻳُﻌﺮَﻑُ ﺑِﺎﻟﺮِّﺟﺎﻝِ، ﺇﻋﺮِﻑِ ﺍﻟﺤَﻖَّ ﺗَﻌﺮِﻑْ ﺃﻫﻠَﻪُ.ﺣﻖ ﺑﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﻧﻤﻰ ﺷﻮﺩ . [ ﺧﻮﺩ ] ﺣﻖ ﺭﺍ ﺑﺸﻨﺎﺱ ﺗﺎ ﭘﻴﺮﻭﺍﻥ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺸﻨﺎﺳﻰ.
💠حق ﺭﺍ ﺑﺎ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻫﺎﻳﺶ ﺑﺎﻳﺪ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﻭ ﺷﺨﺼﻴﺖ ﺯﺩﮔﻰ ، ﻳﻜﻰ ﺍﺯ ﺁﻓﺎﺕ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺣﻖ ﺍﺳﺖ. ﺩﺭ ﻣﻜﺘﺐ ﻋﻠﻰ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ، ﻛﺴﻰ ﻛﻪ ﺧﻮﺍﻫﺎﻥ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺣﻖ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﻫﻮﺍﻯ ﻧﻔﺲ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻛﻨﺎﺭ ﻧﻬﺪ، ﺑﻰ ﺗﺮﺩﻳﺪ ، ﺑﻪ ﺣﻖ ﻣﻰ ﺭﺳﺪ:«ﻫﺮ ﻛﻪ ﻣﻘﺼﺪﺵ ﺣﻖ ﺑﺎﺷﺪ ، ﺑﺪﺍﻥ ﻣﻰ ﺭﺳﺪ ، ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﺩﺭ ﭘﻮﺷﺶ ﻫﺎﻯ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺑﺎﺷﺪ.»
🍃حضرت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله می فرمایند:« ﻫﻴﭻ ﻳﻚ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻡ،ﺑﻪ ﺣﻖ ﻭ ﺻﻮﺍﺑﻰ ﺩﺳﺖ ﻧﻴﺎﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻫﻴﭻ ﻛﺲ ﺩﺍﻭﺭﻯِ ﺣﻘّﻰ ﻧﻜﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ، ﻣﮕﺮ ﺍﺯ ﺁﻧﭽﻪ ﺍﺯ ﺟﺎﻧﺐ ﻣﺎ ﺍﻫﻞ ﺑﻴﺖ ﺻﺎﺩﺭ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ ، ﻭ ﻫﺮ ﮔﺎﻩ ﺍﻣﻮﺭ ﺁﻧﻬﺎ ﺷﺎﺧﻪ ﺷﺎﺧﻪ ﮔﺮﺩﺩ، ﺧﻄﺎ ، ﺍﺯ ﺁﻥِ ﺍﻳﺸﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺻﻮﺍﺏ ، ﺍﺯ ﺁﻥِ ﻋﻠﻰ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.»
🍃 ﺩﺭ ﺭﻭﺍﻳﺘﻰ ﺩﻳﮕﺮ ﺍﺯ ﺍﻳﺸﺎﻥ ، ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺩﻭ ﺗﻦ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﺳﻨّﻰ ـ ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺘﺪﺍﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﺑﻮﺩﻧﺪ ـ ﻣﻰ ﻓﺮﻣﺎﻳﺪ :[ ﺍﮔﺮ ] ﺑﻪ ﺷﺮﻕ ﻭ ﻏﺮﺏ ﻋﺎﻟﻢ ﺑﺮﻭﻳﺪ، ﺩﺍﻧﺶ ﺻﺤﻴﺤﻰ ﺭﺍ ﻧﻤﻰ ﻳﺎﺑﻴﺪ ، ﻣﮕﺮ ﺁﻥ ﻛﻪ ﺍﺯ ﻧﺰﺩ ﻣﺎ ﺍﻫﻞ ﺑﻴﺖ ، ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺁﻣﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ.»
🍃ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻋﺒﺎﺭﺍﺕ ﺍﺯ ﺯﻳﺎﺭﺕ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺧﻮﺍﻧﺪﻳﻢ، ﭼﻜﻴﺪﻩ ﺗﻤﺎﻣﻰ ﺭﻭﺍﻳﺎﺕ ﭘﻴﺶ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﺳﺖ. "ﺍﻟﺤﻖُّ ﻣَﻌَﻜُﻢ"، ﺑﻪ ﭘﻴﻮﻧﺪ ﻧﺎﮔﺴﺴﺘﻨﻰ ﺍﻫﻞ ﺑﻴﺖ ﻋﻠﻴﻬﻢ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺑﺎ ﺣﻖ ، ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ «ﻓﻴﻜﻢ» ، ﻳﻌﻨﻰ ﻭﺟﻮﺩ ﺷﻤﺎ ، ﻣﻈﻬﺮ ﺻﻔﺎﺕ ﺣﻖ ﺗﻌﺎﻟﻰ ﺍﺳﺖ ﻭ «ﻣﻨﻜﻢ» ، ﺗﺮﺟﻤﺎﻥ ﺭﻭﺍﻳﺎﺗﻰ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﻨﺸﺄ ﻫﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﺣﻘّﻰ ﺭﺍ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭ ﺁﻟﻪ ﻣﻌﺮّﻓﻰ ﻣﻰ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺣﻖ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺳﻮﻯ ﺁﻧﺎﻥ ﺍﺳﺖ: «ﻭَ ﺇﻟَﻴﻜُﻢ» ؛ ﺩﺭ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﻧﻴﺰ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﻌﺪﻥ ﺣﻖ ، ﻣﻌﺮّﻓﻰ ﻣﻰ ﻛﻨﺪ. ﺍﻳﻦ ﺗﻌﺎﺑﻴﺮ ، ﻫﻤﮕﻰ ﺗﺄﻛﻴﺪﻯ ﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺁﻥ ﻛﻪ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺣﻖ ﻫﺴﺖ ، ﺍﺯ ﻭﺟﻮﺩ ﺍﻫﻞ ﺑﻴﺖ ﻋﻠﻴﻬﻢ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﺟﺎﻯ ﺩﻳﮕﺮﻯ ﻫﻢ ﺣﻘﻴﻘﺘﻰ ﻳﺎﻓﺖ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ ، ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ، ﺻﺎﺩﺭ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ .
🍃امام مهدی علیه السلام می فرمایند:"خدا با ماست و نیازمند دیگری نیستیم.حق با ماست و باکی نداریم که کسی از ما روی بگرداند."
#مهدی_شناسی
#قسمت_350
#جامعه_کبیره
@mahdimontazeremast