eitaa logo
محبان المهدی 1 (کانال عمومی)
2.1هزار دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
32هزار ویدیو
409 فایل
سلام ،محضرکاربران بزرگوار،عرضه می دارم که به لطف الهی وبا مساعدت وهمکاری شماعزیزان گروه محبان المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ایجاد گردید.دراین گروه مطالب ارزنده ،مفیدوکاربردی درکلیه زمینه ها : فرهنگی،اقتصادی،اجتماعی،سیاسی،وورزشی ارائه خواهد شد.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹محبت امام‌ زمان (عجل الله) را در دلها ایجاد و شکوفا کنیم..... 🔸استاد رفیعی
السلام علیک یا صاحب الزمان 🌷🌸🌱💖🌷🌱🌸 اللهم عجل لولیک الفرج🌸💖🌱🌷🌸 🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
یڪ موے تو را به ڪوهی از زر ندهم جز تو به ڪسی مقامِ دلبر ندهـم.. ♥️🍃
▫️کاش بودی و دلم تنها نبود🍂 ▫️تا اسیر غصه ی فردا نبود ▫️کاش بودی تا برای قلب من🍂 ▫️زندگی اینگونه بی معنا نبود
دل بہ هجران تو ، عمرےست شڪیباست ولی، بار پیرے شڪند پشت شڪیبایی را..
امتحان عاشقان دوری‌ست ، اما قلب من طاقت دوری ندارد ، امتحانش کرده‌ام 
‏«دلیل واقعی نسل کشی شهر غزه: پروژه کانال بن گوریون - اسناد طبقه بندی شده حقیقت را آشکار می کند.اقتصاد آرمسترانگ "حدود ۲۰ درصد از کل تجارت جهانی از طریق کانال سوئز انجام می شود که تحت کنترل مصر است. کانال سوئز در ابتدا به طور مشترک توسط سرمایه گذاران فرانسوی و مصر کنترل می شد»‏ «اسماعیل پاشا مجبور شد سهام مصر را در بحبوحه بحران نقدینگی در این کشور بفروشد. مصر جمال عبدالناصر، رئیس جمهور سابق مصر، مسیر تجاری سودآور را در سال ۱۹۵۶ پس گرفت و جرقه جنگ دوم اعراب و اسرائیل که به بحران سوئز نیز معروف است، شد»‏ «غرب نمی‌خواهد برای تجارت جهانی به مصر، متحد نزدیک روسیه تکیه کند. پروژه کانال بن گوریون یا کانال اسقاطیل راه حل پیشنهادی از دهه ۶۰ بوده است. این کانال در کجا قرار می گیرد؟ بخشی از آن دقیقاً از نوار غزه عبور می کند.» "جنید"
سخنان رئیسی در اجلاس سران کشورهای سازمان همکاری اسلامی 🔹امروز یک روز تاریخی در دفاع از مسجدالاقصی است. 🔹جنگ غزه، جنگ خیر و شر است. امروز همه‌ باید مشخص کنند که در کدام سمت ایستاده‌اند. 🔹رژیم اشغالگر با نقض حقوق بین الملل حمله تمام عیاری علیه باریکه غزه به راه انداخته است. 🔹بدترین نقش در جنگ علیه غزه، نقش آمریکا است. آمریکا هرگونه کارآیی نهادهای بین المللی را سلب کرده است. 🔹تحریم تجاری اسرائیل به ویژه در سطح انرژی باید در اولویت باشد. 🔹برای محاکمه جنایتکاران جنگی اعم از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هایی که در جنگ شرکت کرده‌اند باید دادگاه بین‌المللی تشکیل شود. 🔹تنها راه حل اخراج اشغالگران، مقاومت است. اگر مقاومت غزه و و لبنان نبود، بیشتر کشورهای اسلامی درگیر جنگ بودند.
🔴اردوغان: جنايات اسرائيل در غزه غيرقابل وصف است. 🔹كلمات از وصف آنچه در غزه مي‌گذرد اعم از بمباران وحشيانه بيمارستان‌ها، اماكن عبادي و مدارس، عاجز هستند. 🔹هرکس در برابر ظلم سکوت کند، به همان اندازه در آن ظلم شریک خواهد بود. 🔹آمریکا و غرب مدعی حقوق بشر هستند اما متاسفانه در برابر اقدامات اسرائیل حقوق بشر را از یاد برده‌اند. 🔹غزه که از کمک‌های بشردوستانه محروم است، شبیه یک جهنم شده است و باید برای بازخواست و مجازات اسرائیل به خاطر جنایاتش تلاش کنیم. 🔹ترکیه و بسیاری کشورهای دیگر تاکید دارند که قدس برای ما خط قرمز است. اردوغان اگه راست میگی چرا سوخت رسانی به اسرائیل رو قطع نمیکنی؟؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥پیشنهادات رئیس جمهور برای کمک به غزه در اجلاس اضطراری سازمان همکاری اسلامی رئیس جمهور در اجلاس اضطراری سازمان همکاری اسلامی: اول اقدام باید توقف فوری کشتار مردم غزه و پایان حمله به غیرنظامیان باشد. باید همه ابزارها برای وادارسازی آمریکا و اسرائیل به پذیرش توقف ماشین کشتار مردم متوقف شود. اگر مقاومت فلسطین و لبنان نبود امروز بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی درگیر جنگ یا صهیونیست ها بودند. ارسال کمک های انسان دوستانه باید مورد اتفاق سران کشورهای اسلامی قرار بگیرد و برای آن کمیته اجرایی تشکیل شود. گذرگاه های منتهی به غزه باید باز شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس جمهور در نشست سران سازمان همکاری اسلامی:اولین اقدام توقف کشتار است 🔹کشورهای اسلامی باید بدانیم که اگر مقاومت غزه و ولبنان نبود بیشتر کشورهای .اسلامی درگیر جنگ بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رییس جمهور: امروز فلسطین نماد محور شرافت در مقابل محور شرارت است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس جمهور در نشست سران سازمان همکاری اسلامی: اقدام دیگر آمریکا تسلیح و تامین میلیاردها دلار برای رژیم صهیونیستی است.هم ماشین جنگی و هم سوخت آن مربوط به آمریکا است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رئیس جمهور در نشست سران سازمان همکاری اسلامی: رفع کامل محاصره انسانی غزه و بازگشایی فوری و بدون قید و شرط گذرگاه رفح 🔹ارسال کمک های انسان دوستانه باید مورد توافق سران کشورهای اسلامی قرار گیرد و برای عملیاتی کردن آن کمیته اجرایی تشکیل شود 🔹عبور قطره چکانی کمک ها به هیچ وجه قابل قبول نیست.گذرگاه ها باید باز شوند
رئیس جمهور ایران: درود بر قدس شریف، غزه و مقاومت عزیز فلسطین.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس جمهور در نشست سران سازمان همکاری اسلامی: این آمریکا است که حیات نامبارک رژیم صهیونیستی را حمایت کرده و با اصطلاح دفاع مشروع یکی از طنزهای تلخ تاریخ راساخته است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥رئیسی: امروز باید همه تکلیف خود را مشخص کنند در محور شرافت هستند یا شرارت / آمریکا آمر و شریک اصلی جنایات در غزه است رئیس جمهور در اجلاس اضطراری سازمان همکاری اسلامی: صهیونیست‌ها نیمی از خاک را به تلی از خاک تبدیل کردند. تعداد زیادی از مردم غزه به خاطر نرسیدن دارو و شیوع بیماری جان خود را از دست خواهند داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🎥 استقبال بن‌سلمان از رئیسی 🔹رئیس‌جمهور با استقبال ولی‌عهد عربستان وارد محل نشست سران کشورهای اسلامی شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیس جمهور در نشست سران سازمان همکاری اسلامی: 🎦 تظاهرات میلیونی در سراسر جهان نشان می‌دهد مسئله دفاع از فلسطین در قلب ملت‌ها جای گرفته است 🔹امروز رژیم صهیونیستی فرعون زمان است/امروز روز پیروزی خون بر شمشیر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥رئیسی: رژیم صهیونیستی تاکنون معادل 7 بمب اتم در مقیاس جنایت هیروشیما بر سر مردم غزه بمب ریخته است / همه مفاسد زیر سر آمریکایی‌هاست رئیس جمهور در اجلاس اضطراری سازمان همکاری اسلامی: هم ماشین جنگی رژیم صهیونیستی و هم سوخت آن متعلق به آمریکایی‌هاست. مخرب ترین نقش، نقش آمریکاست، همه مفاسد زیر سر آمریکایی‌هاست.
🔴آیت الله رئیسی: امروز روزی تاریخی در زمینه دفاع از مسجد الاقصی است ،می‌خواهیم تصمیمی تاریخی و قاطع در مورد آنچه در اراضی فلسطینی رخ می‌دهد، اتخاذ کنیم. 🔹سازمان همکاری اسلامی باید نقشی مثبت و صحیح ایفا کند که معانی وحدت و همبستگی را ترسیم کند. 🔹امروز به نیابت از امت اسلامی برای کمک به ملت فلسطین جمع شده‌ایم. 🔹امروز، روزی تاریخی برای دفاع از مسجد الاقصی است. 🔹تظاهرات های میلیونی در سرتاسر جهان نشان داد که دفاع از فلسطین در درون هر ملتی قرار دارد. 🔹ما در مقابل خداوند در رابطه با آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، مسئول هستیم. 🔹امروز همه باید صف خود را مشخص کنند. 🔹آمریکا شریک جنایات اسرائیل است.
✅تکمیلی/ رئیسی: باید با اسرائیل مقابله کنیم و تنها راه حل مقاومت است. به ملت مقاوم فلسطین سلام و درود می‌فرستیم و دست مقاومت را می‌بوسیم. باید به برنامه هسته ای رژیم صهیونستی توجه داشت. مقاومت دستاوردهای بزرگ و زیادی برای فلسطین کسب کرده است. ملت های مسلمان آنچه را که در غزه اتفاق می‌افتد، شرم‌آور می‌دانند. اگر نشست امروز ما به اتخاذ تصمیماتی مهم منجر نشود، موجب ناامیدی ملت های مسلمان خواهد شد. آینده برای مقاومت و ملت فلسطین است و آن‌ها قهرمانان حقیقی هستند و قدس و پیروزی برای ماست.