eitaa logo
محبان المهدی 1 (کانال عمومی)
2.1هزار دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
32هزار ویدیو
409 فایل
سلام ،محضرکاربران بزرگوار،عرضه می دارم که به لطف الهی وبا مساعدت وهمکاری شماعزیزان گروه محبان المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ایجاد گردید.دراین گروه مطالب ارزنده ،مفیدوکاربردی درکلیه زمینه ها : فرهنگی،اقتصادی،اجتماعی،سیاسی،وورزشی ارائه خواهد شد.
مشاهده در ایتا
دانلود
سخن بزرگان در محضر علامه طباطبایی قدس الله نفسه الزکیه تا زنده هستید دائم مشغول صلوات فرستادن و خواندن سوره قل هوالله احد باشید. زمانی که انسان در قبر قرار گرفت آرزو میکند شخصی کنار قبرش بیاید و برایش یک فاتحه ای یا صلواتی بفرستد. https://eitaa.com/mahdixxv
💥 : هیچ اسیری در بیمارستان الشفا پیدا نکردیم ما نشانه‌های قوی داشتیم که زندانیان نزد حماس در مجتمع الشفا هستند و این یکی از دلایلی بود که ما را وادار به ورود به بیمارستان کرد. 🔹پس از حمله به مجتمع پزشکی هیچ اسیری آنجا پیدا نشد. 💥 : اردوغان باید آخرین نفری باشد که درباره حقوق بشر سخن می‌گوید 🔹نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات رئیس‌جمهور ترکیه که کابینه نتانیاهو را کابینه‌ای تروریستی خواند، واکنش نشان داد و گفت که اردوغان یکی از کسانی است که از تروریسم حمایت می کند. او باید آخرین نفری باشد که درباره حقوق بشر سخن می‌گوید و به ما درس‌های اخلاقی می‌دهد. 💥 رسانه‌های اسرائیلی: کل منطقه جلیلیه غربی بسته شده است زیرا تمام شهرک‌های آن در تیررس حزب‌الله است.
🚨 هلاکت ژنرال ارتش اسرائیل در شمال غزه ‌خبرگزاری شهاب به نقل از رسانه‌های عبری: «ژنرال دانیئیل شیوعا» فرمانده یگان واکنش سریع و یورش به استحکامات پیچیده به همراه شماری از نیروهای خود کشته و زخمی شدند. ‌این افراد با یک پهپاد انتحاری زواری گردان‌های قسام هنگام تجمع آنها در بیت‌لاهیا شمال غزه هدف قرار گرفتند
🔺 پیام نامه سردار قاآنی چه بود؟ 🔹روز گذشته، رویترز با منتشر کردن یک خبر نادرست تلاش کرد تا در اذهان و افکار عمومی جهان چند نکته را جا بیاندازد : 1- اگر حماس شکست بخورد، در افکار عمومیِ اعراب، تصویر ایران و حزب‌الله به عنوان خائنان به آرمان فلسطین شکل بگیرد. 2- اگر حماس پیروز شود، در افکار عمومیِ اعراب و جهان، ایران به عنوان یک کشور قدرتمندِ حامی حماس شناخته نشود. 🔹با انتشار نامه سردار قاآنی ، و اعلام علنی حمایت از حماس، ایران و محور مقاومت نشان داد که کاملا متوجه شطرنج کثیف غربیهاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 پزشکیان چرا رد صلاحیت شد یکی از هزاران دلیل 🔺 بعد از چند دوره نماینده مجلس، نائب رئیس، وزارتخانه و ...بودن اینطور لگد می‌زند به نظام سیاسی که زمان شاه آزادتر بودیم از عدالت بگوئیم! 🔺ما که از ‎ طی این مدت نمایندگی و مسئولیت، نه عدالتخواهی دیدیم در مجلس، نه مبارزه با تبعیض و فساد! نه انصاف و شرف!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ محورهای هشت گانه حمایت ایران از مقاومت در فلسطین حسین الله کرم - استاد دانشگاه
♨️اما هیلاری کلینتون به جنایت فجیع سگِ هار صهیونیست‌‌شان، در بیمارستانهای غزه، هیچ اعتراضی نکرد و حتی یک نقطه هم ننوشت!!! ✅ به قدر کافی عیان است، و بوی تعفن حکومتهای دروغگو و نفرت‌انگیز غربی، مشام ملتهای آزاده جهان را آزار میدهد!!! ✍🏻"بنده خدا"
✅ در راستای عمل به استراتژی قطع و ارزاق رژیم کودک‌کش صهیونیستی؛ در حمله دو شب پیش ارتش و کمیته‌های مردمی غیورمردان به سرزمین‌های اشغالی، مخازن نفت و خط لوله نفت از دریای سرخ (ایلات) به دریای مدیترانه (عسقلان) با موشک‌های قدس و بدر هدف قرار گرفت. ‼️ سازمان سانسور ارتش اما با تمام توان مشغول کار است! ✅ همچنین رصد و اشراف یمنی‌ها با همکاری محور مقاومت بر و باب‌المندب به شدت افزایش یافته تا هر کشتی نظامی، غیرنظامی و نفت‌کش رژیم صهیونیستی هدف قرار گیرد. 📌 البته صهیونیست‌ها سعی می‌کنند با پوشش پرچم کشورهای دیگر و یا خاموش کردن ردیاب کشتی‌ها از مهلکه عبور کنند که پشتیبانی محور جهانی مقاومت، همواره به کمک دیگر اجزای محور می‌آید‌‌. ❤️ صلی الله علیک یا اباعبدالله 🇮🇷🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️امیرالمومنین علیه السلام فرمود: کشف هیکل یا همان معبد سلیمان از نشانه های نزدیکی ظهور امام زمان است آیا معبد سلیمان کشف شده است؟
4_6010094453375633592.mp3
4.93M
🌤 صوت مهدوی 👌 نمازی برای دردهای نگفتنی... 💚 داستان توسل یکی از بزرگان قم، به مولای مهربان عالم، از طریق نماز استغاثه سلام الله علیه 📚 بحارالانوار ج۹۹ ص۲۴۶ 👌بسیار شنیدنی 👈حتما بشنوید و نشر دهید. 🔻 ظهور بسیار نزدیک است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکاوی تعطیلی شبکه بهایی "من‌وتو" در مستند "حقیقت ماجرا" 🔶 در این مستند کوتاه به چرایی تعطیلی شبکه من‌و‌تو، دروغ‌های این رسانه درباره بسته شدن و افشاگری‌ درباره کارفرمایان خارجی این رسانه پرداخته شده‌ است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شباهتهای جالب جواد ظریف و یاسر عرفات: ۱.هردو سازشکار وخوشبین به غرب ۲.هردو به توافق با دشمن شان رسیدند (برجام و اسلو) ۳.دشمن بعداز خلع سلاح آنها در مذاکره، با نقض عهد آنها را مقابل ملت شان بی آبرو کرد ۴. هردو امتیاز دادند وتحقیر شدند. ظریف با تحریم بیشتر و عرفات با تخریب یادبودش امیرحسین ثابتی
پیامک‌ گسترده‌ای درحال ارسال به نیروهای ارتش اسرائیله که همه را عصبانی کرده. هنوز در راه است و شما و دولت شما را به دست ما می اندازد. زمان شما تمام شده است، سرزمین ما آزاد خواهد شد و اجساد شما پل آزادی ما خواهند بود. دروغ پیروزی که دولت شما ادعا می کند چیزی نیست جز تلاشی برای پنهان کردن شرمساری شکست. غرور مرکاوا شکسته شده است، افسانه ارتش شما تبخیر شده است، همقطاران شما در سوراخ های مرگ غزه مرده اند. همه اینها بخاطر منافع شخصی نتنیاهو اتفاق می افتد. آیا شما جسد بعدی در مقبره های غزه برای کمک به نتنیاهو خواهید بود؟
🌐تاریخ به افق مسجد الاقصی ١۵ ؛_علت_جنایات_دیوانه‌وار
این عکس از دیروز روحم رو زخمی کرده، هر بار که این عکس رو دیدم... ولی حتماً اون پدر حاضر بوده خودش بارها بمیره و زنده بشه ، اما پسرش آسیب نبینه، حتماً اون پدر لحظه شهادتش فقط به فکر پسرش بوده ، مطمئنم. هذه الصورة من الأمس ندوب روحي ، في كل مرة أرى هذه الصورة ... لكن هذا الأب كان على استعداد للموت عدة مرات والعودة إلى الحياة ولكن ابنه لن يتعرض للأذى ، لا بد أنه فكر فقط في ابنه في لحظة استشهاده ، أنا متأكد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟣 شاهکار دیگری از ریاست دانشگاه شریف! 👈 اینجا پردیس کیشِ دانشگاه شریف است. این مراسمِ هم نه جشن تولد نه عروسی؛ مراسم فارغ‌التحصیلی است! 👈فارغ‌التحصیلی دانشجویان پولداری که با پول صاحب مدرک شده‌اند! 👈عاقبت پولی شدن دانشگاه و مسیری که رئیس این دانشگاه می‌رود تشکیل دهکده‌ای مرفه و بی‌نسبت با مردم است. 👈 این تافتگان جدابافته چگونه قرار است به درد این کشور و مردم برسند؟ 👈 جالب اینجاست که رئیس این دانشگاه نه‌تنها‌ جلوی این فضاحت را نگرفته، بلکه لبخند زنان در کنار معاون آموزشی‌‌اش، مشغول اعطای جایزه در پردیس کیش دانشگاه شریف به عده‌ای نخبه‌ قلابی است! 👈 همچنان بعد از گذشت یک سال از‌ ناکارآمدی‌ ریاست دانشگاه شریف، در کمال ناباوری وزارت علوم در قبال این مدل مدیریت دانشگاه تنها نظاره‌گر است! 👈 مشخص نیست مسئولان وزارت علوم کی قرار است بفهمند که اساتید دانشگاه شریف توانمندی مدیریت دانشگاه به این مهمی را ندارند؟ 👈از خون شهدا به ویژه شهدای امنیت که سال گذشته بشهادت رسیدند شرم کنید!
🔴 رهاشدگی در دانشگاه، یعنی نداشتن اراده جدی در مقابله با بی بند و باری 👈 وضعیت بی بند و باری و کشف حجاب در برخی دانشگاه ها، مشت نمونه خروار است و نشان می دهد که به طورکلی،برخی مسئولین و دستگاه های کشور، اراده جدی برای مقابله با بی بندوباری ندارندومشغول روزگذرانی هستند. 👈وقتی در محیط دانشگاه(که یک محیط بسته است)مسئولین ما به وظایف خود عمل نمی کنند، آنگاه تکلیف سایر مکان ها معلوم است. 👈 در مورد بی بند و باری و کشف حجاب موجود در دانشگاه ها، هم می توان از ورود دانشجویان بی بند و بار جلوگیری کرد و هم این افراد را از تحصیل محروم و از دانشگاه اخراج کرد. علاوه بر اینکه جداگانه می توان برای آنها پرونده تشکیل داد و به قوه قضائیه ارجاع داد. درحقیقت، برای مقابله با بی بند و باری، چه در دانشگاه و چه در محیط جامعه، راهکارهای فراوان وجود دارد؛ منتها مشکل اصلی، افکار انحرافی برخی مسئولین و روحیه ترس یا تسامحی است که در آنها وجود دارد. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ➖ 💠 مولا‌ امیرالمومنین علیه‌السلام : نگاه نکن که چه کسی می‌گوید؛ نگاه کن به آنچه که می‌گوید! غررالحکم ودررالکلم،جلد١،صفحه ۵۶٩ تو این موضوع،لَنگ معروفیت و عقاید،جایگاه اجتماعی،دشمن و دوست، فامیل و غریبه بودن شخص نباشیم. 👈 هر کسی حرف حق و بدرد بخور زد، گوش کنیم! 👈 و برعکس اگر کسی حرف ناحق زد حتی اگر بهترین رفیقمونه یا سخنران بنام یه شهره قبول نکنیم....! 👈نبین کی میگه، ببین چی میگه! ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔴 چه کسی باید پاسخگو این وضع باشد ؟ 👈 دانشگاه ! 👈 سازمان تبلیغات ! 👈 قوه قضاییه ! 👈 حوزه علمیه ! 👈 دولت ! 👈 مجلس ! 👈 پلیس ! 👈 ستاد امر به معروف ! 👈 سپاه! 👈 بسیج! 👈 وزارت اطلاعات! 👈 چه کسی ؟ 👈 چه نهادی؟ 🔺به راحتی در علمی ترین محیط آموزشی کشور دستور دین را زمین و حرام شرعی را رواج می‌دهند! 👈 فقط همین یک ویدیو است ؟ خیر! 👈 اگر منتشر کنیم متهم به اشاعه فحشا می‌شویم ! 🔺آقایان کاری کنید ... ⚠️مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه شریف پردیس کیش... 🔴 اختلاط و دخترپسربازی، چه بر سر دانشگاهها آورده؟! ⭕️ این هفته پس از ده سال برای کار اداری مجبور شدم به دانشگاه دوره لیسانسم بروم، غیرقابل باور بود. اطراف کافی شاپ دانشگاه دختر و پسر در حال سیگار کشیدن و در هپروت و دود و دم مشغول هم بودند... 👈این بود دانشگاه انسان ساز؟! 👈این دانشجویان قرار است رشد علمی و آینده کشور را رقم بزنند؟! 🔺اگر ده سال پیش، سیگار کشیدن پسرهامخفیانه ونشانگر شخصیت پایین فردبود،ازصدقه سر"حجاب اختیاری" امروز دختران ما هم آلوده شده اند... 🔺این اول ماجراست... 👈بنشینید و آمار تصاعدی بیماری های جنسی و اعصاب و روان و... را در سالهای بعد تماشا کنید... ایران پاکیزه را، دانشگاه رده اول کشور را، با پروژه کثافت "آزادی زن" به کجا کشیدند... 👈آیا کسی هست که بیدار شود و بیدار کند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️آلیستر کراولی شیطان پرست معروف؛ 🔴 برای قدرت گرفتن شیطان تا میتوانید خون کودک مسلمانان را بریزید! این که میگیم مساله ی اسرائیل و یهود با شیطان پرستی و سحر و مسائل ماورایی گره خورده یعنی همین!! 🇵🇸 🌷الّلهُمـّ؏َجِّل‌لِوَلیِّڪَ‌الفَرَج‌َ‌واَقِمنابِخِدمَـتِه🌷 اول می خواهند مردم فلسطین را نابود کنند، بعد همه مسلمانان را نابود کنند و بعد به سمت مسیحیان حرکت کنند.
هدایت شده از 
سلام علیکم صبح اولین روز هفته بخیر و سلامت وسعادتمـندی و موفقیت وآرامش و دور از غم و غصه و اضطراب، (یا رب العالمین)
هدایت شده از محمدابراهیم مظاهری
. خدایا سپاس بی کران مرا بپذیر که تو را عاشق دیدم و غریبانه عاشقت شدم . تو را بخشنده پنداشتم و گنهکار شدم . تو را وفادار دیدم و بی وفایی نمودم . ولی هر جا رفتم سرشکسته باز گشتم تو را گرم دیدم و در سردترین لحظات به سراغت آمدم اما تو مرا چه دیدی که همچنان بخشنده و توبه پذیر و مشتاق بنده ات ماندی ؟ خداوندا ! به دل نگیر ، اگر گاهی، زبانم از شکرت باز می ایستد ، تقصیری ندارد قاصر است . کم می آورد در برابر بزرگی ات ، لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت . در دلم اما همیشه ذکر خیرت جاریست . تو را دوست دارم و بی نهایت سپاسگزارم 🤲 خدایا سپاسگزارم ،سپاسگزارم، سپاسگزارم .
هدایت شده از ✍️سخنان ناب🎧
‏اینکه در این وضعیت جان می دهد صرفا کودک فلسطینی نیست ، بلکه سازمان ملل، شورای امنیت ، حقوق بشر و تمام انسانیت است که از زخم صهیونیست ها جان می دهد، دیگر هیچ قانونی رسمیت ندارد از امروز مرگ نهادهای بین المللی رو اعلام می کنیم شماهم خرمایش را بخورید. ‎ @sokhanane_nab7