کاش چشمامو می بستم و باز میکردم میدیدم وسط همون خاطره ، پیش ِهمون آدمیم که دلم براش تنگ شده .
سلامِدوبارهبهاهالیِغرقِاو .
اینجا ، شماها و خاطراتی که توش ثبت کردم واسم خیلی عزیزن .. خیلی زیاد !
از امروز دوباره شروع میکنم و واقعا ممنونم از کسایی که کنارم بودن و لف ندادن 💘 )
ممنونم از همتون😭 .
توبرایمنهمونیکههیچوقتازتسیرنمیشم
گذشتمی ، آیندمی ، دیروزمی ، فردامی ، همونیهستیکهتاابدمیتونمبپرستمشوبخاطر
وجودشخوشحالباشم .