🔰 لوح | موانع را برطرف کنید
🔺️ رهبر انقلاب: سال ۱۴۰۰ یک زمینهی خوبی برای شکوفایی جهش تولید وجود دارد. چه این دولت تا وقتی که بر سر کار است، چه دولت آینده از اوّل استقرار بایستی همّت خودش را بر این قرار بدهد که موانع را برطرف کند و حمایتهای لازم را انجام بدهد. ۹۹/۱۲/۳۰
#سال #۱۴۰۰ #امام_خامنه_ای #شعار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷️ در مبانی برنامه چهارم به اینصورت نوشته شد که:
🔻دنیا به مثابه یک ارکستر سمفونیک هست که امریکا رهبر این ارکستر هست و ما باید در این ارکستر بنوازیم....
🔻توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...
📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید
🆔eitaa.com/economy_and_medi
7.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
🔻 فرزندان واقعی خمینی!
.
🔹️امیدواریم بعضی شایعاتی که شنیده میشود، در حد همون شایعه باقی بماند چراکه شوخیاش هم قشنگ نیست!
.
📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید
🆔eitaa.com/economy_and_medi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✋رونق اقتصادی😔
🔻َآنچنان رونق اقتصادی ایجاد کنم.....
🔻شد یا نشد؟
📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید
🆔eitaa.com/economy_and_medi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚معرفی کتاب «بازاریابی عصبی»
🔻تصمیمات خرید ما اغلب با #مغز قدیم انجام میشود! تا به حال بازاریابان فکر میکردند تمامی خریدها با بخش منطقی مغزمان انجام میشود.
🔻همیشه در طول تاریخ #بازاریابان میدانستند که احساسات بر تصمیمات خرید تاثیر دارد. ولی اکنون مشخص شده است که تاثیرگذاری بخش احساسی و مغز قدیم بسیار فراتر از آن چیزی است که تصور میکردیم.
🔻خانم لِزلی هارت در کتاب «مغز چگونه کار میکند» توضیح میدهد که «شواهد نشان میدهد مغز قدیم قسمتی است که تعیین میکند کدام بخش اطلاعات دریافتی، برای پردازش به مغز جدید مخابره شود و کدام تصمیمات تایید شود یا رد شود».
🔻در کتاب #بازاریابی_عصبی شش نکته کلیدی درباره مغز قدیم بررسی میشود:
۱. مغز قدیم با احساسات ترغیب میشود!
۲. معیار تصمیمات مغز قدیم افزایش سود و کاهش زیان است!
۳. مغز قدیم با تصاویر ارتباط برقرار میکند!
۴. مغز قدیم تحت تاثیر آغاز و پایان است.
۵. فقط موارد ملموس درک میشوند.
۶. مغز قدیم تضاد را درک میکند.
🔻اگر مشتریان نیازهای واقعی خود را بر زبان نمیآورند و همواره نمیتوان به گفتههای آنان اعتماد کرد، پس راهحل چیست؟
🔻 در سالهای اخیر دستگاههایی با نامهای EEG ،#fMRI و … ساخته شده که انواع کوچک و قابلحملی دارد که بر سر انسان نصب میشود و میتواند از مغز انسان عکس بگیرد.
🔻این دستگاهها دریچهای برای ورود به مغز انسان و برملا کردن رازهای خرید باز کردهاند.
📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید
🆔eitaa.com/economy_and_medi
تبیین شبکه زمینه ساز_2.mp3
5.63M
#پادکست
🔹جامعه زمینهساز، چه جامعه ای؟
🔹چه امتی، امت منتظره ؟
🔹آیا ما همون امت منتظر هستیم؟
🔸چه ارتباطی بین شبکه ملی اطلاعات و زمینهسازی ظهور امام زمان(عج) وجود داره؟
🔻🔺شبکه ملی اطلاعات منطبق بر مختصات رهبر معظم انقلاب، آغاز یک حکومت جهانی است.
✍️ محمد صادق رستمی، پژوهشگر فضای مجازی
📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید
🆔eitaa.com/economy_and_media
🔰 دوره تخصصی فقه الاقتصاد
(آشنایی با مباحث فقهی اقتصاد اسلامی)
🎙با حضور اساتید:
➖ غلامرضا مصباحی مقدم
➖ غلامعلی معصومی نیا
➖ احمدعلی یوسفی
➖ صادق الهام
➖ رضا میرزاخانی
🗓 بازه برگزاری:
۱۷ الی ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰
در تعداد ۶ جلسه
آخرین مهلت ثبتنام:
۲۰ فروردین ماه (ظهر)
ثبت نام از طریق پیوند:
formaloo.com/exh0d
✅ به همراه ارائه گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان
🆔https://eitaa.com/ijtihad
✳️مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزههای علمیه
🆔 @emh_ismc_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚رفتار بصری مصرف کننده
🔻مطالعات رفتاري #مصرف_كننده بر پايهي #رديابي_حركات_چشم، چشمانداز تازهاي معرفي ميكند كه آن را بازاريابي بصري ميناميم.
🔻كتاب رفتار بصري مصرفكننده - تنها كتاب ترجمهاي در ايران است كه متكي بر رديابي حركات چشم، بازاريابي بصري را تشريح ميكند.
🔻با ظهور و بروز دانشهاي نوين بويژه در حوزهي #نوروساينس (عصبشناختي) در گسترهي نوروماركتينگ و با ابزارهايي جديد نظير #رديابي_حركات_چشم فرصتهاي تازهاي با قابليتهاي جديد براي بررسي رفتار مصرفكننده مهيا شده است.
🔻#حساسيت_به_قيمت، پديدهي جالبي است كه ميتوان از فناوري رديابي حركات چشم براي اندازهگيري آن استفاده كرد.
🔻ميزان خيرهشدن #مصرفكنندگان به قيمت محصول (و نه خود آن) بسته به نوع محصول، بين 3 تا 20 درصد است. حساسيت مصرفكنندگان به قيمت كه از طريق مقايسهي تعداد خيرهشدن به #قيمت محصول با خيره شدن به خود آن اندازهگيري ميشود تحت تأثير عواملي چند است.
📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید
🆔eitaa.com/economy_and_media
🔸رديابي حركات چشم و حساسيت به قيمت
🔻تمركز يا خيره شدن چشم يك بازهي زماني 200 ميليثانيه يا بيشتر است كه چشم بر روي چيزي مانند محصول يا برچسب #قيمت آن متمركز ميشود. اين مدت كوتاهترين زماني است كه #مغز ميتواند اطلاعات به دست آمده از تمركز چشم بر روي چيزي را پردازش كند. مقايسهي تعداد خيرهشدنها بر روي برچسب قيمت محصول با تعداد خيرهشدنها بر روي خود محصول نشاندهندهي حساسيت مشتريان به برچسب قيمت محصولات در يك فروشگاه و يا در يك گروه از كالاها است.
🔻در ميان محصولات #خواروبارفروشي، بهطور مثال، ميزان خيرهشدن مصرفكنندگان به قيمت محصول (و نه خود آن) بسته به نوع محصول، بين 3 تا 20 درصد است. حساسيت مصرفكنندگان به قيمت كه از طريق مقايسهي تعداد خيرهشدن به قيمت محصول با خيره شدن به خود آن اندازهگيري ميشود تحت تأثير عواملي چند است.
🔻برخي از عوامل تأثيرگذار بر روي حساسيت افراد به قيمت كه از طريق فناوري رديابي حركات چشم مشخص شدهاند عبارتند از:
1️⃣ بستهبنديهاي كوچك در قفسههاي فشرده باعث ميشوند كه خريداران بيشتر به #قيمتها دقت كنند؛
2️⃣مقايسهي حساسيت #خريداران به قيمت لوازم نظافت منزل و وسايل بهداشت شخصي در فروشگاههاي كوچك، داروخانهها، و فروشگاههاي بزرگ؛
3️⃣روحيهي خريداران بر حساسيت آنها نسبت به قيمت تأثير دارد. در يك پژوهش به گروهي از خريداران از يك فروشگاه خواروبارفروشي هدايايي از طرف فروشگاه داده شد تا تأثير بهبود حالوهواي آنها از اين طريق بر حساسيت آنها نسبت به قيمت بررسي شود. پس از آنكه #فروشگاه به مشتريان خود گل ميداد، حساسيت آنها بر روي قيمت به نحو قابل ملاحظهاي كاهش پيدا كرد و بيشتر به خود محصولات خيره ميشدند. بهطوركلي بررسيهاي #عصبشناختي و رفتاري مشخص كرده است كه بهتر شدن حالوهواي خريداران در فروشگاه به كاهش حساسيت آنها نسبت به قيمت ميانجامد.
4️⃣ برچسب محصولاتي كه تخفيف خوردهاند - و نيز محصولات مرتبط با آنها - بيشتر مورد توجه قرار ميگيرند.
📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید
🆔eitaa.com/economy_and_media
لامبورگینی ایرانی⁉️⁉️
🔻 این لامبورگینی ایرانی هست که بچه های خودمون با تکیه بر توان داخلی و دانش خودشون ساختند.
🔻آقای ریحانی سازنده این خودرو یک سال و نیم پیش شروع به ساخت لامبورگینیاش کرده و وقتی سوال میکنیم، چرا لامبورگینی؟ جواب میدهد: «وقتی پروژهای را شروع میکنم و حالا که دارم زحمتش را میکشم، دلم می خواهد بهترین نوعش را انتخاب کنم و به نظرم لامبورگینی بهترین بود و از نظر اقتصادی بدنهاش به شکلی است که اگر بخواهم بازتولیدش هم بکنم برایم سود دارد.»
فقط با ۱۵۰ میلیون لامبورگینی ساختم❗️❗️❗️
اگر کسی بخواهد در ایران لامبورگینی وارد کند و بتواند پلاک موقت آن را به پلاک دائمی تبدیل کند، نزدیک ۸ میلیارد تومان هزینهاش میشود؛ اما آقای ریحانی با کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان آن را ساخته است.
چه کسانی #مانع پلاک شدن لامبورگینی آقای ریحانی شدند❓❓
1️⃣برای ثبت این ماشین به #پارک_فناوری رفته؛ اما استقبال خاصی از او نکردهاند😔
2️⃣آقای ریحانی از این ناراحت است که #شرکتهای_خودروسازی استقبال خاصی از کارش نکردهاند😔
3️⃣ #کانون_مخترعین دانشگاه فردوسی مشهد هم رفته؛ اما برای کارش ارزشی قائل نشدهاند😔
4️⃣آقای ریحانی میگوید مردم مرا بسیار تشویق کردند اما هیچ تشویقی از سوی #مسئولین انجام نشد😔
🔻بعد از ساخت ماشین، حالا #قوانین_منسوخ و انحصاری اجازه #پلاک_ماشین را نمی دهند تا انحصار تولید خودرو توسط #ایران_خودرو و #سایپا نشکند.
متن کامل گزارش:
mehrnews.com/xwfc6
📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید
🆔eitaa.com/economy_and_media
هدایت شده از تدریس خصوصی قم
💠نقش مالیات درایجادعدالت اقتصادی از منظر اسلام
🔸#مالیاتها جزء سیاستهای #بازتوزیعی هستند و اساسا #عدالت در رابطه باتوزیع صحبت میکند،در اثر اتفاقاتی که در جامعه میافتد و #سیستماتیک نیست ممکن است افرادی به اندوخته و داراییهایی برسند که بیشتر از دیگران است و این ایجاد #نابرابری کند، بنابراین بعضی از مالیاتهای رایج ما جهت همین است که اگر اتفاقی در سیستم افتاد بتوان آن را بازتوزیع کرد که اختلاف بین #فقرا و #اغنیا از طریق این بازتوزیعی که وجود دارد کمتر بشود.
🔹پس یک سیاست در #اسلام این است که اساسا جلوی مال اندوزی و درآمدهای #بیضابطه و نابرابریهای عمده را بگیرد. سیاست دیگر این است که اگر در اثر اتفاقاتی نابرابریهای درآمدی رایج شدند، اینها را به شیوهی درآمدهایی که در آنها انگیزهی الهی گنجانده است،کاهش دهد .
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#کافه_عدالت
#عدالت_اجتماعی
#عدالت_خواهی
#عدالت_اسلامی
📌آدرس کانال؛
🆔@cafe_edalat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ حقایقی درباره کلاب هاوس
🔹یک شبکه اجتماعی جدید در ایران غوغا کردهاست؛ تا جاییکه #محمد_جواد_ظریف، وزیر امور خارجه و بعد هم علیاکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در این شبکه درباره توافق ایران و چین، و برنامههای هستهای بیواسطه با مردم گفتوگو کردند.
🔹اما این #شبکه از کجا آمده؟
🔸 ارزش #اقتصادی آن چقدر است؟
🔹چقدر #کاربر دارد؟
🔸 در کدام کشورها #ممنوع است؟
eitaa.com/Omid_Sadeq
eitaa.com/economy_and_media