31.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔍مغز زیر ذره بین:
🎥آزمایشی که ظرفیت حافظهی شما را می سنجد!
💠در این آزمایش حافظه، داوطلبین ظرفیت حافظهی فعال خود را به چالش کشیدند.
پ.ن: محتوای این آزمایش مورد تأیید و یا رد کانال اقتصاد و رسانه نمیباشد و صرفاً جهت استفادهی اندیشمندان منتشر میشود.
📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید
🆔eitaa.com/economy_and_medi
35.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠ما از #فرق مینالیم نه از #فقر.
🔸فقر و #فاصله_طبقاتی زمینه و بستر مناسبی برای پیدایش بسیاری از #آسیبهای_اجتماعی است. فقر و وجود فاصله طبقاتی در اجتماع نه تنها بر کردار و رفتار افراد فقیر تأثیر منفی دارد،بلکه حتی #بنیانهای فکری و اعتقادی آنان را نیز مضطرب و لرزان میسازد. بهدست آوردن درجات بالای #فرهنگی، #ورزشی، #اقتصادی و... نیازمند حضور در طبقات بالا و یا متوسط رو به بالای جامعه است.
🔹کسب این امتیازات نیازمند فرصتها، وسایل و امکاناتی است که در شرایط عادی، فقرا از داشتن این امکانات در حد مطلوب محرومند. هرچند این ارتباط مطلق نیست و اغنیا هم دچار آسیبهای اجتماعی از نوع دیگر میشوند، اما زمینه و بستر در شرایط فقر برای #انحراف مساعدتراست.
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#کافه_عدالت
#عدالت_اجتماعی
#عدالت_خواهی
📌آدرس کانال؛
🆔@cafe_edalat
🆔eitaa.com/economy_and_medi
🔻#گرانترین_شب_عید تاریخ هدیه آخر روحانی به ملت ایران
🔻هشت سال پیش چنین روزهایی و در آستانه عید سال ۱۳۹۲ افرادی همچون حسن روحانی از گرانی کالاها گلایه داشتند و آن را ناشی از سوء #مدیریت_دولت دهم میدانستند.
🔻حسن روحانی در آن دوران از این که اقتصاد کشور بیثبات و دچار #آشفته_بازار است، انتقاد میکرد و شرایط گرانیها را به خواب #اصحاب_کهف تعبیر میکرد به طوری که مردم هر روز صبح که از خواب بیدار میشوند میبینند یک کالا گران شده است.
🔻اما اکنون با گذشت هشت سال از آن دوران قیمت #دلار حدود ۲۴۰۰۰ تومان و هر #سکه بالای ۱۰ میلیون تومان است. قیمت ارزانترین خودروی تولیدی کشور بالای ۱۰۰ میلیون تومان است.
🔻قیمت #گوشت_قرمز از حدود ۲۸۰۰۰ تومان در اسفند ۱۳۹۱ اکنون بالای ۱۱۰ هزار تومان است. قیمت مرغ از ۶۱۸۰ تومان به بالای ۲۰ هزار تومان رسیده است البته باید ساعتها در #صف بایستید تا #مرغ ۲۰ هزار تومانی نصیبتان شود.
#تولید_داخلی #خودکفایی #خودباوری #صادرات #واردات #نیروی_انسانی #توان_داخلی #شرکت #کارآفرینی #دانش_بنیان #پارک_علم_و_فناوری #بورس #پول #ثروت #تورم #ایران #مردم
📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید
🆔eitaa.com/economy_and_medi
🔰 لوح | موانع را برطرف کنید
🔺️ رهبر انقلاب: سال ۱۴۰۰ یک زمینهی خوبی برای شکوفایی جهش تولید وجود دارد. چه این دولت تا وقتی که بر سر کار است، چه دولت آینده از اوّل استقرار بایستی همّت خودش را بر این قرار بدهد که موانع را برطرف کند و حمایتهای لازم را انجام بدهد. ۹۹/۱۲/۳۰
#سال #۱۴۰۰ #امام_خامنه_ای #شعار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷️ در مبانی برنامه چهارم به اینصورت نوشته شد که:
🔻دنیا به مثابه یک ارکستر سمفونیک هست که امریکا رهبر این ارکستر هست و ما باید در این ارکستر بنوازیم....
🔻توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...
📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید
🆔eitaa.com/economy_and_medi
7.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
🔻 فرزندان واقعی خمینی!
.
🔹️امیدواریم بعضی شایعاتی که شنیده میشود، در حد همون شایعه باقی بماند چراکه شوخیاش هم قشنگ نیست!
.
📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید
🆔eitaa.com/economy_and_medi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✋رونق اقتصادی😔
🔻َآنچنان رونق اقتصادی ایجاد کنم.....
🔻شد یا نشد؟
📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید
🆔eitaa.com/economy_and_medi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚معرفی کتاب «بازاریابی عصبی»
🔻تصمیمات خرید ما اغلب با #مغز قدیم انجام میشود! تا به حال بازاریابان فکر میکردند تمامی خریدها با بخش منطقی مغزمان انجام میشود.
🔻همیشه در طول تاریخ #بازاریابان میدانستند که احساسات بر تصمیمات خرید تاثیر دارد. ولی اکنون مشخص شده است که تاثیرگذاری بخش احساسی و مغز قدیم بسیار فراتر از آن چیزی است که تصور میکردیم.
🔻خانم لِزلی هارت در کتاب «مغز چگونه کار میکند» توضیح میدهد که «شواهد نشان میدهد مغز قدیم قسمتی است که تعیین میکند کدام بخش اطلاعات دریافتی، برای پردازش به مغز جدید مخابره شود و کدام تصمیمات تایید شود یا رد شود».
🔻در کتاب #بازاریابی_عصبی شش نکته کلیدی درباره مغز قدیم بررسی میشود:
۱. مغز قدیم با احساسات ترغیب میشود!
۲. معیار تصمیمات مغز قدیم افزایش سود و کاهش زیان است!
۳. مغز قدیم با تصاویر ارتباط برقرار میکند!
۴. مغز قدیم تحت تاثیر آغاز و پایان است.
۵. فقط موارد ملموس درک میشوند.
۶. مغز قدیم تضاد را درک میکند.
🔻اگر مشتریان نیازهای واقعی خود را بر زبان نمیآورند و همواره نمیتوان به گفتههای آنان اعتماد کرد، پس راهحل چیست؟
🔻 در سالهای اخیر دستگاههایی با نامهای EEG ،#fMRI و … ساخته شده که انواع کوچک و قابلحملی دارد که بر سر انسان نصب میشود و میتواند از مغز انسان عکس بگیرد.
🔻این دستگاهها دریچهای برای ورود به مغز انسان و برملا کردن رازهای خرید باز کردهاند.
📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید
🆔eitaa.com/economy_and_medi
تبیین شبکه زمینه ساز_2.mp3
5.63M
#پادکست
🔹جامعه زمینهساز، چه جامعه ای؟
🔹چه امتی، امت منتظره ؟
🔹آیا ما همون امت منتظر هستیم؟
🔸چه ارتباطی بین شبکه ملی اطلاعات و زمینهسازی ظهور امام زمان(عج) وجود داره؟
🔻🔺شبکه ملی اطلاعات منطبق بر مختصات رهبر معظم انقلاب، آغاز یک حکومت جهانی است.
✍️ محمد صادق رستمی، پژوهشگر فضای مجازی
📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید
🆔eitaa.com/economy_and_media
🔰 دوره تخصصی فقه الاقتصاد
(آشنایی با مباحث فقهی اقتصاد اسلامی)
🎙با حضور اساتید:
➖ غلامرضا مصباحی مقدم
➖ غلامعلی معصومی نیا
➖ احمدعلی یوسفی
➖ صادق الهام
➖ رضا میرزاخانی
🗓 بازه برگزاری:
۱۷ الی ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰
در تعداد ۶ جلسه
آخرین مهلت ثبتنام:
۲۰ فروردین ماه (ظهر)
ثبت نام از طریق پیوند:
formaloo.com/exh0d
✅ به همراه ارائه گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان
🆔https://eitaa.com/ijtihad
✳️مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزههای علمیه
🆔 @emh_ismc_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚رفتار بصری مصرف کننده
🔻مطالعات رفتاري #مصرف_كننده بر پايهي #رديابي_حركات_چشم، چشمانداز تازهاي معرفي ميكند كه آن را بازاريابي بصري ميناميم.
🔻كتاب رفتار بصري مصرفكننده - تنها كتاب ترجمهاي در ايران است كه متكي بر رديابي حركات چشم، بازاريابي بصري را تشريح ميكند.
🔻با ظهور و بروز دانشهاي نوين بويژه در حوزهي #نوروساينس (عصبشناختي) در گسترهي نوروماركتينگ و با ابزارهايي جديد نظير #رديابي_حركات_چشم فرصتهاي تازهاي با قابليتهاي جديد براي بررسي رفتار مصرفكننده مهيا شده است.
🔻#حساسيت_به_قيمت، پديدهي جالبي است كه ميتوان از فناوري رديابي حركات چشم براي اندازهگيري آن استفاده كرد.
🔻ميزان خيرهشدن #مصرفكنندگان به قيمت محصول (و نه خود آن) بسته به نوع محصول، بين 3 تا 20 درصد است. حساسيت مصرفكنندگان به قيمت كه از طريق مقايسهي تعداد خيرهشدن به #قيمت محصول با خيره شدن به خود آن اندازهگيري ميشود تحت تأثير عواملي چند است.
📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید
🆔eitaa.com/economy_and_media
🔸رديابي حركات چشم و حساسيت به قيمت
🔻تمركز يا خيره شدن چشم يك بازهي زماني 200 ميليثانيه يا بيشتر است كه چشم بر روي چيزي مانند محصول يا برچسب #قيمت آن متمركز ميشود. اين مدت كوتاهترين زماني است كه #مغز ميتواند اطلاعات به دست آمده از تمركز چشم بر روي چيزي را پردازش كند. مقايسهي تعداد خيرهشدنها بر روي برچسب قيمت محصول با تعداد خيرهشدنها بر روي خود محصول نشاندهندهي حساسيت مشتريان به برچسب قيمت محصولات در يك فروشگاه و يا در يك گروه از كالاها است.
🔻در ميان محصولات #خواروبارفروشي، بهطور مثال، ميزان خيرهشدن مصرفكنندگان به قيمت محصول (و نه خود آن) بسته به نوع محصول، بين 3 تا 20 درصد است. حساسيت مصرفكنندگان به قيمت كه از طريق مقايسهي تعداد خيرهشدن به قيمت محصول با خيره شدن به خود آن اندازهگيري ميشود تحت تأثير عواملي چند است.
🔻برخي از عوامل تأثيرگذار بر روي حساسيت افراد به قيمت كه از طريق فناوري رديابي حركات چشم مشخص شدهاند عبارتند از:
1️⃣ بستهبنديهاي كوچك در قفسههاي فشرده باعث ميشوند كه خريداران بيشتر به #قيمتها دقت كنند؛
2️⃣مقايسهي حساسيت #خريداران به قيمت لوازم نظافت منزل و وسايل بهداشت شخصي در فروشگاههاي كوچك، داروخانهها، و فروشگاههاي بزرگ؛
3️⃣روحيهي خريداران بر حساسيت آنها نسبت به قيمت تأثير دارد. در يك پژوهش به گروهي از خريداران از يك فروشگاه خواروبارفروشي هدايايي از طرف فروشگاه داده شد تا تأثير بهبود حالوهواي آنها از اين طريق بر حساسيت آنها نسبت به قيمت بررسي شود. پس از آنكه #فروشگاه به مشتريان خود گل ميداد، حساسيت آنها بر روي قيمت به نحو قابل ملاحظهاي كاهش پيدا كرد و بيشتر به خود محصولات خيره ميشدند. بهطوركلي بررسيهاي #عصبشناختي و رفتاري مشخص كرده است كه بهتر شدن حالوهواي خريداران در فروشگاه به كاهش حساسيت آنها نسبت به قيمت ميانجامد.
4️⃣ برچسب محصولاتي كه تخفيف خوردهاند - و نيز محصولات مرتبط با آنها - بيشتر مورد توجه قرار ميگيرند.
📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید
🆔eitaa.com/economy_and_media