3.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌بدیهیات اقتصادی که وزیر اقتصاد نمیداند!!!
🔹وزیر اقتصاد: ۵۰ درصد مردم خودرو ندارند، خُب این افراد از پایینبودنِ قیمتِ بنزین چه نفعی میبرند؟
🔹مجری: بنزین گران شود حتی کسانی که خودرو ندارند هم ضرر میکنند.
✍اما یارانه پنهان هم که وزیر میگه موضوع جالبی هست که آقایون مثلا اقتصاددان خیلی مطرح میکنن.
یارانه پنهان چیه که معتقد هستن باید حذف بشه و بودنش رو بی عدالتی میدونن؟
یارانه پنهان در بنزین رو با هم بررسی کنیم ببینیم راست میگن یا دروغ!
آقایون برای بنزین میگن چون قیمت جهانی بنزین حدودا ۵۰ سنت هست پس واردات بنزین حدودا لیتری ۳۰ هزار تومن برای دولت درمیاد!
از اونجایی که در ایران بنزین رو ۳۰۰۰ هزار تومن به مردم میفروشیم پس داریم ۲۷ هزار تومن یارانه پنهان به مردم میدیم.
از یکطرف با گرون کردن عمدی دلار، پول توی جیب مردم رو بی ارزش میکنید از طرف دیگه به همونملتی که پولش رو بی ارزش کردید، اتهام میزنید که دارید یارانه پنهان از دولت میگیرید.
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
🔸 اردوغان: در پیِ آن هستیم که از مدیترانه تا مرز ایران را دیوار امینتی بکشیم.
🔹 نتانیاهو: بشار اسد با آتش، بازی میکند و بهای همپیمانیاش با ایران و حزبالله را خواهد پرداخت.
🔸 تکفیریها: مشغول آماده سازی برای رسیدن به دمشق و قطع ارتباط ایران و لبنان.
🔹 ترامپ: در تدارک چینش کابینه جنگی برای بستن راههای فروش نفت ایران.
🔻 دغدغههای اصلی یک مسئول در ایران: بازگشت فردوسیپور به تلویزیون و حضور در کنسرت منظومه سیمرغ!
✍مستضعفین
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
1.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اعتراف همتی مبنی بر اینکه حتی اگر دو معاهده پالرمو و مقابله با تامین مالی تروریسم را بپذیریم از لیست سیاه خارج نخواهیم شد، بسیار مهم است. این را به خاطر بسپارید.
اینجاست که گامهای بعدی Next Steps خودش را نشان میدهد.
✍ مسعود براتی
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
Valizadeh & Ghaderpanah4_6041589508686742913.mp3
زمان:
حجم:
1.94M
🔸ترتیل صفحه 502 قرآن کریم با صدای استاد حامد ولی زاده مقام بیات - حجاز
🔸به همراه ترجمه گویای فارسی با صدای مرحوم استاد اسماعیل قادرپناه
#تلاوتروزانهیکصفحهقرآن🕊👇
🆔 https://eitaa.com/joinchat/2021851139Cd560dd7e3d
🌷 نکته تفسیری صفحه ۵۰۲🌷
فرجامِ فراموش کردن آخرت:
رسم هر مدرسه ای این است که همان ابتدای ورود دانش آموزان، در باره ی امتحانِ پایان دوره با آنان صحبت می کنند و شروط قبولی و مردودی و سرانجام قبول شدگان و مردودشدگان را توضیح می دهند. با وجود این فرض کنید که گروهی از دانش آموزان از همان ابتدا، ماجرای امتحان و رد و قبول را به شوخی بگیرند و همه ی وقت خود را به بازی و سرگرمی بگذرانند و معلّمان و اساتید دلسوز خود را که آنان را به تلاش و کوشش و درس خواندن دعوت می کنند، به مسخره بگیرند. بی شک فرجام چنین افرادی روشن است:
نمره های کم، بی توجّهی مدیر مدرسه به آنان، اخراج از مدرسه، و نبودن هیچ معلّمی که برایشان شفاعت و پادرمیانی کند. دنیا نیز یک مدرسه ی بزرگ است، و انسان ها، دانش آموزان، و پیامبران، معلّمان دلسوز این مدرسه هستند که از طرف یگانه مدیر و مدبّر آن، وظیفهی تربیت انسان ها را بر عهده دارند. آنان هم از امتحان سخن گفته اند؛ امتحانی که همه ی ما در حال گذراندن آن هستیم؛ و به ما گفته اند که به زودی و با برپایی رستاخیز، نمره های هر یک از ما در قالب کارنامه ای بسیار دقیق به ما داده خواهد شد و همه ی ما از وضعیّت قبولی یا مردودی خود آگاه می شویم.
آنان به ما گفته اند که برای قبول در امتحان چه باید بکنیم و پیوسته به ما یادآوری کرده اند که چه کارهایی باعث مردودی در آن می شود، و برای اثبات حق بودن ادعاهایشان، دلایل و معجزاتی را از سوی خدا به ما نشان داده اند؛ امّا برخی از مردم، از همان ابتدا، به جای برخوردِ منطقی با پیامبران، از درِ لجاجت وارد شدند و امتحان و حساب و قیامت را به مسخره گرفتند و چنان به دنیا و خوش¬گذرانی در آن سرگرم شدند که آخرت را کامل فراموش کردند؛ آن گونه که به فرموده ی آیه ی 32 همین سوره، هنگامی که به آنان گفته می شد که وعده ی خدا حق است و قیامت بدون هیچ تردیدی فرا می رسد، با غرور و مسخره می گفتند: ما نمی دانیم قیامت چیست؛ شاید باشد و شاید هم نباشد؛ ما که یقین نداریم! آیات مورد بحث(34 و 35) از فرجام دردناک چنین افرادی سخن می گوید و بیان می کند که این افراد، پنج مجازات شدید دارند:
1ـ فراموش می شوند. البتّه روشن است که خدا هیچ کس و هیچ چیز را فراموش نمی کند؛ امّا فراموش شدن آن ها از جانب خدا، به معنای بی اعتنایی و بی توجّهی او به ایشان است؛ همان طور که ما در میان خودمان می گوییم: فلان شخص را برای همیشه فراموش کن؛ یعنی همچون یک انسان فراموش شده با او رفتار کن و مهر و محبّت و دیدار و دلجویی و احوال¬پرسی از او را ترک کن و هرگز سراغـش مرو ؛
2ـ جایگاهشان آتش است؛
3ـ هیچ یاوری ندارند؛
4ـ از آتش خارج نمی شوند؛
5ـ هیچ عذری از آنان پذیرفته نمی شود.
#تلاوتروزانهیکصفحهقرآن🕊👇
🆔 https://eitaa.com/joinchat/2021851139Cd560dd7e3d
❌ سرویس های اطلاعاتی دشمن در همین حوالی
⏪ روزنامه اعتماد وابسته به رییس شورای اطلاع رسانی دولت، الیاس حضرتی است که بماند هم از توبره میخوره هم آخور، ولی نگاه کنید تیتر اصلی و همه سرمقالات و مصاحبه های روزنامه اش علیه قانون حجاب است و فیلترینگ!!! انگار نه انگار دلار بالای ۷۰ هزار تومان رسیده و سفره مردم کوچک شده و دغدغه اصلی مردم معیشت است...
همین ها هستند که اطلاعات غلط به رییس جمهور می دهند با دروغ پراکنی های مختلف
⏪ رهبر انقلاب در قضیه فتنه کشف حجاب فرمودند که پشت صحنه این فتنه سرویس های اطلاعاتی دشمن قرار دارند. دستگاه های امنیتی و قضایی بررسی کنند چرا روزنامه متعلق به رئیس شورای اطلاع رسانی دولت باید در پازل سرویس های اطلاعاتی بیگانه علیه قوانین حجاب کار کند.
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
❌️تروریستی که تعدادی از سربازان سوری را اعدام کرده بود به هلاکت رسید
🎬 #بیداری_مدیا برای بیداری وجدانها
@Bidari_Media
💢 رمزگشایی تورات توسط یک خاخام یهودی/نابودی اسرائیل توسط ایران حتمی است
وب سایت روزنامه اسراییلی"جروزالم پست"، گزارشی از خاخام " ماتیتیاهو گلازرسون" ۸۲ ساله که بیش از ۳۰ کتاب مذهبی نوشته و به پیشگویی از روی کدهای مخفی تورات شهره است، منتشر کرده، این خاخام یهودی مدعی شده بر اساس خوانش کدهای رمزی که در آیات تورات وجود دارد، ایران به اسراییل حمله و این کشور را نابود خواهد کرد، او در مورد زمان و جزئیات این حمله مطالبی رو رمز گشایی کرده که ماجرا رو بسیار جالب کرده.
لینک متن کامل گزارش👇
https://eitaa.com/joinchat/2792882744C3f5cd5b9ff
🌸🍃🌸🍃
نبخشیدن باعث
کوچک شدن افق نگاهت
و پرشدن فضای ذهنت
از چیزهایی می شود که هیچ نیازی به آنها نداری
می بخشی چون
به اندازه کافی قوی هستی
که درک کنی همه آدم ها ممکن است خطا کنند.
بخشیدن
هدیه ای است که تو به خودت میدهی،
به خاطر بسپار که آدم های ضعیف هرگز نمی توانند ببخشند.
بخشیدن خصلت آدم های قوی است.
بخشیدن یک اتفاق لحظه ای هم نیست.
فقط قدرتمندها می بخشند،
پس قوی بودن را انتخاب کن.
🌸🍃🌸🍃
لوطیهای نمک نشناس
لوطی های محله دور حاجی مومنی را گرفته گفتند می خواهیم امشب خونه تو بیاییم ومرتب برایش مزاحمت ایجاد میکردند ناچار شد به مرحوم مجلسی پناه برد مجلسی گفت :بگو بیایند ، من هم می آیم .
مجلسی قبل از اینکه آنها بیایند وارد مجلس شد آنها که آمدند او را دیدند گفتند با وجود او نمیشود کاری کرد و فکر کردند حرفی بگویند که مجلسی قهر کرده و برود تا راحت باشند .
یکی گفت : آقا ! مگر راه و رسم ما لوطی ها چه عیبی دارد که شما به ما اعتراض می کنید ؟
مجلسی گفت : شما بگوئید چه خوبی دارید که از آن تعریف کنیم
گفتند : عیب زیاد داریم اما نمک شناسیم . اگر نمک کسی را خوردیم تا آخر عمر به او خیانت نمی کنیم .
مجلسی گفت : خیلی خوب است ولی این خصوصیت را در شما نمی بینم .
لوطی گفت : در این شهر از هر کس می خواهید پرس و جو کنید ما نمک هر کس را خوردیم به او بد نکردیم.
مجلسی گفت :من خودم گواهی میدهم که شما نمک به حرام هستید . با خدای خود چه می کنید ! ای نمک خورها و نمک دان شکن ها ! این همه نعمت خدا خوردید و این همه سرکشی کردید و از هوای نفس پیروی کردید . این کلمه در آنها اثر کرد و خجالت کشیده و سخنی نگفتند . وصبح اول وقت به منزل مجلسی رفته و در حضور او توبه کردند.
🌸🍃🌸🍃
گاهی در توجیه کارها میگیم:
اکثر مردم همین کار را میکنند...
ولی اگر به کلمه ی "اکثرالناس" در قرآن نگاه بکنیم میبینیم:
اکثر الناس لایعلمون (نمیدانند)
اکثر الناس لایشکرون (شکرگذاری نمیکنند)
اکثر الناس لایومنون (ایمان نمی آورند)
و اگر کلمه ی"أکثرهم" را بنگریم:
أکثرهم فاسقون (فاسق هستند)
أکثرهم یجهلون (جهل می ورزند)
أکثرهم معرضون (روی برگردانند)
أکثرهم لایعقلون (اندیشه نمیکنند)
أکثرهم لایسمعون (نمیشنوند)
"بندگان صالح" از افراد "قلیل و اندک" میباشند که خدای بلند مرتبه فرمود:
و قلیل من عبادی الشکور
(اندکی از بندگانم سپاسگزارند)
و ما آمن معه الا قلیل
(و همراه او جز عده ای قلیل ایمان نیاوردند)
ثلة من الاولین و قلیل من الآخرين)
(گروه کثیری از امت های نخستین هستند و گروه اندکی از امت آخرین)
"زیاد بودن معیار حق بودن
نیست...حواسمان باشد
یادمان باشد،بر طبق روایات آخرالزمان عده قلیلی بر دین حق ثابت قدم می مانند و گمراه نمی شوند...
🌸🍃🌸🍃
دوست خوب
مردی گرد کعبه طواف میکرد و میگفت:
«اللّهم اَصْلِحْ اِخْوانی؛ الهی! تو برادران مرا نیک گردان و آنان را اصلاح فرما .»
به او گفتند:
حال که به این مکان شریف رسیده ای، چرا خود را دعا نمیکنی؟
گفت:
مرا یارانی است. اگر ایشان را در صلاح یابم، من به صلاح ایشان اصلاح شوم و اگر به فسادشان یابم، من به فساد ایشان مفسد شوم.