هوای این روزا یه جوریه که صبحا از سرما باید با پتو از خونه بری بیرون و ظهرا از شدت گرما نفست بند میاد 🌤
حتی هوا هم تکلیفش باخودش مشخص نیست🦥
『🪽ملیکـــہ 』
دارن سوسیس تخم رو سیصد و چهل پنج هزار تومن به اسم « ساسیج » میفروشن😂
خلاصه که ما هم شام ساسیج داریم 😌💸
『🪽ملیکـــہ 』
علی بلافاصله بعد از اینکه کیک میره توی فر 🦥
میشینه جلوی فر مثل نوار ضبط هی تکرار میکنه « براچی گرم نمیشه »😂
『🪽ملیکـــہ 』
میخوام کیک زعفرونی درست کنم ... اگه خوب شد دستورشو براتون میذارم 😌🦋🍰
عطرش تا سر کوچه میره 🍓🍰
اگه دستورشو خواستین پی وی قلب بفرستین ❤️