انقدر حرص گذشته و آدمای اشتباه رو نخورید به قول فروغ فرخزاد که میگه:
دلت را بِتکان
اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمين، بگذار همانجا بماند!
فقط از لابه لای اشتباههايت، يک تجربه را بيرون بکش قاب کن و بزن به ديوار دلت!
"اشتباه کردن"اشتباه نيست، در اشتباه ماندنּ اشتباه است🤍🦋
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چطور شد 😍
منکه عاشقش شدم (:
https://eitaa.com/bok_mark
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه ها که خوابیدن🌱
بریم برای دو ساعت کلاس انلاین بی وقفه ☕️💕
『🪽ملیکـــہ 』
بچه ها که خوابیدن🌱 بریم برای دو ساعت کلاس انلاین بی وقفه ☕️💕
خیلی ولاگ ساده و بی شیله پیله ایه 😌🦋
عيناك .. أجمل محركة سحقت فيها
چشمانت زیباترین میدان جنگی است که من در آن نابود شدم...🥀
#عربی
https://eitaa.com/bok_mark
『🪽ملیکـــہ 』
°🦋🕯🪴°
از یک جایی به بعد میفهمی که "پذیرش" مهمترین چیزه.
پذیرش غمها، پذیرش از دست دادنها، پذیرش تنهایی، پذیرش واقعیتهایی که نمیشه تغییرشون داد و در نهایت، پذیرش همون چیزی که هستی 💕