عيناك .. أجمل محركة سحقت فيها
چشمانت زیباترین میدان جنگی است که من در آن نابود شدم...🥀
#عربی
https://eitaa.com/bok_mark
『🪽ملیکـــہ 』
°🦋🕯🪴°
از یک جایی به بعد میفهمی که "پذیرش" مهمترین چیزه.
پذیرش غمها، پذیرش از دست دادنها، پذیرش تنهایی، پذیرش واقعیتهایی که نمیشه تغییرشون داد و در نهایت، پذیرش همون چیزی که هستی 💕