⭕️ منبر کوتاه
💠 هیس! یواشتر🤫
تا حالا شده از سروصدای بلند کسی اذیت بشین؟ توی خونههای آپارتمانی تا آدم یه کم صداش رو بالا میبره، با اعتراض همسایهها روبرو میشه. وقتی توی مدرسه یا خیابون کسی رو با صدای بلند صدا کنید، همه به نشونه اعتراض به شما چپ چپ نگاه میکنن. اگه با عصبانیت سر کسی داد بزنی، حسابی از شما دلخور میشه. تمام اینها یعنی صدای بلند رو کسی دوست نداره.
یا مثلا میخوای کسی رو از اونور کلاس صدا کنی، داد میزنی که حسییییین یه لحظه میای؟ یا خدایی نکرده صدات رو روی دوستت یا بابا و مامانت بلند میکنی و با اعصاب خوردی یه حرفی رو میگی!
این خیلی خوبه که آدم تمرین کنه و همیشه توی حرف زدنهاش با تُن صدای پایین حرف بزنه. آدمها اگه ببینن کسی آروم و مؤدب باهاشون صحبت میکنه، مثل خودش جوابش رو میدن، اما اگه ببینن داد و فریاد میکنه، سعی میکنن تا بهش بفهمونن که صدای من از تو بلندتره.
❓به نظر شما کارهای اشتباه دیگران رو چجوری باید بهش تذکر بدیم؟
یکی از اخلاقهای خوبی که خدا توی قرآن از زبان لقمان حکیم به ما سفارش کرده، آروم صحبت کردنه؛ «وَاغْضُضْ مِنْ صَوْتِكَ؛ وقتی خواستی با کسی حرف بزنی، داد نزن.» [لقمان؛ ۱۹]
📝این داستان رو گوش کنید:
استادى از شاگردانش پرسید: چرا ما وقتى عصبانى هستیم داد میزنیم؟ علت داد زدن مردم هنگامى که خشمگین هستند چیست؟ چرا صدایشان را بلند میکنند و سر هم داد میکشند؟
شاگردان فکرى کردند و یکى از آنها گفت: چون در آن لحظه، آرامش و خونسردیمان را از دست میدهیم.
استاد پرسید: اینکه آرامشمان را از دست میدهیم درست است، امّا چرا با وجودى که طرف مقابل کنارمان قرار دارد داد میزنیم؟ آیا نمیتوان با صداى ملایم صحبت کرد؟ چرا هنگامى که خشمگین هستیم داد میزنیم؟
شاگردان هر کدام جوابهایى دادند؛ امّا پاسخهاى هیچکدام استاد را راضى نکرد.
سرانجام او چنین توضیح داد: هنگامى که دو نفر از دست یکدیگر عصبانى هستند، قلبهایشان از یکدیگر فاصله میگیرد. آنها براى این که فاصله را جبران کنند مجبورند که داد بزنند. هر چه میزان عصبانیت و خشم بیشتر باشد، این فاصله بیشتر است و آنها باید صدایشان را بلندتر کنند.
سپس استاد پرسید: هنگامى که دو نفر عاشق همدیگر باشند چه اتفاقى میافتد؟ آنها سر هم داد نمیزنند بلکه خیلى به آرامى با هم صحبت میکنند. چرا؟ چون قلبهایشان خیلى به هم نزدیک است. فاصله قلبهاشان بسیار کم است.
🕋 شاخصه: دوستی و دوستیابی
📎 #ابتدایی
📎 #ابتدایی_دوم
📎 #متوسطه_اول
📎 #منبر_کوتاه
📎 #دوستی_و_دوست_یابی
🌸به کانال #مدارس_امین ملحق شوید:
@mamin110
هدایت شده از مدارس امین
بسمه تعالی
نظر سنجی محتوایی مدارس امین
مشارکت شما در این نظر سنجی موجب ارتقاء سطح پشتیبانی محتوایی مدارس امین خواهد شد و ما را در ارائه بهتر محتواها یاری می رساند
لطفا وارد لینک زیر شده و فرم را تکمیل نمایید.
https://survey.porsline.ir/s/hdFX75gI
#سلام های #هفتگی
به #ساحت#امام#عصر«ع»
ویژه#صبحگاه#پنجشنبه ها
تا امروز
وقتی برای فکر کردن در باره تو
نگذاشتهام
کتابی نخواندهام
با آن که بودهای
و از خوبیها و مهربانی های تو
بسیار، همه جا شنیده ام اما
تو را
در هیچیک از مراحل زندگیم
احساس نکردهام
حالا از امروز
در پیرانه سری
و یا در جوانی و آغاز راهی بلند
میخواهم
به تو فکر کنم
با تو حرف بزنم
حضور و مهربانی و محبت تو را
با همه وجود
تجربه و احساس کنم!!
«تو»
که جای خود داری ای مهربانترین
اما خوبان عادی عالم هم
از اجابت چنین تقاضایی دریغ نمیکنند
«نامه»ای برایت مینویسم
سفره دلم را پهن کرده و
آرزویی میکنم
و آن را
به دست«باد» و یا «آب روان» میسپارم
میدانم که بی پاسخ نمیگذاری،
منتظر دعا و پاسخت میمانم
ان گونه که
با همه وجود احساس کنم.
همین
✋
صلی الله علیک یا مولای
یا اباصالح المهدی«ع»
أغثنا و ادرکنا
انا توجهنا و استشفعنا و توسلنا بک
الی الله و قدمناک بین یدی حاجاتنا
یا وجیها عند الله اشفع لنا عندالله
مدیریت مدارس امین
@mamin110
6-یک آیه یک قصه.mp3
2.91M
❇️مجموعه نمایش صوتی
"یک آیه | یک قصه"
↙️"آموزش مفاهیم قرآن به کودکان با قصه"
قسمت 6️⃣
📜سوره مبارکه مائده آیه ۱
🔹يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَوْفُوا بِالْعُقُودِ...🔹
🕋 شاخصه: محبت و عشق به قرآن
🌐لینک مطالب:
https://btid.org/fa/user/26545
📎 #ابتدایی
📎 #یک_آیه_یک_قصه
📎 #محبت_و_عشق_به_قرآن
🌸به کانال #مدارس_امین ملحق شوید:
@mamin110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فتوکلیپ/ طلبه بسیجی #شهید_محمد_مویدی
✍️ تسلیت آیتالله اعرافی به مردم و حوزه علمیه فارس
آیت الله اعرافی در پیامی شهادت حجت الاسلام محمد زارع مویدی را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:
◼️ انا لله و انا الیه راجعون
در نهایت تأسف و تألم خاطر، خبر عروج آسمانی فاضل ارجمند و روحانی مجاهد حجت الاسلام و المسلمین آقای محمد زارع مویدی(ره) را دریافت نمودم.
آن عالم نیکو خصال با همتی والا رسالت حوزوی و ماموریت الهی خویش را در راستای دفاع از حریم ولایت، مشارکت در فعالیتهای اجتماعی و عام المنفعه و نیز دفاع از امنیت ملی و ارزش های اسلامی به شایسته ترین وجه ایفا نموده و در نهایت نیز جان خود را در این راه تقدیم نمود.
اینجانب، شهادت آن دانشور جهادی را به خانواده، دوستان و آشنایان و به ویژه حوزه علمیه فارس تبریک و تسلیت عرض نموده و برای ایشان از خداوند متعال، علو درجات و روح و رضوان ربوبی و برای بازماندگان، صبر جمیل توام با اجر فراوان و پایدار خواستارم.
علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه
@HawzahNews| حوزهنیوز
AudioMerger_سند تحول درس(۳)- آیات پشتیبان۹۹.mp3
14.98M
سند تحول درس (۳) آیات تربیتی سند تحول ۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
9️⃣0️⃣3️⃣ قصه شب
💠 قصه شب: «ذوالقرنین پادشاه مهربان و دلسوز» قسمت اول
✍️ نویسنده: محمد رضا فرهادی حصاری
🎤 با اجرای: ناهید هاشمنژاد و محمد علی حکیمی
🎞 تنظیم: محمد علی حکیمی و علیرضا آذرپیکان
🔷 مناسب سن ۴ سال به بالا
💠 هدف قصه: آشنایی بیشتر کودکان با زندگانی فرمانروایی شجاع و مهربان به نام ذوالقرنین است.
❇️لینک قصه در سایت اندیشه برتر...
https://btid.org/fa/video/225100
📣📣 هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا کمک در تولید قصه بهتر را با آیدی @T_Child در میان بگذارید
📎 #دانش_آموزی
📎 #قصه_شب
📎 #کودکانه
🔰 معاونت تبلیغ و امورفرهنگی حوزههای علمیه
🌐 btid.org
کودک شاد🍀
🌱https://eitaa.com/koudakshad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
9️⃣0️⃣3️⃣ قصه شب
💠 قصه شب: «ذوالقرنین پادشاه مهربان و دلسوز» قسمت اول
✍️ نویسنده: محمد رضا فرهادی حصاری
🎤 با اجرای: ناهید هاشمنژاد و محمد علی حکیمی
🎞 تنظیم: محمد علی حکیمی و علیرضا آذرپیکان
🔷 مناسب سن ۴ سال به بالا
💠 هدف قصه: آشنایی بیشتر کودکان با زندگانی فرمانروایی شجاع و مهربان به نام ذوالقرنین است.
❇️لینک قصه در سایت اندیشه برتر...
https://btid.org/fa/video/225100
📣📣 هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا کمک در تولید قصه بهتر را با آیدی @T_Child در میان بگذارید
📎 #دانش_آموزی
📎 #قصه_شب
📎 #کودکانه
🔰 معاونت تبلیغ و امورفرهنگی حوزههای علمیه
🌐 btid.org
کودک شاد🍀
🌱https://eitaa.com/koudakshad
معاونت پژوهش حوزههای علمیه با هدف شناسایی و عملیاتیسازی ایدههای پژوهشی، فراخوان ایدهپردازی برای ارتقای انگیزش پژوهشی طلاب را برگزار میکند.
محورهای ایدهپردازی:
۱. گسترش فرهنگ پژوهش در میان طلاب
۲. یادگیری مهارتهای پژوهشی
۳. نگارش تحقیق کلاسی
۴. نگارش تحقیق پایانی
۵ . نگارش پایاننامه
۶. حمایت از آثار برتر
۷. نشر آثار
۸. راهاندازی و هدایت مجلات
۹. توسعه واحدهای پژوهشی
۱۰. جلوگیری از آسیبهای پژوهشی
۱۱. پژوهش در سطوح عالی و آزاد
مخاطبان مسابقه:
عموم طلاب، اساتید، پژوهشگران، مسئولان و پرسنل حوزههای علمیه میتوانند با تکمیل و ارسال فرم شرکت در مسابقه [به صورت متن تایپشده (Word)] به آیدی: @idea1401 در پیامرسان ایتا، در این مسابقه شرکت کنند.
اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبتنام:
@riismc | @eidehpardazi
به آثار برتر جوایزی اعطا خواهد شد.
آخرین مهلت ارسال آثار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱
@eidehpardazi | @riismc
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
@riismc I معاونت پژوهش
از اول انقلاب تاکنون
هر وقت
طرح و توطئهای میریزند
و مردم همراهی نکرده و مقاومت میکنند
به سيم آخر زده، جنگ راه انداخته
و یا به ترورهای کور و فجیع
دست میزنند.
در سالهای اول انقلاب،
منافقین که شکست خوردند،
به ترور مسوولان و
مردم کوچه و بازار دست زدند.
این مسیر هم که جواب نداد،
جنگ تحمیلی را شروع کردند و...
با این حال
در طول همه این سالها،
هر کاری کردند تا
شعله اسلام و انقلاب را
خاموش کنند،
دامان خودشان شعله ور شد،
سوختند و عقب نشستند
حتی در آنسوی مرزها نیز
یک به یک سنگرهای استرتژیک خود را
در لبنان و سوریه و یمن و عراق و...
به انقلاب جهانی اسلام سپردند
به قول حضرت امام «ره»
بگذارید بکُشند ما را
ملت ما، قویتر میشود
این بار هم
وقتی در فراخوان براندازی و
حتی کشف حجاب،شکست خوردند و
پوزه شان به خاک مالیده شد،
از مردم انتقام گرفته و
زنان و کوکان زائر شاهچراغ را
به خاک و خون کشیدند
و این روزها که
از اعتصاب بازار ناامید شدند،
دوباره دست به جنایتی دیگر زدند
این ترورها
اگر چه تلخ اما
اولاً از استیصال و دیوانه شدن دشمن
از شکست های مکرر خبر میدهد
ثانیاً یکبار دیگر
پرده از چهره حقیقی، زشت و
خشن دشمنان برمیدارد تا
تا هیچ جای تردیدی
برای شکاکان و تماشاگران
باقی نگذارد.
ثالثاً میزانِ قدرت پوشالی دشمنان
در برابر ملت ایران را نشان میدهد
که با وجود اتحاد ابرقدرتهای بزرگ و
سرمایه گذاری گسترده مالی و اطلاعاتی،
و جنگ«ترکیبی» و عملیات«هزار خنجر»
تنها توانستند چند خیابان و بانک را
آتش بزنند و چند ده نفر را
در درگیری نابرابر به شهادت برسانند
این روزها
پاسخ پشیمان کننده و غافلگیرانه
به عوامل دشمن، با مشت آهنین
به مطالبهای عمومی تبدیل شده است
فرزندان دلیر و رزمنده ایران زمین هم
هیچگاه
درخواست ولی نعمتان خود را
بی پاسخ نگذاشتهاند
پس دشمنان
منتظر انتقامی سخت باشند:
وَقُلْ لِلَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ اعْمَلُوا عَلَىٰ مَكَانَتِكُمْ إِنَّا عَامِلُونَ وَانْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ
و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون
مدیریت مدارس امین
@mamin110
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
❣️داستان کوتاه❣️
↙️ یک راز
🌼🍃روزی از روزها در جنگلی سرسبز روباهی درصدد شکار یک خارپشت بود؛ روباه از خارهای خارپشت میترسید و نمیتوانست به خار پشت نزدیک شود.
🌼🍃خارپشت با کلاغ نیز دوستی داشت، کلاغ هم به پوشش سخت خار پشت غبطه میخورد.
روزی کلاغ به خار پشت گفت: پوشش تو بسیار خوب است؛ حتی روباه هم نمیتواند تو را شکار کند.
🌼🍃خار پشت با شنیدن تمجید کلاغ گفت: درسته اما پوشش من نیز نقطه ضعفی دارد.
هنگامی که بدنم را جمع میکنم، در شکم من یک سوراخ کوچک دیده میشود. اگر این سوراخ آسیب ببیند، تمام بدن من شروع به خارش خواهد کرد و قدرت دفاعی من کم خواهد شد.
❓به نظر شما، آیا خارپشت کار درستی کرد؟ چرا؟
🌼🍃کلاغ با شنیدن سخنان خار پشت بسیار تعجب کرد و در اندیشه نقطه ضعف خار پشت بود.
خار پشت سپس به کلاغ گفت: این راز را فقط به تو گفتم.
باید آن را حفظ کنی، زیرا اگر روباه این راز را بداند، مرا شکار خواهد کرد.
کلاغ سوگند خورد و گفت: راحت باش، تو دوست من هستی، چطور میتوانم به تو خیانت کنم؟
🌼🍃چندی بعد کلاغ به چنگ روباه افتاد، زمانی که روباه میخواست کلاغ را بخورد، کلاغ به یاد خار پشت افتاد و به روباه گفت: روباه جان، شنیدهام که تو میخواهی مزه گوشت خار پشت را بچشی؟
اگر مرا آزاد کنی، راز خار پشت را به تو میگویم و تو میتوانی خار پشت را بگیری.
روباه با شنیدن حرفهای کلاغ او را آزاد کرد، سپس کلاغ راز خار پشت را به روباه گفت و روباه توانست با دانستن این راز خارپشت بینوا را شکار کند.
🌼🍃هنگامی که روباه خار پشت را در دهان گرفت، خار پشت با ناامیدی گفت: کلاغ، تو گفته بودی که راز من را حفظ می کنی؛ پس چرا به من خیانت کردی؟!
❣️این داستان خیانت کلاغ نیست، بلکه خارپشت با افشای راز خود در واقع به خودش خیانت کرد.
🌼🍃این تجربه ای است برای همه ما انسان ها که بدانیم رازی که برای دیگری افشا شد، روزی برای همه فاش خواهد شد. در واقع انسان ها هستند که باید رازدار بوده و راز خود را نگه دارند تا کسی از آن مطلع نشود و آن را در معرض خطر و آسیب قرار ندهد.
📎 #ابتدایی_دوم
📎 #متوسطه_اول
📎 #متوسطه_دوم
📎 #داستان_کوتاه
📎 #راز_داری
🌸به کانال #مدارس_امین ملحق شوید:
@mamin110
♨️چرا دو تا دختر یا دو تا پسرنمیتونن باهم ازدواج کنیم ؟(سوال کننده پایه پنجم)♨️
1️⃣چون خدا حکیم ما رو اینگونه نیافریده است. این سوال مثل این است که بگویید چرا درون یخچال نمیشه لباس شست. خوب هر انسان عاقلی میداند که یخچال برای این طراحی شده که از مواد غذایی نگه داری کند.
🔻 بنابراین خداوند ما را طوری آفریده که زن و مرد باید با هم ازدواج کنند و غیر از این اشتباه است
2️⃣ازدواج یک زن و مرد برای تشکیل خوانواده است و با حضور پدر و مادر و بچه خانواده تشکیل می شود اما اگر 2 مرد یا دو زن با هم ازدواج کنند خانواده ای شکل نمی گیرد و ظلم به یک بچه است اگر او را از داشتن پدر یا مادر محروم کنیم
3️⃣اگر ازدواج به صورت طبیعی شکل نگیرد نسل بشر به خطر می افتد و به مرور زمان انسانها از بین می روند
4️⃣در کل عالم طبیعت هیچ دو همجنسی با هم ازدواج نمی کنند از درختان و حشرات بگیرید تا حیوانات و این نشان دهنده این است که ازدواج درحال طبیعی پیوند یک موجود نر و ماده است
5️⃣این کار علاوه بر اینکه خلاف فطرت هست ،گناه نابخشودنی می باشد که خداوند افرادی را که مرتکب این کار شوند مجازات سختی خواهد کرد مثل قوم لوط که داستانش در قرآن آمده است
6️⃣از طرف دیگر طبق نظر متخصصین، ازدواج با همجنس علاوه بر آثار روحی و جسمی منفی ایی که برای فرد و جامعه دارد، باعث بیماری هایی مختلفی ،مثل هپاتیت B ، انگل، تومور روده و ایدز می شود
📎 #دانش_آموزی
📎 #حجاب
📎 #خانواده
📎 #ازدواج
📎 #همجنس
🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰کوتاه و شنیدنی
📽 تاثیر گناه بر روح و روان انسان
شهید مطهری:
اگر انسان بر مسير گناه اصرار و لجاج بورزد و گناهان را به طور مکرر انجام دهد اینها روح انسان را پلید میکند و ایمان در قلب چنین آدمی نماند!
📎 #متوسطه_اول
📎 #متوسطه_دوم
📎 #تأثیر_گناه_بر_روح
📎 #کوتاه_و_شنیدنی
🌸به کانال #مدارس_امین ملحق شوید:
@mamin110
مهارت حل مسئله.ppsx
49.58M
مجموعهی کلاسداری نوین پاورپوینت حل مسئله
♦️برای دانلود محتویات کتاب،سیدی، و
پاورپوینت به آدرس زیر مراجعه فرماییید👇👇👇👇
https://tabliq-anvartaha.ir/?p=2718
📎 #متوسطه_اول
📎 #متوسطه_دوم
📎 #کلاس_داری
📎 #روانشناسی
📎 #پاور_پینت
📎 #مهارت_حل_مسئله
🔆🔆🔆🔆🔆🔆
کلاسداری-سیگار-و-قلیان-٧٠-اسلاید.ppsx
50.4M
دانلود پاورپوینت اعتیاد به سیگار و قلیان
مجموعهی کلاسداری نوین پاورپوینت حل مسئله
♦️برای دانلود محتویات کتاب،سیدی، و
پاورپوینت به آدرس زیر مراجعه فرماییید👇👇👇👇
https://tabliq-anvartaha.ir/?p=2718
📎 #متوسطه_اول
📎 #متوسطه_دوم
📎 #کلاس_داری
📎 #سیگار
📎 #پاور_پینت
📎 #قلیان
🔆🔆🔆🔆🔆🔆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپانه
دکتر علی غلامی: واقعا پوشش ما به دیگران ربط داره!؟
#نشرحداکثری
#حجاب
#شبهه
#متوسطه_اول
#متوسطه_دوم
#حجاب_اجباری
#نگاه_کردن
مبطلات نماز-سخن گفتن-سجده سهو.pdf
359.4K
#نماز
مربی امین: عارفه دادی نژاد
میناب
🔹«جشنواره آثار پژوهشی کارمندان مرکز مدیریت حوزههای علمیه»🔹
◀ معاونت پژوهش حوزههای علمیه در نظر دارد «جشنواره آثار پژوهشی کارمندان مرکز مدیریت حوزههای علمیه» را در سه سطح ذیل، برای کلیه کارکنان و همکاران دارای کد پرسنلی مرکز مدیریت حوزههای علمیه برگزار کند.
◀شرایط:
1. دارا بودن کد پرسنلی فعال برای کلیه کارکنان و همکاران رسمی، قراردادی، برنامهای، ساعتی و پیمانی
2. داشتن اثر علمی در قالبهای کتاب، مقاله و پایان نامه
3. انتشاریافتگی آثار از ابتدای سال 1399 تا آخر آبان 1401
⏪ روش ارسال آثار:
برای شرکت در این جشنواره، آثار علمی واجد شرایط خود را در سامانه پژوهشگران (قسمت پژوهشگران پیشخوان حوزههای علمیه) بارگذاری نموده و مشخصات زیر را از طریق پیام رسان ایتا به شناسه: @motaleat173 یا ارسال پیام به شماره ایتا: 09136853356 (دفتر مطالعات و برنامه ریزی پژوهشی معاونت پژوهش حوزههای علمیه) ارسال نمایید.
◀ مشخصات ارسالی در ایتا:
🔶نام و نام خانوادگی
🔶کد ملی
🔶کد پرسنلی
🔶 محل خدمت
🔶 تعداد اثر بارگذاری شده در سامانه
⏪مهلت ثبت آثار:
پایان وقت اداری 10 آذر 1401
⏪برگزیدگان:
به نفرات اول تا سوم هر سطح که بیشترین امتیاز را بر اساس آییننامه رتبه بندی پژوهشگران (مصوب شورای معاونان...) کسب کنند جوائزی مادی و حمایت معنوی اعطا خواهد شد.
⬅ سطوح مختلف جشنواره:
🔹سطح یک: همکاران مراکز علمی تابعه مرکز مدیریت حوزههای علمیه شامل همکاران: مرکز مطالعات راهبردی حوزه، مرکز پاسخگویی به شبهات، مرکز اقتصاد مقاومتی، مدیریتهای مطالعات و برنامهریزی و مدیران و معاونان مراکز تخصصی وابسته در قم؛
🔹سطح دو: مدیران، معاونان و همکاران مدارس و مراکز آموزشی حوزههای علمیه در قم و دیگر شهرستانها؛
🔹سطح سه: دیگر همکاران و شاغلان مرکز مدیریت حوزههای علمیه دارای کد پرسنلی.
⏪ صاحبان آثار میتوانند جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن 02533133531 و 02533133530 در وقت اداری تماس حاصل نمایند.
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
@riismc I معاونت پژوهش
⭕️شهید هویت ملی را ارتقا میدهد/ حادثه شاهچراغ نشانه زندهبودن ملت است
حضرت آیتالله خامنهای رهبر انقلاب، در دیدار دستاندرکاران برگزاری کنگره شهدای قم:
🔹حادثه اخیر شاهچراغ اگرچه عدهای را داغدار و دلهای همه را سرشار از غم و اندوه کرد، اما نشانه زندهبودن ملت و مایه افتخار و سربلندی است.
🔹شهید مظهر «ایمان صادق» و «عمل صالح» و «جهاد در راه خدا» است و هویت ملی را ارتقاء میدهد.
🔹شهادت مایه همدلی، و همچون نخ تسبیحی است که مجموعهای از قومیتها و زبانهای مختلف را در میهن به هم پیوند میزند.
🔹در هر شهر، نام شهیدانی برجسته است که با یک هدف و در یک صف با دیگر هموطنان خود برای عزت اسلام و عظمت جمهوری اسلامی و تقویت ایران به شهادت رسیدهاند.
📆گفتنی است، دیدار رهبر انقلاب در تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۱ انجام شده بود و صبح امروز (پنجشنبه) در محل برگزاری این همایش در قم منتشر شد.