eitaa logo
مدارس امین
21.6هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
5.5هزار ویدیو
7.1هزار فایل
✅ کانال آموزشی و محتوایی مدارس امین ✅ کانال اطلاع رسانی مدارس امین https://eitaa.com/amouzeshamin
مشاهده در ایتا
دانلود
امر به معروف و نهی از منکر.docx
11.6K
تدوین عبدالله شادفر از مبلغین مدارس امین استان با تشکر مدیریت مدارس امین
dbp_3955e0a06f765c24a0433a04c5aafc9c.pdf
327.5K
عنوان درس : مقطع: تدوین : سرکارخانم اولادنبی از مبلغات مدارس امین استان مدیریت مدارس امین کانال و سایت مدارس امین کانالی برای مبلغان و معلمان و مربیان و.. ارتباط با ادمین : 👇 @yaali2 لینک کانال 👇 https://eitaa.com/mamin110 لینک سایت http://amin.zitova.ir
پهلوانان-تواضع-کودک-88.docx
335K
پهلوانان-تواضع درسنامه ای زیبا که می توانید با اجرای آن از ویژگی های اخلاقی شهید برای بچه سخن بگویید 🌸مرجع محتوایی تربیت دینی 🌸 www.amoorohani.com 👇 👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/409141249Cbd93b95dbc
طرح درس تبیین نقش رهبر جامع الشرایط در عصر غیبت .doc
93.2K
تبیین نقش الشرایط در عصر غیبت تدوین سرکار خانم عاطفه سادلجی از مبلغات استان شهرستان کبودرآهنگ
طرح درس منتظران در اخر الزمان (2).docx
14.6K
تدوین خام مونا رحمانی از مبلغات طرح امین استان با تشکر مدیریت مدارس امین https://eitaa.com/mamin110
dap_8b7e5490244f51c2afa2fd7eb8f76004.pdf
202.9K
عنوان درس : با خدا مقطع: تدوین : سرکارخانم ملکشاهی از مبلغات مدارس امین استان مدیریت مدارس امین کانال و سایت مدارس امین کانالی برای مبلغان و معلمان و مربیان و.. ارتباط با ادمین : 👇 @yaali2 لینک کانال 👇 https://eitaa.com/mamin110 لینک سایت http://amin.zitova.ir
66fa3346948e8776f3b7a5fea3cfca77d680ce4a.pdf
309.1K
ولایت فقیه عنوان درس : امام زمان عج مقطع: تدوین : سرکارخانم علیدادی از مبلغات مدارس امین استان مدیریت مدارس امین کانال و سایت مدارس امین کانالی برای مبلغان و معلمان و مربیان و.. ارتباط با ادمین : 👇 @yaali2 لینک کانال 👇 https://eitaa.com/mamin110 لینک سایت http://amin.zitova.ir
ali.pdf
157.1K
تهیه کننده: علی البو ناصراز مبلغان با تشکر مدیریت مدارس امین https://eitaa.com/mamin110
1_182944963.pdf
98.8K
عنوان درس : وامامت مقطع: تدوین : سرکارخانم اکبرزاده از مبلغات مدارس امین استان مدیریت مدارس امین کانال و سایت مدارس امین کانالی برای مبلغان و معلمان و مربیان و.. ارتباط با ادمین : 👇 @yaali2 لینک کانال 👇 https://eitaa.com/mamin110 لینک سایت http://amin.zitova.ir
طرح درس سردار دلها حاج قاسم سلیمانی.docx
13.9K
تدوین خام مونا رحمانی از مبلغات طرح امین استان با تشکر مدیریت مدارس امین https://eitaa.com/mamin110
بسم الله الرحمن الرحیم.docx
23.1K
تدوین سمیه سالمی از مبلغات طرح امین استان با تشکر مدیریت مدارس امین https://eitaa.com/mamin110
بسم الله الرحمن الرحیم.pdf
1.04M
تهیه کننده: شهرام نصاری از مبلغان با تشکر مدیریت مدارس امین https://eitaa.com/mamin110
سردار دلها - خانم پور اصغر فتیده - مبلغه مدارس امین استان گیلان.pdf
312.7K
تدوین خانم پور اصغر فتیده از مبلغات مدارس امین استان با تشکر مدیریت مدارس امین https://eitaa.com/mamin110
نایب امام .mp3
1.95M
🔖ولایت اجتماعی شیعه🔖 🔶کسی که ولایت مسلم بن عقیل رو قبول نکرد ولایت امام حسین علیه السلام رو هم قبول نمی کند ♦️فرق انقلاب اسلامی با سایر قیامها و نهضت ها ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈ 👇کانال سخنرانی تاثیرگذار👇👇 👌رسانه دینی 👇💯 ╭┅─────────┅╮ 🌺 @mediamenbar ╰┅─────────┅╯
طرح درس(امر به معروف و نهی از منکر).docx
21.4K
تهیه کننده : عباس حسنی از مبلغان مدارس امین استان با تشکر مدیریت مدارس امین https://eitaa.com/mamin110
🔶️ مدرسه علمیه الغدیر برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از بین واجدین شرایط، طلبه می پذیرد. 📌 شرایط ثبت نام؛ 🔸️قبولی در مصاحبه و مراحل پذیرش مدرسه الغدیر (کد۹۲۳). 🔷️ تحت اشراف حجت الاسلام و المسلمین سید حسن علوی 🔷️ وابسته به مسجد جامع صفا 🔶 پذیرش دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم 🔶️ پذیرش دانشجویان مستعد و متعهد 🔶️ پذیرش طلاب پایه های دوم و چهارم و پنجم نظام جدید (انتقالی) 📞 تلفن روابط عمومی: ۷۷۶۰۷۶۱۲-۰۲۱ 📱 تلفن پذیرش: ۸۱۴۵۱۸۵-۰۹۱۹ 🏠 نشانی: تهران ، خیابان شهید مدنی، روبروی بیمارستان امام حسین علیه السلام، مسجد جامع صفا، حوزه علمیه الغدیر 🌐 جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی اینترنتی www.alghadirhowzeh.com مراجعه نمایید. 🌐 همچنین برای ثبت نام در سایت حوزه های علمیه به نشانی howzeh-qom.ir مراجعه نمایید. 🆔️ نشانی کانال های حوزه علمیه الغدیر: 🔷️ sapp.ir/howzehalghadir 🔹@howzehalghadir 🔷️ ble.im/howzehalghadir 🔷️ eitaa.com/howzehalghadir 🔷️ aparat.com/howzehalghadir 🔷️ instagram.com/howzehalghadir
قابل توجه مبلغان و مربیان مدارس امین کشور به حول و قوه الهی کانال مدارس امین در روبیکا هم راه اندازی شد 👇👇 https://rubika.ir/madareseamin
باسمه تعالی حوزه علمیه سفیران هدایت امام جواد علیه السلام آزادشهر از بین جوانان مؤمن و متعهد طلبه می پذیرد جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس با شماره های : 09117258451 09111794805 09157033792 017 35735567 و یا مراجه به سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه‌ در صورت تمایل به حضور به آدرس گرگان آزادشهر ، کیلومتر 1جاده شاهرود حوزه علمیه سفیران هدایت امام جواد علیه السلام آزادشهر رجوع نمایید
# کسب درامدی خوب 🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵 ✅ در هر سنی که هستید فرقی نمیکنه ✅ شما میتونید در خانه بمانید؛ درآمد کسب کنید و از جوایز پنج میلیون ریالی ما بهرمند بشید. 1⃣مهارت کسب کن 2⃣جایزه پنج میلیون ریالی ببر 3⃣درآمد خوبی داشته باش ✳️لینک دانلود مستقیم اَپهشتاد http://appe2.ir/down/app80.apk ✳️ارتباط با ما در ایتا https://eitaa.com/apphassan
(منتخبی از کتاب داستان راستان اثر استاد شهید مرتضی مطهری) ⬅️👈🏻🔴 بستن زانوي شتر 🔴👉🏻➡️ 🌹🌹 @tth_ir 🌹🌹 قافله چندين ساعت راه رفته بود. آثار خستگي در سواران و در مركبها پديد گشته بود. همين كه به منزلي رسيدند كه آنجا آبي بود، قافله فرود آمد. رسول اكرم نيز كه همراه قافله بود، شتر خويش را خوابانيد و پياده شد. قبل از همه چيز، همه در فكر بودند كه خود را به آب برسانند و مقدمات نماز را فراهم كنند. رسول اكرم بعد از آنكه پياده شد، به آن سو كه آب بود روان شد، ولي بعد از آنكه مقداري رفت، بدون آنكه با احدي سخني بگويد، به طرف مركب خويش بازگشت. اصحاب و ياران با تعجب با خود مي گفتند آيا اينجا را براي فرود آمدن نپسنديده است و مي خواهد فرمان حركت بدهد؟! چشمها مراقب و گوشها منتظر شنيدن فرمان بود. تعجب جمعيت هنگامي زياد شد كه ديدند همين كه به شتر خويش رسيد، زانوبند را برداشت و زانوهاي شتر را بست و دو مرتبه به سوي مقصد اولي خويش روان شد. فريادها از اطراف بلند شد: (اي رسول خدا! چرا ما را فرمان ندادي كه اين كار را برايت بكنيم و به خودت زحمت دادي و برگشتي؟ ما كه با كمال افتخار براي انجام اين خدمت آماده بوديم). 🌹🌹 @tth_ir 🌹🌹 در جواب آنها فرمود: (هرگز از ديگران در كارهاي خود كمك نخواهيد و به ديگران اتكا نكنيد ولو براي يك قطعه چوب مسواك باشد) 📚 📚
☀️چگونه به فرزندم بياموزم از خود دفاع كند 🔅معمولا كودكان حدود دو سالگي در زمان بازي يكديگر را هول ميدهند، گاز ميگيرند و يا كتك ميزنند. آنها به شدت از رفتار همسالان خود خشمگين ميشوند زيرا هنوز رابطه برابر را نياموخته اند. كتك زدن در سن ٣ سالگي يا بعد از آن طبيعي نيست و نياز به بررسي دارد. 🔅آيا والدين بايد دخالت كنند؟ اين وظيفه كودكان در اين محدوده سني نيست كه از خود مراقبت كنند. آنها نياز دارند شخص بزرگسالي كنار آنها باشد تا اگر كودكي اقدام به زدن يا هول دادن ديگري كرد، فرد بزرگسال بدون داد زدن يا دعوا كردن او را متوقف كنند. 🔅اگر زد تو هم بزن اين جمله، آسيب فراواني به كودك ما خواهد زد. تمام آموخته هاي فرزندتان را زير سوال خواهد رفت و اين سوال پيش مي آيد پس اگر كسي كار بدي كرد من هم ميتوانم آنرا تكرار كنم؟ كودكي كه ميزند درونش لبريز از حس بد به خود و ديگران است. در حقيقت كودكي كه كتك ميزند از كودكي كه كتك ميخورد بيشتر اسيب ميخورد و احساسات منفي بيشتري را درون خود احساس ميكند. 🔅به علاو او را در خطر آسيب فيزيكي بعضا جبران ناپذير قرار ميدهيد.و به كودكان خشم، مجازات و كينه ورزي را آموزش خواهد داد. 🔅پس چه رفتاري داشته باشيم؟ بايد بداند زماني كه كار به برخورد فيزيكي رسيد، به فرزندتون بياموزيد بهتر است دست خود را بالا بياورد و بگويد نزن. با آموزش اين رفتار به فرزند خود، شما به او مي آموزيد كه در رابطه با ديگران ميتواند حد و مرز مشخصي قرار دهد و از خود دفاع كند. 🔅اگر طرف مقابل به كار خود ادامه داد، فرزند شما بايد محيط را ترك كند. با اين كار به فرزندتان مياموزيد كه انسانهايي در زندگي سر راه ما قرار خواهند گرفت كه دچار اختلالات رفتاري هستند، و عاقلانه ترين واكنش اين است كه با اين افراد درگير نشويم. ترك كردن محيط نه نشانه ترسو بودن شخص است، و نه دليل بر بيعرضگي او ميباشد، تنها نشان ميدهد شخص فرق خوب و بد، و درست و غلط را ميداند.
☀️چگونه به فرزندم بياموزم از خود دفاع كند 🔅معمولا كودكان حدود دو سالگي در زمان بازي يكديگر را هول ميدهند، گاز ميگيرند و يا كتك ميزنند. آنها به شدت از رفتار همسالان خود خشمگين ميشوند زيرا هنوز رابطه برابر را نياموخته اند. كتك زدن در سن ٣ سالگي يا بعد از آن طبيعي نيست و نياز به بررسي دارد. 🔅آيا والدين بايد دخالت كنند؟ اين وظيفه كودكان در اين محدوده سني نيست كه از خود مراقبت كنند. آنها نياز دارند شخص بزرگسالي كنار آنها باشد تا اگر كودكي اقدام به زدن يا هول دادن ديگري كرد، فرد بزرگسال بدون داد زدن يا دعوا كردن او را متوقف كنند. 🔅اگر زد تو هم بزن اين جمله، آسيب فراواني به كودك ما خواهد زد. تمام آموخته هاي فرزندتان را زير سوال خواهد رفت و اين سوال پيش مي آيد پس اگر كسي كار بدي كرد من هم ميتوانم آنرا تكرار كنم؟ كودكي كه ميزند درونش لبريز از حس بد به خود و ديگران است. در حقيقت كودكي كه كتك ميزند از كودكي كه كتك ميخورد بيشتر اسيب ميخورد و احساسات منفي بيشتري را درون خود احساس ميكند. 🔅به علاو او را در خطر آسيب فيزيكي بعضا جبران ناپذير قرار ميدهيد.و به كودكان خشم، مجازات و كينه ورزي را آموزش خواهد داد. 🔅پس چه رفتاري داشته باشيم؟ بايد بداند زماني كه كار به برخورد فيزيكي رسيد، به فرزندتون بياموزيد بهتر است دست خود را بالا بياورد و بگويد نزن. با آموزش اين رفتار به فرزند خود، شما به او مي آموزيد كه در رابطه با ديگران ميتواند حد و مرز مشخصي قرار دهد و از خود دفاع كند. 🔅اگر طرف مقابل به كار خود ادامه داد، فرزند شما بايد محيط را ترك كند. با اين كار به فرزندتان مياموزيد كه انسانهايي در زندگي سر راه ما قرار خواهند گرفت كه دچار اختلالات رفتاري هستند، و عاقلانه ترين واكنش اين است كه با اين افراد درگير نشويم. ترك كردن محيط نه نشانه ترسو بودن شخص است، و نه دليل بر بيعرضگي او ميباشد، تنها نشان ميدهد شخص فرق خوب و بد، و درست و غلط را ميداند.
توصيه اي براي كنترل كودكان در رابطه با استفاده_ازوسايل_ارتباط_جمعی : آيا شما حاضر هستيد كودك خود را به دست پرستار غريبه اي بسپاريد يا اينكه پرستار غريبه اي را به خانه خود راه دهيد و چندين ساعت كودكتان را زير دست اين مربي پرنفوذ رها كنيد . تلويزيون حكم اين مربي را در خانه شما دارد . تلويزيون در حد بسيار محدود سرگرمي كودك مي تواند باشد اما زياده روي در آن مي تواند او را در دريایي از اطلاعات نامفهوم غرق كند و اين يك بار سنگين رواني براي او به وجود خواهد آورد و اولين آسيب او بر روي تمركز كودكان است . تصوير سازي تلويزيون مي تواند از تصوير سازي خود به خود در ذهن كودك جلوگيري كند و جلوي تخيلات او را مي گيرد . و اين جلوگيري از رويا پردازي كودك دشد ذهني او را كاهش مي دهد . در نتيجه در كودك قدرت تصميم گيري ضعيف مي شود و تلويزيون در واقع به او مي گويد حالا بنشين و فقط نگاه كن بدون اينكه عملي انجام دهيد . كامپيوتر هم مثل تلويزيون عمل مي كند زمان بازي با كامپيوتر نبايد بيشتر از 30 دقيقه طول بكشد زيرا اگر بيشتر از اين حد باشد كودك پرخاشگر شده و تحت تاثير هيجانات غير قابل تخليه قرار مي گيرد . آسيب ديگري كه ناشي از تلويزيون است افت تحصيلي كودك مي باشد . كم حوصلگي براي انجام كارهايي كه احتياج به زمان زيادي دارد . چاقي مرضي كه ناشي از نشستن چند ساعت جلوي تلويزيون است عارض مي گردد . وقتي كودك همراه شماست و يك صحنه انفجاري مي بيند شما با تمام ذهنيات قبلي خود و با دانستن اينكه در اينجا بدن با گريم يا صحنه پردازي دخيل بوده به تصوير نگاه مي كنيد اما كودك واقعي نبودن تصاوير را درك نمي كند و همه صحنه ها را واقعي مي داند.
☀️مهمترين عوامل بد دهنى كودكان عبارتند از :(قسمت اول ) ١.الفاظ ركيك و زشت در فرهنگ خانواده مرسوم بوده كه در اين صورت طفل با تقليد مستقيم بدين رفتار ناپسند گرايش يافته و ان را در خويش پرورش خواهد داد. ٢-برخى از وابستگان خانواده همچون عمو ،دايى و حتى خود پدر و مادر لحن كودكانه كودك را مستمسكى جهت تفريح قرار داده و تقليد الفاظ ركيك توسط وى انان را به خنده و شادى وا ميدارد و پر واضح است كه بعدها رفع يك عادت كاملاً مستقر شده در ذهن كودك تا چه اندازه با سختى همراه خواهد بود و معمولاً در حدود سن ٥ ،٦ سالگى توجه پدر و مادر به قبح و زشتى ان جلب شده و تازه ان زمان است كه به فكر چاره مى افتند، در اين زمان پدر و مادر از اينكه كودك خردسال بدون هيچگونه ابايى به فحاشى و ناسزاگويى مى پردازد ،متعجب و نگران مى شوند در حالى كه توجه به زيربناى موضوع جاى هيچگونه شگفتى بجا نخواهد گذاشت.