eitaa logo
مدارس امین
21.9هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
5.5هزار ویدیو
7.1هزار فایل
✅ کانال آموزشی و محتوایی مدارس امین ✅ کانال اطلاع رسانی مدارس امین https://eitaa.com/amouzeshamin
مشاهده در ایتا
دانلود
کتاب مرده متحرک-امربه معروف99.5.15.pdf
3.39M
📘کتاب مُرده مُتحرک 🔶ده جلسه سخنرانی روشمند ویژه ماه محرم با موضوع واجب فراموش شده(امربه معروف و نهی از منکر) ◼️ویژه مبلغین و سخنرانان ماه محرم 🔴این كتاب حاصل ساعت‌ها كار تحقیقی، پژوهشی و مطالعاتی از میان آثار فاخر موجود در باب امر به معروف و نهی از منکر است و سعی دارد با به‌كارگیری سیر منطقی و جذاب، احساس مسئولیت را در مخاطبین پرورش دهد و حس بی‌تفاوتی كه حاصل فرهنگ منحط غربی است را از ایشان دور نماید. با عبور از این مرحله، قلب شنوندگان، آماده ورود به بوستان امر به معروف و نهی از منکر می‌شود. 🔵این اثر علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های منبر مکتوب، یک كارگاه آموزشی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر نیز هست. همچنین با كمی تغییر از سوی مبلغین محترم، می‌تواند در دیگر مناسبت‌ها مورداستفاده قرار گیرد. 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ✅ @heyat_co 🌐 www.heyat.co
mahalae_hoseini.pdf
2.42M
سلام به پیوست متن محتوایی ایده‌های پیشنهادی به مساجد و هیئات متناسب با شرایط کرونایی و آیین نامه‌های ابلاغی با عنوان "محله حسیینی" تقدیم شده است. از همه عزیزان، مدیران و مسئولان، امامان، حوزویان و... که شبکه‌هایی در اختیار دارند اعم از هیئات، مبلغان، بانوان، رسانه و...، خواهشمندیم در توزیع این اثر ما را یاری کنند. در ادامه و در روزهای آینده محصولات مختلف ترویجی تبلیغی برای طرح های مطرح شده در این بسته تقدیم خواهد شد. همچنین اگر شما مخاطبان عزیز و محترم، محتوایی برای نشر و انتشار در شبکه دارید، با افتخار در خدمتتان هستیم. 🌹🌹@tth_ir🌹🌹 التماس دعا
990418_ امام حسین ع امام تحول آفرین_محرم99_ بیانیه گام دوم_a5.pdf
2.51M
🏴مناسبت: 🏴 🌀عنوان: «امام حسین ع؛ امامِ تحول آفرین» 🔰 موضوع: «تبیینی بر چیستی ؛ چرایی و چگونگی براساس » 🔻شب 1️⃣: امام حسین؛ امام تحول آفرین 🔸پیام: «ضرورت تحول، در زمینه سازی برای ظهور» الف. تبیین و بررسی رابطه تحول، با حماسه اباعبدالله ع ب. مهدویت و تحول آفرینی: امام زمان؛ امام تحول آفرین 🔻شب2️⃣: تحول روحی؛ آغاز و اصل هر تحولی 🔸پیام: « و »(بیانیه گام دوم) الف. فطرت تحول خواهی در انسان. بررسی مبداء انسان شناسانه تحول در وجود انسان. ب. نقش خانواده و مدرسه در تحول آفرینی 🔻شب 3️⃣: موانع تحول روحی: 1. ترس 🔸پیام: «معنویّت و اخلاق»(بیانیه گام دوم) 🔻شب 4️⃣: موانع تحول روحی: 2. غرور و یاس 🔸پیام: «معنویّت و اخلاق»(بیانیه گام دوم) 🔻شب 5️⃣: موانع تحول روحی: 3. دون همتی 🔸پیام: «معنویّت و اخلاق»(بیانیه گام دوم) 🔻شب 6️⃣: موانع تحول روحی: 4. راحت طلبی 🔸پیام: «معنویّت و اخلاق»(بیانیه گام دوم) 🔻شب 7️⃣: تحول اقتصادی 🔸پیام: « و تحول در سبک زندگی اقتصادی»(بیانیه گام دوم) 🔻شب 8️⃣: تحول اجتماعی 🔸پیام: « و مبارزه با فساد»(بیانیه گام دوم): و نقش جوانان در تحولات اجتماعی 🔻شب9️⃣: تحول سیاسی 🔸پیام: « ملّی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن»(بیانیه گام دوم) | نقش مدیران جامعه در تحولات سیاسی اجتماعی اقتصادی 🔻شب 🔟: غرب زدگی بزرگترین مانع تحول [اقتصادی، اجتماعی، سیاسی] 🔸پیام: « و آزادی»(بیانیه گام دوم) 🌹🌹@tth_ir🌹🌹 ╭┅─────────┅╮ 🆔https://eitaa.com/hekmatebayan ╰┅─────────┅╯
majale_rahtushe_khaharan_moharam_1399.05.09.pdf
2.22M
📢 🔴 ره توشه ماه محرم ۱۳۹۹ (ویژه خواهران) 🔸
majale_rahtushe_baradaran_moharam_1399.05.09.pdf
2.58M
📢 🔴 ره توشه ماه محرم ۱۳۹۹ (ویژه برادران) 🔸
ایده هایی برای عزاداری محرم نسخه اول 990516.pdf
586.4K
💡«ایده هایی در مناسک محرم کرونایی» 🔰خلاصه گزارش نشست فرهنگی اجتماعی با ارائه «حجت الاسلام دکتر علی جعفری» ✳️ به همت پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم 🌹🌹@tth_ir🌹🌹
روي موج مهرباني.pdf
1.1M
🌀عنوان: «روی موج مهربانی» ♻️ پیام: «امروز هم معتقدم که این نهضت تعاون و احسان را مجدّداً مردم عزیز ما شروع کنند».(مقام معظم رهبری) 🔰 موضوع: مسئولیت پذیری اجتماعی به سفارش 🆔 @daawat 🏴مناسبت: 🏴 💎 فهرست اجمالی: 🔻شب 1️⃣: کربلا تجلی مسئولیت اجتماعی اباعبدالله (ع) 🔻شب2️⃣:اجتماعی‌شدن؛ شاخص بلوغ انسان 🔻شب 3️⃣: خودسازی مهم تر است یا جامعه سازی؟ 🔻شب 4️⃣: دوگانه حفظ منفعت یا پذیرش مسئولیت اجتماعی 🔻شب 5️⃣:چگونه مردم در حل مشکلات نقش آفرین هستند؟ 🔻شب 6️⃣: تحول در سبک زندگی راه برانگیختن حس مسئولیت پذیری 🔻شب 7️⃣: نقش خانواده در شکل گیری حس مسئولیت پذیری اجتماعی 🔻شب 8️⃣: نقش مسجد و هیات در شکل گیری حس مسئولیت پذیری 🔻شب9️⃣: همسایگی محل تمرین مسئولیت پذیری اجتماعی 🔻شب 🔟: نقش ولایت در سامان دهی مسئولیت های اجتماعی 🌹🌹@tth_ir🌹🌹╭┅─────────┅╮ 🆔https://eitaa.com/hekmatebayan ╰┅─────────┅╯
مادرست دیگر.تمسخر دستگاه سیدالشهدا.پیشواز محرم 99.pdf
687.7K
⚫️ مادرست دیگر ... ⚫️ ۹۹ ✅ با مطالب، اهلبیت ع را یاری کنید. ✅ منبر: ۲۲۲ ۹۹/۵/۲۱ 🌹🌹@tth_ir🌹🌹
یاری مادر سادات .سرمایه محبت حسین .پیشواز محرم 98.pdf
776.8K
⚫️ یاری مادر سادات ⚫️ ✅ با مطالب، اهلبیت ع را یاری کنید. ✅ منبر: ۷۶ ۹۹/۵/۲۳ 🌹🌹@tth_ir🌹🌹
عزت عاشورایی_بیانیه گام دوم.pdf
2.77M
🏴مناسبت: 🏴 🌀عنوان: «عزت عاشورایی» 💎 پیام: مقام معظم رهبری: «عزّت ملّی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن: این هر سه، شاخه‌هایی از اصلِ «عزّت، حکمت، و مصلحت» در روابط بین‌المللی‌اند.»(بیانیه گام دوم) 🔰 فهرست اجمالی: ⭕️ج1️⃣: : عزت نفس مومن ⭕️ج2️⃣: | : 1- ✅پیام: از تهدیدهای پوچ آنان نباید هراسید. ⭕️ج3️⃣: | موانع عزت: 2- : فریب، خدعه، دروغ ✅پیام: پیشنهادهای آنها عموماً شامل فریب و خدعه و دروغ است. ⭕️ج4️⃣: موانع عزت: 3- ✅پیام: آیا بدون عزت ملی می توان، منافع ملی را تامین کرد؟ ⭕️ج5️⃣: ✅پیام: فضای مجازی بستر نفوذ فرهنگی و راهکارهای مقابله با آن ⭕️ج6️⃣: ✅پیام: نقش مصرف کالای ایرانی و رونق تولید در عزت اقتصادی ⭕️ج7️⃣: ✅پیام: نفوذ و آسیب های آن ⭕️ج8️⃣- : 1- | رابطه مقاومت و عقلانیت ✅پیام: تحرّک جدید نهضت بیداری اسلامی بر اساس الگوی مقاومت در برابر سلطه‌ی آمریکا و صهیونیسم ⭕️ج9️⃣- عوامل عزت آفرین: 2- و رابطه آن با حکمت (شب تاسوعا) ✅پیام: شکست سیاست‌های آمریکا و گسترش حضور قدرتمندانه‌ی سیاسی جمهوری اسلامی در منطقه جز با شجاعت و حکمت مدیران جهادی به دست نیامد. ⭕️ج0️⃣1️⃣: عوامل عزت آفرین: 3- ؛ اطاعت از ولایت (شب عاشورا) 🌹🌹@tth_ir🌹🌹
مــدرســه حـسـیــنی1.pdf
258.6K
(۱) تدوین مریم سادات میرزایی از مبلغات مدارس امین استان ناحیه۲ باتشکر مدیریت مدارس امین https://eitaa.com/mamin110
مــدرســه حـسـیــنی2.pdf
255.6K
(۲) تدوین مریم سادات میرزایی از مبلغات مدارس امین استان ناحیه۲ باتشکر مدیریت مدارس امین https://eitaa.com/mamin110
مــدرســه حـسـیــنی3.pdf
255.4K
(۳) تدوین مریم سادات میرزایی از مبلغات مدارس امین استان ناحیه۲ باتشکر مدیریت مدارس امین https://eitaa.com/mamin110
مــدرســه حـسـیــنی4.pdf
255.2K
(۴) تدوین مریم سادات میرزایی از مبلغات مدارس امین استان ناحیه۲ باتشکر مدیریت مدارس امین https://eitaa.com/mamin110
مــدرســه حـسـیــنی5.pdf
347K
(۵) تدوین مریم سادات میرزایی از مبلغات مدارس امین استان ناحیه۲ باتشکر مدیریت مدارس امین https://eitaa.com/mamin110
مــدرســه حـسـیــنی6.pdf
245.1K
(۶) تدوین مریم سادات میرزایی از مبلغات مدارس امین استان ناحیه۲ باتشکر مدیریت مدارس امین https://eitaa.com/mamin110
مــدرســه حـسـیــنی7و8.pdf
268.9K
(۷و۸) تدوین مریم سادات میرزایی از مبلغات مدارس امین استان ناحیه۲ باتشکر مدیریت مدارس امین https://eitaa.com/mamin110
مــدرســه حـسـیــنی9.pdf
258.6K
(۹) تدوین مریم سادات میرزایی از مبلغات مدارس امین استان ناحیه۲ باتشکر مدیریت مدارس امین https://eitaa.com/mamin110
پیام های عاشورا از دیدگاه.pdf
1.06M
تدوین مریم سادات میرزایی از مبلغات مدارس امین استان ناحیه۲ باتشکر مدیریت مدارس امین https://eitaa.com/mamin110
پیام های عاشورا از دیدگاه.docx
90K
تدوین مریم سادات میرزایی از مبلغات مدارس امین استان ناحیه۲ باتشکر مدیریت مدارس امین https://eitaa.com/mamin110
✅وقتی کاروان امام حسین(ع) در راهی که منتهی به کربلا می شد، در منزلگاه بنی مقاتل در حال حرکت بود، امام حسین(ع) سرش را روی زین مرکب گذاشت و اندکی خوابید. وقتی حضرت(ع) سر از خواب بلند کرد فرمود : 《إِنَّا لِله وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ وَ اَلْحَمْدُ لِله رَبِّ الْعالَمِین》 حضرت(ع) سه بار این جمله را تکرار کرد. حضرت علی اکبر(ع) که خیلی مراقب حال پدر بود، جلو آمد و گفت : 📋《يَا أَبَتِ! جُعِلتُ فِداكَ! مِمَّ حَمِدتَ اللهَ واستَرجَعتَ؟》 ♦️پدرجان! فدایت شوم. چرا کلمه استرجاع را جاری کردید و خدا را حمد فرمودید؟ حضرت(ع) فرمودید : در این حین که می رفتیم، خوابم برد، و دیدم هاتفی را که ندا می کرد : 📋《القَومُ یَسِیرُونَ وَ المَنایَا تَسِیرُ اِلیَهِم!》 ♦️این کاروان می‌رود، و مرگ هم اینها را بدرقه می‌کند. اینجا بود که حضرت علی اکبر(ع) سوال کرد : 📋《يا أبَتِ! ألَسنَا عَلَى الحَقِّ؟!!》 ♦️مگر ما بر حق نیستیم؟ حضرت(ع) فرمود : 📋《بَلَی وَاللهِ》 ♦️آری به خدا سوگند که ما بر حقّیم! علی‌ اکبر(ع) عرض کرد : 📋《فَاِنَنَّا اِذَاً مَانُبَالِی اَن نَمُوتَ مُحِقِّینَ!》 ♦️اگر مسیر ما مسیر حق است، دیگر باکی از مرگ نداریم! امام حسین(ع) وقتی این جمله را شنید، فرمود : 📋《جَزَاكَ اللهُ مِن وَلدٍ خَيرَ مَا جَزَى وَلَداً عَن وَالِدِهِ》 ♦️خدایت پاداشی نیکو عطا کند. نیکوترین پاداش که باید فرزندی از پدر خویش دریافت کند.(۱) 📚منبع : ۱)الارشاد شیخ مفید، ج۲، ص۸۲ @TarikhEslam
1⃣عبادت :👇 ✅در نقلی آمده است که؛ به امام سجاد(علیه السلام) عرض شد : 📋«مَا أَقَلَّ وُلْدَ أَبِيكَ؟» ♦️چرا پدرتان اولاد كمتر داشت‌؟ حضرت(ع) فرمودند : 📋«أَتَعَجَّبُ كَيْفَ وُلِدْتُ لَهُ كَانَ يُصَلِّي فِي اَلْيَوْمِ وَ اَللَّيْلَةِ أَلْفَ رَكْعَةٍ فَمَتَى كَانَ يَتَفَرَّغُ لِلنِّسَاءِ؟» ♦️همين قدر كه داشت شگفت آور بود زيرا پدرم در هر شبانه روزى هزار ركعت نماز می گذارد. كى براى آميزش با زنان فراغت داشت‌؟(۱) امام حسین(ع) به عبادت عشق می ورزید. در مقاتل آمده است که؛ روز قبل از روز عاشورا در کربلا، وقتی دشمن قصد حمله داشت، امام حسین(ع) برادرش حضرت عباس(ع) را به سمت خیمه گاه فرماندهی سپاه دشمن فرستاد، تا یک شب از آنان مهلت بگیرد. امام حسین(ع) به عباس(ع) فرمود : 📋«اِرْكَبْ بِنَفْسِي أَنْتَ! يَا أَخِي! اِرْجِعْ إِلَيْهِمْ فَإِنِ اِسْتَطَعْتَ أَنْ تُؤَخِّرَهُمْ إِلَى غُدْوَةٍ وَ تَدْفَعَهُمْ عَنَّا اَلْعَشِيَّةَ، لَعَلَّنَا نُصَلِّي لِرَبِّنَا اَللَّيْلَةَ وَ نَدْعُوهُ وَ نَسْتَغْفِرُهُ، فَهُوَ يَعْلَمُ أَنِّي كُنْتُ أُحِبُّ اَلصَّلاَةَ لَهُ وَ تِلاَوَةَ كِتَابِهِ وَ كَثْرَةَ اَلدُّعَاءِ وَ اَلاِسْتِغْفَارَ» ♦️ای عبّاس! جانم به فدايت! برادر جان! سوار شو با آنها ملاقات كن نزدشان برو و اگر مى‌توانى كارشان را تا صبح فردا به عقب بينداز و آنها را امشب از ما دور كن، تا كه شايد امشب به درگاه پروردگارمان نماز بگذاريم و او را بخوانيم و از او طلب مغفرت بكنيم! خدا مى‌داند كه من نماز به درگاهش و تلاوت كتابش و دعا و استغفار زياد را دوست مى‌دارم.(۲) 📚منابع : ۱)اللهوف ابن طاووس، ص۹۴   ۲)الإرشاد شیخ مفید، ج۲، ص۸۷ @TarikhEslam