eitaa logo
مدارس امین
22.9هزار دنبال‌کننده
13.6هزار عکس
6.1هزار ویدیو
7.6هزار فایل
✅ کانال آموزشی و محتوایی مدارس امین ✅ کانال اطلاع رسانی مدارس امین https://eitaa.com/amouzeshamin
مشاهده در ایتا
دانلود
03-تکلیف-یا-تشریف.pdf
حجم: 348.6K
خلقت انسان مقطع متوسطه اول کانال مدارس امین http://eitaa.com/joinchat/110034946Cf06611764f
دورخیزی-برای-رشد.pdf
حجم: 303K
محیط های الهی و شیطانی مقطع متوسطه اول کانال مدارس امین http://eitaa.com/joinchat/110034946Cf06611764f
کلیدسیاه وزشت(1).pdf
حجم: 272.4K
مقطع تدوین خانم عاطفی از مبلغات امین باتشکر مدیریت مدارس امین کانال مدارس امین http://eitaa.com/joinchat/110034946Cf06611764f
اصول ده گانه تحسین ، تعریف و تمجید کودکان 1- کردار و عملکرد کودک را مورد تحسین قرار دهید نه خودش را کودکان و نوجوانان نیاز دارند که به خاطر همان چیزی که هستند – صرف نظر از آنچه می توانند انجام دهند – مورد تایید و پذیرش قرار گیرند . کودک و نوجوان چه موفق بشود چه نشود بخاطر سعی و تلاشش باید تحسین و تشویق شود. اگر والدین تنها زمانی که کودکشان استعداد و شایستگی از خود نشان می دهد ، او را قبول و تأیید کنند ، آنگاه رسیدن به کمال ، برای کودک به کاری یکنواخت و کسل کننده تبدیل می شود. 2- فرایند سعی و تلاش را مورد تحسین قرار دهید نه نتیجه کارش را وقتی فرزندان کوچک هستند ، فرایند آزمودن برای آنها حیاتی و بسیار مهم است . آنان نمی توانند به طور کامل و شایسته بنویسند ، نقاشی کنند یا ریاضیات را درک کنند . در آغاز کار ، آنچه تولید می کنند ، کمتر از فرایند یادگیری اهمیت دارد. اما ، بعد ها ، تنیجه ی کارشان هم اهمیت پیدا خواهد کرد. بنابر این اگر در آغاز ، چیزی اشتباه است یا به قدر کافی خوب نیست ، کم و بیش همان است که هست . انتقاد سازنده ، راه پیش رفتن را به کودک و نوجوان می نمایاند و تلاش هایی را که فرزند تا آن نقطه به عمل آورده ، مورد تقدیر و تحسین قرار می دهد. 3- عملکرد مشخصی را مورد تمجید و تحسین قرار دهید با ذکر جزئیات شرح دهید کجای کاری که کودک و نوجوان انجام داده خوشحال کننده است ، به طوری که بچه ما بفهمد چه کاری را به طرز صحیح انجام نداده است و مجددا چه کار باید بکند. ادامه دارد..............................