eitaa logo
🔮من دیپلمات نیستم، من انقلابی ام، حرف را صریح وصادقانه میگویم. 💎
801 دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
13هزار ویدیو
67 فایل
انقلابی بودن میعارنیست انقلابی ورهروماندن پای ارزشهاهنراست من انقلابیم ۵۷ گروه میثاق با شهدا https://eitaa.com/joinchat/2230386699C64b9b33430
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 🌹دلم تنگ شهیدان است امشب 🌹دلم دلتنگ یاران است امشب 🌹دلم امشب براشان روضه خوان است 🌹نوای زخمی آهنگران است 🌹بخوان ز آنان خرامیدند و رفتند 🌹مرا بیچاره نامیدند و رفتند 🌸اللهم رزقنا شهاده في سبیلک...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمایت مردم ترکیه از پاسخ نظامی ایران 🔹مردم ترکیه در راهپیمایی خود علیه رژیم صهیونیستی در مقابل کنسولگری ایران تجمع کرده و حمایت و همبستگی خود را با کشورمان در پاسخ نظامی به رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
بخش هایی از نقشه ایران که با توافقنامه های مختلف از آن جدا شدند! حکام معتقد بودن با این کار سایه جنگ از کشور برداشته میشه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یک فیلم زیر خاکی عالی👌 عزت امروزمان را مدیون از خودگذشتگی این بزگواران بدانیم. خدا کمک کنه روز قیامت مدیون این‌ها نباشیم😔
بازی با جان جوانان با سرو «قلیان اکسیژن»! 🔹مدتی است قلیانی به نام «اکسیژن» در برخی از کافه‌های لاکچری تهران به جوانان به صورت آزادانه عرضه می‌شود! 🔹این قلیان ‌که در تبلیغاتش، شادی‌آور بودن برای مصرف‌کننده را مطرح کرده از ترکیب برخی از گازهای خطرناک تشکیل شده و می‌تواند عوارض بسیار شدید برای فرد مصرف‌کننده به همراه داشته باشد. 🔹تاکنون گزارش‌های مختلفی از مسمومیت و حالت بیهوشی موقت برای مصرف‌کنندگان این قلیان گزارش شده که در صورت عدم مراجعه به مراکز درمانی، قطعا واقعه تلخی برای مصرف‌کننده اتفاق می‌افتاد. 🔸سؤال اساسی اینجاست که کدام نهاد نظارتی و امنیتی اجازه ارائه این ترکیب خطرناک را برای جوانان صادر کرده است و چرا پلیس اماکن با عرضه غیرقانونی این قلیان در نقاط مختلف تهران و دیگر شهرها برخورد نمی‌کند؟! tn.ai/3072543
مشکل واگن‌های وارداتی چینی سرانجام حل شد 🔹با پیگیری شورای شهر تهران و همراهی وزرات کشور، سرانجام مشکل واگن‌های وارداتی از چین حل شد و در ماه‌های آتی واگن‌های جدید وارد چرخه خدمت‌رسانی خواهند شد. tn.ai/3072622
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جزئیات جدید از ساخت نیروگاه‌های برق‌ هسته‌ای ایران رییس سازمان انرژی اتمی: 🔹در بوشهر دو واحد جدید به صورت سه شیفت در حال ساخت است و تجهیزات آن در حال ساخت و تامین است. 🔹طبق برنامه دو نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی دیگر حداکثر تا پنج سال آینده در مدار قرار خواهد گرفت و در تلاشیم تا نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی دارخوین هم به اتمام برسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارشناس لبنانی:‌ سرزمین‌های اشغالی میدان آزمایش قدرت نظامی محور مقاومت 🔹«علی بیضون»، کارشناس لبنانی امور بین‌الملل در ویدئویی تحلیلی، به ارزیابی پیامدهای عملیات «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی و تاثیرات منطقه ای و بین‌المللی آن در تقویت قدرت بازدارندگی محور مقاومت پرداخته است. 🔹 از زمان اجرای عملیات وعده صادق توسط جمهوری اسلامی ایران، تحولات مهمی در عرصه نبرد اعراب و محور مقاومت با رژیم صهیونیستی در حال وقوع است. 🔹رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر در تلاش بود تا ضمن گسترش دامنه نبرد، زمینه مداخله نظامی آمریکا و نجات شخص نتانیاهو از بحران را فراهم سازد. 🔹با این حال پاسخ قاطع ایران در ۱۴ آوریل به طرف صهیونیستی فهماند که در صورت تکرار تجاوزات، باید خود را برای پذیرش ضربه سنگین‌تری از سوی ایران آماده کند. 🔹مشاهده پهپادها و موشک های ایرانی بر فراز مسجدالاقصی و فلسطینی اشغالی و هدف قرار گرفتن پایگاه های نظامی ارتش اسرائیل باعث تقویت روحیه مردم غزه و همه فلسطینی‌ها شد. 🔹امروز سرزمین‌های اشغالی به منطقه عملیاتی آزمایش موشک‌ها و توانمندی‌های محور مقاومت مبدل شده است.
پیشرفت‌های نیروهای مسلح، موجب اقتدار است رئیس‌جمهور در جلسه هیئت دولت: 🔹پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور و امیدواری ملت‌های مسلمان و آزاده جهان شده است. 🔹همکاری و هماهنگی مطلوب نیروهای مسلح، وزارت امور خارجه و رسانه ملی، موجب تقویت اعتماد و امید در جامعه شده و شایسته تقدیر است. 🔸در جلسه امروز هیئت دولت یوسف نوری و ابوطالب شفقت برای انتصاب در سمت استانداری مازندران و لرستان از هیئت دولت رای اعتماد گرفتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش مردم به یک معما 🔹آن چیست که سبز است، در زمین و آسمان و دریا هست، در سیل و زلزله هست و قلدرها از او می‌ترسند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تجمع گسترده مردم بارسلونا در حمایت از فلسطین 🔹شمار زیادی از ساکنان بارسلونا در میدان کاتالونیا تجمع کرده و در حمایت از نوار غزه و مردم فلسطین شعار سر دادند و خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️راضی هستم، قانع نیستم رهبر عزیز انقلاب: شما فرزندانِ عزیزِ این حقیر هستید؛ اگر کسی از بنده سؤال بکند که حالا شما از این بچّه‌ها، از این فرزندان راضی هستید، خواهم گفت که صددرصد راضی‌ام! امّا قانع نیستم، راضی هستم خیلی، قانع نیستم دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
🔴جنبش امل از شهادت یک تن از رزمندگان خود در جنوب لبنان خبرداد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴توصیه مهم مقام معظم رهبری یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن مخدوش کردن چهره سپاه است 🔹 رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران: یکی از بخشهای مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است. مخدوش کردن چهره بسیج است؛ چرا؟ چون سپاه جذاب است، بسیج جذاب است. این جذابیت آنها را نگران و سراسیمه میکند. مجبورند با خبر و شایعه دروغ و انواع و اقسام حیله‌ها و شگردها چهره سپاه را مخدوش کنند. میخواهند این الگوگیری و یادگیری‌ها و یارگیری‌ها وجود نداشته باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاکستان آماده استقبال از رئیس‌جمهور ایران 🔹مردم پاکستان این سفر را به ویژه پس از پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی به موقع می‌دانند و می‌گویند؛ این اقدام ایران دل مسلمانان را شاد کرد. 🔸رسانه‌های پاکستانی گزارش دادند که به مناسبت بازدید رئیس‌ جمهور از «کراچی» در روز سه‌شنبه، تمام ادارات و مراکز آموزشی این شهر تعطیل خواهد بود.
سید یاسر جبرائیلی : سپاه، پاسدار انقلاب است و این پاسداری، محدود و منحصر به عرصه نظامی نیست. سپاه، همچنانکه در جنگ نظامی کمر دشمن را به خاک مالیده است، ان‌شاءالله در جنگ اقتصادی نیز باید به میدان بیاید و کشور را از شرّ نسخه‌های تجویزی دشمن که علت‌العلل مصائب ملت ماست، رها سازد.
📸 پرچم ایران و گروههای مقاومت در میان هواداران فوتبال اسپانیا ⚽️ بازی اتلتیکو بیلبائو و گراندا
اکونومیست: ایران تابوی حمله به اسرائیل را شکست ♦️اکونومیست: در عملیات‌‌‌ موشکی و پهپادی ایران علیه اسرائیل شاهد همکاری دوستان و همسایگان اسرائیل بودیم. 🔹آیا همان‌گونه که بایدن تاکید می‌‌‌کند، اسرائیل باید خود را پیروز تلقی کند و اجازه دهد اقدام ایران بدون پاسخ بماند؟ یا باید انتقام بگیرد و خطر آتش منطقه‌‌‌ای را ایجاد کند؟ ♦️ایراندر عملیات ۱۴ آوریل، ۱۷۰ پهپاد، ۱۲۰ موشک بالستیک و ۳۰ موشک کروز شلیک کرد. این حمله، تابوی حمله آشکار به اسرائیل را شکست. 🔹همچنین یک چالش برای آمریکاست. بایدن بارها به ایران و متحدانش هشدار داده است که «نکن». اما آنها، بایدن را نادیده گرفتتد. حماس عملیات علیه اسرائیل را آغاز کرد، دیگر نیروهای محور مقاومت هم به کمک شتافتند و اکنون ایران به آن پیوسته است. ♦️جنگ در اوکراین نشان می‌‌‌دهد، پهپادها و موشک‌‌‌ها به نفع مهاجم هستند؛ زیرا سرنگونی آنها سخت و پرهزینه است. نیروهای آمریکایی، بریتانیایی و فرانسوی ، کلاهک‌‌‌های جنگی ایران را رهگیری کردند. اما برخی از آنها نیز عبور کرده و خساراتی را وارد آوردند. 🔹تسلیحات ایران در جنگ روسیه علیه اوکراین مورد استفاده قرار گرفت. ایران به طرز نگران‌کننده‌‌‌ای به داشتن سلاح‌‌‌های هسته‌‌‌ای نزدیک شده . با این حال، اسرائیل باید صبر کند. خویشتنداری می‌تواند به بهبود شکاف با آمریکا در مورد هدایت جنگ در غزه کمک کند. ♦️تحریم‌های هماهنگ، انزوای دیپلماتیک، حملات سایبری و نزدیکی اسرائیل و کشورهای عربی ممکن است در مهار ایران بهتر از حملات باشد. اگر اسرائیل عجولانه عمل کند، همسایگانش هزینه سنگینی را متحمل خواهند شد. آمریکا و اروپا در خصومت‌‌‌ و تنش فرو می‌‌‌روند؛ قیمت نفت افزایش می‌یابد و تجارت جهانی مختل خواهد شد. 🔹آمریکا و اروپا می‌توانند با هماهنگ کردن تحریم‌‌‌ها، کمپین ضدایرانی را شروع کنند. دیپلماسی با ایران، مستقیم یا غیرمستقیم، باید ادامه یابد. برای امکان‌‌‌پذیر ساختن همه اینها، اسرائیل باید جنگ غزه را با آتش‌‌‌بس موقت و تبادل اسرا پایان دهد. پیشرفت به سوی تشکیل کشور فلسطین، تحت یک تشکیلات خودگردان فلسطینی اصلاح‌‌‌شده، قفل جایزه بزرگ یعنی عادی‌‌‌سازی با عربستان است. ♦️هیچ‌یک از اینها آسان یا بدون خطر نخواهد بود. اما وضعیت موجود خطر تشدید تنش در یک جنگ بی‌پایان را برجسته می‌‌‌کند. اسرائیل به تنهائی نمی‌تواند ایران و شبکه آن را شکست دهد. یک ائتلاف، مطمئن‌‌‌ترین راه برای پایان دادن به درگیری با فلسطینی‌‌‌ها و مهار ایران است.
📸 اولین تصاویر از برخورد موشک‌های سپاه به پایگاه هوایی «نواتیم»