eitaa logo
🔮من دیپلمات نیستم، من انقلابی ام، حرف را صریح وصادقانه میگویم. 💎
801 دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
13هزار ویدیو
67 فایل
انقلابی بودن میعارنیست انقلابی ورهروماندن پای ارزشهاهنراست من انقلابیم ۵۷ گروه میثاق با شهدا https://eitaa.com/joinchat/2230386699C64b9b33430
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نبرد تا آخرین نفس! 🔹آخرین لحظات رشادت و ایستادگی رزمندگان مقاومت در مقابل باران گلوله سربازان رژیم‌صهیونیستی در غزه
🔸 بازدید رئیس جمهور از پروژه در حال اجرای کریدور ترانزیتی جاده‌ای و ریلی ارس در نقطه مرزی شمال غرب کشور 🔸 دکتر سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز یکشنبه به منظور حضور در مراسم افتتاح مشترک سد قیز قلعه‌سی و طرح توسعه و تکمیل سد خداآفرین با رئیس جمهور آذربایجان به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است،‌ در بدو ورود از بخش‌هایی از پروژه در حال اجرای کریدور ترانزیتی جاده‌ای و ریلی ارس از جمله پایانه کلاله بازدید کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| نشست صمیمی منتخبین استان آذربایجان‌شرقی در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 🔸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدام درحال گل‌آرایی پنجره‌ای رو به آسمان 🌺 تصاویری زیبا از گل‌آرایی پنجره فولاد به مناسبت ولادت باسعادت امام رضا(ع)
📸 بازدید از پروژه ترانزیتی جاده ای و ریلی ارس
💠 بازدید مشترک روسای جمهور ایران و آذربایجان از سد قیز قلعه‌سی 🔸 روسای جمهور ایران و آذربایجان در بدو ورود به محل افتتاح سد قیز قلعه‌سی، به اتفاق یکدیگر با حضور بر روی تاج سد، از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند. 🔸 دکتر سید ابراهیم رئیسی و آقای «الهام علی‌اف» روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان صبح امروز یکشنبه با حضور در محل احداث سد مشترک قیز قلعه‌سی در نقطه صفر مرزی و بر روی رودخانه ارس، از بخش‌های مختلف این سد دیدن کردند و با توضیحات دست‌اندرکاران اجرای این پروژه از جزئیات احداث و مزایای بهره‌برداری از آن مطلع شدند.
🇦🇿🇮🇷 دیدار مهم و تاریخی روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نقطه مرزی دو کشور در حاشیه رود آغاز شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خوش‌آمد گویی پیرمرد ترک‌زبان به رئیس‌جمهور/ برای مردم این منطقه دوستی و محبت آوردی 🔹اهالی روستای مرزی کلاله با زبان ساده و بی‌تکلف از رئیس‌جمهور تقدیر کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بی‌واسطه با رئیس‌جمهور/ اهالی روستای مرزی کلاله مشکلات خود را با آیت‌الله رئیسی در میان گذاشتند 🔹رئیس‌جمهور که برای آئین بهره‌برداری از سد قیزقلعه‌سی به استان آذربایجان شرقی سفر کرده، مهمان اهالی روستای کلاله در نوار مرزی با جمهوری آذربایجان شد. 🔹در این دیدار اهالی روستا مشکلات و دغدغه‌های خود و منطقه را با رئیس‌جمهور در میان گذاشتند.
📸 گزارش تصویری 🔸 بازدید رئیس جمهور از پروژه ترانزیتی ارس و دیدار با اهالی روستای کلاله 📝 رئیس جمهور در جریان سفر به نقطه مرزی ایران و آذربایجان، ضمن بازدید از پروژه ترانزیتی ارس و جاده جلفا- کلاله، در جمع اهالی روستای کلاله حضور یافت و در فضایی صمیمی با آنان گفت‌وگو کرد.
📝 با حضور روسای جمهور ایران و آذربایجان صورت گرفت؛ افتتاح رسمی سد قیز قلعه‌سی و آغاز بهره‌برداری از سد خداآفرین 🔸 طرح سد قیز قلعه‌سی و تکمیل و توسعه سد خداآفرین که به شکل مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اجرا شده است، با حضور روسای جمهور دو کشور به شکل رسمی افتتاح و بهره‌برداری از آنها آغاز شد. 🔗 مشروح خبر