⛔️امام خمینی در حصر سایت جماران
سایت جماران که به #خانه_امن اصلاح طلبان بیشتر شبیه است تا پایگاه نشر آثار حضرت امام خمینی قدس سره، اخیرا به بهانه انتشار اسناد و نمونه دست خطهای حضرت امام، در انتخابات مختلف، با قلم حمید انصاری سعی در انحراف افکار عمومی و القا بسته بودن فضای انتخاباتی بعد از رحلت امام را دارد.
از تحلیلهای یک سویه در این متن و دروغهای آشکار در نتیجه گیریش که بگذریم، این سوال را باید پاسخ بدهند که با چه سیاستی و با چه حقی بعد از گذشت این همه سال، این اسناد را دپو کرده و از نشر آن خودداری مینمودند.
سؤال بعدی این است، طبق ادعای نویسنده، از بعد سال 1368، انتخابات در کشور، در دایره بسته بوده و نظارت استصوابی شورای نگهبان به حذف خیلیها کمک نموده که این حذف شدگان میتوانستند حضور حداکثری مردم را در پای صندوق ها رقم بزند.
از حمید انصاری بعنوان نگارنده این متن باید پرسید، مجلس ششم که بخش عمده نمایندگان آن دوره که در حال حاضر یا به خارج از کشور متواری شده اند یا رسما و عملا بلندگوی دشمن در رسانه های بیگانه مشغول فعالیتند، از فیلتر کدام شورای نگهبان رد شده اند؟!
یا انتخابات سال 76، که آغازگر بسیاری از بدبختیهای ما در تمام حوزه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بود، از فیلتر کدام شورا رد شده اند؟!
در این همه انتخابات در کشور که اتفاقا غالب آنها توسط هم پیالگیهای شما، مسندها و صندلیها را اشغال نمودند، فضای بسته انتخابات در کشور وجود داشته؟
و اما نکته آخر، مربوط به خیانت سایت جماران در ارائه پیوست تحلیلی غلط به اسناد منتشر شده حضرت امام است.
راوی تاریخی باید بی طرفی خود را در روایت داشته باشد تا متهم به تحریف تاریخ نشود.
🖤نقدی تامل برانگیز از مواضع و دیدگاههای دکتر غنی نژاد، شخصی که سالها به عنوان مدرس دانشگاه روی افکار جوانان این کشور اسلامی کارکرده و عقائد خود را به جوانان ما القا می کرده است!👇👇
🔥ممنون، دکتر غنی نژاد عزبز❗️
🔻در مناظره اخیر دکتر غنی نژاد و دکتر درخشان صحبت های دکتر غنی نژاد برای بنده واقعا انگیزه بخش بود.
🔻واقعیت این است که نهال اقتصاد اسلامی هرچند تا پختگی فاصله قابل توجهی دارد اما در حال حاضر، خیلی جلوتر از بسیاری از دانش های دیگر علوم انسانی مانند مدیریت، علوم سیاسی و جامعه شناسی و ... است و در سالهای اخیر در مجموع تلاش کرده است که به تدریج جای خود را باز کرده و در مسائل ورود جدی کند.
🔻با دکتر غتی نژاد آشنا نبودم چون رشته تخصصی ام اقتصاد نیست هرچند در رشته مدیریت از لیبرالهای غربزده و تسبیح بدست های باطنا سکولار تازیانهها خورده بودم.
🔻صحبت های غنی نژاد برای ما مهم بود؛ می خواستیم بدانیم سخن کسانی که نظام اسلامی چهاردهه به آنان اعتماد کرده و تربیت دهها هزار دانشجو و خیلی از میزهای مدیریت را دهه ها به آنها سپرده و میلیاردها تومان در قالب حق التدریس، پایان نامه و گرنت و هزینه پژوهش و سفر و ... را خرج آنها کرده چقدر از اهداف بنیادین این نظام را برآورده کرده اند.
🔻فکر می کردم دکتر، صداقت دارد ولی وقتی دیدم حرف های کاملا غیرواقعی در مورد تدوین #قانون_اساسی می زند و شهید مظلوم دکتر #بهشتی را در جرگه کمونیست ها معرفی می کند! و واقعیات روشن را انکار می کند، از فکر خود برگشتم.
🔻فکر می کردم ایشان انسان دانشمندی باشد ولی وقتی دیدم یک استاد درجه یک، هنوز نمی داند که دانش علوم انسانی در هر جای دنیا که تولید می شود مبتنی ارزش شناسی، پیش از آن انسان شناسی، پیش از آن جهان بینی و پیش از آن شناخت شناسی است؛ حیرت زده شدم!!
🔻مگر می شود استاد برجستهای سخن از روش #علمی بگوید و هی تکرار کند اما به شناخت شناسی بی توجه باشد؟
یا اگر توجه دارد با حذف مرموز #وحی در شناخت شناسی، دربست تجربه گرایی غرب را ملاک تولید علم اقتصاد در یک کشور مسلمان قرار دهد و با بی ادبی علمی، بی شرمانه به بزرگترین فقهای عصر توهین کند که متخصص نیستند!!
🔻مگر می شود یک استاد چهاردهه در سیستم آموزشی یک کشور اسلامی خدایی کند و بعد لیبرالیسم خشن غربی را چنان ملوس معنا کند که خلاف واضح تاریخ خود غرب است؟
🔻مگر در قرن هیجده دقیقا با همین معنای لیبرالیسم و اینکه انسانها صدرصد آزادند موجب نشدند که کارگران به شدت فرسوده و فقیر شوند و سرمایه داران دچار انفجار ثروت گردند؟
آیا بعد از مسائل قیامهای سنگین قرن هجده و نوزده کارگری در اعتراض به دوران سیاه لیبرالیسم اقتصادی در غرب شکل نگرفت که منجر به تصویب دخالت دولتها در روابط کار و تشکیل سندیکاها شد؟
🔻اصلا مگر #روز_زن و #روز_کارگر یادمان کشته شدن کارگران در دوران لیبرالیسم اقتصادی غرب نیست؟
🔻دکتر غنی نژاد فلاسفه بنیان گذار لیبرالیسم در انگلیس و آمریکا را می ستاید و اقتصاد برآمده از لیبرالیسم را تقدیس می کند؛ اما به اقتصاد اسلامی که می رسد با غیرت لیبرالیستی و سکولاریسم افراطی به #امامین_انقلاب بصورت عوامانه حمله می کند؟
🔻چطور می شود که جوانان معصوم مسلمان را در اختیار کسانی قرار می دهیم که اول لیبرالیسم را قبول دارند بعد اسلام را!!
و اسلام را با لیبرالیسم متر می کنند؟
🔻صحبت های دکتر غنی نژاد، چهره خشن لیبرالیسم پنهان شده در نظام آموزشی و سیاسی کشور را عریان کرد.
🔻از این بابت از ایشان ممنونیم.
از ایشان ممنونیم که باعث شد انگیزه ما برای مبارزه علمی و پاکسازی فضای آموزشی و مدیریتی کشور از لیبرالها چند برابر شود.
🔻مبارزه ای که دامنه آن نباید محدود به دانشگاه باشد بلکه تا وسط حوزه و تا بیت آن خود مرجع پنداری که اقتصاد اسلامی را هجو می کند باید امتداد داشته باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خشم و اعتراض لهستانی ها به دگرباشان جنسی و شستشوی مغزی کودکان در این کشور
بعله اینا طعم این کصافت کاری ها رو چشیدن که اینطور با خشم این پرچم رو زیر پا گذاشتند اون وقت سلبریتی های ما دنبال عادی سازی روابط با صاحبان این پرچم هستند.بیخردی تا کجا؟!
رفراندوم هراسی و نیت های آلوده
عبدالله گنجی
برخی گمان میکنند رفراندوم در اصل ۵۹ قانون اساسی برای تغییر نظام سیاسی است و میپندارند روشی بدون خشونت برای گذار از جمهوری اسلامی است.
برخی نیز تصور میکنند رفراندوم میتواند اسلامیت نظام را تعطیل کند و درعین حال جمهوری اسلامی اسمی همچنان باقی بماند!
روحانی فکر میکند طرح این موضوع رأیساز است و میتوان در هر شرایط معیشتی نیز این موضوع را طرح کرد و رأی آورد.
به همین دلیل وارد مصداق گزاره دقیق رفراندوم نمیشود. خود وی نیز میداند که طرح این موضوع نوعی جنگ روانی، پوشاندن کچلیهای خود و نوعی بیاخلاقی سیاسی است.
چرا؟ چون رفراندوم یک سازوکار حقوقی روشن است. چرا هیچ گامی به سوی این فرایند برداشته نشد و نمیشود؟ اما در رسانه شعار آن داده میشود.
هیچکس نباید با اصل رفراندوم مخالف باشد، زیرا جزو اصول قانون اساسی است. اما با اخلاق سیاسی و به دور از حقهبازی سیاسی باید به آن نگریست.
آیا بنبست سیاسی این است که سکولارها نمیتوانند حاکم شوند؟ با رفراندوم دنبال حاکمیت سکولارها هستید؟ فرض کنید گزاره رفراندوم این است:
١-آیا یارانه بدهیم یا پول آن را صرف تولید کنیم؟
٢-شکل نظام سیاسی پارلمانی شود یا ریاستی بماند؟
٣-مهاجرت به تهران ادامه داشته باشد یا ممنوع شود؟ اینها نمونههای روشنی است، برای توده مردم هم پیچیده نیست و دو طرف معادله اختلافی در درون کشور و در درون نظام هستند و میتوانند با مردم حرف بزنند و توجیه کنند. حال به این نمونه بنگریم. رابطه با امریکا آری یا خیر؟ وقتی رهبری میفرماید مگر توده مردمی که میخواهند رأی دهند از این موضوع تحلیل دارند یعنی اینکه مردم گمان میکنند با کلمه آری مشکلاتشان حل میشود؟ آیا مردم میدانند که یک طرف معادله دیگری است که با رفراندوم مطالباتش حل نمیشود؟ مردم میدانند که طرف برای رابطه از ما چه میخواهد؟ مردم میدانند که اگر آنچه امریکا میخواهد بدهیم (هستهای، موشکی، قدرت منطقهای و...) نهتنها موعد گشایش فرا نمیرسد که سرنوشت عراق و لیبی در انتظار است؟ آیا سیاستبازان نمیتوانند با رفراندوم و تبلیغات رنگی و دروغین عزت ملت را به دست خودش نابود کنند؟ حتماً میتوانند. در فرانسه که زایشگاه دموکراسی غربی است اخیراً به مدت دو ماه درگیری و تنش بود، اما حکومت زیر بار ملت نرفت و تصمیم خود را گرفت و به کرسی نشاند. حال میتوان گفت باید رفراندوم برگزار میشد؟ بدون تردید رفراندوم در سیاست خارجی یا رفراندوم برای ورود سکولارها (انتخابات آزاد) به حکومت هم خیانت به ملت، هم به امام، هم شهیدان انقلاب اسلامی است که قدرتخواهان با سوار شدن بر مشکلات حال کشور نسخهای دروغین برای آن میپیچند. اصلاً مگر ما چه مشکلی با امریکا داریم؟ او از ما مطالباتی دارد که به اتمام امنیت، وجود و ماهیت ما منجر خواهد شد. ما هیچ مطالبه و کاری با امریکا نداریم. اگر مطالبهای هم داریم در راستای همان مسائلی است که به خاطر آن ما را محاصره کرده است. برخی با حقهبازی رابطه با امریکا را دکمهای نشان میدهند که با رفراندوم روشن میشود و مائده آسمانی سر سفره قرار میگیرد و تمام؟ به ملت بگویید رابطه با امریکا مشروط به دادن موشک، هستهای، قدرت منطقهای، حدود الهی (قصاص) و حذف ماهیت جمهوری اسلامی است. چرا این را به مردم نمیگویید؟ و هندوانه سربسته را وسط سفره میگذارید؟ اگر از انقلاب، مقاومت، راه امام و زیست مؤمنانه بریدهاید چرا پشت مشکلات مردم مخفی میشوید و میخواهید سرابی را به ملت نشان دهید و عزت آن را نزد آیندگان خفتآور ترسیم کنید؟ رفراندوم را ابزار قدرتخواهی خود نکنید. اول مسائل درون کشور را که خلاف قانون اساسی و حدود الهی نیست تعیین کنید، دوم گزاره مدنظر را صریح و شفاف بیان کنید و سوم سازوکار حقوقی آن را طی کنید، هرکس هم مانع شد به مردم بگویید. سالهای قبل دیگران تئوریپردازی کردهاند که رابطه با غرب ایران را از حالت انقلابی دور میکند و هدف رفراندوم همین است. حتی این موضوع هم رفراندوم نمیخواهد شما از امریکا بخواهید عین چین با ما رفتار کند اگر مجاب شد همهچیز حل است. این وعده را رهبری در آبان ۱۳۹۲ داده است که: ببینیم مذاکرات هستهای به کجا میانجامد. اگر نتیجه داد میتوانیم سر مسائل دیگر هم مذاکره کنیم. جناب روحانی شما این عبارات را یادتان هست؟ حتماً یادتان هست! اما حقیقت این است که پدر، مادر! ما در هر صورت متهمیم.
# وقتی کسی می گوید رفراندوم، لابد
می داند که این رفراندوم (اصل۵٩) توسط خود نظام انجام می شود نه بر نظام.
بنابراین بی تابی همزمان اپوزیسیون و امثال روحانی برای رفراندوم را متوجه نمی شوم.
با رفراندوم مخالف نیستم به شرط اینکه هر کس رفراندوم می خواهد اول گزاره مد نظر که باید به رای گذاشته شود را دقیق و شفاف بیان کند.
عبارت سیاست داخلی یا سیاست خارجی را به رفراندوم بگذاریم نوعی حقه بازی و کلاه برداری سیاسی-انتخاباتی است.
در مسائلی که اراده طرف به رفراندوم ما بستگی ندارد(رابطه با آمریکا)نتیجه خفت نیست؟
فرضا گزاره این باشد:رابطه با آمریکا آری یاخیر؟ اکثر ملت هم آری گفتند بعد چه؟ آمریکا می گوید من به رفراندوم شما احترام می گذارم و تحریم لغو؟ یا موشک و هسته ای و...را می خواهد تا بعدش عراق و لیبی شویم؟
آیا توده مردم اینجوری متوجه می شوندیا فکر می کند فردای رفراندوم، ایران بهشت می شود؟
با سراب نمایی مردم را وادار به تحقیر خود نکنید.صداقت رهبری را متوجه شوید.
شرط دوم اینکه رفراندوم یک مسیر حقوقی روشن است هر کس می خواهد باید برود سراغ آن.
🚨 آیا ضارب شهید آیتالله سلیمانی تکفیری بود؟ انگیزه ضارب چه بود؟
▪️پس از جمعبندیهای اولیه و برآورد امنیتی از شهادت آیتالله سلیمانی و توجه به دو واقعه اثبات شده در اعترافات ضارب و همچنین گفتههای شاهدان عینی و بررسی دوربین مداربسته، میتوان گفت که فرد ضارب شناخت چهرهای از آیتالله نداشت و برای شناسایی او از سه نفر سوال کرده است اما آوازه و شخصیت سیاسی اجتماعی او را در ذهن داشت.
▪️همچنین فرضیه ارتباط سازماندهیشده حقیقی با گروهکهای تروریستی منتفی است. و ادعای اختلاف و درگیری در بانک و همچنین انتقامجویی شخصی از معاون بانک و ... کاملا منتفی است.
▪️در این حادثه ما با مفهومی به نام مهندسی پندار و تکفیر روبرو هستیم که در آن فرد یا افرادی تحت تاثیر القائات رسانهای در طول زمان دارای احساساتی همچون ناامیدی، بیهودگی، پوچی و غیرمفید بودن در محیط خانوادگی و اجتماعی میشوند.
▪️رسانههای معاند پس از این مرحله، ذهن فرد را مهندسی کرده و عامل همه احساسهای منفی را یک قشر خاص یا یک فرد خاص یا نظامهای سیاسی قرار میدهند و به اصطلاح در ذهن، فرد هدف مورد نظر خود را تکفیر میکنند.
▪️بررسی موبایل و شبکههای اجتماعی فرد ضارب نشان میدهد که وی دنبالکننده کانالها و صفحات رسانههای معاند بوده است.
# دهم اردیبهشت ماه، روز ملی خلیج فارس را گرامی می دارد.
خلیج فارس، این پهنه آبی تمدن ساز کهن در طول تاریخ پر فراز و نشیب منطقه ، همیشه در همه زبان ها و بطور مستمر مزین به نام خلیج فارس و معادل های آن در سایر زبان های جهان بوده است.
از هزارههای پیش از میلاد تاکنون در کتاب ها، سفرنامهها، اسناد، نقشهها ، پژوهشهای تاریخی و اسناد بین المللی متعدد در زبانهای مختلف، نام کهن خلیج فارس و یا دریای پارس همواره مورد اشاره، تصریح و تاکید مورخان و پژوهشگران بویژه در منابع معتبر عربی و اسلامیبوده است.
جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر سیاست همسایگی، امیدوار است این پهنه آبی مامن امنیت و ثبات منطقه و نماد صلح ، دوستی و همزیستی بین ملتهای منطقه باشد و دیگران به برقراری صلح وامنیت آن به دست کشورهای پیرامونی خلیج فارس احترام بگذارند.
این روز بزرگ را که یادآور اخراج استعمارگران از منطقه است، به همه ایرانیان و آنان که تمام همت خود را برای صیانت و حراست از این آب و خاک بکار گرفتند تبریک میگوییم و یاد و نام شهدای گرانقدر خلیج فارس قهرمانانی مانندشهید رئیسعلی دلواری و شهید نادر مهدوی را گرامی می دارییم.