eitaa logo
「 منتظران ظهور」
520 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
6.2هزار ویدیو
187 فایل
﮼بسم رب المهدی اومدیم یه کاری کنیم که یک سنگ از جلوی راه ظهور برداریم. به امید کارایی برای مهدی عج.. ادمین👇👇👇 @ya_mahdii_zahra
مشاهده در ایتا
دانلود
انسان و خسران : ✍.....پس انسان در خسارت است مگر وقتی به ایمان برسد؛ ایمان علاوه بر اینکه در جدا شدن از خسارت ها نقش دارد، خود عامل ایجاد عمل صالح است. عمل صالحی که وسعتش شامل سه حوزه رشد ؛ یعنی رشد خود انسان، سازندگی دیگران ، و شکیبایی و استقامت انسان است.... جمع ها و حاصل جمع ها ، علی صفایی حائری ، ص ۷۲. @mantazeran
14_SOSH01-_Ostad_Safaei_Haeri-_Safaye_Del_(1).mp3
3.49M
انبساط وجودی انسان و کشف افق‌های جدید علی صفایی @mantazeran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔖منبر کوتاه 🔖 🎥 🔅توجه به ارواحنافداه در مواجهه با مشکلات اللهم عجل لولیک الفرج 🔰 @mantazeran
نماهنگ دلگیرم.mp3
3.67M
دلگیرم از این روزگار روزام شبیه شب تار اگه خوب اگه بد منو تنها نذار یا ابانا دلگیری از این دنیا خسته م آقا 🎙 محمد_حسین_پویانفر @mantazeran
9.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازم دلم گرفته، هواییتم به وَالله ذکر لب گداها، اینَ بقیة الله @mantazeran
۲۶_01.mp3
3.81M
🔺 نسل نو به ، در خانه، مدرسه یا دانشگاه1⃣2⃣ 🔺 آسان گیری در کیفیت نماز کودکان (۲) 👈نتیجه عینی سخت‌گیری را بشنوید 🔺پایبندی به اخلاق نیکو در روابط خانوادگی 🎤 ابوالفضل ساجدی 🔹راديو معارف، برنامه اذانگاهی، 1403
انتخاب : آدمی شرایط و موقعیت ها نیست که فرزند خویش و زادهٔ موضع گیری های خود است . حرکت ، علی صفایی حائری. @mantazeran
⏺ نقد و بررسی ایرادها به حجاب اسلامی (۶) ⭕️ ایراد دوم : حجاب و ركود فعاليتها ♦️مخالفین حجاب اسلامی می گویند : عامل انسانى بزرگترين سرمايه اجتماع است. زن نيز انسان است و اجتماع بايد از كار و فعاليت اين عامل و نيروى‏ توليد او بهره ‏مند گردد. فلج كردن اين عامل و تضييع نيروى نيمى از افراد اجتماع، هم برخلاف حق طبيعى فردى زن است و هم برخلاف حق اجتماع، و سبب مى‏شود كه زن هميشه به صورت سربار و كل بر مرد زندگى كند. 🔸پاسخ تفصیلی : -پاسخ به ایراد مذکور ، مبتنی بر دقت در نکات ذیل است : - 1️⃣ ايراد مذكور بر آن شكلى از حجاب كه در ميان هنديها يا ايرانيان قديم يا يهوديان متداول بوده است وارد است. ولى حجاب اسلام نمى ‏گويد كه بايد زن را در خانه محبوس كرد و جلوى بروز استعدادهاى او را گرفت. 🔽 مبناى حجاب در اسلام اين است كه التذاذات جنسى بايد به محيط خانوادگى و به همسر مشروع اختصاص يابد و محيط اجتماع، خالص براى كار و فعاليت باشد. به همين جهت به زن اجازه نمى ‏دهد كه وقتى از خانه بيرون مى ‏رود موجبات تحريك مردان را فراهم كند و به مرد هم اجازه نمى ‏دهد كه چشم ‏چرانى كند. چنين حجابى نه تنها نيروى كار زن را فلج نمى ‏كند، موجب تقويت نيروى كار اجتماع نيز مى ‏باشد. 2️⃣اگر مرد تمتعات جنسى را منحصر به همسر قانونى خود كند و تصميم بگيرد همين كه از كنار همسر خود بيرون آمد و پا به درون اجتماع گذاشت، ديگر درباره اين مسائل نينديشد، قطعا در اين صورت بهتر مى‏تواند فعال باشد یا اينكه همه فكرش متوجه اين زن و آن دختر و اين قد و بالا و اين طنازى و آن عشوه ‏گرى باشد و دائما نقشه طرح كند كه چگونه با فلان خانم آشنا شود. 3️⃣ آيا اگر زن، ساده و سنگين به دنبال كار خود برود براى اجتماع بهتر است يا آنكه براى يك بيرون رفتن چند ساعت پاى آئينه و ميز توالت وقت خود را تلف كند و زمانى هم كه بيرون رفت تمام سعيش اين باشد كه افكار مردان را متوجه خود سازد و جوانان را كه بايد مظهر اراده و فعاليت و تصميم اجتماع باشند به موجوداتى هوسباز و چشم چران و بى ‏اراده تبديل كند؟ ادامه دارد ▪️مجموعه آثار استاد شهيد مطهرى (مسأله حجاب)، ج‏19، ص: 452- 451- با تلخیص و ویرایش-
۲۷_01.mp3
4.88M
🔺 نسل نو به ، در خانه، مدرسه یا دانشگاه2⃣2⃣ 💥 اصلاح سبک زندگی 🎤 ابوالفضل ساجدی 🔹راديو معارف، برنامه اذانگاهی، 1403 @mantazeran
7.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 اصلا سواد نداریم❗️ 🔻سی چهل تا کتاب می‌خونیم مدرک میگیریم فکر میکنیم کسی هستیم❗️ ⬅️ کسانی که تاریخ علم رو ساختند، سی سال! شبانه‌روز کار کردند... استاد @mantazeran
⏺ نقد و بررسی ایرادها به حجاب اسلامی (۷) ⭕️ ایراد دوم : حجاب و ركود فعاليتها ادامه پاسخ تفصیلی 4️⃣ اسلام نمى ‏خواهد زن به صورت موجود مهملى درآيد كه كارش فقط استهلاك ثروت و فاسد كردن اخلاق اجتماع و خراب كردن بنيان خانواده باشد. اسلام با فعاليت واقعى اجتماعى و اقتصادى و فرهنگى زنان هرگز مخالف نيست. متون اسلام و تاريخ اسلام گواه اين مطلب است. 5️⃣ آرى يك نوع فعاليت اقتصادى رايج شده است كه بايد آن را ثمره بى ‏حجابى دانست و آن اين است كه : بنكدار به جاى اينكه بكوشد جنس بهتر و مرغوبتر براى مشتريان خود تهيه كند، يك مانكن را به عنوان فروشنده مى ‏آورد، نيروى زنانگى و سرمايه عصمت و عفاف او را استخدام مى ‏كند و وسيله پول در آوردن و خالى كردن جيب ها قرار مى ‏دهد. يك فروشنده بايد كالا را همان طورى كه هست به مشترى ارائه دهد ولى يك دختر خوشگل فروشنده با ادا و اطوار و ژستهاى زنانه و در معرض قرار دادن جاذبه جنسى خود مشترى را جلب مى ‏كند. بسيارى از افراد كه اصلا مشترى نيستند براى اينكه چند دقيقه با او حرف بزنند يك چيزى هم مى ‏خرند. آيا اين فعاليت اجتماعى است؟ آيا اين تجارت است يا كلاهبردارى و رذالت؟ ▪️مجموعه آثار استاد شهيد مطهرى (مسأله حجاب)، ج‏19، ص: 454- 452- با تلخیص و ویرایش-