- شماهم وقتی خونه تنهایین بلند بلند میخندین و با خودتون حرف میزنین، یا فقط من دیوونه ام!؟
ـ^᪲مَریحٰآءقانوم ִֶָ
نمیشه ادم خودش بره و دوتا بگیره😔
#سخنانتون
- والا
با این اوضاع قیمتا من برا خودم ی چیپس 80 تومنی میخرم با بغض همه شو میخورم🤌💔🤣🤣
630.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این مرده خیلی عادی حرف میزنه ولی یکم که غیر جدی میشه از خنده میمیرم
از نشانه های کدوم بیماری روانیه!؟ 😭