eitaa logo
معرفت(معنویت و بصیرت)
2.4هزار دنبال‌کننده
8.7هزار عکس
21.7هزار ویدیو
369 فایل
معرفت‌دینی و بصیرت‌سیاسی. ارتباط با مدیر کانال: @m_davoodi حجةالاسلام مرتضی داودی 🔸🌷🔸کانال‌معرفت‌(معنویت‌و‌بصیرت) https://eitaa.com/joinchat/2443640878C7780ec5bbc لینک کانال:
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 رهبر انقلاب: امروز جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، از همیشۀ این هشتاد سال بانشاط‌تر، سرحال‌تر و آماده‌ترند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تفاوت‌های بزرگ حملۀ امروز مقاومت به صهیونیست‌ها 🔹طوفان الاقصی با حمله‌های پیشین مقاومت تفاوت‌های زیادی دارد. برای اولین‌بار نیروهای مقاومت با غافلگیری دستگاه جاسوسی صهیونیست‌ها، وارد سرزمین‌های اشغالی شده و تعداد زیادی نیروی نظامی را اسیر کردند. 🔹در این عملیات ترکیبی همزمان حمله‌های موشکی، پهپادی، سایبری و... هم انجام شد و تعداد زیادی کشته و مجروح روی دست صهیونیست‌ها گذاشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی از خاک لبنان هدف قرار داده شد 🔹 رویترز به گزارش از یک منبع امنیتی: گلوله های شلیک شده از لبنان به پایگاه نظامی اسرائیل در مزارع شبعا اصابت کرد. 🔹تصاویر از حمله خمپاره‌ای از سمت لبنان علیه مناطق شمالی اسرائیل نشان می‌دهد که یک ایستگاه مخابراتی هدف قرار گرفته است.
🔰هم اکنون :غزه زیر حملات سنگین جنگنده های اسرائیل. 🔰حمله کماندوهای نیروی ویژه مقاومت اسلامی غزه به پایگاه دریایی زیکیم در ساحل مدیترانه... 🔰 وزارت بهداشت اسراییل: تعداد زخمی‌های اسرائیلی به ۱۹۵۰ نفر رسیده که حال ۲۹۰ تن وخیم گزارش شده است 🔰کانال ۱۲ عبری: تاکنون ۴۰۰ کشته شده اند 🔰نیروی هوایی اسرائیل دفتر رئیس حماس را در نوار غزه منهدم کرد. 🔰طالبان از ایران، اردن و عراق خواسته تا به نیروهای خود اجازه ورود به اسرائیل را بدهند تا به حماس در "فتح اورشلیم" کمک کنند 🔰شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ده‌ها فرد مسلح از سمت لبنان از موانع مرزی عبور کرده و وارد اراضی اشغالی شدند. 🔰توییت سید حسن نصرالله: ما بیصبرانه منتظریم سید 🔰هواپیماهای اسرائیلی خانه نزار عوض الله از رهبران جنبش حماس در غزه را بمباران کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اعتراف و تعبیر جالب کارشناس شبکه صهیونیستی اینترنشنال ♦️این عملیات نشان داد که حاج اسماعیل قاآنی جای قاسم سلیمانی را به خوبی گرفته است؛ تازه این تمرین حماس است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹روایتی از نادر مهدوی پاسداری که ناوگان آمریکا در خلیج فارس را به ستوه آورد. ♦️او ۱۶ مهر ۶۶ بر اثر شکنجه بر روی عرشۀ ناو آمریکایی به شهادت رسید. 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ابوعبیده: بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید اسیر گرفته ایم ♦️سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام:رژیم صهیونیستی با یک بحران عمیق و جدی مواجه شده است. ♦️تهدید غزه و مردمش بازی خطرناکی است. ♦️با چه چیزی ما را تهدید می‌کنید؟! با ارتشی که امروز از برابر رزمندگان ما فرار می‌کرد؟! ♦️بیش از آن چیزی که نتانیاهو در ذهن دارد اسیر گرفته ایم. ♦️ارتش اسرائیل مانند ملخ در مقابل دیدگان رزمندگان ما سقوط کرد. ♦️عملیات طوفان الاقصی در دفاع از مسجد الاقصی و اسرا ادامه دارد.
نتانیاهو: «اصلاح طلبان ایرانی سرمایه های اسرائیل در ایران هستند.» 🔹مراقب باشید جریان غرب گرا و نفوذی های آنان در نیروهای انقلابی، شما را درگیر حاشیه های ساختگی نکنند. 🔹مواردی که از آغاز عملیات تا الان شنیدید همچون: #⃣مردم غیر نظامی اسرائیل بی گناهند! #⃣ چرا کشته های اسرائیل لخت شدن! #⃣ چرا سرباز زن کشتند! #⃣ برای فلسطینیان دعا کنید چون به زودی سلاخی میشوند! #⃣ این سنی ها مرد ادامه مبارزه نیستند! #⃣ سردار قاآنی خودش شخصا در فلسطین حضور پیدا کرده است! #⃣ ایران در مواجهه با اسرائیل تنهاست! #⃣حماس در تله ایران افتاده! #⃣ اتحادیه عرب ول کرده، شما ول نمیکنید #⃣ خیلی خوشحال نباشید! بزودی غزه با خاک یکسان خواهد شد! #⃣ این جنگ برای این بود که عربستان را سر جایش بنشانند چون منظور رهبر در سخنرانی اخیر، در اصل عربستان بود نه اسرائیل! #⃣ حالا وقتش شده که به آذربایجان حمله کنیم! #⃣ مهاجران افغانی بعد از زلزله چند برابر شده اند ❇️ دقت کنید که در راستای محورهای انحرافی فوق، به زودی عکس و فیلم های گوناگونی در فضای اینستاگرام و تلگرام منتشر خواهند کرد. 🔷 در بحبوحه شکست رژیم اسرائیل، مراقب تکنیک های دشمن باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چه کسانی به نرگس محمدی تبریک گفتن!!!🤔 📝 پاورقی 📌 شنبه تا چهارشنبه 🕗 ساعت ۱۹:۴۵ 📺 شبکه دو سیما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهدی نصیری از سلطنت‌طلب‌ها و بقیه اپوزیسون و اصلاح‌‌طلبان خواسته اختلافات رو کنار بگذارند و بر سر جایزه صلح خانم نرگس محمدی با هم علیه جمهوری اسلامی متحد شوند! دیدن سقوط و اضمحلال آدم‌ها چقدر دردناکه! ✍جعفر یوسفی
🚨🚨🚨🚨🚨 🔴پوشش خبری حزب الله: رزمندگان ما با تعداد زیادی گلوله توپ و موشک های هدایت شونده به 3 سایت اشغالگر در مزارع شبعا لبنان اشغالی حمله کردند: سایت رادار، سایت زبدین و سایت رویسطه العالم.
♦️بیانیه حزب الله لبنان 🔹‌در مسیر آزادی باقی مانده از سرزمین اشغالی لبنان و در همبستگی با مقاومت پیروز فلسطین و مردم مبارز و صبور فلسطین، گروهک های سردار شهید حاج عماد مغنیه در مقاومت اسلامی صبح امروز یکشنبه 17 مهرماه 1402 به سه نقطه از اشغالگران صهیونیست در منطقه مزارع شبعا لبنان حمله کردند که عبارتند از: سایت رادار، سایت زبدین و سایت رویسطه العالم با تعداد زیادی گلوله توپ و موشک های هدایت شونده شلیک شد و سایت ها به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.پیروزی فقط از خدای توانا و حکیم است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مادری که هیمنه رژیم‌صهیونیستی را درهم شکست! 🍃🌹🍃 🔸زن، به عزمی دگر کمر را بست! 🔹زنی که رژیم‌صهیونیستی را به خاک سیاه نشاند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در بیانیه سازمان بسیج اساتید کشور تاکید شد؛ ⭕️ دانشگاهیان و اساتید سراسر جهان از عملیات مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند/ «طوفان الاقصی» نقطه عطفی در تاریخ مبارزات علیه رژیم اشغالگر است 🔹سازمان بسیج اساتید کشور از جامعه دانشگاهیان و اساتید سراسر جهان خواست تا با حمایت از عملیات مردم مظلوم فلسطین علیه اشغال و ظلم، به صلح پایدار و آرامش فراگیر در منطقه کمک کنند. 🔸ایجاد صلح و آرامش در گرو رفع اشغال و غصب است. راهی که سال هاست مردم مظلوم فلسطین در پیش گرفته و اینک بر فراز نقطه عطف آن قرار گرفته اند تا با قدرت و مقاومت به ظلم و جنایت پایان دهند.
🔸آمریکا مجبور به واریز ۴۳ میلیون دلار به حساب ایران شد 🔹مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس جمهور از اجرای رای شماره ۶۰۴ دیوان داوری دعاوی ایران-آمریکا و واریز ۴۳ میلیون دلار به حساب جمهوری اسلامی ایران در یک بانک هلندی در لاهه خبر داد.
🔰 چرا باید در مقابل اسرائیل ایستاد؟ 🎥 حقیقتی که از زبان این زن صهیونیست می شنوید: هدف نهایی، الحاق ایران، سوریه و عراق به اسرائیل است! 💢 در کتاب مقدس به یهودیان وعده داده شده که زمانی از نیل تا فرات و تمام خاورمیانه را تصرف خواهند کرد. 🔺 بنیانگذار صهیونیسم "هرتزل" نیز گفته است «محدوده دولت یهود، از رود نیل تا فرات خواهد بود». همین عبارت نیز از زبان خاخام «فیشرمن» نیز بدین شکل ابراز شد: «سرزمین موعود، از رود نیل مصر تا فرات عراق که بخش‌هایی از سوریه و لبنان هم جزو آن خواهد بود، مساحت خواهد داشت» (متن انگلیسی آن در تصویر👆👆 آمده)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نحوه عملیات نیروهای حماس 🔹موشن‌گرافیک شبکه الجزیره از نحوه عملیات نیروهای حماس و میزان پیشروی‌ها.