eitaa logo
معرفت بصیرت
165 دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
8.1هزار ویدیو
168 فایل
خبر دهید به دزدان کور دریایی هنوز کشتی این قوم ناخدا دارد #لبیک_‌یا_خامنه_‌ای ••••••••••♡♡♡♡••••••••• https://eitaa.com/joinchat/2976317502Ccccec991cc
مشاهده در ایتا
دانلود
نمایشگاه روایت پیشرفت.pdf
32.77M
🇮🇷 📥 این فایل رو بفرستید برای کسانی که می گویند: در انتخابات شرکت نمیکنیم چون ۴۰ ساله با جمهوری اسلامی هیچ پیشرفتی نکردیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعلام زودهنگام آتش بس، ناشی از ناپختگی یا شاید شیطنت قطر بود علیرضا تقوی نیا در گفتگو با شبکه خبر : 🔸️حماس ۳ شرط مهم برای آتش بس گذاشته است 🔸️ نتانیاهو به ادامه جنگ احتیاج دارد و بعید می دانم آتش بس کامل و عقب نشینی از غزه را بپذیرد 🔸️ آمریکا در هر جنگی وارد شود ، بایدن انتخابات سال آینده را می بازد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آورده جهانی‌سازی، جز فقر و نابرابری و خام‌فروشی چه بوده است؟ شهریورماه امسال،دولت تسلیم فشار پتروشیمی‌ها شد و به آنها اجازه داد قیمت پایه محصولاتشان را بجای فرمول "قیمت جهانی ضربدر دلار ۲۸۵۰۰"با فرمول"قیمت جهانی ضربدر دلار نیما(الان ۳۹۵۰۰)"محاسبه کرده و در بورس کالا به حراج بگذارند. ▪️لشکری از مسئولان دولتی و کارشناسان نیز به صدا وسیما گسیل شدند تا از مزایای این اقدام بگویند و مخالفان این دلاری‌فروشی و گران‌سازی را، موافقان"رانت و فساد وقاچاق" معرفی کنند. ▪️دولت مدعی شد که این تصمیم با حضور تولیدکنندگان گرفته شده است. اما به زودی مشخص شد منظور از تولیدکنندگان،پتروشیمی‌های ذینفع ماجرا بوده‌اند، نه تولیدکنندگان! ▪️نمایندگان ۱۱هزار کارخانه پائین دست به رئیس جمهور نامه زده و شکوه کردندکه این اقدام منجر به افزایش قیمت مواد اولیه تولید و درنهایت افزایش قیمت مصرف‌کننده و تورم خواهد شد،اما مورد بی‌اعتنایی واقع شدند. ▪️با گذشت زمان کمی،مشخص شد دغدغه و نگرانی تولیدکنندگان،کاملا بجا بوده است. مواد اولیه پتروشیمی گران شد و نهایتا قیمت کالاهای وابسته به این محصولات برای مردم بالا رفت. ▪️صحنه کاملا روشن است.ما از میان دو گزینه،یکی را باید انتخاب کنیم: یا تامین منافع دلارداران و دلاری‌فروشان، یا حمایت از تولیدکنندگان و مردم.متاسفم که بگویم انتخاب،گزینه اول بوده است. ▪️منافع این سیاست که قیمت مواد اولیه ایرانی به قیمت‌های جهانی گره بخورد وچه با افزایش قیمت جهانی وچه با افزایش قیمت دلار،کالای ایرانی برای مردم ایران گران شود، چیست؟نتیجه، جز تشدید خام‌فروشی و افزایش فقر و نابرابری بوده است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☸حسی از جنس بلور: 🔶حلما دختر خردسال شهید پوریا احمدی خطاب به رهبر انقلاب: حالا که به سن تکلیف نرسیدم، میشه شمارو یه کم بغل کنم؟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️لحظه هدف قرار گرفتن افسر اسرائیلی در غزه توسط یکی از تک‌تیراندازان گردان‌های قسام
26.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بزرگترین رنج و درد بشر غربی از کارتان چقدر راضی‌اید؟ تا چه حد به حس شهودی‌تان اعتماد دارید؟ چقدر با طبیعت در پیوندید؟ آیا خود را تنها و بیگانه از هر رابطه معناداری احساس می‌کنید؟ بیگانه شدن انسان با خود و پیرامون یکی از چالش‌های عمده امروز زندگی همه ما است. 🔺 ، روان‌پزشک لهستانی-کانادایی، در این سخنرانی از طبیعت بشر و آثار مخرب فرهنگ کنونی روی ویژگی‌های انسانی ما می‌گوید. او چهار گونه «از خود بیگانگی» را بر می‌شمارد و راهکاری را برای پیدا کردن طبیعت واقعی خود معرفی می‌کند که می‌تواند برای پیمودن زندگی در دوران پرمشقت امروز به یاری ما بیاید.
🔴 برخی مسئولین مراقب باشند که به این نسل کشی کمک نکنند! 🔻گرفتن و از جامعه ای که پایبند به ارزش های الهی است، نوعی نسل کشی محسوب می شود. 🔻مسئولینی که اجازه می دهند فضای مجازی ما همچنان پر از فساد و فحشا باشد، مسئولینی که در زمینه حجاب و عفاف، انفعال و عقب نشینی دارند، در هر دستگاه و نهادی که هستند، بدانند که چه بخواهند و چه نخواهند به نوعی در حال کمک کردن به نسل کشی هستند! 👈 منتها این نسل کشی، گرفتن جان انسان ها نیست، بلکه نابود شدن روح آنها و حمله به باورها و ایمان آنهاست. جمهوری اسلامی برای بقای خود، به نسل پاک و پایبند به ارزش های الهی نیاز دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ مناظره داغ احمد قدیری و صادق زیباکلام زیباکلام: ایدئولوژی انقلاب به منافع ملی لطمه زده! پاسخ مستند احمد قدیری را بشنوید 👌
🔴ترور مستشاران ایرانی در سوریه دیگر حتی برای رسانه ها هم، ارزش خبری سابق را ندارد. از دست دادن سرمایه انسانی مقاومت در منطقه نتیجه تن ندادن به ریسک است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 📽 🔹 بالاخره در انتخابات شرکت بکنیم یا نکنیم؟ 🔹چرا برخی رسانه‌ها به دنبال دور کردن ما از 🔵 صندوقهای رای هستند ?
🎬 سی اُمین نشست وبیناری 🎙سخنران: دکتر علی رضایی 👈 موضوع: دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتخابات 🕘 زمان: یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۲۰:۱۵ 🎥 پخش زنده در کانال ثامن لنجان در روبیکا 🆔https://rubika.ir/samen_lenjan3
🔴 | مورد توجه دوستانی که برای سپاه تحلیل و نسخه پیچی می کنند 🚫فرماندهان سپاه با آگاهی و تسلط بر شرایط توانایی بهتری در مدیریت جنگ دارند نه شما که فقط با تعدادی خبر سطحی تحلیل می دهید 🚫تحلیل و نسخه پیچی شما فقط فشار را بر نیروی نظامی کشور افزایش می دهد ⛔️کمی صبور باشید و بگذارید بازوان کشور با آرامش خاطر این جنگ بزرگ را مدیریت کنند
خدارو شکر برف امسال، این نعمت زیبای خدا رو دیدیم، همون برفی که براندازها وعده می‌دادن که قرار نیست اونو ببینیم، ولی خب ما هستیم و جای اونا که نیستن هم اصلا خالی نیست!😁 نیازه مستقیم اشاره کنم منظورم کیاست یا تصویر واضحه؟! :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تعبیر جالب مجری مطرح آمریکایی از خوی اشغال‌گری ایالات متحده ▪️ما اراذل و اوباش هستیم، ما نیروی اشغال‌گر تروریست جهان هستیم! 🔸جیمی دور، تحلیل‌گر، طنزپرداز و مجری مطرح آمریکایی: ما ۲ پایگاه نظامی در داخل سوریه داریم که خلاف قوانین بین‌المللی و کاملا غیر قانونی است. 🔹ما این همه نیروی لعنتی را در آنجا برای چه کاری داریم؛ ما تروریست‌هایی هستیم که خاورمیانه را به آتش می‌کشد!
عصری داشتم میرفتم خیابون، پسرم که روی مبل دراز کشیده بود تا فهمید دارم میرم بیرون گفت: مامان فردا ورزش دارم‌ آقامون گفته حتماً با کفش مناسب بریم. یه جفت کفش ورزشی هم برای من بخر. گفتم پس پاشو حاضر شو خودتم بیا‌. گفت: حال ندارم مامان خودت بگیر دیگه. خریدهامو انجام دادم. یه کفش هم برای پسرم خریدم. وقتی از توی کارتن درش آورد بی اختیار پرتش کرد سمتم. ماماااان! این چیه آخه؟؟؟ صد رحمت به کفشهای میرزا نوروز.😠 بعدش هم رفت توی اتاقش. منم کفش رو از کارتن درآوردم. جفت کردم‌ گذاشتم جلوی در که صبح بپوشه. فقط یه یادداشت نوشتم گذاشتم داخل کفشش. 👈کسی که زحمت انتخاب را نمیکشد، باید تسلیم انتخاب دیگران باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️ ناراحتی و سرافکندگی مزدوران جنگ‌طلب اینترنشنال از آمریکا؛ کار به جایی رسیده که آمریکا پیش از حملات به سپاه اطلاع می‌دهد! 🔻مجری و کارشناس این شبکه صهیونیستی در اظهاراتی مضحک می‌گویند که مردم ایران از حمله به خاک کشورشان توسط آمریکا استقبال می‌کنند!
🔴 وزارت دفاع سوریه: هدف آمریکا از حملات اخیر حمایت از گروه‌های تروریستی است 🔹وزارت دفاع سوریه: اشغالگران آمریکایی بامداد امروز آشکارا چند حمله هوایی به تعدادی از اماکن و شهرک‌ها در شرق سوریه در نزدیکی مرز سوریه و عراق انجام دادند که منجر به شهادت تعدادی از غیرنظامیان و سربازان و زخمی شدن تعدادی دیگر و وارد کردن خسارت قابل توجه به اموال عمومی و خصوصی شد. 🔹منطقه مورد هدف حملات آمریکا، همان منطقه ای است که ارتش جمهوری عربی سوریه در حال نبرد با بقایای گروه تروریستی داعش می باشد و این موید آن است که آمریکا و نظامیان آن همدست و هم پیمان با این گروه تروریستی هستند.