eitaa logo
معرفت بصیرت
165 دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
8.1هزار ویدیو
168 فایل
خبر دهید به دزدان کور دریایی هنوز کشتی این قوم ناخدا دارد #لبیک_‌یا_خامنه_‌ای ••••••••••♡♡♡♡••••••••• https://eitaa.com/joinchat/2976317502Ccccec991cc
مشاهده در ایتا
دانلود
💯 برخی از فرمایشات حضرت آقا در باره‌ی مسئله انتخابات در دیدار های اخیر: ◽️راه اصلاح کشور انتخابات است. در درجه‌ اول حضور مردم و در درجه‌ بعد انتخاب اصلح است. ◽️همه باید در انتخابات شرکت کنند. انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است. ◽️در خصوص انتخابات، ما مثل همیشه تلاش میکنیم تا مردم بتوانند در آرامش و امنیت در انتخابات مشارکت حدأکثری داشته باشند و قدرت جامعه را نشان بدهند. ◽️اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی نباید در وحدت ملی ملت ایران در مقابل دشمنان تاثیر بگذارد. ◽️همه باید در انتخابات شرکت کنند؛ راه اصلاح کشور انتخابات است. ◽️انتخابات در کشور ما همواره سالم و متین انجام شده این بار هم ان‌شاءالله همینطور خواهد بود. ◽️خواص میتوانند در برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات نقش ایفا کنند. ◽️حضور پرشور در انتخابات، اقتدار ملی و اقتدار ملی، امنیت ملی را بوجود می‌آورد. ◽️ در پیش داریم؛ یک عدّه‌ای نمیخواهند این انتخابات آن‌چنان که شایسته‌ی این ملّت است انجام بگیرد. ◽️انتخابات یک امر ملّی است و ان‌شاءالله نه تنها ما شرکت خواهیم کرد بلکه مردم را به شرکت فعال دعوت می‌کنیم. ◽️حضور مردم ایران در صحنه عامل قدرت و پیشرفت ماست. و... الی ماشاالله ☘🌺☘
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹‍ ببینید | راهی جز قوی شدن نداریم 🔹در نشست ویژه‌ی بررسی عملیات‌های رسانه‌ای KHAMANEI.IR در طوفان الاقصی و مسدود شدن حساب اینستاگرام این رسانه، محمد لسانی کارشناس و پژوهشگر رسانه به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی یه جوان ساده به یه عمامه به سر پُر ادعا، درس ولایت فقیه و ولایت مداری می‌دهد!
👊مبارزه با دشمن به وسیله‌ی صندوق رأی...
27.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عملیات خیبر به روایت : برادران اطلاعات و عملیات قسمت اول
28.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عملیات خیبر به روایت : برادران اطلاعات و عملیات قسمت دوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 صوت لو رفته مصی علینژاد با یک مقام آمریکایی 🔺ساعاتی پیش کانال تلگرامی نزدیک به رضا پهلوی یک صوت محرمانه از مکالمه مسیح علینژاد و یک مقام آمریکایی منتشر کرد و نوشت: مسیح علینژاد از اساس و بنا مبارزه برای زن زندگی آزادی را قبول ندارد و صرفا برای پول حرف می زند!
31.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢دعوت جمعی از مسئولین هیئات مذهبی و چهرهای شاخص مذهبی شهرستان لنجان از همه اقشار مردم جهت مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند
🔰ضرورت امر به معروف و نهی از منکر داوطلبان انتخابات مجلس ▪️❇️منکرهای انتخاباتی نماینده: ۱. پول‌پاشی و خرید رأی ۲. پهن کردن سفره انتخاباتی ۳. استفاده انتخاباتی از امکانات نهادها ۴. استفاده انتخاباتی از بیت‌المال ۵. وعده و زدوبند انتخاباتی با سرمایه‌داران ۶. محشور شدن با سرمایه‌داران و اشراف ۷. مهره‌چینی انتخاباتی در ادارات و نهادها ۸. مهره‌چینی انتخاباتی در نهادهای دینی ۹. ترجیح نگاه قومی و قبیله‌ای بر شاخصه‌ها ۱۰. وعده‌های اجرایی و عمرانی به مردم ۱۱. ترک گفتمان اصلح و شاخصه‌های دینی ۱۲. ترویج بدعت سیاسی صالح مقبول ۱۳. تعهد به احزاب و گروه‌های سیاسی ۱۴. استفاده انتخاباتی از ارزش‌ها و مقدسات ۱۵. اهانت و تخریب نسبت به رقیبان و منتقدان ▪️❇️معروف‌های انتخاباتی نماینده: ۱. ترویج گفتمان و شاخصه‌های اصلح ۲. تقبیح و مقابله با بدعت صالح مقبول ۳. دوری از سرمایه‌داران و قدرت‌طلبان ۴. محشور بودن با مردم و توده‌ها ۵. بازخوانی معارف و گفتمان انقلاب ۵. قانون‌مداری در عرصه انتخابات ۶. تحقق و ترویج فرهنگ پاسخ‌گویی ۷. احترام به رقیبان و منتقدان ۸. اصرار بر اصول و ارزش‌ها ۹. ترجیح شاخصه‌های اسلامی بر نگاه قبیله‌ای ۱۰. ارزش‌دهی به مطالبات دینی و فرهنگی ۱۱. پرهیز از مصرف بیت‌المال در تبلیغات ۱۲. پرهیز از مصرف امکانات دولتی ۱۳. دوری از اسراف و تبذیر در مخارج انتخاباتی ۱۴. روی دست گرفتن شعارهای انقلاب ۱۵. ترجیح تکلیف بر نتیجه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🌸🌸🌸🌸🌸🇮🇷 🎥عجب تحلیل زیبا و پر مغزی👆👆 این دو دقیقه رو از دست ندید. « تندرو، منحرف، میانه رو » تحلیل بسیار عالی حضرت آقا درمورد این عبارات. صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱 زخمیِ عشقی ؛ وطنم باید صدایت بزنم… باید کنارت بمانم…  🇮🇷 وعده ما ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پای صندوق های رای...
به فرزندانتان بیاموزید که فلسطین اشغال شده و مسجدالاقصی اسیر است، رژیم صهیونیستی دشمن است، مقاومت افتخار است و هیچ کشوری به نام اسرائیل وجود ندارد.
🔴 رهبر معظم انقلاب: مردم باید دنبال انتخاب باشند 🔹 البتّه در درجه‌ی اوّل حضور مردم است، در درجه‌ی بعد انتخاب اصلح است. 🔹 «انتخاب اصلح» یعنی آن کسانی که مطرح میشوند، چون از زیر نگاه شورای نگهبان گذشته‌اند، همه صالحند، منتها بین آنها صالح‌تر را باید انتخاب کرد؛ این حکم عقل است. 🔹 اصلح را از کجا بشناسیم؟ ملّت ایران آنجایی که میتوانند، بروند تشخیص بدهند، تحقیق کنند؛ آنجایی که نمیتوانند، به کسانی که اعتماد دارند اتّکاء کنند؛ آنها معرّفی میکنند، از معرّفی آنها استفاده کنند و اصلح را بشناسند.
43.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مستند عملیات آسمان ماجرای دستگیری عبدالمالک ریگی در آسمان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) مبارک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 تعبیر جالب حجت‌الاسلام ماندگاری در مورد انتخابات در برنامه سمت خدا ⚠️ ایران ضعیف شود، دشمن حریص می‌شود... هیچی رو دوست نداری؛ ایران رو که دوست داری!
داستان واقعی (( رابطه خَر با برخی کاندیدهای مجلس )) ✍ تا نباشد چیزکی،مردم نگویند چیزها😂 میگن در یکی از شهرهای ایران ، یکی از نامزدها که برای مجلس ثبت نام کرده بود ، به اتفاق ، هيات همراهش میرن خونه یه پیرمرد ، برای خرید رای پس از صحبت ها و گرفتن قول رای ، یک میلیون تومان به پیرمرد هدیه میدن .. 👈 پیرمرد ، میگه، پسرم ، من پول نیاز ندارم ،اگه شما از من رای می خو اهید‌ ،لطف کنید به جای یک‌میلیون، یه راس خَر برای من بخرید ،😁 چون من ، نیاز مبرم به خر دارم 🔴نامزد مذکور مجلس، از يكي از همراهان خود درخواست مي كند ، تا خَری برای پیرمرد بخرن😁 همراهان نامزد مجلس،چند جا رفتن و گشتن و سراغ گرفتن ، ولی ، قیمت خر از ۱۰ میلیون تومان کمتر نبود👈لذا نتوانستند خَر بخرند..‌😁 🖍چند روز بعد دوباره نماینده رفت سراغ پیرمردی که در ترغیب بستگان و دوستان جهت رأی دادن به شخص خاصی،مؤثر بود و بهش گفتند:شرمنده ما نتونستیم براتون خر بخریم .👈 آخه ، قیمت خر ، خیلی گرون بود😂 👈ولی ،همین یک میلیون تومن رو میتونیم ،بهتون هدیه بدیم .. 🌑پیرمرد میگه آقای نامزد ، بیشتر از این خودتان رو شرمنده من نکنید به نظر شما قیمت من از یه خر کمتره وقتی یه الاغ رو کمتر از ۱۰ میلیون تومان نمیفروشن ، آن وقت چگونه ، من میتونم ، خودم و سرزمینم و میهنم و ذخایر مملکتم و معادن کشورم رو به جنابعالی و همراهانت به یک میلیون تومان بفروشم 👏یعنی ، خودتی👉 🎴مخاطب عزیز انتخابات درپیش است مواظب باشیم،رأیمان را به بهای دین فروشی و خیانت به وطن حراج نکنیم. درست انتخاب کنیم و دست کسانی که برای خودرو/و امتیازها و سوءاستفاده از موقعیت نمایندگی کاندیدا شده اند را قطع کنیم ✍ قیمت ما و رأی ما ، بالاتر از بهشت است و آن رضای خداست.