eitaa logo
معرفت بصیرت
165 دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
8.1هزار ویدیو
168 فایل
خبر دهید به دزدان کور دریایی هنوز کشتی این قوم ناخدا دارد #لبیک_‌یا_خامنه_‌ای ••••••••••♡♡♡♡••••••••• https://eitaa.com/joinchat/2976317502Ccccec991cc
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️عجیب است که ستون پنجم ناتو در ایران معروف به سایت ‎ که هیچ خبری در مورد وزیر خارجه سابق جواد ‎ را از قلم نمی اندازد و حتی ماهیگیری ظریف و عیالش را هم خبر کرده بود، در مورد فایل صوتی ظریف ‌و اتهامش علیه ‎ ها در مورد براندازی در سال ۷۸، سکوت کرده و اصلا پوشش نداده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تبریک جالب نیروی هوایی ارتش برفراز خلیج همیشه فارس و از آسمان ایران عزیز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🌹🌹🌹🌹🌹🇮🇷 السلام علیک یا ابا صالح المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف صحبت‌های دلی فرزند شهید سعید علی‌دادی درباره شهدای ایران
📌شهدای شاخص سال ۱۴۰۳ معرفی شدند 🔹شهدای شاخص سال ۱۴۰۳ در حوزه‌های دفاع مقدس، بین‌الملل و بانوان معرفی شدند. 🔰شهید مرضیه حدیدچی 🔰شهید صالح العاروری 🔰شهید ظفر خالدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸واقعیت تهران در دوران پهلوی: تصویری از فقر، بی‌عدالتی و تبعیض در تهران دهه ۴۰ شمسی که سلطنت‌طلبان به شما نشان نمی‌دهند: وضعیت اسف‌بار زندگی حاشیه‌نشینان و زباله‌گردی در دوران شاهنشاهی.
من از دیروز شبکه سه را تماشا می‌کنم و از اولین‌ها کیف کردم. اولین بار بود که یک آیتم از روی کشتی آمریکایی پخش می‌شد. همان کشتی که به تلافی جنایت‌های آمریکایی در دست سربازان روح‌الله است. این اولین بار بود که یک فلسطینی مهمان شبکه سه می‌شد. اولین بار بود که دختربچه های قرآنی در برنامه سال تحویل می‌آمدند. اولین بار بود که دانشمندان رصدخانه ملی آمدند و به آنها توجه شد. اولین بار بود که به پروژه‌های ملی امیدآفرین تا این اندازه توجه می‌شد. اولین بار بود که به مردم زحمت کش عادی مانند کارگران معدن و آتش‌نشان‌ها تا این اندازه در شبکه سه توجه می‌شد.
⭕️‏نام امسال را صرفا اقتصادی نبینیم؛ حلقه مفقوده جمهوریت است. سالها فکر کردیم مردم‌سالاری یعنی صندوق رای. صندوق رای شروع است نه پایان. مردم همه جا سالارند نه فقط دم انتخابات. مردم سالاری واقعی را محقق نکنیم، صندوق رای را هم از دست میدهیم. مشارکت مردم در جهش تولید امتداد صندوق رای است.
🔴شعار سال معمولا بخشی از راهبرد اساسی کشور است رهبر انقلاب🇮🇷: 🔴آنچه در این چند سال در شعار سال وجود داشته است توجه به مسائل اقتصادی است. 🔴شعار سال ۱۴۰۲ امسال هم جزو مطالبات و وظایف اساسی ما است. 🔴اقتصاد مسئله اصلی کشور است. اگر اقتصاد کشور شکل مطلوبی پیدا کند میتواند در دین و دنیای مردم اثر داشته باشد. 🔴سالهاست دشمنان تلاش میکنند که اقتصاد کشور را به زانو در بیاورند. با همت جوانان و تلاشهای فراوان دشمن موفق نشده و به حول و قوه الهی موفق نخواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: ما از مقاومت در منطقه تا جایی که امکان داشته باشد حمایت می‌کنیم اما آن‌ها خودشان تصمیم می‌گیرند و حرکت می‌کنند 🔹به‌وسیلۀ وجود رژیم صهیونیستی ظلم بزرگی در منطقه انجام می‌گیرد و ده‌ها سال است ادامه دارد. 🔹این ظلم باید قطع شود و هرکسی در این جهاد وارد شود ما طرفدار او هستیم و از او حمایت می‌کنیم و به توفیق الهی به مقصودمان خواهیم رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«اختلاف سیاسی امر طبیعی است. نظری شما دارید، یک نظری دیگری دارد، اما این نباید موجب نفرت‌پراکنی شود» زشت نیست رهبرانقلاب باید مدام و مکرر در سخنرانی‌های اخیر این نکته رو تذکر بدن؟! ‌ 🔗 سِیّد امیرحسین هاشمی
🔞حقایقی از اونور آب به صورت مستند، مستقیم و بی واسطه 🏃درنگ نکن سریعتر در کانال عضو شو 🗣و به دیگران هم معرفی کن 😟 پشیمون نمیشی😊
⭕️اگه ۵۰ سال پیش کسی می‌گفت روزی میاد که یمنی‌ها بر دریای سرخ، باب‌المندب و حتی اقیانوس هند فرمانروایی و کشتی‌های آمریکا، انگلیس و اسرائیل را از دم قلع و قمع بکنن؛ کل دنیا بهش می‌خندید. اما امروز این اتفاق افتاده. چون ‎ هستیم و صهیونیسم جهانی بزودی به پایان سلام خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جهش تولید، تنها راه پیشرفت 🔹 چگونه کره جنوبی از یه کشور مستعمره به یک قدرت اقتصادی تبدیل شد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هادی عامل: از شبکه‌های فارسی‌زبان خارجی پیشنهاد داشتم اما کشور خودم را ترجیح دادم.
39.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ پشت پرده کامل ماجرای اخیر آقای صدیقی 🤔 قضیه جعل امضاء چیست؟ 📌اگر برای شماهم علامت سوال‌هایی ایجاد شده، کلیپ را با دقت مشاهده کنید.
🥀🌴🌹🕊🌹🌴🥀 سالروز حمله مأموران ستم شاهی پهلوی به و یاد و خاطره این حادثه گرامی باد . عصر روز دوم فروردین ماه ۱۳۴۲ مصادف با روز امام صادق (علیه‌السّلام)، مجلس سوگواری از طرف آیت‌الله گلپایگانی در مدرسه فیضیه با حضور آیت‌الله گلپایگانی برگزار شد. ماموران شاه برای اجرای نقشه خود پس از ناکامی در دو مجلس قبلی بر تعداد نیروها خویش افزودند. کامیون‌های سرباز مسلح در بیرون مدرسه فیضیه در حال آماده باش مستقر گردید. بعد از گذشت مدتی از شروع مراسم و حضور آیت‌الله گلپایگانی واعظی به نام «شیخ انصاری» به منبر رفت. وی از همان آغاز سخنرانی با صلوات‌های بیجای عده‌ای از حاضران مواجه شد. اخلال‌گران در دو گروه ۷۰ و ۳۰ نفری در دو طرف مجلس قرار گرفته بودند و به نوبت صلوات می‌فرستادند. پس از پایان سخنرانی، یکی از اخلال‌گران فریاد زد «برای سلامتی شاهنشاه آریا مهر صلوات» مردم به هیجان آمدند و درگیری شروع شد. ضرب و شتم طلاب و روحانیون توسط افراد اخلال‌گر آغاز شد. این گروه با چاقو و چوب به جان طلاب افتادند. کماندوها و افراد رژیم به هر طلبه‌ای که می‌رسیدند از وی می‌خواستند که «جاوید شاه» بگوید سپس وی را زیر مشت و لگد گرفته و کتک می‌زدند. عده‌ای طلاب به طبقه فوقانی مدرسه رفته و با پرتاب سنگ و آجر به کماندوها حمله کردند. مهاجمین به طبقه بالا رفته و در آنجا ضمن درگیری و مضروب ساختن تعدادی از آن‌ها، چند نفر را از بالا به پائین انداختند. شادی روح و
🗓 دوم فروردین سالگرد عملیات بزرگ و پیروزمند فتح المبین در سال ۱۳۶۱ گرامی باد. 🇮🇷 این عملیات در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۶۱ ، با رمز«یا زهرا» ﴿سَلامُ اللهِ عَليها﴾ در منطقه غرب شهرهای شوش و دهلران آغاز شد و دستاوردهای بزرگ و بی نظیری به همراه داشت. 🌷هدیه به ارواح طیبه شهدای سرافراز این عملیات با شکوه و پیروزمند، فاتحة مع الصلوات. 🌿 الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم وَ فَرَجَنَا بِهِم وَ بِحَقِّهِم 🌿
🔴این شهید بزرگوار از شاگردان شهید مصطفی چمران در جنبش امل در حالی امروز به شهادت رسید که برای برادران رزمنده اش در جبهه افطار آماده می‌کرد و به دستشان می‌رساند.
پلیس فدرال آمریکا اف بی آی: می ترسیم ایران حملات و ترور مخالفان خود را در خاک آمریکا سازماندهی کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویل اسمیت: قرآن زیبا است و جایی برای سوء تفاهم نمی‌گذارد 👤ستاره هالیوود در گفت‌وگو با شبکه ام‌بی‌سی: 🔹من قرآن را خوانده‌ام. 🔹این کتاب همچون یک قطعه کریستال شفاف و روشن است و جایی برای سوء تفاهم نمی‌گذارد. 🔹ماه رمضان سال گذشته قرآن را خوانده‌ام و از شباهت آن با دو کتاب تورات و انجیل شگفت‌زده شده‌ام.
30.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبتهای حاج سید یدالله حسینی مسئول هیئت خادم الشهداء قم در مورد علی پروین و حسن روشن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سکانسی از زنده یاد محمد علی کشاورز..... گاهی وقتا پیرا یچی ميگن که با عقیده جوونا جور در نمیاد......
⭕️ پارسال اراذل زن زندگی آزادی ریخته بودن حافظیه و همه جا رو عین گاو شخم زده بودن امسال که خبری ازشون نبود همه چیزی عالی برگزار شده به حدی که خودشون هم تعجب کردن :)))
⭕️ انتشار کاریکاتور نتانیاهو به شکل یک خون آشام 🔹‌روزنامه کانادایی «لو پرس» دیروز کاریکاتوری منتشر کرد که بنیامین نتانیابو را در نقش خون آشام در فیلم آلمانی «Nosferatu» محصول سال 1922 نشان می دهد که زندگی کنت دراکولای تشنه به خون را به تصویر می کشد. در این کاریکاتور، نتانیابو در کنار نوشته «نوسپانیاهو، در راه رفح» دیده می شود. 🔹‌سفارت رژیم صهیونیستی در کانادا این کاریکاتور را «یهود ستیزانه» تعریف کرد و مدعی شد که یهودی ستیزی در کانادا از کنترل خارج شده است. سازمان های یهودی نیز این تصویر را محکوم کردند و آن را به عنوان «یهودستیزی نابخشودنی» تعریف کرد.