eitaa logo
معرفت بصیرت
165 دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
8.1هزار ویدیو
168 فایل
خبر دهید به دزدان کور دریایی هنوز کشتی این قوم ناخدا دارد #لبیک_‌یا_خامنه_‌ای ••••••••••♡♡♡♡••••••••• https://eitaa.com/joinchat/2976317502Ccccec991cc
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی از سردار حاجی‌زاده درباره کاربرد موشک خرمشهر ۴ میپرسن :) العربیه: ایران قرار است برای اولین بار موشک قدرتمند خرمشهر را عملیاتی و علیه اسرائیل استفاده کند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▶️ شهید بابایی بابایی توسط پدافند خودی شهید شد 🔖ارتباط حسن روحانی با این شهادت چیست
عمق فرمایشات الهی، حضرت آقا (حفظه الله) در ... ««قضیه‌ای فلسطین کلید رمزآلود گشوده شدن درهای به روی امت اسلامی است»» 1385/01/2 جهت سلامتی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) و تعجیل در امر فرج مولا وسلامتی نائب الامام 🇮🇷
درحالیکه طرف مقابل به نقل از روزنامه‌های دسته چندم منطقه، فلان خبرگزاری مثلا بین المللی و فلان مقام سابق قطری، مشغول روایت سازی و عملیات روانی علیه کشورمان است، فضای مجازی ما درگیر چرایی خم شدنِ کمر جناب پزشکیان در یک دیدار، دست گرفتنِ خودکار و کاغذ یا نحوه چینش صندلی ایشان است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت غم‌انگیز نماینده پارلمان انگلیس از غزه و تعبیر جالب این نماینده از انتقام ایران! ▪️فکر می‌کنم موشک ایران دقیقا در دودکش کنست اسرائیل فرود خواهد آمد. جورج گالووی، نماینده پارلمان انگلیس: تصویر زنی که فرزندش در چادری بیرون بیمارستان در حال سوختن بود، را نمی‌توانم فراموش کنم، جریان بی‌پایان صدها هزار کودکان و زنان معلول شده که از ساختمان‌های در حال سوختن بیرون کشیده می‌شوند. ▪️ معتقدم سنگری که نتانیاهو در حال حاضر در آن نشسته احتمالا تنها مکان امن در کل اسرائیل خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فعال سیاسی آمریکایی: ▪️اقتصادهای جهان امروز شروع به سقوط نکردند. بازارهای سهام صرفاً منعکس کننده چیزی هستند که ما قبلاً می‌دانستیم! آمریکا و بقیه غرب تو رکود اقتصادی بودند، فقط سیاستمدارها دروغ می‌گفتند.
مصرف کوکاکولا را متوقف کنید
🔹سایه وحشت در تل آویو 🔸موج اضطراب و نگرانی از پاسخ انتقامی ایران،رژیم صهیونیستی را فراگرفته است
🔺حربه نخ نما شده برای تایید کابینه؛ معاون پارلمانی پزشکیان: همه وزرا پس از تایید رهبری معرفی می‌شوند ▪️معاون پارلمانی پزشکیان که سابقه محکومیت نیز دارد مدعی شده لیست وزرا به تایید رهبری می‌رسد و سپس معرفی خواهد شد. ▪️این ادعا در حالی عنوان شده که رهبر معظم انقلاب به صورت علنی از پزشکیان و مجلس خواستند در انتخاب و تایید کابینه به ۱۲ معیار توجه داشته باشند. ▪️البته انتصاب های اخیر پزشکیان بیانگر آن است که وی به معیارهای رهبر انقلاب در انتصاب افرادی چون ظریف، دبیری، قائم پناه ، پورمحمدی و... بی توجه بوده است. ▪️اطرافیان پزشکیان به جای راه انداختن عملیات روانی برای فشار به مجلس برای تایید وزرا و همچنین بکارگیری شیوه های نخ نما شده که در ابتدای انقلاب توسط یک شخص خاص که بعدا ایران را ترک کرد، استفاده می شد، به همان معیارهای رهبر انقلاب پایبند باشد دیگر نیاز به تایید فرد به فرد اعضای کابینه از سوی رهبری نیست. ▪️سیره رهبر انقلاب نیز نشان داده خود ایشان از تایید تک تک اعضای کابینه ابا داشته و همانگونه که بارها اعلام فرموند به نقش مجلس در انتخاب کابینه بر اساس معیارهای انقلابی تاکید دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تل‌آویو در آتش...! اشاره خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی به تصویر جالب و معنادار محل سخنرانی سید حسن نصرالله! گزارش زنده نفیسه کوهنورد و کسری ناجی از سخنرانی آتشین سید حسن نصرالله و وحشت در سرزمین‌های اشغالی: سید حسن نصرالله، اسرائیل را با زبان فارسی تهدید کرد و گفت این انتظار، بخشی از مجازات اسرائیلی‌هاست؛ حزب‌الله می‌تواند در نیم ساعت زیرساخت‌ها، نیروگاه‌ها و کارخانه‌های اسرائیل را نابود کند؛ انتقام قطعی است اما افراد خاصی از ایران و مقاومت از آن مطلع هستند! گنبدآهنین تبدیل به یک شرمساری بزرگ برای ارتش اسرائیل شده و موشک‌ها و پهپادها می‌توانند از این سامانه عبور کنند؛ دل مردم اسرائیل خالی شده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
️ فواز جرجس، استاد مطالعات خاورمیانه در دانشگاه اقتصاد و علوم سیاسی لندن: اسرائیل از پاسخ ایران در هراس است؛ ایران به یک راهبرد بزرگ بازدارندگی رسیده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 شهادت شهید هنیه 🔻چرا ایران؟»... از صبح روز دهم مرداد ۱۴۰۳ که خبر ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، در تهران، آن هم ساعاتی بعد از شرکت در مراسم تحلیف دکتر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران، منتشر شد، سراسر ایران را شوکی عمیق فرا گرفت. دلدادگان جبهه مقاومت که بعد از ۵سال، هنوز در غم شهادت غریبانه و دور از وطنِ حاج قاسم سلیمانی عزادارند، با چشم‌های اشکبار، مدام زیر لب می‌گفتند: چرا ایران؟ چرا رهبر مقاومت فلسطین، باید دور از سرزمین مادری‌اش و در‌حالی‌که مهمان رسمی جمهوری اسلامی ایران بود، به شهادت برسد؟
📸خرج‌های استعمار •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
@ahlolbasarدادخواه رادیو.mp3
11.89M
صوت : 🔥ویژه برنامه زنده رادیویی همزمان با تشییع مجاهدشهید اسماعیل هنیه و یکی از محافظین (عنوان برنامه زنده: شهیدمجاهد رادیو اصفهان)🏵 🎙با حضور محمدحسین دادخواه کارشناس مسایل سیاسی و در ادامه حضور استاد دکتر سیدجلال حسینی موضوع: تحلیل ترور شهید اسماعیل هنیه تحلیل موضوع فوق در چند مقطع زمانی است و بین آن مصاحبه ها و... می باشد لذا تا آخر استماع بفرمایید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سید حسن نصرالله: این کارخانه‌ها که ساخت آن‌ها 34 سال طول کشیده است، تنها در یک ساعت یا حتی نیم ساعت قابل تخریب است. کارخانه های شیمیایی به ارزش 31 میلیارد دلار کارخانه های فناوری به ارزش 76 میلیارد دلار - کارخانه های برق به ارزش 9.7 میلیارد دلار - کارخانجات مواد غذایی به ارزش 12 میلیارد دلار فقط نیم ساعت !
🌷 هفدهم مردادماه ، سالگرد شهادت مظلومانه دیپلمات های ایرانی در مزار شریف افغانستان ، در سال ۱۳۷۷ ، گرامی باد. 💐 هدیه به اروح طیبه این شهدای مظلوم ، فاتحة مع الصلوات. 🍃⚘ الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم وَ أَهْلِكْ عَدُوَّهُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الإِْنْسِ مِنَ الأَْوَّلِينَ وَ اﻵْخِرِينَ. ⚘🍃
«یحیی سنوار» به عنوان جانشین شهید «هنیه» انتخاب شد 🔺جنبش حماس اعلام کرد که یحیی سنوار جایگزین شهید اسماعیل هنیه شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 طراحی احمدی‌نژاد جهت فشار به رهبر انقلاب برای مذاکره با آمریکا چه بود؟
26.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آیا آیت‌الله خامنه‌ای می‌ترسد؟ ▪️ رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه صحنه‌ای از مراسم اقامه نماز شهید اسماعیل هنیه را به عنوان ترس رهبر انقلاب بازتاب دادند. اما آیا آیت الله خامنه‌ای می‌ترسد؟
🎤 ترور؛ تلاش نافرجام رژیم برای نجات از سه کنج استراتژیک 🎤 گفت‌وگوی تفصیلی KHAMENEI.IR با دکتر حسین جابری انصاری درباره ترورهای اخیر رژیم صهیونیستی، شناخت شخصی او از مجاهد بزرگ شهید اسماعیل هنیه و چرایی لزوم خونخواهی جمهوری اسلامی ایران 🔹معنای عملیّات ترور در تهران این است که دایره‌ی عملیّات را اسرائیل دارد گسترده می‌کند. بنابر‌این، شما به عنوان طرف مقابل نمی‌توانی شاهد و تماشاگر باشی. 🔹 در این لحظه‌ی جاری، قطعاً ایران به دنبال جنگ نیست، همان‌گونه‌ که خطّ استراتژیک چند دهه‌ی ایران بوده. این سیاست ثابت ایران و رهبری انقلاب اسلامی است و همیشه این سیاست باقی بوده. امّا معنایش این نیست که در برابر یک دشمن افزون‌خواه، توسعه‌طلب، جنگ‌طلب و اشغالگری مثل رژیم صهیونیستی، وا داده بشود و کارهایی انجام بشود که به معنای پیشروی او باشد. 🔹 در پاسخی که ایران می‌دهد، اضافه بر همه‌ی منطق‌های استراتژیک، منطق درونی هم باید مورد توجّه قرار بگیرد و سیاست داخلی ما با حفظ وحدت ملّی و حرکت وفاقی که آغاز شده و تقسیم کار ملّی و صدای واحد شنیدن ــ یک صدای واحد متّفق از سوی نهادهای حاکمیّتی و اجزای سیاسی مختلف ــ پیش برود. 🔹 اسرائیلی‌ها می‌خواهند بن‌بست در جنگ را از طریق رجوع به مزیّت نسبی خودشان در حوزه‌ی عملیّات‌های ویژه‌ی امنیّتی و ترور جبران کنند. در حقیقت، اسرائیل به دنده‌ی کمکی رجوع کرده و خودروی جنگی‌اش در گِلزار نوار غزّه گیر کرده. 🔹 یک جمع کوچکی از فلسطینی‌ها در شهر زیرزمینی غزّه، در زیر زمین، مدّت‌ها برنامه‌ریزی کردند، یک عملیّات بزرگی در اندازه‌ی هفتم اکتبر را طرّاحی کردند و در یک پیشروی سریع، آمدند دو برابر نوار غزّه را گرفتند! این یعنی فروپاشی منظومه‌ی بازدارندگی اسرائیل به تمام معنی کلمه. 🔹 ایستادگی اسطوره‌ای و تقریباً بی‌نظیر تاریخی مقاومت فلسطین در غزّه، نه قرینه، بلکه یک امر قطعی و یک امر واقعی است که بیش از دو میلیون و دویست هزار فلسطینی در غزّه ایستاده‌اند و اکثریّت قاطع و غالبشان پشتوانه‌ی مقاومت هستند. 🔹 وعده‌ی صادق یک عملیّات حساب‌شده بود؛ بنا نبود تلفات داشته باشد، بلکه بنا بود نشان داده بشود که ایران اراده دارد، منظومه‌ی قدرت دارد، از خودش دفاع می‌کند، اجازه نمی‌دهد بازدارندگی‌اش خدشه‌دار بشود‌ و همچنین به رژیم صهیونیستی اجازه نمی‌دهد که مفهوم خودش از موازنه‌ی قدرت و بازدارندگی را به ایران تحمیل بکند. 🔹 عملیّات‌های جدید، از جمله زنجیره ترور و ترور خاص در تهران، یک هدف‌گیری‌اش این است که در نتایج استراتژیک عملیّات وعده‌ی صادق خدشه ایجاد بشود و موازنه‌ی جدیدی به نفع اسرائیل شکل بگیرد. 🔹به نظر می‌رسد که شخص نتانیاهو نیم‌نگاهی به انتخابات آمریکا هم دارد و بر روی کار آمدن جمهوری‌خواهان شرط‌بندی دارد و می‌خواهد یار کمکی آن‌ها باشد و کمک بکند برای اینکه جمهوری‌خواهان و شخص ترامپ به عنوان نامزد جمهوری‌خواهان، در آمریکا روی کار بیایند. 🔹 وقتی ما این حرف را می‌زنیم که «اسرائیل دچار بن‌بست است»، با کمال تأسّف، برخی لبخند می‌زنند و می‌گویند چه‌جور این‌همه تخریب کرده و کشتار کرده و شما می‌گویید در بن‌بست است. بالاترین نشانه این است که اسرائیل توافق آتش‌بس را نمی‌پذیرد. اگر اهدافش در غزّه محقّق  شده، چرا به جنگ خاتمه نمی‌دهد؟ 🎤
32.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 نماهنگ حماسی | برخیز 🍃🌹🍃 🚀تصاویر تماشایی از قدرت موشکی ایران |