eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
📌رسانه های روسی : در حال حاضر 183 درگیری مسلحانه در سر تا سر جهان در حال وقوع است. این یک رکورد در 30 سال گذشته محسوب می‌شود
📌 ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران: آمریکا با وتوی قطعنامه آتش بس غزه، شراکت خود در جنایات اسرائیل را نشان داد شورای امنیت از انجام وظیفه خود برای حفظ صلح و امنیت بین المللی باز مانده است، وتوی آمریکا نشان دهنده یک بن بست در شورای امنیت است ایران به برجام دیگری معتقد نیست و ضرورتی بر آن قائل نیست
📌وزارت دفاع تایوان: یک ناو هواپیمابر چینی صبح امروز از تنگه تایوان عبور کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بخشی از خدمات امیرکبیر به ایران و ایرانی که تحولی عظیم در دوره خود و شکل حکمرانی ایران ایجاد کرد.
📌بمباران جنوب لبنان با بمب‌های فسفری آمریکایی! روزنامه واشنگتن پست تاکید کرد که "اسرائیل" در بمباران شهرک الظهیره در جنوب لبنان، از بمب‌های فسفری که آمریکا در اختیار این رژیم قرار داده بود، استفاده کرده است.
📌وزیر خارجه ایران در نشست دوحه: ما پیشنهادات دیپلماسی و واقعی برای حل مساله فلسطین مطرح کردیم از جمله برگزاری همه پرسی تحت نظارت سازمان ملل استفاده از حق وتو توسط آمریکا نشان داد که این کشور تمام قد پشت اسرائیل ایستاده است
📌سید عبدالملک بدرالدین الحوثی خطاب به نتانیاهو:اگر رژیم صهیونیستی علیه کشور ما حماقتی کند ، ما در حمله به مناطق حساس سرزمین های اشغالی از جمله مرکز هسته ای دیمونا تردید نخواهیم کرد.
📌شهدای غزه به 18205 نفر رسید وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به 18205 نفر رسیده و شمار مجروحان هم به 49645 نفر افزایش یافته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌اکونومیست گزارش داد: «اسرائیل فقط چند هفته فرصت دارد تا حماس را نابود کند»: آمریکا تا سال جدید به اسرائیل فرصت داده است تا عملیات در نوار غزه را تکمیل کند، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، در سفر اخیر خود به اسرائیل، پیام مشابهی را به همكاران خود ابلاغ كرد، دولت بایدن از اسرائیل می خواهد که برای کاهش رنج غیرنظامیان فلسطینی، به ویژه در جنوب نوار غزه، اقدامات بیشتری انجام دهد. اگر آمریکا خواستار توقف بمباران نوار غزه در اوایل سال آینده شود، ارتش اسرائیل به احتمال زیاد به عملیات نظامی خود، هرچند با شدت کمتر، ادامه خواهد داد، در این شرایط، حماس به کنترل بخشی از نوار غزه ادامه خواهد داد و اسرائیل به هدف اصلی خود یعنی نابودی سازمان دهندگان حمله 7 اکتبر دست نخواهد یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌صحنه های منتشر شده توسط گردان های القسام از نبردهای شرق غزه
📌یمن یک کشتی به مقصد رژیم صهیونیستی را توقیف کرد شبکه خبری الجزیره به نقل از منابع خود خبر داد که انصارالله یمن، از عبور یک کشتی دیگر در دریای سرخ جلوگیری کرده است. این کشتی به مقصد رژیم صهیونیستی در حال حرکت بوده است.
📌جنگ در نوار غزه آثار مستقیمی بر فضای سیاسی کل منطقه و جهان خواهد گذاشت. نتیجه این جنگ برای عرصه کلی مقاومت در منطقه نیز بسیار حیاتی است و بر عملکرد مقاومت تاثیر گذار خواهد بود. هم از لحاظ امنیتی ،نظامی و سیاسی و هم روانی پیامدهای بسیار تاریخی در افکار عمومی ملت های محور مقاومت و سایر مسلمان و اعراب خواهد داشت. این خیلی مهم است که بدانیم حماس و جهاد اسلامی تنها قدرت مسلح محور مقاومت در داخل فلسطین است. آمریکا با وتوی مجدد قطعنامه پیشنهادی برای آتش بس در غزه، همچنان از گزینه صهیونیست ها برای نابودی حماس حمایت می کند و از این گزینه کوتاه نیامدند. بنابر این جنگ در بالاترین سطح ممکن در جریان است و ماشین نظامی صهیونیست ها در کنار حمایت سیاسی آمریکا به عملیات خود در غزه ادامه می دهند. فعلا افق روشنی برای آتش بس در فلسطین وجود ندارد و تاکنون دیپلمات های منطقه و جهان مغلوب استراتژیست های نظامی شدند ابوقاسم
📌گفت و گوی تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه روسیه امیرعبداللهیان در گفتگوی تلفنی با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه درباره برخی موضوعات در دستور کار روابط دوجانبه و منطقه‌ای از جمله آخرین تحولات جنگ علیه غزه و کرانه گفت و گو و تبادل نظر نمود. وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت و گوی تلفنی با مرور موضوعات در دستور کار همکاری های دوجانبه، بر اهمیت ادامه رایزنی ها و تماس ها میان مقام های عالیرتبه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه تاکید کرد. امیرعبداللهیان همچنین، با ابراز تأسف از وتوی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در موضوع توقف حملات نظامی و‌ جنایات رژیم اسراییل علیه غیرنظامیان در غزه، از سوی آمریکا، این اقدام را به عنوان دادن مجوز تداوم نسل کشی ساکنان غزه ارزیابی کرد و ضرورت اقدام برای توقف فوری جنایات جنگی و ارسال کمک های بشردوستانه بیشتر به باریکه غزه را یادآور شد. لاورف با ابراز رضایت از روند همکاری های دوجانبه، در زمینه تحولات جاری در سرزمین های اشغالی فلسطین بر لزوم ادامه تلاش های بین المللی به منظور دستیابی به آتش بس، افزایش ارسال کمک های بشردوستانه به ساکنان غزه و تشکیل کشور مستقل فلسطینی تاکید کرد.
📌شهادت 86 خبرنگار در غزه از آغاز جنگ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد از آغاز جنگ در این باریکه در هفتم اکتبر گذشته، 86 خبرنگار در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. تاکنون ده‌ها خبرنگار دیگر نیز زخمی شدند و تعدادی هم از جمله ضیاء الکحلوت خبرنگار العربی الجدید در غزه به اسارت اشغالگران اسرائیلی درآمدند.
📌کاخ سفید: خواهان کشیده شدن جنگ غزه به لبنان نیستیم سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید: درباره تشدید درگیری‌ها میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی نگران هستیم. واشنگتن خواهان کشیدن شدن دامنه جنگ غزه به لبنان نیست. ما همچنان از حمایت از آتش‌بس که ممکن است باعث تسلط حماس بر غزه شود، خودداری می‌کنیم، اما از آتش‌بس انسانی حمایت می‌کنیم.
عاشقان وقت نماز است اذان میگویند 🌿🌹اَللّهُ اَکبَر🌹🌿 ☘🌻اَللّهُ اَکبَر🌻☘ 🌱🌺اَللّهُ اَکبَر🌺🌱 🍃🌸اَللّهُ اَکبَر🌸🍃 🌿🌹اَشْهَدُ اَنْ لا اِلَهَ إِلاَّ اللّهُ🌹🌿 ☘🌻اَشْهَدُ اَنْ لا اِلَهَ إِلاَّ اللّهُ🌻☘ 🌱🌺اَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً رَسُولُ اللّه🌺🌱 🍃🌸اَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً رَسُولُ اللّه🌸🍃 🌿🌹اَشْهَدُ أَنَّ عَلِیاً وَلِی اللّه🌹🌿 ☘🌻اَشْهَدُ أَنَّ عَلِیاً وَلِی اللّه🌻☘ 🌱🌺حَی عَلَی الصَّلاةِ🌺🌱 🍃🌸حَی عَلَی الصَّلاةِ🌸🍃 🌿🌹حَی عَلَی الْفَلاحِ🌹🌿 ☘🌻حَی عَلَی الْفَلاحِ🌻🌿 🌱🌺حَی عَلی خَیرِ الْعَمَل🌺🌱 🍃🌸حَی عَلی خَیرِ الْعَمَل🌸🍃 🌿🌹اَللّهُ اَکبَر🌹🌿 ☘🌻اَللّهُ اَکبَر🌻☘ 🌱🌺لا اِلَهَ إِلاَّ اللّه🌺🌱 🍃🌸لا اِلَهَ إِلاَّ اللّه🌸🍃 🌿🌹اَالتماس دعا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا