eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
📌آمریکا مدعی حمله به یک کشتی در دریای سرخ شد ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی حمله ارتش یمن به یک کشتی در دریای سرخ شد. سنتکام در این باره اعلام کرد: کشتی کانتینری «مرسک» گفته که هنگام عبور از دریای سرخ مورد حمله موشکی قرار گرفته‌است.
📌اولمرت: روزهای بسیار سختی در پیش داریم/جنگ باید متوقف شود ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: روزهای بسیار سختی را پیش‌بینی می‌کنیم و تعداد کشته‌ها بی‌سابقه و نگران کننده است. فکر می‌کنم زمان آن رسیده اسرائیل آماده اعلام پایان جنگ شود، نه آتش‌بس موقت 3 و 4 روزه، بلکه توقف جنگ و امضای قرارداد مبادله اسرا و مذاکره بر سر آینده نوار غزه.
📌آسوشیتدپرس به نقل از فرمانده نیروی دریایی آمریکا در خاورمیانه: حوثی ها هیچ نشانه ای از توقف حملات خود علیه کشتی ها در دریای سرخ نشان نمی دهند. 17 پهپاد و 4 موشک از زمان آغاز اعتلاف دریایی سرنگون شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تماشا کنید: ۱۰ رخداد مهم سال ۲۰۲۳ به روایت اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا از جنگ و سقوط دموکراسی در دنیا تا کوچ اجباری ۱۲۰ هزار ارمنی از قره باغ و آواره شدن میلیون‌ها نفر در سودان
📌عمران خان رد صلاحیت شد! در حالی‎که شبکه «سی جی تی ان» به نقل از برخی منابع محلی پاکستان روز گذشته از تأیید صلاحیت نخست‌وزیر پیشین پاکستان عمران خان برای شرکت در انتخابات پارلمانی ۲۰۲۴ خبر داده بود، هیئت انتخاباتی پاکستان می‌گوید که عمران را رد صلاحیت کرده است.
📌نیرو دریایی هند اعلام کرد با توجه به افزایش تحدید حوثی ها عملیات گشت زنی و نظارت را در مرکز و شمال دریای عمان را افزایش داده است.
🚨فرماندهی مرکزی آمریکا: قایق‌های حوثی به یک کشتی تجاری و بالگردهای نیروی دریایی آمریکا در جنوب دریای سرخ حمله کردند
📌شمار شهدای غزه به ۲۱۸۲۲ نفر رسید وزارت بهداشت غزه اعلام کرد شمار شهدای ناشی از حملات اسرائیل به نوار غزه از ۷ اکتبر تاکنون به ۲۱ هزار و ۸۲۲ نفر رسیده و همچنین تعداد زخمی‌ها نیز در این مدت ۵۶ هزار و ۴۵۱ نفر افزایش یافته است. s
📌جو بایدن: موشک‌های روسیه به زایشگاه، مرکز خرید و مناطق مسکونی اوکراین اصابت کرد که منجر به کشته شدن مردم بی‌گناه و زخمی شدن ده‌ها نفر شد. پوتین باید فورا متوقف شود. ولادیمیر پوتین: ما هرگز عقب‌نشینی نخواهیم کرد، هیچ نیرویی نمی‌تواند ما را متوقف کند.»
🚨گزارش ها حاکی از آن است که یک کشتی جنگی نیروی دریایی اسرائیل در سواحل نوار غزه مورد اصابت موشک قرار گرفته است.
📌یحیی سریع: صبح امروز در جریان انجام عملیات های دریایی برای دفاع از مردم غزه، سه قایق انصارالله توسط ارتش تروریستی آمریکا هدف قرار گرفت و 10 تن از نیروهای ما به شهادت رسیدند سخنگوی نیروهای مسلح یمن: به تمام کسانی که به ارتش تروریستی آمریکا برای مقابله با یمن کمک می کنند هشدار می دهیم که تبعاتی منفی برای آنها خواهد داشت نیروهای مسلح یمن از مردم بزرگ یمن و همه آزادگان ملت عربی و اسلامی ما می‌خواهند برای مقابله با تشدید تنش‌های آمریکا در حمایت از رژیم جنایتکار صهیونیستی و تشویق آن، هوشیار و آماده همه گزینه‌ها باشند. نیروی دریایی نیروهای مسلح یمن موفق شدند با موشک‌های مناسب کشتی کانتینری مرسک هانگزو را که عازم بنادر فلسطین اشغالی بود، هدف قرار دهند.
📌واشنگتن پست: اقتصاد اسرائیل ضربه سختی خورده است واشنگتن پست: اقتصاد اسرائیل ضربه سنگینی خورده است و تاثیر آن بر بخش فناوری پیشرفته، نگران کننده است. جنگ غزه ۱۸ میلیارد دلار یا حدود ۲۲۰ میلیون دلار در روز برای دولت اشغالگر هزینه داشته است. در ابتدای ماه جاری، وزارت دارایی اسرائیل اعلام کرد که این رژیم در نوامبر گذشته حدود ۴.۵ میلیارد دلار کسری بودجه داشته است.
📌موقعیت شناورهای نظامی مستقر در محدوده خلیج فارس تا دریای سرخ؛ حضور ناو البرز در دریای سرخ براساس آخرین گراف منتشر شده از موقعیت شناورهای نظامی در منطقه خلیج فارس، دریای عمان، اقیانوس هند، تنگه باب‌المندب و دریای سرخ، درحال‌حاضر شناورهای ائتلاف دریایی به رهبری آمریکا و همچنین قایق موشک‌انداز سائر-4.5 در کنار کوروت‌های سائر-5 و سائر-6 رژیم صهیونیستی که عمدتا با تکیه بر موشک‌های پدافندی خانواده باراک و گنبدآهنین (در سائر-6) به‌عنوان تامین پدافندهوایی در محدوده دریای عقبه [خلیج ایلات] ایفای نقش می‌کنند، در این محدوده دریایی پرتراکم حضور دارند. همچنین براساس این اطلاعات، ناو البرز که به‌عنوان ناو سرفرماندهی ناوگروه 94 نداجا به مأموریت دریانوردی اعزام شده است، اکنون در راستای مأموریت حراست از خطوط کشتی‌رانی ایران، در کنار کشتی اطلاعاتی/لجستیکی بهشاد در منطقه دریای سرخ حضور دارد/ مشکات
📌انتشار تازه‌ترین آمار مربوط به جنگ در غزه/ شمار شهدا به 21822 نفر رسید دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه آخرین آمار مربوط به جنگ در غزه پس از گذشت 86 روز را به این شرح اعلام کرد: تعداد جنایات و کشتارهایی که صهیونیست‌ها مرتکب شدند: 1825 آمار کلی شهدا و مفقودین: 28822 آمار کلی شهدایی که به بیمارستان‌ها منتقل شدند: 21822 نفر کودکان شهید: 9100 نفر زنان شهید: 6500 نفر شهدای کادر پزشکی و درمانی: 312 نفر شهدای امدادگر: 40 نفر شهدای خبرنگار: 106 نفر تعداد مفقودین زیر آوار: 7000 نفر که 70 درصد آن‌ها زن و کودک هستند. تعداد مجروحان: 56451 نفر کادر پزشکی بازداشت شده: 99 نفر خبرنگاران بازداشت شده: 10 نفر تعداد افراد آواره و بی‌سرپناه: 1.8 میلیون نفر تعداد افراد مبتلا به بیماری‌های واگیردار در نتیجه بی‌خانمانی: 355000 نفر ساختمان‌های دولتی تخریب شده: 126 مورد مدارس و دانشگاه‌های کامل تخریب شده: 92 مورد مدارس و دانشگاه‌هایی که خسارت جزئی دیدند: 285 مورد مساجد کامل تخریب شده: 119 مورد مساجدی که خسارت جزئی دیدند: 212 مورد کلیساهای بمبارن و تخریب شده: 3 مورد تعداد واحدهای مسکونی کاملا تخریب شده: 65000 واحدهای مسکونی خسارت دیده: 290000 بیمارستان‌هایی که از خدمت خارج شدند: 23 مورد مراکز بهداشتی و درمانی از خدمت خارج شده: 53 مورد مراکز بهداشتی و درمانی خسارت دیده: 142 مورد آمبولانس‌های بمباران شده و از کار افتاده: 104 مورد تعداد مراکز تاریخی و باستانی ویران شده: 200 مورد
تحولات منطقه با حساسیت بالا به نقطه تاریخی و پر التهاب خود نزدیک می شود. وقتی امام خمینی ۴۵ سال پیش خط کلی آرمان فلسطین را به عنوان مرکز مدیریت تحول جهان اسلام ترسیم کردند اگر ملت ها و دول اسلامی آنچه امام خمینی آن را درک کرد را می فهمیدند مساله فلسطین همان زمان حل می شد ،همه بجز ایرانی و بخشی از مسلمانان و فلسطینی ها شانه خالی کردند. با آغاز انقلاب اسلامی، مقاومت در فلسطین نظم گرفت و بنیاد فکری مقاومت به عنوان یک سبک زندگی در آمد و مبارزات سازمان یافته آغاز شد و فکر نابودی صهیونیست ها در ذهن ها نقش بست و عملا بنیاد و هژمونی رژیم صهیونیستی با تهدید بالفعل روبه رو شد و امنیت روانی آن ها آن هم بعد از تاخت و تاز ها بر کشورهای عربی و اشغال جولان و مزارع شبعا و کرانه رود اردن پایان یافت. مبارزات فکری فلسطینی ها شکل گرفت و در دل آن هسته های نظامی برای درگیری مسلحانه با اشغالگران اعلام موجودیت کردند اما آنچه امنیت صهیونیست ها را با خطر روبه رو کرد خط فکری مقاومت بود. چون این خط پایداری داشته و دارد و مقاومت مسلحانه فلسطینی ها الهام گرفته از خط فکری آن ها بود. این ها را گفتم تا تاکید کنم وقتی یحیی سریع سخنگوی ارتش یمن به صورت مستقیم پایگاه های آمریکایی در منطقه را تهدید به حمله نظامی می کند و می گوید قرار است پایگاه های آمریکایی را هدف قرار دهند آن هم با انگیزه دفاع از فلسطین دقیقا ریشه فکری و تاریخی آن به کجا باز می گردد و این جسارت و انتخاب را که مسئولیت آن را برعهده گرفتند از کجا بدست آوردند؟؟ ابوقاسم
📌وزیر دفاع انگلیس: آماده ایم اقدامات مستقیمی برای جلوگیری از تهدید کشتیرانی در دریای سرخ انجام دهیم.
خداوندا تو را شکرگزارم که پس از عبد صالحت خمینی عزیز، مرا در مسیر عبد صالح دیگری که مظلومیتش اعظم است بر صالحیتش، مردی که حکیم امروز اسلام و تشیّع و ایران و جهان سیاسی اسلام است، خامنه‌ای عزیز که باد قرار دادی. (❤️)
4_6010123581843835946.mp3
5.47M
تقدیم به مادران مهربان سرزمینم 💙 پیشاپیش ولادت حضرت مادر فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر و روز زن رو تبریک میگم 🌺🌿 راغب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پارسال رسانه‌های مزدور اسرائیل مثل اینترنشنال و منوتو کمپین عمامه پرونی راه انداخته بودن، امسال تو لندن مردم میزنن زیر کلاه یهودی‌ها 😂
خدایا وحشت همه وجودم را فرا گرفته است. من قادر به مهار نفس خود نیستم، رسوایم نکن. مرا به‌حرمت کسانی که حرمتشان را بر خودت واجب کرده‌ای، قبل از شکستن حریمی که حرم آنها را خدشه‌دار می‌کند، مرا به قافله‌ای که به‌سویت آمدند، متصل کن.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظه دستگیری اعضای تروریست‌های انصار الفرقان توسط سپاه پاسداران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸️بیش از دو هزار نفر از مردم قم با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند 🔹️رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم: همزمان با قیام نوزدهم دی سال ۱۳۵۶، بیش از دو هزار نفر از مردم قم با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا