eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آرام و آرامش بخش 😍 ✅ مقطع بسیار زیبا از تلاوت استودیویی استاد عبدالباسط 📖 سوره قمر ، رحمن 🍃🌺 🦋الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم🦋 اللهم عجل لولیک الفرج 🌸🍃
نماز سکوی پرواز 04.mp3
4.02M
نماز 4 🎧آنچه خواهید شنید؛👇 ❣تا زنده ای؛ از نردبان نماز، بالا برو. وگرنه،بعد از تولدت به برزخ برای دو رکعت نماز، التماس می کنی. 💓تا دیرنشده خودتو درآغوش خدا رها کن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍️ بخشی از وصیت نامه شهید مدافع حرم مهدی ایمانی: بدان که برای این چادر که هدیه حضرت زهرا سلام الله علیها است، خون دلها خورده شده و خون های بسیاری برای حفظ آن بر زمین ریخته است. 🔻 ۱۷ دی ماه مصادف است با سالروز اجرای طرح استعماری کشف حجاب توسط رضاخان در سال ۱۳۱۴. برای حفظ حجاب فاطمی، این حکم الهی خون های زیادی ریخته شده است و فداکاری های بسیاری شده است. جمکران امام زمان انتظار ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ آیا تضعیف قدرت نظامی ایران توسط آقایان هاشمی رفسنجانی، ظریف و روحانی با عقل و شرع و واقعیت مطابقت دارد؟ مستند کوتاه
‌رو لباس و ظواهر افراد خیلی حساب باز نکن ، ببین تفکر و منطقِ طرف چطوره!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 محمووود کجایی؟ خبریت نی ! مشکوک میزنی ! 👈 مجری تلویزیون به سکوت محمود احمدی نژاد در پی وقوع حادثه تروریستی کرمان واکنش نشان داد! ▪️کسی که برای درگذشت یک رپر آمریکایی یا خواننده هندی توییت می‌زد، الان به چه دلیل سکوت کرده؟! 🇮🇷🇵🇸
ریحانه با کاپشن صورتی شهید کوچولوی ۱۳ دی با چهره‌ای معصومانه 💞 که بهانه شد برای مقایسه خیلی چیزها ! و مشت خیلی ها رو با شهادتش ، باز کرد! مرگ مشکوک مهسا ، جلوی دوربین مداربسته شد مبنای پروژه اغتشاشات! ولی همونا برای شهادت مظلومان ریحانه جیک نزدن! ... چرا ؟ چون کارفرمای اونا اسرائیل و داعش بود ! ولی برعکس قاتل ریحانه ، اسرائیل و داعشه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 ترور مشکوک رییس سپاه صحاب و تحریک علیه شیعیان 🔹 با کشته شدن مشکوک رئیس گروه تروریستی سپاه صحابه ، و شعار های ضد شیعه ی سر داده شده در مراسم تشییع جنازه او ، مشخص میشود ترور این فرد در شرایط کنونی ، بوی اقدامات صهیونیستی در راستای ایجاد جنگ داخلی بین مسلمانان پاکستان دارد
📢 بازخوانی | رهبر انقلاب در پیام تسلیت در پی درگذشت عالم عامل ربّانی، حضرت آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی: ✏️ این حادثه‌ی ناگوار، ضایعه‌ای برای حوزه‌ی علمیه و روحانیت و جامعه‌ی مذهبی تهران و به‌ویژه ارادتمندان و شاگردان ایشان و جوانانی است که از مجالس پرفیض و درس‌های سازنده‌ی این معلم اخلاق بهره می‌بردند. 🔹 بازنشر به مناسبت ایام سالگرد ارتحال | 👈 حضور رهبر انقلاب در منزل این عالم ربانی در سال ۱۳۸۸ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥‌ ببينيد : حضور رهبر انقلاب اسلامی در منزل حضرت آيت‌الله حاج‌آقا مجتبی تهرانی در سال٩١ 🔹انتشار به مناسبت ایام سالگرد رحلت اين عالم عامل .
📢 روایت‌های حضور در تبعید رهبر انقلاب به ایرانشهر، رونمایی شد «آقای ایرانشهر»؛ سفرنامه‌ی یک تبعید ✏️«بنده وقتی در آنجا تبعید بودم، تقریبا کمتر از نصف مردم ایرانشهر سنّی بودند، بیشتر از نصف هم شیعه بودند. اینها با همدیگر زندگی میکردند، با همدیگر معامله میکردند، مساجد داشتند، اینها (شیعیان) مسجد آل رسول علیهم‌السلام را داشتند، آنها مساجد متعددی داشتند.» 🔹کتاب «آقای ایرانشهر» نوشته رحیم مخدومی که صبح روز یکشنبه ۱۷ دی در شهرستان ایرانشهر واقع در استان سیستان و بلوچستان رونمایی شد، به‌تازگی در گروه آثار زمستان ۱۴۰۲ وارد بازار نشر شده است. 🔹این‌کتاب روایت‌های حضور آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب در دوران تبعید پیش از انقلاب ایشان به منطقه ایرانشهر را شامل می‌شود. متن کامل .
🎨 نماز؛ همچون روح برای انسان ✍ رهبر انقلاب در پیام به سی‌امین اجلاس سراسری نماز: نماز را نمیتوان در شمار نیازهای جاریِ فرد و جامعه‌ی مسلمان دانست. این فریضه‌ی بزرگ بسی فراتر از این نیازها نقش می‌آفریند. آن را باید همچون روح برای اندامهای بدن انسان یا همچون هوا در مقایسه با دیگر نیازهای مادّی انسان دانست. ۴۰۲/۱۰/۱۵ .
📌سکوت کشورهای عربی و اسلامی در مقابل جنایات صهیونیست‌ها دردناک است سامی ابوزهری از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن انتقاد از موضع کشورهای اسلامی و عربی در قبال جنگ علیه غزه، تاکید کرد که بسیار دردناک است کشورهای عربی و اسلامی تا این لحظه هیچ درخواستی به دیوان دادگستری بین‌المللی در محکومیت جنایات و نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه ارائه نداند و حتی از درخواست آفریقای جنوبی هم در این زمینه حمایت نکردند! ابوزهری تاکید کرد: امیدواریم این مسئله درک شود در غیراینصورت این سکوت رسمی چراغ سبزی به دشمن صهیونیستی خواهد بود تا آنچه را که از غزه باقی مانده، نابود کند. .
📌ضرورت بازگشایی گذرگاه رفح و انتقال فوری 6000 مجروح به خارج برای درمان دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه از مصر خواست گذرگاه رفح را بازگشایی کرده و 6000 مجروح در این باریکه فورا برای درمان به خارج اعزام شوند. این دفتر در بیانیه‌ای تاکید کرد که در سایه وضعیت فاجعه‌بار سیستم بهداشت و بیمارستان‌ها در نوار غزه در نتیجه حملات دشمن صهیونیستی و خارج شدن کامل 30 بیمارستان از خدمت و در سایه عبور مجروحان در غزه از مرز 58 هزار نفر از جمله 6000 نفر که جانشان در خطر است و 5000 نفر دیگر نیز که وضعیت وخیمی دارند، از برادرانمان در مصر می‌خواهیم گذرگاه رفح را فورا بازگشایی کرده و با اعزام این 6000 نفر به خارج برای درمان موافقت کنند، زیرا بیمارستان‌های غزه دیگر ظرفیت درمان این حجم از مجروحان را ندارند. این بیانیه می‌افزاید که متاسفانه روزانه تنها 10 الی 20 مجروح برای درمان به خارج اعزام می‌شوند و این موجب تشدید رنج و مشکلات دیگر مجروحان خواهد شد که روزانه صدها نفر بر آن‌ها افزوده می‌شود. دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه همچنین تمامی کشورها را به مداخله فوری برای نجات جان مجروحان در غزه فراخواند و از آمریکا و جامعه بین‌الملل نیز خواست رژیم صهیونیستی را برای توقف کشتار جمعی فلسطینیان در نوار غزه تحت فشار قرار دهند. .
📌ارتش اسرائیل: شب گذشته به یک سری اهداف حزب الله در لبنان حمله کردیم. .
📌شماری از خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه با بستن مسیر منتهی به کنست رژیم صهیونیستی، خواستار توافق فوری برای مبادله اسرا و بازگرداندن فرزندان خود از غزه شدند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌رویترز: گلوله های توپخانه میانمار به شهری در جنوب غربی چین اصابت کرد به گزارش گلوبال چین، پنج نفر در یکی از شهرهای چین در نزدیکی میانمار روز چهارشنبه در اثر گلوله های توپخانه سرگردان شلیک شده از آن سوی مرز مجروح شدند، درگیریها بین حکومت نظامی میانمار و مخالفانش بشدت ادامه دارد. .
📌وزارت خارجه آلمان اعلام کرد که با فروش هواپیماهای جنگنده یوروفایتر تایفون بریتانیا به عربستان سعودی مخالفت نخواهد کرد. در سال 2018، برلین از فروش نزدیک به 50 جت جنگنده در جریان جنگ یمن و قتل خاشقجی جلوگیری کرد. .
📌وال استریت ژورنال به نقل از گالانت: ما با یک محور می جنگیم نه با یک دشمن واحد، ایران در حال ایجاد نیروی نظامی در اطراف اسرائیل است تا از آن بر علیه کا استفاده کند. .
📌سازمان اطلاعات کره جنوبی: حماس از سلاح های تولید شده در کره شمالی بر علیه اسرائیل، استفاده می کند. .
📌بورل برای گفت‌وگو درباره دریای سرخ عازم عربستان شد جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به منظور گفت‌وگو درباره غزه و تحولات دریای سرخ با مقام‌های سعودی، عازم عربستان شد. دفتر بورل اعلام کرد که او به منظور دیدار با فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان و جاسم محمد البدیوی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس به عربستان می‌رود. این سفر فرصتی برای رایزنی درباره ابعاد اوضاع داخل و خارج غزه، از جمله تاثیرات آن بر منطقه خواهد بود. بورل همچنین به تشدید نگران‌کننده تنش‌ها در دریای سرخ خواهد پرداخت. .