eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
🌷 ۱۹‌ دی‌ماه سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج احمد کاظمی؛ رهبر انقلاب: کاظمی؛ فرماندهی باتدبیر و پرقدرت که به آرزویش رسید 🔃 رهبر انقلاب در پیام تسلیت شهادت شهید کاظمی: ✏️داین فرمانده شجاع و متدین و غیور از یادگارهای ارزشمند دوران دفاع مقدس و در شمار برجستگان آن حماسه بی‌نظیر بود. ✏️ تدبیر و قدرت فرماندهی او در طول جنگ هشت ساله کارهای بزرگی انجام داده و او بارها تا مرز شهادت پیش رفته بود. ✏️ آرزوی جان باختن در راه خدا در دل او شعله می‌کشید و او با این شوق و تمنا در کارهای بزرگ پیشقدم می‌گشت. ✏️ اکنون او به آرزوی خود رسیده و خدا را در حین انجام دادن خدمت ملاقات کرده است.
شوق شهادت داشت! 🇮🇷🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ای شهیدان از همان لحظه که تقدیر شمارا از ما جدا کرد تا کنون یاد شما خاطره های دنیای پاک شما امید حیاتمان گشته.)❤️🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تحلیلگران صهیونیست آب پاکی را روی دست مجری جنگ‌طلب اینترنشنال ریختند؛ توان جنگ در چند جبهه و علیه حزب‌الله را نداریم! 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌لطفا لطفا لطفا، شهر «تورنتو» رو برای مهاجرت انتخاب نکنید 🔹‌ببینید مقامات خودشون دارن میگن «تورنتو» بدترین وضعیت مسکن رو در جهان داره، ما نگفتیم 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞عذاب وحشتناک خودکشی، در جهنم برای زن آمریکایی 😱 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💫ما خدایی داریم که حواسش به همه موجودات عالم هست روزی دست اوست و تلاش دست تو! اگر ایمان و باور داشته باشی به هر چه میخواهی میتوانی برسی!!! چرا نگرانی؟ خدا نمیذاره تنها بمونی 🌸🍃
💠 بسته خبری پر بازدید های امروز 🔸در دیدار هزاران نفر از مردم استان قم؛ رهبر انقلاب: شرکت نکردن در انتخابات سیاست راهبردی دشمن است/هر کس مخاطبی دارد باید حضور مردم در صحنه را ترویج کند 🔹قالیباف: قیام ۱۹ دی ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده ملت ایران شود 🔸 امیرعبداللهیان: صهیونیست‌ها از اصحاب رسانه نفرت دارند 🔹افزایش شمار شهدای غزه به ۲۳ هزار و ۲۱۰ نفر/هلاکت ۱۰ نظامی صهیونیست طی امروز در غزه/شلیک راکت‌های مقاومت به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه/حمله حزب الله به سه مقر نظامیان صهیونیست 🔸 تل آویو: نصرالله از ابتدای جنگ هدفش کور کردن سامانه‌ها در جبهه شمالی بوده است 🔹 واشنگتن‌پست: عقب‌نشینی بزرگ اسرائیل آغاز شده است 🔸 طوفان الاقصی ۹ هزار بیمار روانی روی دست ارتش اسرائیل گذاشت 🔹 پولیتیکو: تقلای نتانیاهو برای ماندن در قدرت؛ جنگ طولانی به نفع اوست 🔸 کتائب حزب‌الله عراق: محور مقاومت منسجم است/ هشدار نسبت به حمله به یمن و لبنان 🔹 دو کشتی صهیونیستی در تاریخ چهارم ژانویه ۲۰۲۴ در اقیانوس هند هدف حمله قرار گرفتند 🔸 موافقت آلمان با فروش جنگنده‌های یورو فایتر به عربستان 🔹 وزیر دفاع روسیه: اوکراین سال گذشته ۲۱۵ هزار تلفات داشت 🔸یک عضو نیروی دریایی آمریکا به اتهام جاسوسی برای چین به زندان محکوم شد. .
🔺 نقطه قوّت جمهوری اسلامی، مبارزه با فساد دونه دُرشت ها 🔹‌البته با فضاسازی بعضی ها از آقایون سعی شده تا این مبارزه با فساد به حاشیه برده شده و اصلا به چشم مردم نیاد.. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مدیر رادیو اسرائیل به خاطر بازگو کردن جنایات صهیونیست‌ها توسط شهرام همایون از کوره در رفت؛ دهانت را آب بکش! 🔸شهرام همایون: اسرائیل مثل هیتلر است و علیه فلسطینیان جنایت می‌کند. 🔸منشه امیر: دهانت را آب بکش! سرباز اسرائیلی پاک‌ترین انسان‌هاست! .
🔺فراتر از چند ترور: توجه به سیر اخبار👇 پس از عملیات طوفان‌الاقصی شاهد حملاتی علیه پایگاه های آمریکایی در عراق بودیم که با ترور رضی موسوی( ۴دی) و العاروری افزایش پیدا کرد همچنین در ۱۳ دی ماه مقامات آمریکایی اعلام می‌کنند: ایالات متحده با قطر برای تمدید حضور نیروهای آمریکایی در پایگاه نظامی العدید، بزرگترین پایگاه نظامی غربآسیا، به مدت 10 سال به توافق رسیده است. ♦️و پس از آن سید حسن فرمودند: عراقی‌ها با تمام قوا در دومین نبرد آزادسازی عراق و بیرون راندن نیروهای آمریکایی خواهند جنگید و پس از آن آمریکایی ها مجبور به تخلیه پایگاه های خود از شرق فرات می شودند و در ادامه مقاومت عراق با پهپاد اهداف حیاتی در داخل سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد. 🔻 همچنین مقاومت عراق برای اولین بار از موشک پیشرفته «کروز» استفاده کرد و اهداف حیاتی در حیفا را هدف قرار داد. و پس از آن شاهد اقدامات سیاسی مقامات عراقی جهت خروج نیروهای آمریکایی از عراق هستیم که در این باره مشاور نخست وزیر عراق میگوید: بغداد قصد دارد مذاکرات خروج نیروهای ائتلاف بین المللی را تسریع بخشد. 🔹 در چنین زمانی وزارت دفاع آمریکا اعلام میکند: هیچ برنامه‌ای برای خروج نیروهایمان از عراق نداریم. هیچ اطلاعی از اخطار بغداد برای خارج‌شدنِ نیروهای آمریکایی نداریم. 👌اینکه آمریکا خبر از تمدید حضور خود در قطر و تکذیب خروج از عراق می‌دهد در کنار اظهارات و اقدامات سران مقاومت جهت خروج آمریکا از منطقه، گویای عملیاتی شدن طرح اخراج آمریکا از غرب آسیا است که پس از طوفان‌الاقصی و حمایت‌های ايالات متحده از اسرائیل جان دوباره ای گرفته تا آمریکا دومین قربانی عملیات ۷اکتبر باشد. 📌همچنین پس از احتمال حمله ی ائتلاف آمریکایی جهت فشار بر یمن در دریای سرخ، این بار مقاومت جهت تمرکز زدایی و کاهش فشار بر انصارالله، جبهه‌ی عراق را تشدید کرده و شاهد افزایش حملات علیه پایگاه های آمریکایی هستیم و بنظر میرسد به زودی محور عراق پس از یمن مرکز اخبار و افزایش تنش علیه آمریکا خواهد بود و لذا اخبار زیر پوست منطقه فراتر و جدی تر از چند ترور هست به عبارتی اکنون کانون‌های مقاومت در حال مهیا سازی اخراج آمریکا بوده که میتواند آینده ی منطقه را به سمت یک تنش بزرگ سوق دهد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فحاشی منشه امیر پس از عصبانیت شدید در مناظره با علم صالح؛ افتخار می‌کنم صهیونیست هستم، شما حیوانید! 🔶 علم‌ صالح، استادیار مطالعات خاورمیانه: اسرائیل اراضی سه کشور را اشغال کرده؛ جنگ اسرائیل و فلسطین 75 سال است که ادامه دارد و از هفت اکتبر شروع نشده‌است. .
تصاویری از دیدار مردم قم با رهبر انقلاب اسلامی .