eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82.1هزار عکس
55.4هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌لطفا لطفا لطفا، شهر «تورنتو» رو برای مهاجرت انتخاب نکنید 🔹‌ببینید مقامات خودشون دارن میگن «تورنتو» بدترین وضعیت مسکن رو در جهان داره، ما نگفتیم 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞عذاب وحشتناک خودکشی، در جهنم برای زن آمریکایی 😱 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💫ما خدایی داریم که حواسش به همه موجودات عالم هست روزی دست اوست و تلاش دست تو! اگر ایمان و باور داشته باشی به هر چه میخواهی میتوانی برسی!!! چرا نگرانی؟ خدا نمیذاره تنها بمونی 🌸🍃
💠 بسته خبری پر بازدید های امروز 🔸در دیدار هزاران نفر از مردم استان قم؛ رهبر انقلاب: شرکت نکردن در انتخابات سیاست راهبردی دشمن است/هر کس مخاطبی دارد باید حضور مردم در صحنه را ترویج کند 🔹قالیباف: قیام ۱۹ دی ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده ملت ایران شود 🔸 امیرعبداللهیان: صهیونیست‌ها از اصحاب رسانه نفرت دارند 🔹افزایش شمار شهدای غزه به ۲۳ هزار و ۲۱۰ نفر/هلاکت ۱۰ نظامی صهیونیست طی امروز در غزه/شلیک راکت‌های مقاومت به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه/حمله حزب الله به سه مقر نظامیان صهیونیست 🔸 تل آویو: نصرالله از ابتدای جنگ هدفش کور کردن سامانه‌ها در جبهه شمالی بوده است 🔹 واشنگتن‌پست: عقب‌نشینی بزرگ اسرائیل آغاز شده است 🔸 طوفان الاقصی ۹ هزار بیمار روانی روی دست ارتش اسرائیل گذاشت 🔹 پولیتیکو: تقلای نتانیاهو برای ماندن در قدرت؛ جنگ طولانی به نفع اوست 🔸 کتائب حزب‌الله عراق: محور مقاومت منسجم است/ هشدار نسبت به حمله به یمن و لبنان 🔹 دو کشتی صهیونیستی در تاریخ چهارم ژانویه ۲۰۲۴ در اقیانوس هند هدف حمله قرار گرفتند 🔸 موافقت آلمان با فروش جنگنده‌های یورو فایتر به عربستان 🔹 وزیر دفاع روسیه: اوکراین سال گذشته ۲۱۵ هزار تلفات داشت 🔸یک عضو نیروی دریایی آمریکا به اتهام جاسوسی برای چین به زندان محکوم شد. .
🔺 نقطه قوّت جمهوری اسلامی، مبارزه با فساد دونه دُرشت ها 🔹‌البته با فضاسازی بعضی ها از آقایون سعی شده تا این مبارزه با فساد به حاشیه برده شده و اصلا به چشم مردم نیاد.. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مدیر رادیو اسرائیل به خاطر بازگو کردن جنایات صهیونیست‌ها توسط شهرام همایون از کوره در رفت؛ دهانت را آب بکش! 🔸شهرام همایون: اسرائیل مثل هیتلر است و علیه فلسطینیان جنایت می‌کند. 🔸منشه امیر: دهانت را آب بکش! سرباز اسرائیلی پاک‌ترین انسان‌هاست! .
🔺فراتر از چند ترور: توجه به سیر اخبار👇 پس از عملیات طوفان‌الاقصی شاهد حملاتی علیه پایگاه های آمریکایی در عراق بودیم که با ترور رضی موسوی( ۴دی) و العاروری افزایش پیدا کرد همچنین در ۱۳ دی ماه مقامات آمریکایی اعلام می‌کنند: ایالات متحده با قطر برای تمدید حضور نیروهای آمریکایی در پایگاه نظامی العدید، بزرگترین پایگاه نظامی غربآسیا، به مدت 10 سال به توافق رسیده است. ♦️و پس از آن سید حسن فرمودند: عراقی‌ها با تمام قوا در دومین نبرد آزادسازی عراق و بیرون راندن نیروهای آمریکایی خواهند جنگید و پس از آن آمریکایی ها مجبور به تخلیه پایگاه های خود از شرق فرات می شودند و در ادامه مقاومت عراق با پهپاد اهداف حیاتی در داخل سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد. 🔻 همچنین مقاومت عراق برای اولین بار از موشک پیشرفته «کروز» استفاده کرد و اهداف حیاتی در حیفا را هدف قرار داد. و پس از آن شاهد اقدامات سیاسی مقامات عراقی جهت خروج نیروهای آمریکایی از عراق هستیم که در این باره مشاور نخست وزیر عراق میگوید: بغداد قصد دارد مذاکرات خروج نیروهای ائتلاف بین المللی را تسریع بخشد. 🔹 در چنین زمانی وزارت دفاع آمریکا اعلام میکند: هیچ برنامه‌ای برای خروج نیروهایمان از عراق نداریم. هیچ اطلاعی از اخطار بغداد برای خارج‌شدنِ نیروهای آمریکایی نداریم. 👌اینکه آمریکا خبر از تمدید حضور خود در قطر و تکذیب خروج از عراق می‌دهد در کنار اظهارات و اقدامات سران مقاومت جهت خروج آمریکا از منطقه، گویای عملیاتی شدن طرح اخراج آمریکا از غرب آسیا است که پس از طوفان‌الاقصی و حمایت‌های ايالات متحده از اسرائیل جان دوباره ای گرفته تا آمریکا دومین قربانی عملیات ۷اکتبر باشد. 📌همچنین پس از احتمال حمله ی ائتلاف آمریکایی جهت فشار بر یمن در دریای سرخ، این بار مقاومت جهت تمرکز زدایی و کاهش فشار بر انصارالله، جبهه‌ی عراق را تشدید کرده و شاهد افزایش حملات علیه پایگاه های آمریکایی هستیم و بنظر میرسد به زودی محور عراق پس از یمن مرکز اخبار و افزایش تنش علیه آمریکا خواهد بود و لذا اخبار زیر پوست منطقه فراتر و جدی تر از چند ترور هست به عبارتی اکنون کانون‌های مقاومت در حال مهیا سازی اخراج آمریکا بوده که میتواند آینده ی منطقه را به سمت یک تنش بزرگ سوق دهد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فحاشی منشه امیر پس از عصبانیت شدید در مناظره با علم صالح؛ افتخار می‌کنم صهیونیست هستم، شما حیوانید! 🔶 علم‌ صالح، استادیار مطالعات خاورمیانه: اسرائیل اراضی سه کشور را اشغال کرده؛ جنگ اسرائیل و فلسطین 75 سال است که ادامه دارد و از هفت اکتبر شروع نشده‌است. .
تصاویری از دیدار مردم قم با رهبر انقلاب اسلامی .
35.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹حاج‌ قاسم‌ عبد‌ مولا‌ بود بی‌حد و عدد شعرخوانی آقای مجتبی رمضانی در حضور رهبر انقلاب .
آقا در دیدار مردم قم، حضور مردم در صحنه را عامل پیشرفت و عزت‌ ایران دانستند پایِ ایران هستیم. .
44.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹لحظاتی از دیدار مردم قم با حضور رهبر انقلاب اسلامی .