eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
کانون تحلیل و خبر ایران و جهان ۹۰٪سیاسی‌اجتماعی ، ٪۱۰جانبی 📩پستهای بدون لینک : برای انتقال آسان به‌‌دیگر گروهها 🕕 برنامه‌های جانبی : 🔷هر روز بعد‌از اذان صبح ، نیایش 🔷بعد از اذان ظهر ، تکریم شهدا 🔷بعد از اذان مغرب ، آوای انقلاب @marsad
بلاگر انقلابی نما یعنی منافق چند چهره ! ضد مسئولین انقلابیه ولی در پوشش انقلابی! ضد عفاف و حجابه در پوشش غیرتی نما !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظاتی چند گوش جان بسپاریم به آوای ملکوتی قرآن کریم 💞💕📿📖🕌 روز کمال دین؛ الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی روزی که چشمه زلال و همیشه جوشان ولایت بر دوست داران پیامبر خدا و اهل بیت گرامی اش جاری شد.
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست هدف از جهاد تبیین روشنگری ماهیت پلید انقلابی‌نماهای ضد انقلاب است! آنان که در پوشش انتقاد امید و اعتماد مردم نسبت به صحت مسیر و افراد انقلابی را نشانه رفته‌اند انتقادشما از کانال مرصاد : https://eitaa.com/sa_re_mi 🔰 🗳 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ☫🇮🇷 @marsad
واکنش گسترده صهیونیست‌ها به نصب دیوارنگاره عبری در میدان فلسطین‌ تهران پس از انتشار خبر نصب دیوارنگاره جدیدی در میدان فلسطین تهران با شعار عبری "همیشه دریا برای فرعون‌ها ناامن است! از اجدادتان بپرسید" از جمله معاون وزیر دفاع رژیم صهیونیستی، ارتش دفاعی، خبرنگار شبکه ۱۱ اسرائیلو برخی دیگر از شخصیتهای اسراییلی به نصب این طرح واکنش منفی نشان داده‌اند. ✅اخبار سید ابراهیم رئیسی .
هدایت شده از 
🤲❤️یا مَنْ اَرْجُوهُ لِکُلِّ خَیْرٍ خدایا من کم نه... بلکه همه‌ی‌خیرها رامیخواهم
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
و ماهِ عطاءِ بی حسابِ خداست...💌 《《ماه‌رجب؛ ماه‌ِ خصوصی‌هاست! 》》 🌙 ماه رجب ، ماه طناب انداختن خود خداست 👤
هدایت شده از 
خواستند که شیعه تکانی بخورد، زیارت جامعه‌ کبیره را نوشتند..! مانیفست شیعه🌱"
هدایت شده از 
«و ساسَة العِباد وَ اَرکانُ البِلاد» آن کسانی که را جدای از می‌دانند، نمی‌توانند مـدعی پیروی از و باشند شیعه، آب خوردنش هم سیاسی است!
🌴 پیام تسلیت 🌴 امام علی‌النقی (علیه السلام): بهتر از نیکی، نیکوکار است و زیباتر از زیبایی، گوینده آن است. برتر از علم، حامل آن و بدتر از بدی، عامل آن است و وحشتناک‌تر از وحشت، آورنده آن است. شهادت جان‌سوز امام هادی (ع) تسلیت باد. 🌴🖤🌴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قدردان یمن قهرمان و شجاع/ عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی امنیت‌ساز نیست 🔹رئیس‌جمهور در همایش بین‌المللی طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری: بارها اعلام کردیم که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به هیچ وجه امنیت‌ساز نیست؛ نه برای کشورهای منطقه و نه برای این رژیم. 🔹کشورهایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند، آیا می توانند جلوی مردم و امت‌شان، سر خود را بلند کنند؟ 🔹امروز باید از لبنان، سوریه، عراق و یمن قهرمان تجلیل کرد؛ از یمنی که شجاعانه در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است. ✅اخبار سید ابراهیم رئیسی .
📣‌ | دخترکان کاپشن صورتی 👈 روایتی از دیدار مردم قم با رهبر انقلاب 🔹 در صف انتظار برای ورود به حسینیه هستیم که چشمم به چشمانش می‌افتد؛ دختر کاپشن صورتی. نگاه به صورت مادرش می‌کنم که ببینم خودش می‌داند چقدر نمادین توی این مراسم حضور پیدا کرده یا نه؟ ولی دلم نمی‌آید حرفی از دخترک کرمانی به او بزنم. 🔹‌ به حسینیه که می‌رسم اول از همه، چشمم زیلوهای بافت میبد یزد را می‌گیرد و در دم عاشق می‌شوم. عاشق لوزی‌های آبی زیلو. زیلوها از پس عبور ندادن سرمای زمین برنمی‌آیند و چه بهتر. اینجا کسی دنبال گرما نیست. هیجان توی دل آدم‌ها گرما شده و خودشان را باد هم می‌زنند. 🔹 دخترک کاپشن صورتی بعدی که می‌بینم هشت ماهه است و اسمش مبارکه. لباس صورتی وجه مشترک همه‌ی دختر بچه‌هاست. زن‌ها به مادرش سفارش می‌کنند نزدیک در ورودی ننشیند که سرما به دخترک نرسد. 🔍 ادامه را بخوانید: khl.ink/f/54930
📝 | فلسطین، مظلوم و مقتدر 🔹‌ عملیات طوفان الاقصی، حوادث غزه و تحولات گوناگون در رویارویی جریان مقاومت با رژیم غاصب صهیونیستی به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی «حوادث آینده‌سازی است» و «حرکتی که در فلسطین آغاز شده است، به پیش خواهد رفت و منجر به پیروزی کامل فلسطینی‌ها خواهد شد.» رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی‌های مختلفی علت شکل‌گیری، خصوصیات، ثمرات و دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی را تبیین کرده و درباره‌ی ابعاد گوناگون حادثه‌ی عظیم ۱۵ مهر ۱۴۰۲ سخن گفته‌اند. 🔹 رسانه KHAMENEI.IR با بیانی روایی ابعاد و زوایای مختلف این تحولات را براساس بیانات رهبر انقلاب اسلامی مرور کرده است. سرفصل‌هایی که در این یادداشت میخوانید: طوفانِ مقابله با سگ‌های هار 🔸 اقتدار و مظلومیت 🔸 آمریکا شریک جرم قطعی جنایت‌کاران 🔸 خشم مردم سراسر دنیا 🔸 بسیج دنیای اسلام علیه رژیم صهیونیستی 🔸 درماندگی و تحیّر رژیم صهیونیستی 🔸 پیروزی مقاومت در طوفان‌الاقصی برهم زننده‌ی سیاستهای آمریکا در منطقه 🔸 مقاومت پیروز شد، رژیم غاصب رفتنی است 🔎 متن یادداشت: khl.ink/f/54765
❌️ هشدار تند یمن به غرب: منطقه را به آتش می کشیم 🔻 در واکنش به انتشار گزارش‌هایی درباره احتمال حمله مشترک آمریکا و انگلیس علیه یمن، «عبدالسلام جحاف»، از اعضای پارلمان یمن و از اعضای ارشد جنبش انصارالله به نیروهای غربی هشدار داد که در صورت حمله، یمنی‌ها منطقه را به آتش خواهند کشید. 🔻 این مقام یمنی گفت: «آیا آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها انتظار دارند هرگونه اقدام خصمانه علیه یمن، ما را از دفاع از غزه منحرف کند؟ ما سوگند یاد می‌کنیم که اگر به اتم‌های پراکنده در هوا تبدیل شویم غزه را ترک نخواهیم کرد و به هدف قرار دادن کشتی‌هایی که به سمت صهیونیست‌ها می‌روند ادامه خواهیم داد، ما با آمریکا مقابله می‌کنیم، او را به زانو در می‌آوریم و ناوهای جنگی اش، همه پایگاه‌هایش و هر کس با آن همکاری کند را صرف نظر از هر نوع هزینه می‌سوزانیم، ما غزه را تنها نمی‌گذاریم.» 🔻 این مقام ارشد یمنی در ادامه گفت: «به خانواده، برادران، پسران و پدرانمان در غزه می گوئیم که ما با شما هستیم، شما تنها نیستید، خون ما برای شماست. جهان باید برای شنیدن خبر شکست آمریکا آماده شود و من با کمال افتخار می گویم: ما با پای خود پای آمریکا را می‌شکنیم و هر که ما را نشناسد، در میدان‌های جنگ از قدرت و توان ما باخبر خواهد شد؛ منطقه را به آتش خواهیم کشید و هیچ تجاوزی از سوی آمریکا بدون پاسخ نمی‌ماند.»
سجده شکر به جا آوردم زیرا ملت یمن برگزیده شد برای مواجهه با غرب کافر بعد از موضع گیری شرافتمندانه در موضوع غزه و این یمن است که بمباران می شود زیرا بزرگترین و شرافتمندانه ترین و بیشترین موضع گیری را در کنار مستضعفین غزه داشت. به خدایی که جز او خدایی نیست و بذر را شکافت و روح را آفرید سوگند که ما از این اتفاق بسیار خرسندیم و به خدا قسم اگر آمریکا از ما راضی بود در دین خود شک می کردیم که او شیطان بزرگ و دشمن اسلام و مسلمین است و شکست آمریکا نشانه ای از نشانه های خداوند متعال خواهد بود که در تاریخ جاودانه می شود و خداوند به وسیله آن قومی را برمی انگیزد که خدا را می شناختند و جز رضای او برنگزیدند. ما بیش از بیست سال است که آرزوی مقابله با آمریکا را داریم، این همان جهاد مقدس است و این همان مرحله تاریخی تعیین کننده است که خداوند ما را به تحقیر آمریکا، انگلیس و اسرائیل شرف داده است. نعمت بزرگی است که خداوند تو (یمن) را برای ادب کردن مستکبرین برگزیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️نقشه مناطق تحت کنترل گروه های نظامی-سیاسی با محوریت مراکز مختلف 🟫 یکی دولت به رسمیت شناخته شده توسط سازمان ملل که توسط انصارالله یمن در سال 2015 سرنگون شد. آنها از نظر مذهب اهل سنت هستند، توسط خاندان سلطنتی سعود هدایت می شوند، همچنین صحرای یمن در شرق و تعدادی از شهرها در شمال را پشتیبانی و کنترل نظامی می کنند. منطقه کنترل آنها به رنگ قهوه ای روی نقشه نشان داده شده است. 🟩 "شورای عالی انتقالی" که پایتخت آن در صنعا وجود دارد. این در واقع انصار الله یا حوثی‌ها - شیعه زیدیه است که به سمت ایران گرایش زیادی دارند. آنها شمال و مرکز کشور را کنترل می کنند. که منطقه سبز روی نقشه است. 🟧 و جنوب کشور با بندر اصلی عدن، جایی که جدایی طلبان مورد حمایت امارات متحده عربی که با بازگرداندن جمهوری دموکراتیک خلق یمن جنوبی که سال ۱۹۹۰ با یمن شمالی متحد شد - و اکنون این اتحاد از بین رفته - حکومت میکنند. آنها همچنین به طور رسمی جزیره سوکوترا را کنترل می کنند که امارات در آن یک گروه نظامی و یک فرودگاه نظامی کنترل می کند. در نقشه منطقه آنها صورتی رنگ است. 🟪 قسمت بنفش در اخیار داعش است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸من معتقدم که مکه، مدینه و کوه سینا را می گیریم و آن مکان ها را پاک می کنیم.» آوی لیپکین، نویسنده و سیاستمدار اسرائیلی در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که او پیش بینی می کند که مرزهای اسرائیل "از لبنان تا عربستان سعودی" و "از مدیترانه تا فرات" گسترش یابد. .
21.mp3
12.24M
🚨✍حتما این قسمت از مستند شنود را با دقت گوش کنید روایت نیروی اطلاعاتی که پس از ترور خودش (با مسمومیت)مرگ را تجربه کرد و در عالم باقی چیزهایی دید که مقداری از آن را روایت میکند این قسمت کمی از تحلیل شب گذشته در کانال در مورد( اولین ها را)و چرایی به وجود آمدن این اتفاقات را روشن میکند.با این توضیح که روایت این قسمت مستند شنود مربوط به اوایل فتنه ی سوریه و عراق است... 🚨🎙 گلچین "مستند صوتی شنود" / قسمت هفدهم 🔸 فرشته‌های مسلحی آماده نابودی اسرائیل هستند 🔸دیدن باطن نیت‌های رزمندگان فلسطینی، یمنی و عراقی و عدم دنبال کردن رضایت خدا 🔸فرشتگانی که در اختیار مقام معظم رهبری هستند!
👤 توییت استاد ✍ ‏رفسنجانی بدون رتوش …