eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
📌کره شمالی یک بنای تاریخی مهم در پایتخت خود را که نمادی از هدف آشتی با کره جنوبی بود تخریب کرد کیم جونگ اون رهبر کره شمالی هفته گذشته کره جنوبی را دشمن اصلی کشورش دانست. .
📌اولین تصاویر از کشتی تجاری ZOGRAFIA که در 16 ژانویه 2024 مورد اصابت موشک بالستیک انصارالله یمن قرار گرفت. .
🔴فوری/ نامه مهم معاونت قوانین مجلس به کمیسیون قضایی در خصوص لایحه حجاب اختصاصی کانال خط مقدم: 🔹معاونت قوانین مجلس بعد از تاخیر یک ماهه کمیسیون قضایی در رفع ایرادات لایحه حجاب، با ارسال نامه ای به کمیسیون قضایی خواستار تسریع در ارائه گزارش این کمیسیون در رفع ایرادات شورای نگهبان شد 🔹گفتنی است ایرادات لایحه حجاب در ۱۴۰۲/۱۰/۲ تقدیم کمیسیون قضایی شده و دغدغه مندان انقلابی خواهان رفع ايرادات شورای نگهبان و اجرایی شدن لایحه حجاب در اولین فرصت هستند و از تاخیر پیش آمده در کمیسیون قضایی گلایه مندند. .
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 اَلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا بَقِيَّهَ اللَّهِ فِي أَرْضِه 👈 خوبه هرکسی این سلام‌ها رو می‌شنوه و یا می‌بینه برای سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر (عج) هدیه کنه. ┄┄┅═✧❁🇮🇷❁✧═┅┄┄ 💠رهنمود رهبر💠
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞🧨 تکنیک های عملیاتی ورود به کلاس مخاطب اغتشاشگر معترض عصبانی هتاک💥💥. ➖چرا بچه دبیرستانی ها قاط زدند⁉️ ➖روش مواجهه صحیح با دانش آموز اغتشاشگر چیه⁉️ ➖تکنیک های مقاومت شکنی و جذب مخاطب مقاوم سازی شده شیخ قمی 🟢نشر حداکثری🟢 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چگونه رژیم صهیونیستی ۱ میلیارد دلار شاه ملعون رو تیغ زد؟ (توجه کنید با ۱ میلیارد دلار اون موقع چه کارها میشد کرد)شاه بی عرضه‌ای که نمی‌توانست حتی یک موشک بسازد ... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حتما حتما حتما حتما ببینید و منتشر کنید 👌 شبکه منوتو در کمتر از 2 دقیقه تبیین می‌کند که عدم مشارکت در انتخابات چه نتیجه‌ای دارد. این فیلم را به هر کس که برای شرکت در انتخابات مردد است نشان دهید. رای ندادن هم ، یه نوع رای دادنه ... رای‌به‌کی؟ ... رای به دشمن😆☝️
47.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷 سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین راجی، مدیر اندیشکده راهبردی سعدا 💠 اجلاس رؤسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری 📍دانشگاه فردوسی مشهد 📅 ۴ الی ۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ 🌸🍃
📌لاپید: امید به بازگرداندن اسرا هر روز کم‌رنگ‌تر می‌شود یائیر لاپید رهبر جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی: "اسرائیل" هرگز اینقدر غمگین نبوده و نمی‌دانم چگونه به این نقطه رسیدیم. هر روز تعداد بیشتری از اسرا کشته می‌شوند و امید به بازگرداندن آن‌ها کم‌رنگ می‌شود. باید اول اسرا را آزاد می‌کردیم سپس در مرحله دوم حماس را مهار می‌کردیم. .
منابع خبری:آفریقای جنوبی انتظار دارد که طبق گزارش رسانه های این کشور، دیوان بین المللی دادگستری لاهه (ICJ) این جمعه در مورد دستور موقت در مورد توقف جنگ در غزه رای دهد. .
📌جنگ منجر به خسارت دیدن 75 درصد از مدارس در غزه شده است بیانیه مشترک بین‌المللی: بیش از 625 هزار دانش‌آموز در نوار غزه بیش از 3 ماه است که از آموزش محروم هستند. جنگ منجر به خسارت دیدن 75 درصد از مدارس در نوار غزه شده است. برای اطمینان از بازگشت امن به آموزش، لازم است که جنگ متوقف شود. .
📌عراق ۲۱ تن کمک‌های انسانی برای مردم مظلوم غزه ارسال کرد منابع خبری از ارسال ۲۱ تن محموله کمک‌های انسانی شامل مواد غذایی و پزشکی برای مردم مظلوم غزه از سوی عراق خبر دادند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تظاهرات شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست برای جلوگیری از ورود کاروان‌های کمک‌رسانی به غزه شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست با برپایی تظاهرات در یکی از گذرگاه‌های نوار غزه، مانع از ورود کاروان کمک‌های بشردوستانه به این باریکه شدند. .
📌یک فروند هواپیمای ترابری ایلیوشین 76 روسی در نزدیکی بلگورود سقوط کرده است. همه 63 سرنشین هواپیمای جان باختند. .
📌منابع اوکراینی مدعی هستند که ایلوشین ۷۶ با آتش سامانه اس ۳۰۰ آنها سرنگون شده و تصاویر نیز از یک انفجار در آسمان آن منطقه قبل از سقوط هواپیما دیده می‌شود..اوکراین مدعی است هواپیما محموله ای از موشک پدافندی حمل میکرده . روس‌ها نیز مدعی هستند که ۶۵ نفر از سرنشینان این هواپیما اسیران اوکراینی بودند که برای مبادله به آن منطقه منتقل شده بودند. .
📌روسیه سرنگونی هواپیما توسط اوکراین را تایید کرد وزارت خارجه روسیه در واکنش به سقوط هواپیمای ترابری نظامی ایل-۷۶ که حامل اسرای اوکراینی به منطقه بلگورود برای تبادل بود، گفت اوکراین مسئول این سرنگونی است و آن را اقدامی وحشیانه و جنون‌آمیز خواند. .
📌وزارت دفاع روسیه درباره هواپیمای سقوط کرده در بلگورود: هواپیمای پرواز چکالوفسکی - بلگورود که حامل نیروهای نظامی برای مبادله بود، حدود ساعت 11:15 به وقت مسکو توسط رژیم کی یف سرنگون شد تجهیزات راداری نیروی هوافضای روسیه پرتاب دو موشک اوکراینی را ثبت کرده اند خدمه و همه مسافران هواپیمای ساقط شده ایلوشین-76 کشته شدند اوکراین به خوبی می دانست که طبق رویه مشخص شده، امروز زندانیان با هواپیما به فرودگاه بلگورود منتقل می شوند بر اساس توافق صورت گرفته، مبادله قرار بود بعدازظهر در ایست بازرسی کولوتیلوکا در مرز روسیه و اوکراین انجام شود رژیم نازی کی یف با سرنگونی هواپیما مقصر دانستن روسیه برای نابودی نظامیان اوکراین را دنبال می کرد. .
🚨یک سازمان دریانوردی انگلیس از دریافت گزارش مبنی بر وقوع حادثه‌ای در 45 مایلی سواحل جنوب عدن خبر داد. .
📌شمار شهدا در غزه در پی حملات اسرائیل به 25700 نفر افزایش یافت اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت، شمار شهدای حملات اسرائیل به نوار غزه به 25700 تن و مجروحان به 63740 نفر رسیده است. .