eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨یک سازمان دریانوردی انگلیس از دریافت گزارش مبنی بر وقوع حادثه‌ای در 45 مایلی سواحل جنوب عدن خبر داد. .
📌شمار شهدا در غزه در پی حملات اسرائیل به 25700 نفر افزایش یافت اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت، شمار شهدای حملات اسرائیل به نوار غزه به 25700 تن و مجروحان به 63740 نفر رسیده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♥️میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام و روز پدر مبارک‌باد.♥️ 🌺🍃 حضرت محمد صل الله علیه  و آله و سلم: من و علی علیه‌السلام پدران این امت، هستیم. 🌸🍃
📌سودان محموله هایی از هواپیمای بدون سرنشین تک موتوره مهاجر-۶ ساخت ایران توسط صنایع هوایی قدس که حامل مهمات هدایت شونده دقیق است را دریافت کرد. .
🚨یک منبع نظامی یمن به الجزیره گفت: نیروهای انصارالله حوثی امروز یک کشتی را در نزدیکی باب المندب هدف قرار دادند. .
🚨حمله مقاومت عراق به پایگاه ارتش تروریستی آمریکا در اربیل .
📌همکاری امنیتی ایران و روسیه شورای امنیت ملی روسیه: دبیر شورای امنیت ملی روسیه و «علی احمدیان» همتای ایرانی او در مسکو دیدار و طرفین درباره همکاری‌های امنیتی، اقتصادی و دیگر مسائل گفت‌وگو کردند. .
📌شین وون سیک، وزیر دفاع کره جنوبی گفت اگر کره شمالی وارد جنگ شود به طور حتمی نابود خواهد شد. .
📌درگیری های شدید ارتش سومالی و گروه تروریستی الشباب در مرکز این کشور به شدت ادامه دارد. .
📌وزیر خارجه رژیم صهیونسیتی: اگر حزب الله عقب نشینی نکند، لبنان تاوان آن را خواهد داد ما از اقدام علیه ایران و عواملش دریغ نخواهیم کرد. .
📌هیأت آذربایجانی در مجمع پارلمانی شورای اروپا در اعتراض به استانداردهای دوگانه همکاری خود را با این اتحادیه قطع و نشست استراسبورگ را ترک کرد/اسپوتنیک .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇳🇱تبدیل فوری کشتی به زیردریایی 🤓 يمنی‌ها کشتی امریکایی را به اعماق دریا فرستادند. 😁 اوه اوه ... زیرش چقد زنگ زده ، حالم بهم خورد ! 🤣😂😂👏👏👏✋👋✋👋👋✋👋✋👋 🇳🇱 of a ship into a submarine 🤓 The Yemenis sent the American ship to the depths of the sea. 😁 Oh oh... it's so rusty under it, I'm sick! 🤣😂😂👏👏👏✋👋✋👋👋✋👋✋👋 .
📌قطر: تشدید تنش‌ها در دریای سرخ بر انتقال محموله‌های گاز طبیعی مایع در جهان تاثیر می‌گذارد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حمله برادر یکی از نظامیان اسرائیلی کشته شده در کمین دو روز پیش گردان‌های قسام در اردوگاه المغازی به بنی گانتز عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در جریان مراسم دفن برادرش .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رویای صادقه ♨️ کتابی که امام زمان به علامه محمدتقی مجلسی توصیه کردند 💢 کتابی که به واسطه آن مردم اصفهان مستجاب‌الدعوه شدند. 🔰 برشی از سخنرانی حجت‌الاسلام راجی به بهانه ایام اعتکاف 🔸 رهبر معظم‌ انقلاب: بخصوص من در این ایام اعتکاف، صحیفه_سجادیه را توصیه می‌کنم. .
 (اسفند ۱۳۳۵ - بهمن ۱۳۵۷)، با نام سازمان اطلاعات و امنیت کشور، مهم‌ترین نهاد امنیتی و اطلاعاتی ایران که در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۳۵ توسط آمریکا تاسیس و قانون آن در مجلس سنا و مجلس شورای ملی، تصویب شد. هدف اصلی تشکیل ساواک تامین امنیت و حفظ ثبات رژیم پهلوی بود. از اهداف دیگر تشکیل ساواک می‌توان به مقابله با کمونیسم، سرکوب گروه‌های مخالف حکومت شاه، حفظ استعمار در ایران و خاورمیانه و نیز حفظ منافع دربار و سرمایه‌داران و اشاعه‌ فرهنگ استعماری و سرکوب فرهنگ انقلابی ضد امپریالیستی ‌اشاره کرد. از وظایف ساواک می‌توان جمع‌آوری اطلاعات لازم برای حفظ امنیت کشور، مقابله با اعمال و گروه‌های جاسوسی، جلوگیری از فعالیت تشکل‌های غیر قانونی، جلوگیری از توطئه بر ضدّ امنیت کشور و غیره را نام برد. ساواک با سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل در ارتباط بود و سازماندهی، آموزش‌ها و تجهیزات را از آنان دریافت می‌کرد. دوره عمر ساواک بیست و دو سال و به چهار دوره تقسیم می‌شود. فعالیت ساواک به مسائل امنیتی محدود نمی‌شد، بلکه به مرور در تمام شئون کشور دخالت می‌کرد و در واقع، قدرتی مافوق قدرت دولت بود. با توجه به سوابق و عملکرد این نهاد در ایجاد نارضایتی عمومی، عوامل حکومت پهلوی بر آن شدند با انحلال این سازمان، فضای ملتهب کشور را آرام نمایند این موضوع در نهایت با طرح پیشنهاد انحلال ساواک توسط دولت بختیار در ۴ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ به عنوان لایحه انحلال ساواک در مجلس ملی و مجلس سنا به تصویب رسید. انقلاب ساختار .
📌دولت بلژیک چهارشنبه 4 بهمن، اعلام کرد که در چارچوب ماموریت اروپایی یک ناو جنگی خود را به دریای سرخ اعزام می‌کند. .