eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82.1هزار عکس
55.4هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
🌄 محبّت، کافی نیست... ❞ آنچه مطلوب است، ولايت على است، نه صرف محبت او. محبت على را هر كسى دارد.
📜 محبّت، کافی نیست... ▫️ اينكه چند هزار ساعت از على و پيامبر سخنرانى كنيم، آيا عشقى از آنها در دلمان مى‌آيد؟ اگر عشقى هست، در حد جُرج جُرداق و احمد حنبل است يا نه، عشقِ بالاتر است‌؟ ▫️ آنچه مطلوب است، ولايت على است، نه صرف محبت او. محبت على را هر كسى دارد. كسانى كه در اين هستى عاشق يك بلبل و يك برگ مى‌شوند، شكوه يك جنگل يا يك منظره آنها را مى‌گيرد، چگونه شكوه و عظمت على، آنها را به خودش جذب نكند؟!معاويه هم على را دوست داشت. ▫️ مگر كسى مى‌تواند على را دوست نداشته باشد؟! ولى مسئله، ولايت است؛ يعنى فقط على را دوست داشته باشيم و فقط او را حاكم بگيريم. اين ولايت به‌معناى اولويّت است: «اَلَسْتُ اَولى بِكُمْ مِنْ اَنفُسِكُم» يعنى آنها در ما نسبت به ما حاكم‌تر و سزاوارتر باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸در روز پدر به کعبه سر باید زد 💗بـر بام نجـف دوباره پر باید زد 🌸در حسرت بوسه بر ضریـح مولا 💗صد بوسه به دستان پدر باید زد 🌸🎊 با عرض سلام و ادب خدمت شما دوستان، ولادت با سعادت حضرت علی ابن ابیطالب علیهم السلام محضر فرزند بزرگوارش امام عصر ارواحنافداه و رهبر معظم انقلاب و همه شما بزرگواران مخصوصا پدران بزرگوار و برادران تبریک و تهنیت عرض میکنم ان شاالله زیر سایه پروردگار و ائمه اطهار علیهم السلام محفوظ باشید 🎉💐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ولادت مولی الموحدین،امیرالمؤمنین ( ع ) حیدرکرار،شیرخدا،مولودکعبه وفرارسیدن روز پدر مبارک باد. 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹️اتحاد براندازان :) مردم وقتی در خیابان آمدند از همدیگر نپرسیدند که شما چه عقیده‌ای داری، در عوض به همدیگر گفتند...😂😂 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🌐
-1513873662_-1525737464.mp3
1.58M
*یه نجف امشب به ما بده* *بعدشم یه کربلا بده* *تنگ دلم...* 🎙 مداحی امیر کرمانشاهی مولادعلی جانم 🌸🍃
📌وزارت خارجه روسیه: توافقنامه بین دولت های روسیه و فنلاند برای ارتقای همکاری های فرامرزی فسخ شد .
📌منابع روسی:ناوشکن انگلیسی تایپ 45 در دریای سرخ منهدم شده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌اردوغان: ایران و ترکیه مبارزه با تروریسم را گسترش می‌دهند رئیس‌جمهور ترکیه در نشست خبری با همتای ایرانی: رساندن تجارت دوجانبه با ایران به ۳۰ میلیارد دلار از جمله اهداف ماست. با رئیس‌جمهور ایران درباره گام‌هایی که باید در اینباره برداشته شود صحبت کردم‌. درباره مقابله با تروریسم و همکاری‌های دوجانبه با ایران صحبت کردیم. پیرامون مبارزه با تروریسم شاهد گسترش همکاری‌های مشترک خواهیم بود.
📌فارین پالیسی به نقل از منابعی در کاخ سفید و وزارتخانه های دفاع و امور خارجه آمریکا: واشنگتن دیگر علاقه ای به ماندن در سوريه ندارد؛ واشنگتن معتقد است که حضورش در سوريه دیگر ضروری نیست و به شدت در حال بررسی زمان و نحوه عقب نشینی است.
📌رهبر کره شمالی ، کیم جونگ اون اعلام کرد که هیچ وقت قصد فرار از جنگ را نداشته و برای همه احتمالات پیش رو آماده است .
📌لهستان و لیتوانی تمرینات نظامی مشترکی را در اطراف سووالکی گپ، منطقه حساس استراتژیک در امتداد مرز لهستان و لیتوانی بین کالینینگراد روسیه و بلاروس برگزار خواهند کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌رئیسی: ایران و ترکیه در زمینه‌های انرژی، تجارت و راه‌های مواصلاتی برنامه مشترک دارند رئیس‌جمهور در نشست خبری مشترک با همتای ترکیه‌ای: در جلسه با رئیس‌جمهور ترکیه، نظرات مشترکی با دولت این کشور داشتیم. بنای ایران، توسعه روابط با ترکیه است. هدف‌گذاری اولیه، رسیدن به حجم تجارت ۳۰ میلیارد دلاری است که با تلاش همه فعالان اقتصادی و دولت‌ها عملیاتی خواهد شد توسعه کار در حوزه انرژی، نفت و گاز هم در دستور کار است. در حوزه جاده‌های مواصلاتی نیز توسعه در اولویت قرار دارد.
📌کربی: حملات علیه گروه های طرفدار ایران دفاع از خود است تا زمانی که حملات آنها علیه نیروهای ما متوقف نشود این روند ادامه دارد
📌رئیسی: امروز مسئله فلسطین، بزرگ‌ترین مسئله انسانی در جهان است رئیس جمهور ایران در نشست خبری مشترک با رئیس جمهور ترکیه: مسئله فلسطین و ظلمی که رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم و مقتدر فلسطین روا می‌دارد، در منطقه ما نه تنها ملت مسلمان بلکه تمام مردم آزاده جهان و وجدان‌های بیدار را نگران کرده است. کدام وجدان بیداری است که متاثر از این ظلم و جنایات نباشد؛ لذا مسئله فلسطین، امروز مسئله اول جهان اسلام است و شاید بتوان گفت که مسئله اول جهان است. بدتر از همه اینکه این جنایات با حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی انجام می‌شود. فاجعه بزرگی است که آمریکا رسما از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند. در واقع آمریکاست که این جنایات را مرتکب می‌شود. تاسف‌بارتر اینکه اتحادیه‌ها، سازمان‌های بین‌المللی و سازمان ملل کارآمدی خود را از دست داده و توان جلوگیری از جنایاتی که بر همه روشن شده است را ندارد. باید روابط سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی قطع شود تا دست از جنایت علیه غزه بردارد. فلسطینیان باید خود حق خود را بگیرند و ما نیز از آن‌ها حمایت می‌کنیم. بعد از گذشت بیش از 100 روز از جنگ، این فلسطین است که پیروز شده است نه "اسرائیل".
🚨فرماندهی مرکزی آمریکا: حوثی‌ها امروز 3 فروند موشک بالستیک به ناو آمریکایی دیترویت در خلیج عدن شلیک کردند.
📌اردوغان: فلسطین قضیه مرکزی و اساسی ایران و ترکیه است رئیس جمهور ترکیه: ما در گفتگو با رئیس جمهور ایران بر لزوم پایان دادن به حملات غیرانسانی اسرائیل به غزه تاکید کردیم. بر اهمیت برداشتن گام‌های فوری برای برقراری صلح عادلانه و پایدار در منطقه تاکید کردیم. ترکیه و ایران مساله فلسطین را برای خود مهم می‌دانند. فلسطین قضیه مرکزی و اساسی ایران و ترکیه است.
📌پتر پاول، رئیس جمهور چک گفت: اوکراین در آینده قابل پیش بینی نمی تواند کنترل سرزمین های اشغال شده توسط ارتش روسیه را به دست بگیرد
📌پيام مهــــــم واشـــنگتن به بغــداد وزارت امور خارجه عراق با صدور بيانيه اى اعلام كرد كه فؤاد حسين وزير خارجه كشور با الينا رومانوسكى سفير آمريكا در بغداد ديدار و پيام مهمى را از دولت آمريكا دريافت كرد كه توسط محمد شياع السودانى نخست وزير كشور و طرف هاى مربوطه بررسى خواهد شد و اقدامات لازم در اين خصوص برداشته خواهد شد. برخى منابع رسانه اى مضمون اين پيام را كه يك روز پس از بمباران پايگاه هاى حشد الشعبى توسط آمريكا به دست بغداد رسيده است را در راستاى توجيه اين حمله قلمداد كرده اند و عنوان شده كه در پيام آمده است كه حملات آمريكا در راستاى دفاع از خود و نيروهايى است كه به دعوت رسمى دولت عراق آنجا حضور دارند و به دليل ناتوانى دولت عراق در مقابله با حملات عليه نيروهاى آمريكايى مى باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌خروج وزیر خارجه الجزایر از جلسه شورای امنیت قبل از سخنرانی نماینده "اسرائیل" احمد عطاف وزیر امور خارجه الجزایر قبل از آغاز سخنرانی نماینده رژیم اشغالگر صهیونیستی، جلسه شورای امنیت برای بررسی اوضاع در غزه را ترک کرد. ‌